abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:31:24 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139146026
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:37:28 #2
259886 pessie
pi_139146185
Shandaly, waarom bestel je niet gewoon bij de dikke blauwe meneer, voor 0.99 doen ze er ook nog een leuk papiertje om. En hoef jij niet de deur uit :P
pi_139146599
Lego Juniors heb je nu veel.
Is ook leuk, wat simpelere auto's dan lego city.
Floris heeft best wat lego, speelt ie sinds een half jaar mee. Hij kan steeds meer ermee en vindt het ook echt leuk.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:08:07 #4
259886 pessie
pi_139146983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lego Juniors heb je nu veel.
Is ook leuk, wat simpelere auto's dan lego city.
Floris heeft best wat lego, speelt ie sinds een half jaar mee. Hij kan steeds meer ermee en vindt het ook echt leuk.
Ik denk dat wij met Nathan's verjaardag maar eens iets gaan uitproberen. Toch wel erg leuk als hij ook Lego-fan wordt :D (zowel ml als ik waren als kind verzot op lego).
pi_139148983
:D
Het is ook echt leuk! Wij vinden het net zo leuk als hij :+
En mooi om te vragen voor z'n verjaardag. Je hebt van alles in allerlei prijs categorieën, dus mooie aanvulling ipv 'troep'.
pi_139149103
Ja ik denk dat het hier ook voornamelijk lego word op het verlanglijstje.

alhoewel het wel steeds "moeilijker" word om zijn broertje weg te houden.
pi_139150093
dinsdag 22 april 2014 @ 13:49 • 299
Shandaly
Als je er twee vindt...
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...

Als je een foto post wil ik ook wel voor je kijken. Wij gaan naar een grote vrijmarkt met haast enkel speelgoed. Oh ja en je maximale prijs.
pi_139150340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef As1981 het volgende:
Ja ik denk dat het hier ook voornamelijk lego word op het verlanglijstje.

alhoewel het wel steeds "moeilijker" word om zijn broertje weg te houden.
:D
Z'n zus speelt vooral met de poppetjes. Haar/hoed eraf halen enzo. Ze is er best handig in geworden om ze weer in elkaar te zetten :+
En soms heeft ze een klein autootje dat ze sloopt.
pi_139172792
Over 2 weken is eva jarig en ook ik breek mijn hoofd over haar verlanglijstje. Van ons krijgt ze een fiets.
Er staat sowieso op dat we graag grondplaten voor de duplo willen. En knutselspullen.

Tweede paasdag sliepen de meiden een nachtje bij mijn schoonouders en hebben wij het ledikant van eva weggehaald.
Dinsdagmiddag na de psz slaapt ze altijd nog even, maar dat lukte haar gisteren niet.
Na haar verbaasde reactie over haar bedje kwamen nog 3 korte huilbuien voordat ze er vrede mee had. Ze heeft een half uurtje in haar bed gespeeld en toen heb ik haar er weer uitgehaald.
Gisteravond sliep ze binnen een half uurtje tot vanmorgen 07.30.
*O*
  woensdag 23 april 2014 @ 10:27:04 #10
259886 pessie
pi_139173872
fijn danic!
pi_139174602
Lekker danic

Sonnetje, Femke is nog in de 'alles-is-eetbaar,-en-zo-niet,-dan-toch'-fase. Dan zijn me de lego-poppetjes toch nog net iets te klein...

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
dinsdag 22 april 2014 @ 13:49 • 299
Shandaly
Als je er twee vindt...
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...

Als je een foto post wil ik ook wel voor je kijken. Wij gaan naar een grote vrijmarkt met haast enkel speelgoed. Oh ja en je maximale prijs.
Het gaat om deze brug:

Denk maximaal 20 euro voor een tweedehandsje. Mocht iemand 'm tegenkomen... krijgt Lars gewoon een extra cadeautje :D

Tweede week wennen op school gaat al een stuk beter :D Vooral met mama ;)
Geen "mama, niet weggaan he?" vanochtend *G*
Straks in de lunchpauze ga ik naar de speelgoedwinkel *G*
BSO lijkt geregeld te zijn, contract wordt vandaag opgestuurd. Heb er uiteindelijk toch nog één gevonden redelijk op de weg van werk naar huis - hoef er maar een klein stukje voor om te fietsen - én ze kunnen het vervoer geregeld krijgen! Ben er afgelopen vrijdag wezen kijken, en het ziet er keileuk uit, bijna jammer dat ik er zelf niet mag spelen... ;) *G*
En zelfs het thuiswerken begint te wennen, al mis ik wel heel erg een beetje aanspraak (vandaar even tussendoor Fok) ;)

Alles sal reg komen O+
pi_139174860
Klinkt goed geregeld Shandaly. Bijna jammer dat het maar voor drie maanden is ;)

En die brug ziet er heel leuk uit. Kan me voorstellen dat je die wilt hebben.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:39:25 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_139175594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:12 schreef danic het volgende:
....
Wanneer spreken wij weer eens af?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 23 april 2014 @ 13:59:33 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_139179360
Shandaly, goed nieuws allemaal!
Die brug stond hier ook op het verlanglijstje. Staat hij ook niet op marktplaats?

Gister was ik een plaat van Richard Scarry aan het bekijken met M.
'Varkentje is aan het schilderen op een papier mama. Niet op bed. Op een papiertje!'

We komen er wel. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139179523
Oh, wat fijn dat de BSO geregeld is Shandaly! Hoop dat je de brug nog ergens vindt, ziet er wel leuk uit.

Ja.... dat zij M ook altijd als hij zijn tekening op de stoel bekeek: tekenen op papier, niet op stoel, op papier. Maar blijkbaar gelden voor watervaste stiften toch weer andere regels dan voor balpennen.....

Peuter heeft vandaag in de dierentuin ook de schoentjes van zijn zus van een terras naar beneden gegooid. Gelukkig waren het maar parelhoenders dus de dierenverzorger heeft ze weer even opgehaald.

En een peuter die op de parkeerplaats krijsend op de grond gaat liggen terwijl je een dreumes op je rug en 1 op je arm hebt is NIET handig :X

En verder heeft hij hele verhalen over alle beesten die hij heeft gezien O+
"kijk is een papa tijger!" (dat was een kindje tijger.... maar ja, voor hem wel groot :D )
  woensdag 23 april 2014 @ 14:16:38 #16
30252 Soempie
Procreating
pi_139179893
En ik had nog wel zulke goede hoop. ;(
Vanmorgen kwam hij trouwens ook met een rondslingerende balpen (ja, we vragen er ook wel om. Genoeg oefenmomenten. :@ ) aanzetten: 'mama? Even een papier voor M. pakken.'.

_O- gelukkig niet bij tijgers dan. Ik las het net op fb en vroeg me al af of je het schoentje terug had.

Hier heeft M. Het ook vaak over papa, mama, Juja/ baby.... vul maar in. De eerste keer werd ik er helemaal week en warm van: papa uil, mama uil, Juja uil, M. Uil! O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 23 april 2014 @ 14:19:39 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_139179995
Kyara je ondertitel :D!
pi_139180401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:19 schreef Soempie het volgende:
Kyara je ondertitel :D!
Die staat er pas sinds januari ;)
pi_139190329
O+ O+ genieten die verhalen!! en boze peuters :D

Welke boeken lezen jullie voor het slapen gaan aan jullie peuters? ik ben nijntje/dikkie dik beetje zat :9 iemand idee?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139190688
Wij hebben het 365 dagen apenboek. Oke ze wil meestal dezelfde verhaaltjes horen. En jip en janneke pak ik ook wel eens.
pi_139190972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef bitterend het volgende:
O+ O+ genieten die verhalen!! en boze peuters :D

Welke boeken lezen jullie voor het slapen gaan aan jullie peuters? ik ben nijntje/dikkie dik beetje zat :9 iemand idee?
Wij hebben zo'n 365 verhaaltjes boek. Nog van mij geweest :+. Ik herken sommige verhaaltjes nu nog :D. Maar Billie wil ook graag "Bett en Ennie" voorgelezen hebben. Wissel het zo es af.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 april 2014 @ 20:06:49 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139191268
ik ben een slechte moeder .. ik lees niet voor :N (als ik het wel probeer krijg ik hyper kinderen die constant hun bed uitkomen .. het is hier welterusten zeggen, kus geven en wegwezen anders komen ze nooit in slaap :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:09:46 #23
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139191392
Voor het slapen zijn Dikkie en Nijntje hier ook favoriet. En na 14527 keer Nijntje in het ziekenhuis ben ik ook wel toe aan iets anders :X
Oude (on)bekende.
pi_139191992
Ja hoi :D Ik ben er wel maar lees eigenlijk alleen mee..

Hier veel voorlezen.. Ook overdag wordt ik regelmatig in mijn nekvel gegrepen door mijn peuter met een boek in haar hand...

Vaak de biebboekjes, en dan meestal informatieboekjes..
Maar momenteel is het weer veel Marianne Busser

Deze hebben we van voor naar achteren gehad...
en nu zijn we over op deze... net wat langere verhaaltjes

Kolletje is ook erg leuk

En deze laatst uit de bieb mee gehad.. beetje modernere jip en janneke.. Absoluut leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 april 2014 @ 20:24:11 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139191999
misschien toch wel een voorleestip trouwens ..

probeer pinkeltje eens :D elke avond een hoofdstuk voorlezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')