quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
jij weet altijd wel een link met Kasai te vinden
T is japan. Hier mogen ze, net als tegen Belgie, echt geen moeite mee hebben.quote:
En 0-2 uit een pc inmiddelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En 0-2 uit een pc inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]Waarom kijk je geen omroep west? http://www.omroepwest.nl/live/tv/overlaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
dank! Wist niet dat West ook via de site streamt.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen omroep west? http://www.omroepwest.nl/live/tv/overlay
Het gaat ook niet helemaal soepelquote:Op zondag 1 juni 2014 15:58 schreef Drolflap het volgende:
Ik vind dit altijd zo lullig overkomen, dat het volkslied geblazen wordt op een trompet door één man
Zie je Nederlanders niet vaak doen inderdaadquote:
Hockey>Voetbalquote:Op zondag 1 juni 2014 16:31 schreef Palomar het volgende:
Echt goed die video replay. Zouden ze bij voetbal ook moeten doen
Niet wat betreft kijkplezier, ik kijk liever WK voetbal dan WK hockey. Ondanks dat ik zelf hockeyquote:
Hoe lang heb je over dit grapje nagedacht?quote:
2 seconden.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over dit grapje nagedacht?
Komt dus overeen met het niveau van de grapquote:
Hoorde op de radio zijn vader die 12 jaar in het Argentijnse elftal speelde. Spreekt perfect Nederlands.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang woont/speelt Valentin verga in Nederland?
Hij heeft overigens een onmogelijke achternaam voor argentinie
Effe wat gelezen en hij woonde vanaf 91 tot 95 en vanaf 2001 in Nederland. Gewoon middelbare school in Nederland gedaan dus. Heeft ook 2 zusjes die hockeyen en een klein broertjequote:Op zondag 1 juni 2014 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde op de radio zijn vader die 12 jaar in het Argentijnse elftal speelde. Spreekt perfect Nederlands.
Schitterende redding net van Stokman trouwens.
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef franklop het volgende:
waar staan die groene balletjes voor boven de score? Is dat voor video ref?
Zou op zich logischer zijn als ze zo aangeven dat een team een man minder heeft door een groene kaartquote:
Zijn vader bedoel je ?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Effe wat gelezen en hij woonde vanaf 91 tot 95 en vanaf 2001 in Nederland. Gewoon middelbare school in Nederland gedaan dus. Heeft ook 2 zusjes die hockeyen en een klein broertje
Zouden ze in het voetbal ook moeten invoeren.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef franklop het volgende:
waar staan die groene balletjes voor boven de score? Is dat voor video ref?
Groene blokjes? Voor wat dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zouden ze in het voetbal ook moeten invoeren.
Tijdstraffen ipv gele kaarten die een wedstrijd later pas van invloed zijn.quote:
Voor over de gezichten, dan zijn ze niet meer te herkennen op tvquote:
Nee, hijquote:
Inderdaad een van de mooiste goals op het WK tot nu toe!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:02 schreef Palomar het volgende:
zeker geen onaardige tip in van zuid-afrika
Dit weekend wat gekeken. Ik vind er weinig aan. Wel zijn ze veel verder met bv. arbitrage dan bij voetbal.quote:
Inderdaad, de sport is veel innovatiever. Regelmatig worden er regels aangepast ter verbetering van de sport. Mochten deze regels niet het gewenste effect hebben worden de aanpassingen gewoon weer teruggedraaid, geen enkel probleem.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit weekend wat gekeken. Ik vind er weinig aan. Wel zijn ze veel verder met bv. arbitrage dan bij voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |