SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 22-04-2014 17:59:40 ]
Ja ik rende zo een brandende keuken in toen ging er een malloot water in spuitenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat de reden van de verbranding der wenkbrauwen?
Uiteraard die malloot even van kant gemaakt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik rende zo een brandende keuken in toen ging er een malloot water in spuiten
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik lees dat er bij Feyenoord al sinds 1700 schietoefeningen worden gehouden. Wordt tijd dat het zijn vruchten begint af te werpen.
quote:
Dat is dan nogmaals iets anders dan jouw oorspronkelijke post namelijk:quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast, je zit er naast. Ik ga er verder zelf geen woorden over vuil maken maar deze quote over de geschiedenis van verscheidene wijken te Rotterdam zegt genoeg
[..]
Bron : http://www.stadstuinen.co(...)d-tot-in-de-19e-eeuw
Beerput, bewaarhuis voor teringlijers en opvangplek voor criminelen die aan de galg mogen. Enig historisch besef kan je de Feyenoorders gezien hun sociale status niet ontkennen.
Wil je bovenstaande bron niet aannemen dan hier een onderzoek gedaan in opdracht van de gemeente Rotterdam waarin het e.e.a. nog wordt bevestigd.
http://www.elsbet.nl/dl/CHV%20Feijenoord.pdf
Gelieve je excuses aan mijn adres in dit topic te openbaren. Ben je laf als een hond dan mag een DM'etje ook wel.
Zelfs al zou je verhaal kloppen staat er nog altijd Feijenoord en niet Feyenoord, mensen die niet kunnen spellen of dat onderscheid niet kunnen maken neem ik sowieso niet al te serieus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Feyenoord vroeger een openbare vuilstort was.
Ik moest gniffelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gast met dat water dacht waarschijnlijk dat je voor de opfriscursus kwam.
Feyenoord, Feijenoord. Het maakt jullie zelf ook geen flikker uit joh. En de post waar jij op reageerde stond wel genoteerd als Feijenoord dus leuk dat je er nu een beetje rondom probeert te breien maar neem je verlies nu maar gewoon een keertje. Toon die klasse anders val je nog een keertje in de klasse van GGMM en ben je nog meer ongewenst dan dat je nu al bentquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan nogmaals iets anders dan jouw oorspronkelijke post namelijk:
[..]
Zelfs al zou je verhaal kloppen staat er nog altijd Feijenoord en niet Feyenoord, mensen die niet kunnen spellen of dat onderscheid niet kunnen maken neem ik sowieso niet al te serieus.
Alhoewel dat van verhaaltje van je over die gedorpeerteerde teringlijertjes en pestventjes afgelopen zondag best weer actueel leek.
Oke. Dan ben ik allang geen BHV'er meerquote:
Hij is gestruikeld op weg naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is er met GGMM gebeurd? Ik zie hem bij gevallen helden staan? Nu lijkt me dat sowieso niet de juiste categorie, maar dat ter zijde.
Neger wat je hebt het over de wijk en probeert vervolgens krampachtig de link de leggen met de club die pas jaren later is opgericht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Feyenoord, Feijenoord. Het maakt jullie zelf ook geen flikker uit joh. En de post waar jij op reageerde stond wel genoteerd als Feijenoord dus leuk dat je er nu een beetje rondom probeert te breien maar neem je verlies nu maar gewoon een keertje. Toon die klasse anders val je nog een keertje in de klasse van GGMM en ben je nog meer ongewenst dan dat je nu al bent
De hoogmoed was de afgelopen weken volop aanwezig bij hem. Zo'n val verrast me dus niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is gestruikeld op weg naar de supermarkt.
Je blijft er maar omheen draaien. In je post van een tijdje terug die ik een uur geleden gequote heb, twijfel jij over de geschiedkundige weergave die ik over de lokatie van voetbalclub Feyenoord gaf. Ik weerleg dit. Jij begint nu te piepen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Neger wat je hebt het over de wijk en probeert vervolgens krampachtig de link de leggen met de club die pas jaren later is opgericht.
Zoveel achterlijkheid ga ik niet eens proberen te betwisten.
Hopelijk voor jou leest GGMM trouwens jouw post niet anders gaat dit zeker vervelende gevolgen voor je hebben.
Straks word je nog een lamme pootquote:
Ik schaar jullie tot dezelfde groep lamme salonjoden dus die vriendschap is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
GGMM staat in dezen achter mij, je bent gewoon een stinknerd.
Geen vriendschap, enkel een bevestiging dat hij aan jou een nog grotere hekel heeft dan aan mij. Dat zegt veel. Heel veel. Met je kutheinenoord.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schaar jullie tot dezelfde groep lamme salonjoden dus die vriendschap is begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |