quote:
Op maandag 2 juni 2014 10:36 schreef Halcon het volgende:[..]
Dit weekend wat gekeken. Ik vind er weinig aan. Wel zijn ze veel verder met bv. arbitrage dan bij voetbal.
Inderdaad, de sport is veel innovatiever. Regelmatig worden er regels aangepast ter verbetering van de sport. Mochten deze regels niet het gewenste effect hebben worden de aanpassingen gewoon weer teruggedraaid, geen enkel probleem.
En de videoscheidsrechter, wat een uitkomst is dat zeg. Ik snap niet waarom dit niet in het voetbal zou kunnen, waarbij je elk team één mogelijkheid geeft om aan te vechten. Je beperkt de mogelijkheid tot doelpunten en penalty's (eventueel buitenspel, maar dat zou niet eens hoeven misschien) en je hebt en perfect middel om die schreeuwende spelers bij de scheids weg te houden.
Ik vind hockey een heerlijke sport om te kijken. Het tempo ligt echt vele malen hoger dan bij voetbal, de hele wedstrijd door. Mede hierdoor geen gezeik, geen ballen die worden weggetikt bij een vrije bal (direct een kaart en een paar minuten zitten), perfect.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.