abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139144227

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
pi_139144255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je m niet beter kunnen verhuren dan even kijken hoe hij zich ontwikkeld als hij daadwerkelijk speeltijd zou krijgen.
Volgens mij had hij nog een éénjarig contract, je had dan dus moeten verlengen (lees: meer betalen) en hij had al een vrij hoog salaris doordat hij niet uit de EU komt.
pi_139144272
quote:
Mats van Huijgevoort staat op een kruispunt in zijn nog prille carrière. Drie jaar geleden was hij een opkomend talent bij Feyenoord, maar verder dan één wedstrijd in de Eredivisie kwam hij nooit in Rotterdam-Zuid. De club leende hem vorig seizoen uit aan Excelsior en stalde hem deze jaargang bij Willem II. In Tilburg is de verdediger echter niet verder gekomen dan het tweede elftal van de Tricolores.

Van Huijgevoorts contract bij Feyenoord loopt ten einde en wordt niet vernieuwd. De 21-jarige mandekker gaat dan ook op zoek naar ander emplooi. “Ik moet nu een stap zetten'', zegt de verdediger, die zowel links achterin als in het centrum van de defensie uit de voeten kan. “Ik kijk ernaar uit om in een nieuwe omgeving aan de slag te gaan”, laat hij weten op de website van Sport-Promotion, dat hem zakelijk vertegenwoordigt.

Met de overstap naar Willem II keerde Van Huijgevoort terug bij zijn eerste club. Vanuit Tilburg zette hij koers richting Feyenoord. Zijn enig wapenfeit voor de volksclub was een basisplaats tegen VVV-Venlo in het seizoen 2011/12. Bij Excelsior speelde hij nog elf wedstrijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139144303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Missen we niks aan, er zijn betere talenten hem voorbij gestreefd.
pi_139144312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zakte volkomen door het ijs toen.
pi_139144332
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens mij had hij nog een éénjarig contract, je had dan dus moeten verlengen (lees: meer betalen) en hij had al een vrij hoog salaris doordat hij niet uit de EU komt.
Ah begrijpelijk dan.
En als die 50% pakken... hij is nu al 23 dus het zal hopelijk ook geen extreem supertalent zijn :+
blablablabla
pi_139144434
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah begrijpelijk dan.
En als die 50% pakken... hij is nu al 23 dus het zal hopelijk ook geen extreem supertalent zijn :+
Precies. En met Immers, Vormer, Vilhena en Clasie heb je al 4 middenvelders die beter zijn imo.
pi_139144469
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Precies. En met Immers, Vormer, Vilhena en Clasie heb je al 4 middenvelders die beter zijn imo.
Mwa, Mokotjo is wat multifunctioneler dan Vormer, daarom wel aantrekkelijker imo.

Maarja, deze discussie voeren we al sinds de eerste competitiewedstrijd. Naar mijn mening is het gewoon een verstandige beslissing geweest van Feyenoord om hem weg te doen. Meen me ook te herinneren dat hij in zijn eerste jaren hier niet erg gelukkig was.
pi_139144508
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mwa, Mokotjo is wat multifunctioneler dan Vormer, daarom wel aantrekkelijker imo.
Vormer was de beste speler van Roda. Mokotjo is dat afentoe bij PEC. Is mij om het even. Al was een multifunctionele rechtsback niet verkeerd geweest met het oog op het vertrek van Janmaat, maar daar kon Feyenoord van de zomer moeilijk op anticiperen.
pi_139144516
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maarja, deze discussie voeren we al sinds de eerste competitiewedstrijd. Naar mijn mening is het gewoon een verstandige beslissing geweest van Feyenoord om hem weg te doen. Meen me ook te herinneren dat hij in zijn eerste jaren hier niet erg gelukkig was.
Vormer was op dat moment 1 van de beste middenvelders van de ED.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139144551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer was op dat moment 1 van de beste middenvelders van de ED.
Hij was gewoon de enige in dat Roda team die iets met een bal kon, hij viel gewoon op bij Roda. Maar verder is Vormer echt pure middelmaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:47:11 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139144836
Vormer is gewoon ideaal voor de rol waarin hij nu gebruikt wordt: iemand die basisplaatsen afwisselt met de bank.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:58:00 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_139145128
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vormer was de beste speler van Roda. Mokotjo is dat afentoe bij PEC. Is mij om het even. Al was een multifunctionele rechtsback niet verkeerd geweest met het oog op het vertrek van Janmaat, maar daar kon Feyenoord van de zomer moeilijk op anticiperen.
Haha. Jij hebt dit jaar dus niet naar PEC gekeken. Mokotjo is dit jaar veruit de beste speler van PEC. Elke wedstrijd dat hij speelde stak hij met kop en schouders boven de rest uit. Hoezeer hij wordt gemist als hij er niet bij is bleek wel tijdens zijn blessure na de winterstop. Toen hij weer terug was liep het gelijk weer stukken beter.
pi_139145132
Ik heb Vormer betere wedstrijden zien spelen dan Vilhena, die keer op keer maar mocht falen.
Uiteindelijk heeft Vilhena wel veel meer talent. Maar dat je een paar op je middenveld overlopen bent heeft je ook de das om gedaan.
Met Vormer gebeurt wel altijd wat, al is het maar uit dode spelmomenten.
#12 is not for sale!
pi_139145162
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Haha. Jij hebt dit jaar dus niet naar PEC gekeken. Mokotjo is dit jaar veruit de beste speler van PEC. Elke wedstrijd dat hij speelde stak hij met kop en schouders boven de rest uit.
Dat mag jij vinden.
pi_139145327
Uiteindelijk begrijpelijk dat Feyenoord Mokotjo moest laten gaan inderdaad, al begrijp ik nog niet waarom ze Mokotjo niet hebben verhuurd, want het zou wel ontzettend zuur zijn als hij straks bij een concurrent als Ajax, PSV of FC Twente een belangrijke, dragende en allesbepalende kracht wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139145424
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welnee, Immers, Vormer en Vilhena zijn allen minder dan Mokotjo.

Zij het dat Immers op punten als strijdlust en box-to-box beter scoort.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:10:17 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139145467
Vind het persoonlijk vervelender dat Leerdam zo gratis de deur is uitgelopen dan Mokotjo. Wat een ondergewaardeerde en multifunctionele speler vond ik dat. Ideale selectiespeler, meerdere plekken prima inzetbaar en heeft volgens mij nooit een onvoldoende gehaald als ie speelde.

Mokotjo heeft het ook echt nooit laten zien bij ons, bij de beloften praktisch nooit uitblinkend, op de training niet opvallend en heeft z'n kans ook nooit gepakt als ie bij het eerste mocht aantreden. Als je het in al die jaren bij de club niet laat zien moet je een keer afscheid nemen.
pi_139145514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteindelijk begrijpelijk dat Feyenoord Mokotjo moest laten gaan inderdaad, al begrijp ik nog niet waarom ze Mokotjo niet hebben verhuurd, want het zou wel ontzettend zuur zijn als hij straks bij een concurrent als Ajax, PSV of FC Twente een belangrijke, dragende en allesbepalende kracht wordt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee, Immers, Vormer en Vilhena zijn allen minder dan Mokotjo.

Zij het dat Immers op punten als strijdlust en box-to-box beter scoort.
Daar ben ik echt totaal niet mee eens, maar dat mag.
pi_139145702
Ik was ook erg gecharmeerd van Mokotjo maar laten we eerlijk zijn, heeft het nooit echt laten zien bij ons. Soms gebeurt dat gewoon. En dan moet je iemand van buiten de EU gewoon laten gaan. Kost veel meer geld dan eigen talenten die hij mogelijk in de weg staat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139145705
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:

[..]
Ah, hij had nog slechts een éénjarig contract. Dan had Mokotjo ook moeten willen verlengen, en ik schat in dat hij daar geen zin in had aangezien zijn kansen op veel speeltijd de eerste jaren niet hoog waren. Daarnaast had hij maar moeten zitten te wachten op een verhuurperiode.

Al met al dus helaas onoverkomelijk dat het zo is verlopen.

quote:
Daar ben ik echt totaal niet mee eens, maar dat mag.
Mokotjo is de dragende kracht van PEC Zwolle. De belangrijkste speler daar. Ik sta overigens niet alleen in die mening. Ook in het VI - speler van het jaar - klassement scoort hij hoog (voor wat het waard is). :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:19:13 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_139145712
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.
Dat mag ik inderdaad.
pi_139145813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah, hij had nog slechts een éénjarig contract. Dan had Mokotjo ook moeten willen verlengen, en ik schat in dat hij daar geen zin in had aangezien zijn kansen op veel speeltijd de eerste jaren niet hoog waren. Daarnaast had hij maar moeten zitten te wachten op een verhuurperiode.

Al met al dus helaas onoverkomelijk dat het zo is verlopen.

[..]

Mokotjo is de dragende kracht van PEC Zwolle. De belangrijkste speler daar. Ik sta overigens niet alleen in die mening. Ook in het VI - speler van het jaar - klassement scoort hij hoog (voor wat het waard is). :)
Tja, bij ons had hij Clasie voor zich en kwamen die kwaliteiten er verder blijkbaar niet echt uit.
Is nu achteraf makkelijk praten natuurlijk.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:23:57 #24
356891 Abed
hooggeleid
pi_139145843
Vind de grasmat er wel slechter bij liggen de laatste tijd.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_139145858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:
Vind de grasmat er wel slechter bij liggen de laatste tijd.
Inderdaad. Zwarte kraters enzo :N
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 14:25:22 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139145880
Ik zei het al gelijk toen Moktojo wegging, daar gaan ze spijt van krijgen. Die jongen heeft nooit het vertrouwen gehad.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:45:55 #27
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139146378
Ook van Hanegem vond Mokotjo altijd al een hele talentvolle speler. Heeft hij goed gezien dus.

Al was Mokotjo bij Feyenoord nooit zo bepalend als nu bij Zwolle.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139146651
Vaak zie ook wel dat een ander spelletje sommige spelers goed doet.
Dat ligt ze dan gewoon beter, iets meer counter voetbal of juist meer combinatiespel.

De overweging van Feyenoord destijds is best te begrijpen.
#12 is not for sale!
pi_139147191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:15 schreef Luni het volgende:
De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion,
Tja...het is ook maar een bekerfinale he.
pi_139147256
quote:
Ze zijn daar ook alleen maar met Feyenoord bezig hè, laten ze zich eens met hun eigen club bezighouden!
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:34:47 #32
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_139147729
quote:
Bah, gelukkig gaat ajax betalen.
FR1908
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:44:45 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139147987

Die stoeltjes krijg je gewoon niet kapot he. _O- Ook wel eens uit woede een flinke trap tegen gegeven, maar daar heb je eigenlijk alleen jezelf mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:46:13 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139148028
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
[...] Ook wel eens uit woede een flinke trap tegen gegeven, maar daar heb je eigenlijk alleen jezelf mee.
Ow, vandaar.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:47:24 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139148067
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, vandaar.
Nee jij. Met je hoofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139148172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Is er interesse vanuit die clubs voor Mokotjo dan? :o
pi_139148221
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In het vorige topic werd het gerucht geplaatst dat Ajax interesse in Mokotjo zou hebben.

Maar ik denk zeker dat hij bij een binnenlandse transfer bij één van die clubs terecht gaat komen.
pi_139148284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In het vorige topic werd het gerucht geplaatst dat Ajax interesse in Mokotjo zou hebben.
"Maar niet naar iedere club hoor”, benadrukt hij. "Het gaat er wel om hoe een ploeg voetbalt. Of ik bij Ajax niet zou misstaan? Die hebben Daley Blind en Christian Poulsen al. Maar ik hou wel van de filosofie van Ajax, dat staat me wel aan.”

http://www.telegraaf.nl/t(...)ax_wel_zitten__.html
pi_139148342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Doet het dit seizoen aardig voor zover ik dat kan beoordelen. Misschien moest hij aan spelen toekomen om te ontluiken, maar ik schat Koeman van een dusdanig niveau in dat die perfect kan beoordelen in hoeverre die zou slagen bij een topclub. Ik denk ook dat dit zijn plafond is. Bij een Feyenoord, PSV of Ajax is de druk toch veel hoger dan bij de andere clubs in de eredivisie. Daarvan weet je nooit hoe dat uitpakt.
pi_139148353
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

"Maar niet naar iedere club hoor”, benadrukt hij. "Het gaat er wel om hoe een ploeg voetbalt. Of ik bij Ajax niet zou misstaan? Die hebben Daley Blind en Christian Poulsen al. Maar ik hou wel van de filosofie van Ajax, dat staat me wel aan.”

http://www.telegraaf.nl/t(...)ax_wel_zitten__.html
Ah, Ajax heeft (nog) geen interesse dus, Mokotjo ziet Ajax wel zitten. :D

Afijn, hij heeft gelijk wat dat betreft. Het hoogst haalbare voor hem binnen Nederland, en zoals ik zei denk ik dus dat hij het in zich heeft om een belangrijke speler te worden bij één van de grote clubs in Nederland en dat gaat hij ook bereiken.
pi_139148404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah, Ajax heeft (nog) geen interesse dus, Mokotjo ziet Ajax wel zitten. :D

Afijn, hij heeft gelijk wat dat betreft. Het hoogst haalbare voor hem binnen Nederland, en zoals ik zei denk ik dus dat hij het in zich heeft om een belangrijke speler te worden bij één van de grote clubs in Nederland.
Ajax heeft voorlopig andere prioriteiten en ze zullen niet zo snel meer 'veel' geld over de toonbank werpen. Dus je kan met een gerust hart verder leven. Misschien dat Brands met zijn macaroniscouting hem binnenhengelt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:58:21 #42
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139148424
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee jij. Met je hoofd.
:*.
pi_139148859
Helden!

pi_139148929
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Die stoeltjes krijg je gewoon niet kapot he. _O- Ook wel eens uit woede een flinke trap tegen gegeven, maar daar heb je eigenlijk alleen jezelf mee.
Nog aardig knap hoe ze de wand gesloopt hebben. Waarom hebben ze het oude uitvak eigenlijk nog niet verwijderd?

#12 is not for sale!
pi_139149113
Het is al treurig dat je de boel zo onderplakt en vernielt maar als je dan ook nog eens met 5-1 afgaat tegen PEC wordt het helemaal sneu. Zo verworden die stickers en andere rommel tot de volgesnoten zakdoekjes van snotterende Asterdammers die het allemaal niet meer zien zitten.
pi_139149139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:12 schreef Luni het volgende:
Helden!

[ afbeelding ]
_O_
pi_139149239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:12 schreef Luni het volgende:
Helden!

[ afbeelding ]
Huh? Die zijn toch gewoon aangesteld om dit werk te verrichten?
pi_139149274
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Hij zei dat hij het spelletje van Ajax wel leuk vond, maar dat ze daar Blind en Poulsen al hadden.
pi_139149583
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als je moeder succesvol geopereerd wordt na een zwaar auto-ongeluk?
pi_139149729
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als je moeder succesvol geopereerd wordt na een zwaar auto-ongeluk?
:D
pi_139149913
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Volgens mij doen deze mannen hun werk met grote passie en dat zie je niet overal meer.
pi_139150012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Volgens mij doen deze mannen hun werk met grote passie en dat zie je niet overal meer.
Bovendien leveren ze al jaren het beste veld van de Eredivisie (en volgens mij ook tot de beste velden in Europa behorende). Vaklui. ^O^
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:22:45 #53
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139151182

Hier ging-tie, hier ging-tie!
Ik ben inmiddels overleden.
pi_139151263
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nog aardig knap hoe ze de wand gesloopt hebben. Waarom hebben ze het oude uitvak eigenlijk nog niet verwijderd?

[ afbeelding ]
Is voor Europese wedstrijden toch? Die norm voor het aantal uitsupporters is hoger dan in de Eredivisie volgens mij, maar kan het fout hebben. Als dat niet zo is moeten die dingen er snel tussenuit.
pi_139151936
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fantastische vergelijking moet ik zeggen.
pi_139152629
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nou, nou, ik deed mijn werk maar als user op fok.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:34:09 #57
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139152940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.
pi_139153153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

:')
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:44:41 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139153237
Qua sfeer kunnen wij hier nog wel een puntje aan zuigen.
En moeten we eigenlijk niet zo klagen over die 17 stukjes vuurwerk op ons veld :')

http://www.dumpert.nl/med(...)n_graadje_erger.html
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_139153524
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Qua sfeer kunnen wij hier nog wel een puntje aan zuigen.
En moeten we eigenlijk niet zo klagen over die 17 stukjes vuurwerk op ons veld :')

http://www.dumpert.nl/med(...)n_graadje_erger.html
Wat een sfeer, wat een liefde, het Feyenoord van Griekenland. (8>
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:54 #61
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139154777
Net zulke idioten als die Ajacieden. Pyroshow prima, maar waarom alles dan het veld op tyfen?
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:30:08 #62
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_139155035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef PIETR het volgende:
Net zulke idioten als die Ajacieden. Pyroshow prima, maar waarom alles dan het veld op tyfen?
Bij nac was eind maart hetzelfde aan de hand. Ook kraters in het veld. Waar was men toen?
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_139155337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef Planga het volgende:

[..]

Bij nac was eind maart hetzelfde aan de hand. Ook kraters in het veld. Waar was men toen?
Totaal niet vergelijkbaar. Dat was een door NAC georganiseerd, waar het niet bewust kraters veroorzaakte. Hier gooiden supporters fakkels bewust het veld op om kraters te veroorzaken. Heel anders.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:37:48 #64
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139155398
quote:

[..]

Vind je dat een goede vergelijking? Of ben je te dom om te snappen dat dit niet zo is?
pi_139155419
quote:

[..]

pi_139156292

pi_139157008
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ze zijn daar ook alleen maar met Feyenoord bezig hè, laten ze zich eens met hun eigen club bezighouden!
Op deze manier leiden ze de aandacht af van de schandalen van afgelopen zondag.
Een welbekende methode ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 20:19:55 #68
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139157096
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
en nu dat vak 410 in 'joden' veranderen en de wereld is te klein :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 20:53:25 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139158570
Daarvan zullen we vd week wel weer in het ad van lezen "dat ze zo'n spijt hebben "

Domme kut joden zijn het toch ook :')
4045
onlogisch
pi_139158727
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Daarvan zullen we vd week wel weer in het ad van lezen "dat ze zo'n spijt hebben "

[ afbeelding ]
ga toch weg man :')

dit is zo iets onschuldigs en die gasten zijn nog niet eens volwassen joh
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:58:40 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139158857
Ursem. Oh daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139158881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

Gewoon met je smerige jodensjaal bij dat beeld wegfblijven
blablablabla
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 20:59:12 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139158893
quote:

[..]

Onschuldig mn reet. Ze staan bij Coen, dit hebben die joden eerder geflikt. Dat doe je niet. :{w
4045
onlogisch
pi_139158931
quote:

[..]

Dit dus. Dit stelt niets voor, zeg ik zelf als Feyenoorder.

Ik denk dat Coentje dit niet erg had gevonden. :P
pi_139158950
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onschuldig mn reet. Ze staan bij Coen, dit hebben die joden eerder geflikt. Dat doe je niet. :{w
ze vernielen toch niks? ik vind het echt enorm triest als je dan vervolgens die gast zijn adres en zelfs telefoonnummer openbaar gaat maken
pi_139159018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit dus. Dit stelt niets voor, zeg ik zelf als Feyenoorder.

Ik denk dat Coentje dit niet erg had gevonden. :P
Het is niet de eerste keer dat er gekloot is met of bij dat beeld he.
Staat niet voor niks nu achter het hek beter laten ze het gewoon met rust :P .
blablablabla
pi_139159025
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Gewoon met je smerige jodensjaal bij dat beeld wegfblijven
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Met hun namen en adressen er ook bij hoe dom ben je dan.
pi_139159054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Elan het volgende:

[..]

is goed hooligan elan
pi_139159070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

[..]

Ja goeie grap he troljood tieft nu maar weer op naar je eigen hok kneus.
blablablabla
pi_139159151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt, maar vandalisme, vernieling of bekladding is nog wat anders dan iets onschuldigs als met een sjaal poseren bij het beeld.

Ik vind dit nogal onschuldig hoor. Als je je hier al druk om moet gaan maken. :')

Gewoon ludieke actie, niks mis mee.
pi_139159232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, maar vandalisme, vernieling of bekladding is nog wat anders dan iets onschuldigs als met een sjaal poseren bij het beeld.

Ik vind dit nogal onschuldig hoor. Als je je hier al druk om moet gaan maken. :')

inderdaad, en die rechter is nog een pubertje en juist van hem gooien ze het adres openbaar
pi_139159247
quote:

[..]

Precies dit. Los van het 'ludieke' dan, want leeftijd of niet het blijft kinderachtig en bijzonder dom om openbaar te zetten.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:04:46 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139159266
quote:

[..]

Niks ludieks aan. Die 2 uit Zwijndrecht flikte dat ook al.

Een stickertje plakken in de Kuip dat is ludiek.
Een grappig spandoek met een leuke tekst, dat is ludiek
Insert random shit dat is ludiek.

Maar van Coen blijf je af. Klaar.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:05:28 #84
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139159318
quote:

[ afbeelding ]
100% anti :')

Eckte eckte geven 10% meer

pi_139159328
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

coen is toch gewoon heel gebleven?
pi_139159364
quote:

[..]

So what, ze blijven toch ook van Coentje af? Er is hem geen schade of groot onrecht toegebracht hoor. :')

Ik vind stickertjes plakken eerlijk gezegd nog erger dan dit.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:06:52 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139159394
Steeds dat gekloot bij het beeld toon wel aan hoe respectloos die lui zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139159396
quote:

[..]

Bij bekladden/'s nachts shirtje aantrekken ben ik het met je eens dat je er om vraagt, maar dit?

Naja ik snap de emotie ook wel maar het openbaren van adresgegeven om zoiets dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig intelligentie.
pi_139159405
quote:

[..]

1x is ludiek 4x is provocatief imo.
blablablabla
pi_139159438
je zou er gewoon geen aandacht aan moeten schenken
pi_139159474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds dat gekloot bij het beeld toon wel aan hoe respectloos die lui zijn.
op de foto gaan met een sjaaltje, man wat een gekloot :')
pi_139159536
Ze poseren wel om stoer te doen, een beetje neerbuigend bij onze legende staan, als het consequenties heeft is dat ook hun zorg. Ik vind het an sich ook onschuldig, maar met de voorgeschiedenis van het beeld gewoon dom.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139159604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef ace_eleven het volgende:
Ze poseren wel om stoer te doen, een beetje neerbuigend bij onze legende staan, als het consequenties heeft is dat ook hun zorg. Ik vind het an sich ook onschuldig, maar met de voorgeschiedenis van het beeld gewoon dom.
neerbuigend :?

het is gewoon een grapje, ze geven er geen schop tegenaan of wat
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:11:18 #94
268260 Dr.Mikey
pi_139159661
Komt nog bij dat ze het vorige keer wel hebben beklad.
Mensen vergeten ook dat Moulijn nog niet zo lang geleden overleden is.
R.I.P DTS.
pi_139159664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

op de foto gaan met een sjaaltje, man wat een gekloot :')
Je kent toch ook de voorgeschiedenis of niet?
Er is constant gezeik rondom dat beeld geweest daardoor heeft men het al moeten verplaatsen.
blablablabla
pi_139159682
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bij hét Feyenoord icoon lul. Jij snapt er werkelijk waar geen kanker van hé. Het verbaast mij dan ook niet dat jij voor die kut club bent.
nee jij snapt er niks van als je hun adres openbaar maken goedkeurt, en hem dan vervolgens opzoeken en een puber even in elkaar meppen? _O-

laf
pi_139159703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt nog bij dat ze het vorige keer wel hebben beklad.
Mensen vergeten ook dat Moulijn nog niet zo lang geleden overleden is.
mensen die het bekladden mag je gerust een lesje leren, maar dit is imo erg onschuldig
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:12:33 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139159738
Laat gaan joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139159761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Tyron het volgende:

[..]

neerbuigend :?

het is gewoon een grapje, ze geven er geen schop tegenaan of wat
Het beeld is zelfs al eens beklad door een stel nog kinderachtigere debielen. Dan is zoiets al snel een druppel die de emmer opnieuw doet overlopen. Hoe onschuldig het dan ook is, je bent gewoon te simpel van woorden als je het stoer openbaar post. Zo jong zijn ze ook weer niet...

Dat het altijd nog triester kan mag blijken uit het openbaren van zijn adres, maar ergens vraag je er gewoon om.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:13:05 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139159776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

nee jij snapt er niks van als je hun adres openbaar maken goedkeurt, en hem dan vervolgens opzoeken en een puber even in elkaar meppen? _O-

laf
Zij maken zichzelf openbaar door open en bloot te gaan poseren voor onze held. Wat ace zegt, als er consequenties zijn, zal mij dat een rotzorg wezen. Iets met de blaren en zitten.
4045
onlogisch
pi_139159807
quote:

[..]

Bij hét Feyenoord icoon lul. Jij snapt er werkelijk waar geen kanker van hé. Het verbaast mij dan ook niet dat jij voor die kut club bent.
Ik vind de ophef wel nogal overtrokken hoor. Ergens is het juist een compliment dat ze het toonbeeld van de club schijnbaar zo belangrijk vinden, en het is nu ook weer niet zo dat het beeld schade wordt toegebracht. Zelfs van baldadigheid is geen sprake wat mij betreft.

Mocht Coen Moulijn bij leven en welzijn dit mogen aanschouwen dan denk ik dat hij zijn schouders had opgehaald en er om had gelachen. Zo'n relaxte, sympathieke gozer was het wel. ^O^
pi_139159821
Misschien kunnen ze bij die gasten uit Zwijndrecht intrekken?
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:13:57 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139159832
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
Misschien kunnen ze bij die gasten uit Zwijndrecht intrekken?
4045
onlogisch
pi_139159844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

laf
Je loopt weer eens enorm op de feiten vooruit beste Tyron .
blablablabla
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:14:32 #105
268260 Dr.Mikey
pi_139159870
Hebben ze die foto zelf online gezet?
Lekker naief.
R.I.P DTS.
pi_139159955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het beeld is zelfs al eens beklad door een stel nog kinderachtigere debielen. Dan is zoiets al snel een druppel die de emmer opnieuw doet overlopen. Hoe onschuldig het dan ook is, je bent gewoon te simpel van woorden als je het stoer openbaar post. Zo jong zijn ze ook weer niet...

Dat het altijd nog triester kan mag blijken uit het openbaren van zijn adres, maar ergens vraag je er gewoon om.
dat is inderdaad ook dom als je die foto openbaar maakt, maar het openbaren van zijn persoonlijke gegevens is nog triester

misschien ben ik wel gewoon netjes opgevoed vergeleken met die gasten, dat kan ook :)
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:17:47 #107
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139160072
quote:

[ afbeelding ]
_O-
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:18:42 #108
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139160117
quote:

[..]

Volgende keer gewoon cruijf in het gezicht pissen. Dan snappen ze het wel.
pi_139160161
Even iets anders die Hahn is niet zo best in vorm de laatste tijd.
Hopelijk herpakt hij zich straks bij ons want in deze vorm is hij nauwelijks een serieuze concurrent voor Mulder.
blablablabla
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:19:40 #110
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139160172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

dat is inderdaad ook dom als je die foto openbaar maakt, maar het openbaren van zijn persoonlijke gegevens is nog triester

misschien ben ik wel gewoon netjes opgevoed vergeleken met die gasten, dat kan ook :)
Ik kan niet wachten om jou naw gegevens te hebben O+
pi_139160175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

prima
pi_139160194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon cruijf in het gezicht pissen. Dan snappen ze het wel.
Die heeft ook bij ons gespeeld hoor :')
blablablabla
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:20:07 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139160196
Ze wonen in Ursem. Dat is toch al straf genoeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139160264
leuk voor de ouders en evt broertjes en zusjes ook die op dat adres wonen

al weet ik niet of er mensen zijn die zo zwakbegaafd zijn om ze daadwerkelijk op te zoeken en te bellen etc
pi_139160284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:21 schreef Tyron het volgende:
leuk voor de ouders en evt broertjes en zusjes ook die op dat adres wonen

al weet ik niet of er mensen zijn die zo zwakbegaafd zijn om ze daadwerkelijk op te zoeken en te bellen etc
Pics van hun moeders en zusjes en je hoort ons nergens meer over.
pi_139160340
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Pics van hun moeders en zusjes en je hoort ons nergens meer over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben alleen deze krengen kunnen vinden :{
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:27:35 #117
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139160570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Die heeft ook bij ons gespeeld hoor :')
ja, maar het blijft altijd een icoon vd joden
pi_139160801
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

SPOILER
hebben alleen deze krengen kunnen vinden :{
Mooie jurk die linker.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:40:17 #119
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139161270
Vrij onschuldig idd. Vraag me alleen af wat de meerwaarde van zo'n sjaal bij een wedstrijd tussen Zwolle en Ajax is....
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:40:47 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139161295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
Vrij onschuldig idd. Vraag me alleen af wat de meerwaarde van zo'n sjaal bij een wedstrijd tussen Zwolle en Ajax is....
Provocatie, niet meer dan dat.
4045
onlogisch
pi_139162876
Wat een ophef hoor. :'(
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:29:09 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139164089
Wordt tijd dat Feyenoord weer eens gaat spelen.
pi_139164124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ophef gaat nergens over.. Een beetje provocatie moet je toch wel kunnen dragen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139164239
Ach we moeten ook niet te hypocriet worden. Als we tegen Heerenveen spelen zingen we met z'n alle dat Abe dood is, door het Friese volkslied heen. Om maar te zwijgen over de jaarlijkse vuurpijl imitaties als we tegen Twente spelen.

Je kan je overal wel druk over maken..
#12 is not for sale!
pi_139165443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Ach we moeten ook niet te hypocriet worden. Als we tegen Heerenveen spelen zingen we met z'n alle dat Abe dood is, door het Friese volkslied heen. Om maar te zwijgen over de jaarlijkse vuurpijl imitaties als we tegen Twente spelen.

Inderdaad. Kan me ook foto's herinneren van het beeld van Abe met een Feyenoordshirt. :P
pi_139166266
Zo NOS op 3 over de schade in De Kuip ben benieuwd.
blablablabla
pi_139167036
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Haringkop het volgende:

Precies.
pi_139167160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
Zo NOS op 3 over de schade in De Kuip ben benieuwd.
Net het laatste gedeelte meegekregen. Wat een malloten.

Je zou toch verwachten dat ze wat beters te doen hadden nadat ze eindelijk in deze fantastische voetbaltempel werden toegelaten.
pi_139172577
quote:
De verkenners van Feyenoord moeten komende week meer uitleg geven waarom zij geen nieuwbouwvariant hebben willen meenemen naast de door hen geselecteerde twee renovatieprojecten voor De Kuip. Die vraagt dringt zich op bij een aantal vermogende vrienden van Feyenoord en een deel van de achterban nu het verdienmodel van nieuwbouw dat van renovatie ver lijkt te kunnen overstijgen.

Feyenoord kan bij nieuwbouw van het stadion 10 miljoen euro per jaar meer aan inkomsten halen door de hogere opbrengsten uit de huur van businessunits en businessseats, alsmede de verhuur van zalen bij evenementen. Daarbij heeft de club ook het voordeel van inkomsten uit naamgeving, die meer dan 2 miljoen euro bedragen.

Die extra inkomsten heeft Feyenoord gedurende 75 jaar. Bij renovatie zijn de inkomsten voor ongeveer dertig jaar verzekerd, daarna is mogelijk weer een grote investering nodig. Het kostenverschil tussen nieuwbouw en het opknappen van De Kuip kan daardoor in recordtijd worden weggewerkt.

Mét een schuifdak kost de nieuwbouw van de super-Kuip 265 miljoen euro. Dat is inclusief 1500 parkeerplaatsen in een parkeergarage onder het stadion. De renovatieplannen van BAM en Red de Kuip liggen nagenoeg gelijk qua kosten, ongeveer 200 miljoen euro. Inclusief parkeerplaatsen (20.000 euro per plek) komt de opknapbeurt dan op 230 miljoen euro.

De omzet van het stadion zal bij renovatie rond de 50 miljoen euro zijn. Gezamenlijk met de huidige omzet van de profclub Feyenoord, die rond de 40 miljoen euro is, komt het totaal op zo’n 90 miljoen euro. Bij nieuwbouw gaat Feyenoord door extra inkomsten dus ruim boven de 100 miljoen euro.

Aan de hand van de cijfers van onderzoeksbureau Hypercube en de getallen bij de businesscase van de super-Kuip, die nagenoeg gelijk zijn aan die van het vorig jaar afgeschoten nieuwe stadion op Varkenoord, is vast te stellen dat het operationeel resultaat (nog geen rente en aflossing betaald) ongeveer 31 miljoen euro is. Bij Red de Kuip en BAM bedraagt het operationele resultaat zo’n 21 miljoen euro.

Red de Kuip en BAM geven in hun plannen aan dat zij minimaal 12,5 miljoen euro van het resultaat naar het spelersbudget laten gaan. Daardoor blijft er dus een slordige 8 miljoen euro over voor rente en aflossing. Bij nieuwbouw blijft er 18 miljoen euro over voor rente en aflossing.
  woensdag 23 april 2014 @ 09:40:48 #130
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139172918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

3x raden, wederom De Telegraaf?
pi_139172925
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ja. Maar het geeft je wel te denken toch?
pi_139172976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat een zogenaamd gerespecteerde krant zich zo voor het karretje laat spannen ja :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 23 april 2014 @ 09:44:52 #133
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139172995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, dat het een smerig media-offensief is gespeeld via een jodenkrant.

Resultaten vergelijken van 'goedkope' renovatieplannen met een te duur bevonden HNS.
pi_139173057
En als er over 25 jaar opnieuw renovatieplannen gemaakt moeten worden zeker vooraan de rij boos doen.
  woensdag 23 april 2014 @ 09:51:21 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139173137
Die cijfers van Hypercube waar ze mee schemeren, doelen ze daarbij op de cijfers die dat bedrijf naar buiten bracht in opdracht van de gemeente ten tijden van HNS? Zoja, dan zijn ze helemaal lachwekkend bezig met hun beeldvorming aangezien die plannen ondertussen volledig op de schop zijn gegaan van bijvoorbeeld RDK.

Wat ik eerder al zei, ik wens gewoon het beste voor Feyenoord en als onder aan de streep blijkt dat het voor Feyenoord het meest gunstig is om een nieuw stadion neer te zetten moeten ze dat vooral doen, maar ik ga er stiekem toch echt vanuit dat die verkenners wel een idee hebben wat ze aan het doen zijn en niet enkel de nieuwbouw hebben afgeschoten op basis van het prijskaartje, maar ook andere factoren hebben meegenomen (opbrengst, aflossingen, rente voor de BVO) voordat ze die variant hebben laten afketsen.

Hoe dan ook, deze verkenners komen straks met het advies. Feyenoord blijft achter de schermen bezig met het VW plan en laat van alles doorrekenen en ongeacht of het echt zo is, naar buiten toe wordt bekend gemaakt dat dit nieuwbouwplan het beste is voor de club en zo gaat het geschiedde. Kan me niet voorstellen dat er iets anders uit gaat rollen.
  woensdag 23 april 2014 @ 09:53:08 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_139173175
quote:

[ afbeelding ]
Nou nou nou nou. Ze staan met een shawl op de foto met een standbeeld. Standrechtelijke executeren die jongens zeg ik.

Wat ben jij simpel zeg.
pi_139173188
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zullen wel vermogende bouwvriendjes zijn.
pi_139173217
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:24 schreef eight het volgende:

[..]

Net het laatste gedeelte meegekregen. Wat een malloten.

Je zou toch verwachten dat ze wat beters te doen hadden nadat ze eindelijk in deze fantastische voetbaltempel werden toegelaten.
Inderdaad. Een beetje het stuk kunstgras achter het doel beschadigen. Daar kan nu niet meer op gespeeld worden, aldus het heldere licht Jan van Merwijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_139173251
Wat ik trouwens niet snap, ik ging laatst naar Pathe de Kuip en ik dacht, zet m'n auto bij de Kuip, dat is gratis, ik was absoluut niet de enige, stond behoorlijk vol!

Waarom maken ze daar geen betaald parkeren van, het zal geen miljoenen opleveren, maar elke Euro is er 1.
pi_139173320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:56 schreef Luni het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, ik ging laatst naar Pathe de Kuip en ik dacht, zet m'n auto bij de Kuip, dat is gratis, ik was absoluut niet de enige, stond behoorlijk vol!

Waarom maken ze daar geen betaald parkeren van, het zal geen miljoenen opleveren, maar elke Euro is er 1.
Doe eens niet zo gek, dan kan ik niet meer parkeren als ik naar de film ga.
pi_139173765
quote:
Ronald Koeman lijkt te mogen hopen op een droombaan. Volgens de Spaanse krant Sport is de Nederlander één van de kandidaten om Gerardo Martino na dit seizoen op te volgen als trainer van FC Barcelona. Hij zou in deze fase van zijn carrière de 'perfecte rijpheid' hebben voor de functie, .

Koeman is mateloos populair in Barcelona. Hij stond tussen 1989 en 1995 als speler onder contract bij de Catalaanse club en bezorgde Barça in 1992 de allereerste Europa Cup I uit de clubhistorie. In de finale tegen Sampdoria maakte de centrale verdediger in verlenging, uit een vrije trap, het winnende doelpunt.

Nadat hij zijn actieve carrière beëindigde, was Koeman enige tijd assistent van hoofdcoach Louis van Gaal bij FC Barcelona. Daarna was hij één jaar, van 1999 tot 2000, trainer van het tweede elftal. Via Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ kwam hij in 2011 bij Feyenoord terecht, waar hij drie uitstekende jaren beleefde. Koeman gaf onlangs aan dat hij komende zomer vertrekt uit de Kuip, hij wordt opgevolgd door Fred Rutten.

De positie van Gerardo Martino, de huidige coach van FC Barcelona, staat al enige tijd flink onder druk. Met hem op de bank dreigt Barça dit seizoen naast alle prijzen te grijpen. De club werd voortijdig uitgeschakeld in de Champions League, verloor de finale van de Copa del Rey en staat tweede in de Spaanse competitie.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 10:21:45 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139173770
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ja, dat het een smerig media-offensief is gespeeld via een jodenkrant.

Resultaten vergelijken van 'goedkope' renovatieplannen met een te duur bevonden HNS.
De cijfers kloppen niet? Ik weet ondertussen niet meer wat ik moet denken :')
  woensdag 23 april 2014 @ 10:23:42 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139173811
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik gun het hem wel maar denk toch dat hij ook teveel met Cruijff verbonden is
  woensdag 23 april 2014 @ 10:26:17 #144
268260 Dr.Mikey
pi_139173857
Barca mag geen spelers kopen volgend seizoen toch?
Dan lijkt me dat wel een klus voor Koeman.
R.I.P DTS.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:29:40 #145
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139173928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

Volgens een journalist in Barcelona

edwinwinkels twitterde op woensdag 23-04-2014 om 08:51:32 @feyenoordpings Miniem. 'Favoriet voor supporters', zegt Sport. Verhaal geschreven door vriend van Koeman reageer retweet
  woensdag 23 april 2014 @ 10:31:46 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139173972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

quote:
De verkenners van Feyenoord moeten komende week meer uitleg geven waarom zij geen nieuwbouwvariant hebben willen meenemen naast de door hen geselecteerde twee renovatieprojecten voor De Kuip. Die vraagt dringt zich op bij een aantal vermogende vrienden van Feyenoord en een deel van de achterban nu het verdienmodel van nieuwbouw dat van renovatie ver lijkt te kunnen overstijgen.

Feyenoord kan bij nieuwbouw van het stadion 10 miljoen euro per jaar meer aan inkomsten halen door de hogere opbrengsten uit de huur van businessunits en businessseats, alsmede de verhuur van zalen bij evenementen.
Op basis waarvan worden deze bedragen genoemd? Units en oppervlakte voor bedrijfsleven zijn namelijk gelijk aan renovatievarianten.

quote:
Daarbij heeft de club ook het voordeel van inkomsten uit naamgeving, die meer dan 2 miljoen euro bedragen.
Kan bij renovatie ook.

quote:
Die extra inkomsten heeft Feyenoord gedurende 75 jaar. Bij renovatie zijn de inkomsten voor ongeveer dertig jaar verzekerd, daarna is mogelijk weer een grote investering nodig. Het kostenverschil tussen nieuwbouw en het opknappen van De Kuip kan daardoor in recordtijd worden weggewerkt.

Mét een schuifdak kost de nieuwbouw van de super-Kuip 265 miljoen euro. Dat is inclusief 1500 parkeerplaatsen in een parkeergarage onder het stadion. De renovatieplannen van BAM en Red de Kuip liggen nagenoeg gelijk qua kosten, ongeveer 200 miljoen euro. Inclusief parkeerplaatsen (20.000 euro per plek) komt de opknapbeurt dan op 230 miljoen euro.
Schuifdak zit niet in de kosten van 265 miljoen, evenmin 70k stoeltjes.

quote:
De omzet van het stadion zal bij renovatie rond de 50 miljoen euro zijn. Gezamenlijk met de huidige omzet van de profclub Feyenoord, die rond de 40 miljoen euro is, komt het totaal op zo’n 90 miljoen euro. Bij nieuwbouw gaat Feyenoord door extra inkomsten dus ruim boven de 100 miljoen euro.
De huidige omzet is 40 miljoen, de toekomstige omzet is niet meegenomen. Kansloze vergelijking dus.

quote:
Aan de hand van de cijfers van onderzoeksbureau Hypercube en de getallen bij de businesscase van de super-Kuip, die nagenoeg gelijk zijn aan die van het vorig jaar afgeschoten nieuwe stadion op Varkenoord, is vast te stellen dat het operationeel resultaat (nog geen rente en aflossing betaald) ongeveer 31 miljoen euro is. Bij Red de Kuip en BAM bedraagt het operationele resultaat zo’n 21 miljoen euro.
Breng maar naar buiten dan, als je deze hebt :).
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 10:36:12 #147
35723 crew  GGMM
pi_139174067
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
Even iets anders die Hahn is niet zo best in vorm de laatste tijd.
Hopelijk herpakt hij zich straks bij ons want in deze vorm is hij nauwelijks een serieuze concurrent voor Mulder.
De laatste tijd? :D DIe loopt heel het seizoen al te schutteren. Kan er niks van die gast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 10:41:48 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139174198
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

De laatste tijd? :D DIe loopt heel het seizoen al te schutteren. Kan er niks van die gast.
Je kijkt alle wedstrijden van Dordrecht begrijp ik. Hoe groot is jou inziens de invloed geweest van het vertrek van Van Nieff op het niet behalen van het kampioenschap?
pi_139174285
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[..]

Op basis waarvan worden deze bedragen genoemd? Units en oppervlakte voor bedrijfsleven zijn namelijk gelijk aan renovatievarianten.

[..]

Kan bij renovatie ook.

[..]

Schuifdak zit niet in de kosten van 265 miljoen, evenmin 70k stoeltjes.

[..]

De huidige omzet is 40 miljoen, de toekomstige omzet is niet meegenomen. Kansloze vergelijking dus.

[..]

Breng maar naar buiten dan, als je deze hebt :).
Dak zit er wel bij in. Inderdaad wel 63k stoeltjes. Volgens mij zit de trainingsaccommodatie er trouwens ook bij in.

Ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar feit is dat wel ook nog geen cijfers van de andere varianten hebben, en dus niet echt e.e.a. kunnen vergelijken. Logisch zou zijn als nieuwbouw inderdaad een wat hogere omzet met zich meebrengt en samen met een langere levensduur zou ik het heel normaal vinden als dit dus gunstiger zou zijn dan verbouwen.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:48:21 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139174339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dak zit er wel bij in. Inderdaad wel 63k stoeltjes. Volgens mij zit de trainingsaccommodatie er trouwens ook bij in.

Ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar feit is dat wel ook nog geen cijfers van de andere varianten hebben, en dus niet echt e.e.a. kunnen vergelijken. Logisch zou zijn als nieuwbouw inderdaad een wat hogere omzet met zich meebrengt en samen met een langere levensduur zou ik het heel normaal vinden als dit dus gunstiger zou zijn dan verbouwen.
Blij dat jullie dat als Feyenoorders nog kunnen volgen, wat mij betreft is het de ene onduidelijkheid die over de andere struikelt.
pi_139174368
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Blij dat jullie dat als Feyenoorders nog kunnen volgen, wat mij betreft is het de ene onduidelijkheid die over de andere struikelt.
Ook maar deels. Er is ook maar weinig bekend, alleen wat de 3 reclamewebsites aangeven.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:59:40 #152
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139174586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waar zie je dat dak trainingscomplex?

"Hoe zit het met het verschil van de kosten tussen HNS en De superKuip?
Na het HNS-traject zijn wij terug naar de tekentafel gegaan. Door verschillende optimalisaties zijn de kosten voor een nieuw stadion lager geworden. De stichtingskosten van HNS bedroegen EUR 362 miljoen. Wijzigingen zijn onder andere:

- Geen grondkosten
- Geen kosten voor bouw van een trainingscomplex
- Lagere kosten door slimmer ontwerp en efficiënt proces
- Lagere financieringslasten

Dit leidt ertoe dat de kosten van De superKuip zonder dak EUR 240 miljoen zijn en EUR 265 miljoen met dak."
pi_139174633
quote:
5s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar zie je dat dak?
quote:
Door dit innovatieve ontwerp blijven de extra kosten voor het dak beperkt tot ongeveer EUR 25 miljoen. De totale kosten komen dan uit op ongeveer EUR 265 miljoen.
Hun website. Dus excl. dak kost het 240.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:03:03 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139174641
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

[..]

Hun website. Dus excl. dak kost het 240.
Zie edit.
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 11:04:03 #155
35723 crew  GGMM
pi_139174666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:41 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je kijkt alle wedstrijden van Dordrecht begrijp ik. Hoe groot is jou inziens de invloed geweest van het vertrek van Van Nieff op het niet behalen van het kampioenschap?
*jouw

Verder heb ik laatst een compliatie gezien van hem van dit seizoen. Zaten wat genante momentjes tussen. :') :D
En dan heb ik de laatste 3 wedstrijden geen echte blunders gezien maar wel wat houdbare ballen die gewoon doorgelaten werden.

Nee, dat is 3 keer niks dat heb ik nu al gezien. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139174718
quote:
5s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar zie je dat dak trainingscomplex?

"Hoe zit het met het verschil van de kosten tussen HNS en De superKuip?
Na het HNS-traject zijn wij terug naar de tekentafel gegaan. Door verschillende optimalisaties zijn de kosten voor een nieuw stadion lager geworden. De stichtingskosten van HNS bedroegen EUR 362 miljoen. Wijzigingen zijn onder andere:

- Geen grondkosten
- Geen kosten voor bouw van een trainingscomplex
- Lagere kosten door slimmer ontwerp en efficiënt proces
- Lagere financieringslasten

Dit leidt ertoe dat de kosten van De superKuip zonder dak EUR 240 miljoen zijn en EUR 265 miljoen met dak."

Dat dacht ik, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
pi_139175487
Hoorde gistermiddag op radio 1 dat de directeur van Heracles hoopt op een gelijkspel dit weekend :r. Laffe hond dat het is.
pi_139175549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:35 schreef RvLaak het volgende:
Hoorde gistermiddag op radio 1 dat de directeur van Heracles hoopt op een gelijkspel dit weekend :r. Laffe hond dat het is.
Typisch :')
pi_139175565
quote:
Van mij mag Heracles wel gewoon winnen met een leuke 2-0. Schat alleen wel dat het in de kuip 1-1 blijft..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_139175649
quote:
De hele eredivisie is een groot toneelspel.
pi_139175693
quote:
19s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:38 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Van mij mag Heracles wel gewoon winnen met een leuke 2-0. Schat alleen wel dat het in de kuip 1-1 blijft..
Als ik jou was zal ik al je spaargeld er op in zetten !
pi_139175765
quote:
Was dat niet de voorzitter oid van de supportersvereniging? Iets in de strekking van 'dan zijn zij blij, én wij blij'.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:46:53 #163
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139175815
quote:
Tja als hun daar gebaat bij zijn, wat let hem. Een punt is genoeg om definitief gevrijwaard te zijn van degradatie, en hij heeft eigenlijk het team niet om van ajax te winnen.

We kunnen het alleen onszelf verwijten, en dan nog met de realisatie dat we gewoon een matige selectie hebben en gewoon terecht 2e worden.
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 11:47:27 #164
35723 crew  GGMM
pi_139175832
quote:
Waarom zou hij daar niet op mogen hopen? :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139175855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom zou hij daar niet op mogen hopen? :')
Normaal hoop je altijd dat je eigen team wint, lijkt me.
pi_139176008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Normaal hoop je altijd dat je eigen team wint, lijkt me.
Dat dus.

Dat de fans het hopen, snap ik. Maar de directeur van de toko??? Da's ongeveer hetzelfde als dat De Boer zou zeggen "we spelen voor een gelijkspel". Iets met sportieve plicht enzo.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:54:10 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139176067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat dus.

Dat de fans het hopen, snap ik. Maar de directeur van de toko??? Da's ongeveer hetzelfde als dat De Boer zou zeggen "we spelen voor een gelijkspel". Iets met sportieve plicht enzo.
Ik vind het niet zo vreemd hoor als je een punt nodig hebt om veilig te zijn
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 11:55:21 #168
35723 crew  GGMM
pi_139176107
Heracles weet gewoon dat ze normaliter kansloos zijn en ze hopen op een punt. Niet zo vreemd lijkt me. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139176139
Feyenoorders hebben ook zelf eerder in zo'n situatie gezeten. Niet zeiken dus/
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 11:58:15 #170
35723 crew  GGMM
pi_139176213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat niet alleen, maar Ajax wordt toch wel kampioen dus snap niet waar mensen zich druk om maken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139176224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vreemd hoor als je een punt nodig hebt om veilig te zijn
Dat is niet hoe hij het zei.
Het is met het oog op ongeregeldheden.
Snap dat je geen gezeik wil, maar je hoopt altijd dat je eigen team wint normaal gesproken.
pi_139176242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar Ajax wordt toch wel kampioen dus snap niet waar mensen zich druk om maken.
Als jullie verliezen en wij winnen moet iemand ook naar Alkmaar komen met een schaal. Dat is leuk.
pi_139176302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
Heracles weet gewoon dat ze normaliter kansloos zijn en ze hopen op een punt. Niet zo vreemd lijkt me. :)
Dat dacht PEC ook, voor de aftrap afgelopen zondag.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De fans, het team en de club zegt altijd voor de winst te gaan (wat ze er ook echt van vinden).
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is niet hoe hij het zij.
Het is met het oog op ongeregeldheden.
Snap dat je geen gezeik wil, maar je hoopt altijd dat je eigen team wint normaal gesproken.
Als antwoord op de vraag "wie gaat er winnen zondag?"
pi_139176344
Mensen die denken dat Feyenoord dit seizoen nog landskampioen gaat worden :') .
  woensdag 23 april 2014 @ 12:03:56 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139176374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:02 schreef Devv het volgende:
pi_139176408
quote:
De kans is klein, maar de kans is er. Als Heracles goed hun best doen en NEC in een ultieme poging degradatie te ontlopen stunt in de arena.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:05:07 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176419
quote:
Feyenoord en Willem van Hanegem hebben overeenstemming bereikt over zijn rol binnen de club, zo meldt Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond. Van Hanegem zal als klankbord van de directie gaan fungeren.

Van Geel: 'We zullen regelmatig technische zaken met Van Hanegem bespreken. En hangen daar liever geen officiële functie aan. In de toekomst zal hij ook met trainers en spelers in gesprek gaan.Dat bepalen we samen.We waren we met Van Hanegem snel uit.'
4045
onlogisch
pi_139176437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

De kans is klein, maar de kans is er. Als Heracles goed hun best doen en NEC in een ultieme poging degradatie te ontlopen stunt in de arena.
Plus dat Feyenoord flink aan de bak moet voor het doelsaldo. Ik acht het waarschijnlijker dat Ajax 2 keer verliest dan dat Feyenoord het doelsaldo voldoende op weet te krikken om er overheen te gaan.
pi_139176448
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Over een half jaar kapt Willem ermee, omdat de directie toch geen fuck met zijn 'adviezen' doet.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:06:21 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176456
quote:
Daar geloof ik ook niet in. Hoewel het wel leuk zou zijn als Feyenoord thuis met 4 of 5 -0 wint van Cambuur en die joden 2-0 klop zouden krijgen.

Dan ben ik wel benieuwd naar Ajax - NEC, dat vecht voor de laatste strohalm :D
4045
onlogisch
pi_139176469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plus dat Feyenoord flink aan de bak moet voor het doelsaldo. Ik acht het waarschijnlijker dat Ajax 2 keer verliest dan dat Feyenoord het doelsaldo voldoende op weet te krikken om er overheen te gaan.
9 verschil, dus 2x verlies is nog maximaal 7 doelpunten inlopen. Het is lastig, maar er gebeuren wel vaker onwaarschijnlijke dingen.
pi_139176485
Denken dat we kampioen worden. :')_

De kans dat we derde eindigen is groter.
  Forum Admin woensdag 23 april 2014 @ 12:07:33 #183
35723 crew  GGMM
pi_139176497
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als jullie verliezen en wij winnen moet iemand ook naar Alkmaar komen met een schaal. Dat is leuk.
Oke.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139176504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef Muto het volgende:

Dat sowieso :+
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:08:12 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef Muto het volgende:

Ga toch weg. Cambuur pakken we thuis wel. Dan zijn we er.
4045
onlogisch
pi_139176538
Ik ben mijn stoeltje al aan het afstoffen, Coolsingel, here we come :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139176546
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ga toch weg. Cambuur pakken we thuis wel. Dan zijn we er.
Ja, zekerheidje.. :Y
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:09:00 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef ace_eleven het volgende:
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:09:08 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139176551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef ace_eleven het volgende:
Heb je daar een stoel?
  woensdag 23 april 2014 @ 12:09:18 #190
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139176556
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Leuk dat hij betrokken wordt, maar de functieomschrijving klinkt als 'we luisteren naar Willem, en doen er vervolgens niets mee'.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:10:31 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef Grifte het volgende:

[..]

Leuk dat hij betrokken wordt, maar de functieomschrijving klinkt als 'we luisteren naar Willem, en doen er vervolgens niets mee'.
Daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ja.
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:11:48 #192
53267 TC03
pi_139176635
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef Grifte het volgende:

[..]

En terecht. Van Hanegem moet zich niet zo opdringen. Vaag gedoe allemaal.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:12:53 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176655
quote:
Ronald Koeman is de ideale nieuwe trainer van FC Barcelona. Tot die conclusie komt de Spaanse krant Sport vandaag.

Koeman, die aan het einde van dit seizoen Feyenoord verlaat, wordt in het artikel 'de held van Wembley' genoemd, omdat hij in dat stadion FC Barcelona in 1992 naar zijn eerste Europa Cup 1 schoot. Vooral daarom is 'Sneeuwvlokje' nog altijd razend populair onder de socio's.

Cruijff en Guardiola
'De filosofie van Ronald Koeman past perfect bij FC Barcelona, want hij heeft gedronken uit de bron van Johan Cruijff en is teamgenoot van Pep Guardiola geweest. De Nederlander houdt van aanvallend voetbal, maar vergeet het defensieve werk niet. Een ander punt in zijn voordeel is dat hij de taal beheerst', schrijft Sport. 'Koeman is ook een liefhebber jeugdige spelers en geeft die vertrouwen. Bij Feyenoord heeft hij vijf jonge spelers naar het nationale team geleid.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:15:46 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

En terecht. Van Hanegem moet zich niet zo opdringen. Vaag gedoe allemaal.
Ik vind het geen vaag gedoe.

Kijk naar onze vrinden uit 020. Daar halen ze een oud speler, en visionair als een held binnen. Cruijff bekijkt het op de lange termijn. En zie hier, die joden worden nu al voor de 4e keer kampioen.

En kijk hoe schandalig het er bij ons aan toe gaat, Willem moet bijna smeken om wat voor de club te mogen betekenen. De directie moet zich kapot schamen en zou Willem met dezelfde open armen moeten willen ontvangen zoals ze dat in 020 met Cruijff gedaan hebben.
4045
onlogisch
pi_139176766
quote:
Co Adriaanse ziet nog kansen voor Feyenoord om alsnog kampioen te worden in de Eredivisie. Na het bekerdrama van Ajax in De Kuip, lijkt het kampioenschap niet zo zeker als dat het eerst was. 'Ajax kan het nog lastig krijgen', aldus Adriaanse in het Algemeen Dagblad.

'Normaal gesproken wordt Ajax kampioen, maar als ze in Almelo verliezen en Feyenoord wint met 4-0 van Cambuur, dan kan het nog een spannende laatste speeldag worden,' zo vertelt de oud-trainer die afgelopen maanden in verband werd gebracht met Feyenoord als opvolger van Ronald Koeman.

Aankomend weekend neemt Ajax het op tegen Heracles Almelo. Feyenoord heeft een achterstand van zes punten met de club uit Amsterdam, maar de laatst genoemde heeft een beter doelsaldo. Op de laatste competitiedag neemt Feyenoord het op tegen AZ en speelt Ajax tegen degradatiekandidaat NEC.
pi_139176773
quote:
Dit seizoen kan zomaar het laatste jaar van spits Graziano Pellè in het shirt van Feyenoord zijn. Uit onverwachte hoek klinkt teleurstelling. ADO-verdediger Tom Beugelsdijk zou namelijk ook volgend jaar graag de duels met de Italiaanse aanvalsleider aangaan.

'Man, wat hebben we hem vorig jaar te grazen genomen. Die pot in De Kuip, Feyenoord won met 3-2, maar het was een geweldig gevecht', vertelt Beugelsdijk in Voetbal International. 'Het begon al bij het handjes schudden vooraf. Ik wist dat hij zo ijdel is, dus gaf hem met rechts een hand en aaide hem met links over zijn bolletje. Dwars door zijn haartjes met gel heen. Het zat door elkaar, hij wist niet wat hij meemaakte.'

Op dergelijke streken zat de doelpuntenmachine uiteraard niet te wachten. 'Ik kreeg allerlei Italiaanse scheldwoorden achter me aan geslingerd, maar ik verstond hem toch niet', vervolgt hij. 'Tijdens de wedstrijd deden Vito en ik het nog een paar keer. En hij meer schelden op ons. Na afloop zag hij eruit alsof er vier vrachtwagens over hem heen waren gereden. Maar het waren gewoon twee Haagse verdedigers, die hem even flink hadden aangepakt.'

Hoewel het de bedoeling was om Pellè volledig uit zijn spel te halen moest Beugelsdijk uiteindelijk voortijdig het veld verlaten. 'Bam, rode kaart en ik droop af. De hele Kuip, vijftigduizend man, zwaaide naar me en schold me verrot. Man, daar kon ik gewoon van genieten. Gek? Ze waren tegen me, maar het gaf me toch een kick', besluit hij.
pi_139176849
Ik heb trouwens begin van de maand naar RDK gemaild, maar nog niks terug.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:22:20 #198
53267 TC03
pi_139176910
quote:
15s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind het geen vaag gedoe.

Kijk naar onze vrinden uit 020. Daar halen ze een oud speler, en visionair als een held binnen. Cruijff bekijkt het op de lange termijn. En zie hier, die joden worden nu al voor de 4e keer kampioen.

En kijk hoe schandalig het er bij ons aan toe gaat, Willem moet bijna smeken om wat voor de club te mogen betekenen. De directie moet zich kapot schamen en zou Willem met dezelfde open armen moeten willen ontvangen zoals ze dat in 020 met Cruijff gedaan hebben.
Oh ja, de directie moet zich weer eens kapot schamen. :')

Ten eerste moet je je realiseren dat Van Hanegem geen engel op aarde is. Het was een uitstekende voetballer die Feyenoord prijzen heeft bezorgd, zowel als trainer als voetballer. Maar dat is in het verleden. Het gaat om de meerwaarde nu, en die meerwaarde nu is simpelweg nihil. Van Hanegem heeft verstand van voetbal, maar binnen een organisatie werken en de grote lijn bewaken kan hij totaal niet, heb je hem weleens horen praten? Hij kan amper fatsoenlijk een zin formuleren. Wat heb je daar nou precies aan? Vrij weinig.

De vergelijking met Cruijff is interessant, maar het verschil is dat Cruijff een bepaalde visie had op de organisatie en dat Van Hanegem doorgaans niet verder komt dan "je moet dat ventje gewoon lekker laten voetballen". Klinkt misschien oneerbiedig, maar kom op man, zo is het toch gewoon? :') Daarnaast wordt de visie van Cruijff gedragen door de huidige directie en technische mensen van Ajax waardoor hij in feite overbodig is. Cruijff heeft iets op gang gezet en dat loopt nu, maar Cruijff is echt geen klankbord voor de directie van Ajax hoor. :')

Mensen moeten helden uit verleden respecteren op basis van het verleden en niet geforceerd baantjes gaan verzinnen als daar geen plek voor is.

Het enige wat schandalig is, is dat Willem als een klein kind gaat smeken om een baantje op zijn 70e. Als hij écht karakter zou tonen zegt hij: "Ik ben 70, ben geen trainer meer, maar als het nodig is mogen ze me altijd bellen, en zo niet: even goede vrienden, ik ga Feyenoord niet in de weg staan." Maar nee, in plaats daarvan zadelt hij Feyenoord op met een moeilijk probleem door zichzelf op te dringen en zo de directie in een patstelling te plaatsen, want iedereen weet dat je geen zak aan Van Hanegem hebt maar dat je het niet kan maken om dat te zeggen tegen een Feyenoord-icoon.

En als je dat zegt (zoals Wilfred Genee deed), krijg je de wind van voren in een column. Ongelofelijk, wat een debiel en triest gedrag van een volwassen man van 70 (!).
pi_139176971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Die onzin over dat zogenaamd onmogelijke doelsaldo. Áls Ajax al twee keer verliest én Feyenoord wint twee keer, dan ben je al minimaal vier doelpunten dichterbij. Dus dat gat is dan redelijk snel gedicht. Maar dan nog, Feyenoord onder druk in Alkmaar...kansloos dan natuurlijk.
pi_139176984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef exile79 het volgende:

[..]

Die onzin over dat zogenaamd onmogelijke doelsaldo. Áls Ajax al twee keer verliest én Feyenoord wint twee keer, dan ben je al minimaal vier doelpunten dichterbij. Dus dat gat is dan redelijk snel gedicht. Maar dan nog, Feyenoord onder druk in Alkmaar...kansloos dan natuurlijk.
Ach Heracles zet toch de poort open voor Ajax, dan doen ze altijd al.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:25:55 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139176999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh ja, de directie moet zich weer eens kapot schamen. :')

Ten eerste moet je je realiseren dat Van Hanegem geen engel op aarde is. Het was een uitstekende voetballer die Feyenoord prijzen heeft bezorgd, zowel als trainer als voetballer. Maar dat is in het verleden. Het gaat om de meerwaarde nu, en die meerwaarde nu is simpelweg nihil. Van Hanegem heeft verstand van voetbal, maar binnen een organisatie werken en de grote lijn bewaken kan hij totaal niet, heb je hem weleens horen praten? Hij kan amper fatsoenlijk een zin formuleren. Wat heb je daar nou precies aan? Vrij weinig.

De vergelijking met Cruijff is interessant, maar het verschil is dat Cruijff een bepaalde visie had op de organisatie en dat Van Hanegem doorgaans niet verder komt dan "je moet dat ventje gewoon lekker laten voetballen". Klinkt misschien oneerbiedig, maar kom op man, zo is het toch gewoon? :') Daarnaast wordt de visie van Cruijff gedragen door de huidige directie en technische mensen van Ajax waardoor hij in feite overbodig is. Cruijff heeft iets op gang gezet en dat loopt nu, maar Cruijff is echt geen klankbord voor de directie van Ajax hoor. :')

Mensen moeten helden uit verleden respecteren op basis van het verleden en niet geforceerd baantjes gaan verzinnen als daar geen plek voor is.
Heb je Cruijff nooit horen praten? Zelfde laken en pak. Uiteindelijk moet het op het veld gebeuren, dat zag Cruijff prima en ziet Willem ook nog steeds prima.

En daarvoor mag de directie zich inderdaad kapot schamen. Ze hebben ons aan de rand van de afgrond gebracht, maar dat zullen we voor het gemak maar bagatelliseren :')
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:28:24 #202
53267 TC03
pi_139177057
quote:
13s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb je Cruijff nooit horen praten? Zelfde laken en pak. Uiteindelijk moet het op het veld gebeuren, dat zag Cruijff prima en ziet Willem ook nog steeds prima.

En daarvoor mag de directie zich inderdaad kapot schamen. Ze hebben ons aan de rand van de afgrond gebracht, maar dat zullen we voor het gemak maar bagatelliseren :')
Cruijff heeft tenminste een visie op een organisatie en daarin had hij een meerwaarde. Die visie wordt uitgedragen door mensen die capabel genoeg zijn om dat te doen. Cruijff zelf is ook geen geboren manager of visionair, en daarom vervult hij die rol ook niet, simpel. Van Hanegem heeft geen enkele visie op een organisatie (en die heeft Feyenoord ook niet nodig, want de organisatie is nu prima) en daarom is zijn meerwaarde ook nihil. Hij kon goed voetballen en aardig trainen. Die tijd is voorbij, zodoende is hij nu gewoon compleet waardeloos zolang hij geen officiële rol vervult, en die officiële rol is er niet en zal er ook niet komen. Dat is gewoon de harde waarheid en die moeten mensen gewoon accepteren (vind ik).

De directie die ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht is overigens al heel lang weg.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:32:00 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139177133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Cruijff heeft tenminste een visie op een organisatie en daarin had hij een meerwaarde. Die visie wordt uitgedragen door mensen die capabel genoeg zijn om dat te doen. Cruijff zelf is ook geen geboren manager of visionair, en daarom vervult hij die rol ook niet, simpel. Van Hanegem heeft geen enkele visie op een organisatie (en die heeft Feyenoord ook niet nodig, want de organisatie is nu prima) en daarom is zijn meerwaarde ook nihil. Hij kon goed voetballen en aardig trainen. Die tijd is voorbij, zodoende is hij nu gewoon compleet waardeloos zolang hij geen officiële rol vervult, en die officiële rol is er niet en zal er ook niet komen. Dat is gewoon de harde waarheid en die moeten mensen gewoon accepteren (vind ik).

De directie die ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht is overigens al heel lang weg.
De hoofdverantwoordelijke zit er nog steeds.
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:32:32 #204
53267 TC03
pi_139177149
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De hoofdverantwoordelijke zit er nog steeds.
Peter Bosz, Mark Wotte? Waar dan?
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:34:34 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139177200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Peter Bosz, Mark Wotte? Waar dan?
Gudde.
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:35:42 #206
53267 TC03
pi_139177229
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gudde.
Die is pas aangesteld in december 2007, de schade is daarvoor aangericht.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 12:38:56 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139177313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die is pas aangesteld in december 2007, de schade is daarvoor aangericht.
Dat vind ik te makkelijk geredeneerd. Gudde zat er al 3 jaar toen het absolute dieptepunt, 2010, werd bereikt.
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 12:39:27 #208
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139177326
Zal er wel op neerkomen dat van Hanegem 1 keer in de maand een praatje maakt met van Geel en Rutte. Nou fantastisch. Hoop bombarie om niks.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:39:37 #209
53267 TC03
pi_139177334
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat vind ik te makkelijk geredeneerd. Gudde zat er al 3 jaar toen het absolute dieptepunt, 2010, werd bereikt.
No shit, maar je kan de rotzooi van je voorganger(s) niet zo 1-2-3 oplossen hè.

Hij heeft hoogstens verzaakt in het snel oplossen van de problemen, maar hij is niet de hoofdverantwoordelijke. Sterker nog, onder zijn bewind heeft Feyenoord de hoogste klassering in 10 jaar bereikt. :)
  woensdag 23 april 2014 @ 12:40:10 #210
53267 TC03
pi_139177349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef PIETR het volgende:
Zal er wel op neerkomen dat van Hanegem 1 keer in de maand een praatje maakt met van Geel en Rutte. Nou fantastisch. Hoop bombarie om niks.
Je bedoelt Van Geel en Rutten? Geel en Rutte ken ik niet.
pi_139177485
Jorien was uiterst charismatisch maar uiteindelijk liet hij wel een teringzooi achter die zijn weerga niet kende.
Gudde aka de trekpop van Blokland en zijn vriendjes is zo ongeveer het tegenovergestelde maar zal ongetwijfeld andere kwaliteiten hebben.
blablablabla
  woensdag 23 april 2014 @ 12:45:25 #212
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139177500
Die bedoel ik inderdaad, miereneuker.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:01:17 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_139177838
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Feyenoord heeft zichzelf met het aantrekken van Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, Landzaat en De Cler enorm in de problemen gebracht. Die salarissen kon Feyenoord nauwelijks ophoesten. Daarnaast was de selectie ook nog eens enorm overgewaardeerd op de balans waardoor er heel veel afgeschreven moest worden. Dat, en het feit dat de financiële situatie van Feyenoord vóór de goocheltruc van Bosz al armzalig was, heeft ervoor gezorgd dat we tot op de dag van vandaag nauwelijks een transfersom op tafel hebben kunnen leggen en we met eigen jeugd aan de slag moesten. Hoe Gudde verantwoordelijk is voor deze financiële wanboel is mij een raadsel.

Sterker nog, dankzij Gudde bestaat Feyenoord nog. Ik ga niet beweren dat hij een reddende engel is, er zijn ongetwijfeld wel meer capabele bestuurders (en vergeet Pim Blokland niet), maar Feyenoord heeft echt op (of eigenlijk over) het randje van de afgrond gestaan. Bij een normaal bedrijf had de curator allang op de stoep gestaan en was de boel opgedoekt. Nu staan we tweede, hebben we uitzicht op Champions League-voetbal en zitten we weer in categorie 3.

Het enige wat je Gudde mijns inziens kunt verwijten is het mislukte HNS-project.

[ Bericht 1% gewijzigd door Merkie op 23-04-2014 13:06:52 ]
2000 light years from home
pi_139177883
Kan mij voorstellen dat Rutten geen trek heeft in iemand die over zijn schouder mee kijkt elke dag/week.

Naar Cruijff wijzen vind ik trouwens een beetje nonsens, zijn twee totaal verschillende personen en wat Cruijff bij Ajax heeft gedaan is de poppetjes op de juiste plaats zetten buiten het veld. Dat is niet iets waar je als Feyenoord zijnde Van Hanegem voor moet gebruiken, dat staat immers al prima.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:03:57 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_139177893
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
Kan mij voorstellen dat Rutten geen trek heeft in iemand die over zijn schouder mee kijkt elke dag/week.

Naar Cruijff wijzen vind ik trouwens een beetje nonsens, zijn twee totaal verschillende personen en wat Cruijff bij Ajax heeft gedaan is de poppetjes op de juiste plaats zetten buiten het veld. Dat is niet iets waar je als Feyenoord zijnde Van Hanegem voor moet gebruiken, dat staat immers al prima.
Ik vind dat je Immers iets teveel krediet geeft.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:07:36 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139177987
De organisatie is prima. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139178025
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:07 schreef Happel het volgende:
Op de meeste posities wel ja imo. Ja in de top zou misschien het een en ander beter kunnen, maar ik denk niet dat Van Hanegem de man is die daar wél de juiste mensen neer kan zetten.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:09:50 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_139178026
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:07 schreef Happel het volgende:
Leg uit?
  woensdag 23 april 2014 @ 13:13:02 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139178098
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Op de meeste posities wel ja imo. Ja in de top zou misschien het een en ander beter kunnen, maar ik denk niet dat Van Hanegem de man is die daar wél de juiste mensen neer kan zetten.
Gudde en Koevermans zijn verre van geschikt. Zeker na het fiasco omtrent HNS zou er geen plaats meer mogen zijn voor Gudde.

Categorie 3 is goed, maar vergeet daarbij niet het negatief eigen vermogen en de 30 miljoen van de VvF. Niet Gudde heeft de club gered, de VvF hebben dat gedaan. Zonder dat geld hadden we nu met RBC in de vierde klasse amateurs gespeeld.
Elite
Tegen TTIP
pi_139178137
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Gudde en Koevermans zijn verre van geschikt. Zeker na het fiasco omtrent HNS zou er geen plaats meer mogen zijn voor Gudde.
Ja, dat riedeltje ken ik nu wel. Maar het ging over Van Hanegem zijn positie binnen de club in eerste instantie.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:15:42 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139178165
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat riedeltje ken ik nu wel. Maar het ging over Van Hanegem zijn positie binnen de club in eerste instantie.
Ik heb niks over Van Hanegem gelezen. Ik las iets over een organisatie die prima is. Dat is onzin. Capabelere mensen zouden hier veel meer uit moeten kunnen halen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 23 april 2014 @ 13:16:18 #222
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139178185
quote:

[..]

pi_139178495
quote:

[..]

Categorie 3 is goed, maar vergeet daarbij niet het negatief eigen vermogen en de 30 miljoen van de VvF. Niet Gudde heeft de club gered, de VvF hebben dat gedaan. Zonder dat geld hadden we nu met RBC in de vierde klasse amateurs gespeeld.
Er mag wel een andere manager op commerciële zaken / marketing inderdaad. Maar het enige dat je Gudde kunt verwijten is zijn allesbehalve representatieve uitstraling.

Het negatieve eigen vermogen is na een goede transfer-zomer ook weggewerkt, en de VvF hebben inderdaad de club gered met 30 miljoen, maar Gudde was wel de man die er toen zat en de VvF schijnbaar heeft weten te interesseren / behouden.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:45:21 #224
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139178935
quote:

[..]

En nu vergeet je nog de president van de RvC. Die stond namelijk ook achter alle aankopen met Makaay etc.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:07:02 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139187347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat dus.

Na Heerenveen uit van 2 seizoenen terug zijn wij wel de laatste die daarover moeten gaan nuilen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139187466
Verbeek terug bij Feyenoord? Met vooral een jonge en talentvolle selectie?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_139187554
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:11 schreef Aloulou het volgende:
Lijkt me niet hé. We hebben net Fred Rutten aangesteld. Zou een beetje vreemd zijn hem al te ontslaan voordat hij uberhaupt één dag bij Feyenoord heeft gewerkt. :')
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 18:13:23 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139187563
quote:
Goed plan. We pleuren Rutten er meteen uit1!11!! Lul heeft toch nog niets gepresteerd.
4045
onlogisch
pi_139187573
quote:
ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat rutte gaat presteren, heb 't idee dat hij het niet slecht zal doen. Verbeek is volgens mij extreem koppig en eigenwijs in zijn manier van doen en als er een paar jongens niet luisteren naar hem dan onstaat er gelijk chaos.
pi_139187591
Verbeek wil toch naar het buitenland dus case closed
pi_139187623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat rutte gaat presteren, heb 't idee dat hij het niet slecht zal doen. Verbeek is volgens mij extreem koppig en eigenwijs in zijn manier van doen en als er een paar jongens niet luisteren naar hem dan onstaat er gelijk chaos.
Ik snap niet wat de prestaties van onze premier van doen hebben met dit topic?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 23-04-2014 18:21:00 ]
pi_139187675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik snap niet wat de prestaties van onze premier van doen heeft met dit topic?
:D
  woensdag 23 april 2014 @ 18:23:06 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139187833
GERTJAN MOT BLIJVUH :') Dat was achteraf bezien ook best beschamend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139187958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbeek wil toch naar het buitenland dus case closed
Heeft de man nog veel te willen dan? 2 keer ontslagen achter elkaar.
pi_139188100
Hij kan altijd nog als vogelverschrikker aan de slag.
pi_139188101
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
Ze moeten gewoon werken voor hun kankahgeld!!1!1!!
#12 is not for sale!
pi_139188228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
En waarom was dat beschamend?
pi_139188229
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon werken voor hun kankahgeld!!1!1!!
Tegen Boem Boem Theo: "Ken je kijken met je paardemuil"
  woensdag 23 april 2014 @ 18:39:49 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139188244
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En waarom was dat beschamend?
Omdat het met de informatie achteraf niet meer dan terecht was dat die mafklapper ontslagen werd. Eigenlijk hadden ze hem head first van de Euromast af moeten flikkeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139188316

En dan allemaal om Mario Been roepen. :D
  woensdag 23 april 2014 @ 18:44:10 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139188359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Tegen Boem Boem Theo: "Ken je kijken met je paardemuil"
Dat is wel een heerlijk fragment. Kindje op de arm, clubliefde in zijn meest pure vorm.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139188362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef Muto het volgende:

En dan allemaal om Mario Been roepen. :D
Dat hij niet zelf opstapte na 10-0 vind ik wel absurd, 10-0 is geen incident meer maar een complete ramp.
pi_139188415
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat het met de informatie achteraf niet meer dan terecht was dat die mafklapper ontslagen werd. Eigenlijk hadden ze hem head first van de Euromast af moeten flikkeren.
Rot toch op. Ontslaan van Verbeek is nog steeds een blunder van jewelste, en dat blijft het ook.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:46:34 #244
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139188427
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Rot toch op. Ontslaan van Verbeek is nog steeds een blunder van jewelste, en dat blijft het ook.
Ga toch weg man.
pi_139188441
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is wel een heerlijk fragment. Kindje op de arm, clubliefde in zijn meest pure vorm.
Goede vader ja...
AFCA!
pi_139188504
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga toch weg man.
Mag ik vinden toch? :).
  woensdag 23 april 2014 @ 18:50:28 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139188522
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Rot toch op. Aanstellen van Verbeek is nog steeds een blunder van jewelste, en dat blijft het ook.
Fixed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 april 2014 @ 18:50:46 #248
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139188529
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mag ik vinden toch? :).
Dat mag. Alleen die gozer heeft het niet voor niets maar kort volgehouden bij het gros van z'n clubs.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:51:30 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139188553
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat mag. Alleen die gozer heeft het niet voor niets maar kort volgehouden bij het gros van z'n clubs.
Letterlijk overal uitgekotst door spelers en medewerkers binnen de club. Behalve bij Heracles dan, maar daar werken 4 man. Op part time basis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139189137
Ik begin langzaam een beetje trek te krijgen in transfergeruchten.. ben wel een beetje klaar met het geneuzel over het nieuwe stadion e.d. Worden er nog interessante spelers gelinkt aan Feyenoord? Zal wel niet..
pi_139189445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begin langzaam een beetje trek te krijgen in transfergeruchten.. ben wel een beetje klaar met het geneuzel over het nieuwe stadion e.d. Worden er nog interessante spelers gelinkt aan Feyenoord? Zal wel niet..
Voorlopig niets bijzonders maar ik vraag me ook af wie er straks vertrekken. Ik las laatst een gerucht over clasie en chelsea maar met het wk in zicht blijft het voorlopig rustig denk ik.
pi_139190168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers met Real Madrid, maar Immers wilde na Feyenoord toch een tussenstap overslaan.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:43:12 #253
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139190292
Nu Barcelona toch transfers mag verrichten zal Lexie het Catalaanse verval wel komen oplossen.
pi_139190478
Nog eens drie jaar geen uitfans bij de Klassieker
pi_139190488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
Nu Barcelona toch transfers mag verrichten zal Lexie het Catalaanse verval wel komen oplossen.
Helemaal als Koeman daar de nieuwe trainer wordt. Busquets, Xavi en Immers op het middenveld _O_
  woensdag 23 april 2014 @ 19:48:42 #256
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139190548
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog eens drie jaar geen uitfans bij de Klassieker
Zonder die vuurwerkincidenten was het verbod anders wel door de burgemeester(s) verlengd.
pi_139190695
Oh, voorlopig alleen nog voor Ajacieden in Rotterdam.
pi_139190800
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zonder die vuurwerkincidenten was het verbod anders wel door de burgemeester(s) verlengd.
En anders was de trein bij de eerste de beste Hamas toch weer teruggestuurd. Want dit geldt gewoon twee kanten op.
pi_139190937
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat klopt, Verbeek moet ook wel werken aan z'n communicatie etc, maar ik vind het wel een ontzettende goeie trainer, met oog voor talent, aantoonbaar spelers beter maakt, speelt goed en mooi voetbal (als ie de spelers ervoor heeft), houd van afjagen, houd van fysiek spel. Njah, kort gezegd; zo'n trainer spreekt mij aan en misschien zit er wel wat persoonlijke voorkeur bij dat ik Verbeek een goeie kerel vind die weinig rare dingen zegt over voetbal maar juist goeie dingen met verstand van zaken.

En dat hij op dát moment destijds is weg gebonjourd door een selectie die er gewoon geen zin in had, met potjandorie een groep spelers waar we met twee vingers in de neus kampioen hoorden te worden, nja, bizar. En ook het feit dat Gudde destijds op 1 dag zei dat ie bleef, en een dag later Verbeek alsnog de deur gewezen werd..
pi_139191032
Lekkere maatregel hoor Ajax. Alsof jullie er nog inkwamen :'). Da's alsof je roept "GODVURREDOMME IK GA NOOIT WEER NAAR DE CLUB EN LEVER MIJN SEIZOENSKAART IN JA" als je een stadionverbod op de mat heb liggen.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:01:22 #261
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139191042
quote:
Naar aanleiding van de wanordelijkheden tijdens de bekerfinale van afgelopen zondag in de Kuip heeft Ajax besloten ook de komende drie jaar zonder uitsupporters naar de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in Rotterdam te gaan.

Dit in navolging op het besluit van afgelopen maandag na het spoedoverleg met de Amsterdamse Driehoek (Openbaar Ministerie, politie, gemeente). Toen werd bekendgemaakt dat een groep personen de toegang tot de wedstrijd Heracles – Ajax, aanstaande zondag, wordt ontzegd.
Ajax heeft woensdag de gemeenten Rotterdam en Amsterdam, de KNVB en Feyenoord op de hoogte gebracht van dit besluit.

bron: ajax.nl
pi_139191142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat klopt, Verbeek moet ook wel werken aan z'n communicatie etc, maar ik vind het wel een ontzettende goeie trainer, met oog voor talent, aantoonbaar spelers beter maakt, speelt goed en mooi voetbal (als ie de spelers ervoor heeft), houd van afjagen, houd van fysiek spel. Njah, kort gezegd; zo'n trainer spreekt mij aan en misschien zit er wel wat persoonlijke voorkeur bij dat ik Verbeek een goeie kerel vind die weinig rare dingen zegt over voetbal maar juist goeie dingen met verstand van zaken.

En dat hij op dát moment destijds is weg gebonjourd door een selectie die er gewoon geen zin in had, met potjandorie een groep spelers waar we met twee vingers in de neus kampioen hoorden te worden, nja, bizar. En ook het feit dat Gudde destijds op 1 dag zei dat ie bleef, en een dag later Verbeek alsnog de deur gewezen werd..
Ken je nagaan hoe slecht zijn communicatie en manier van doen was. Bij az deed hij het ook helemaal niet slecht en toch ineens ontslagen.
pi_139191261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ken je nagaan hoe slecht zijn communicatie en manier van doen was. Bij az deed hij het ook helemaal niet slecht en toch ineens ontslagen.
Klopt, en ondanks dat het vergelijkbare situaties lijken, vertrouw ik die Stewart bij AZ voor geen meter, wat een enge kneus is dat zeg. Zal wel aan z'n naampie liggen.
pi_139191796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is standaard in de voetbalwereld: als er gezegd wordt dat de directie nog achter de trainer staat, is hij binnen een week weg.
pi_139191812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat is standaard in de voetbalwereld: als er gezegd wordt dat de directie nog achter de trainer staat, is hij binnen een week weg.
Das ook weer zo. Desondanks is Gudde een lul, oké? :P
pi_139191901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van hem nee
pi_139192145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gudde is alleen een lul vanwege z'n uitstraling toch? Verder kan ik weinig bedenken waarom hij zo gehaat zou moeten worden eerlijk gezegd. :)
  woensdag 23 april 2014 @ 20:32:57 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139192379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gudde is alleen een lul vanwege z'n uitstraling toch? Verder kan ik weinig bedenken waarom hij zo gehaat zou moeten worden eerlijk gezegd. :)
Dat ligt denk ik meer aan jou.
Elite
Tegen TTIP
pi_139192467
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat ligt denk ik meer aan jou.
Kom op Happel, dat is nogal een zwaktebod. :')

Hij heeft Feyenoord (mede) financieel gezond gemaakt. Hij is er mede verantwoordelijk voor dat we nog bestaan.

Verder heeft hij weinig gekke dingen gedaan en vooral puin geruimd van voorgangers.

Hij heeft echt geen vreemde, verwijtbare dingen gedaan hoor. Daarom een beetje kinderachtig, die haat en afgunst richting Gudde. Kan die man er wat aan doen dat hij de uitstraling van een shetland pony heeft joh.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:36:26 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139192515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kom op Happel, dat is nogal een zwaktebod. :')

Hij heeft Feyenoord (mede) financieel gezond gemaakt. Hij is er mede verantwoordelijk voor dat we nog bestaan.

Verder heeft hij weinig gekke dingen gedaan en vooral puin geruimd van voorgangers.

Hij heeft echt geen vreemde, verwijtbare dingen gedaan hoor. Daarom een beetje kinderachtig, die haat en afgunst richting Gudde. Kan die man er wat aan doen dat hij de uitstraling van een shetland pony heeft joh.
De vrienden van Feyenoord hebben er voor gezorgd dat Feyenoord nog overeind staat. Feyenoord heeft geen tyfus te danken aan Gudde wat dat aan gaat.
4045
onlogisch
  woensdag 23 april 2014 @ 20:36:53 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139192539
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De vrienden van Feyenoord hebben er voor gezorgd dat Feyenoord nog overeind staat. Feyenoord heeft geen tyfus te danken aan Gudde wat dat aan gaat.
Juist.

HNS valt hem ook aan te rekenen.
Elite
Tegen TTIP
pi_139192642
Het mislukken van HNS plan en de slechte communicatie is hem wel te verwijten overigens. Maar goed, de haat en afgunst tav hem spelen al van lang voor die tijd.

De redding van Feyenoord alleen aan de VVF toeschrijven vind ik eenzijdig. Selectief shoppen noem ik dat. Want het is dan wel dankzij (of mede dankzij) Gudde dat die VVF er brood in zagen geld te stoppen in Feyenoord, er vertrouwen in hadden, of aan Feyenoord verbonden bleven.

Die VVF hadden echt geen geld in Feyenoord gestopt / schulden omgezet in aandelen als ze geen vertrouwen hadden in de algemeen directeur bij Feyenoord hoor.

Beetje te makkelijk en te kort door de bocht dus naar mijn mening. Gudde is er net zo goed (mede) verantwoordelijk voor dat hij die VVF aan tafel heeft gekregen en aan tafel heeft gehouden voor deze oplossing. :)
  woensdag 23 april 2014 @ 20:42:13 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139192810
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Juist.

Daarnaast vond ik het niet zo een opgave om Feyenoord gezond te maken. De club kon en mocht niks. Hij heeft de teugels noodgedwongen moeten strak houden, meer niet. Juist nu zou moeten gaan blijken of het echt zo een mastermind is.

Al wil ik hem daar de tijd niet voor geven.

Gudde is indertijd aangesteld in verband met het nieuwe stadion dat er zou moeten komen. Evenals het gros van de raad van commissarissen.
Elite
Tegen TTIP
pi_139192860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:

De redding van Feyenoord alleen aan de VVF toeschrijven vind ik eenzijdig. Selectief shoppen noem ik dat. Want het is dan wel dankzij (of mede dankzij) Gudde dat die VVF er brood in zagen geld te stoppen in Feyenoord, er vertrouwen in hadden, of aan Feyenoord verbonden bleven.

Ga toch weg man, de enige waar Feyenoord aan te danken heeft dat de VVF er geld in wouden pompen was is dat het een prachtige fantastische club is. Niet aan Gudde, kom op man.
pi_139192913
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Gudde is indertijd aangesteld in verband met het nieuwe stadion dat er zou moeten komen. Evenals het gros van de raad van commissarissen.
En alleen dat is eigenlijk al een kwalijke zaak genoeg. Genoeg kwalijk in elk geval om ze de tyfus te wensen nu hun gedroomde tyfus plan hopelijk aan een vroeg einde komt.
pi_139192947
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ga toch weg man, de enige waar Feyenoord aan te danken heeft dat de VVF er geld in wouden pompen was is dat het een prachtige fantastische club is. Niet aan Gudde, kom op man.
Natuurlijk speelt het een rol dat Feyenoord zo'n aantrekkingskracht heeft zodra je eenmaal 'besmet' bent met onze club.

Maar als er een algemeen directeur had gezeten waar de VVF totaal geen vertrouwen in hadden gehad of die hen niet had weten te behouden voor Feyenoord, dan had dat uiteraard echt wel gevolgen gehad hoor, en dat was dan niet de redding voor Feyenoord geweest.
pi_139192955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, en ondanks dat het vergelijkbare situaties lijken, vertrouw ik die Stewart bij AZ voor geen meter, wat een enge kneus is dat zeg. Zal wel aan z'n naampie liggen.
Dat ben ik wel met je eens haha, lijkt me een gluiperd 1eklas
pi_139193036
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt het een rol dat Feyenoord zo'n aantrekkingskracht heeft zodra je eenmaal 'besmet' bent met onze club.

Maar als er een algemeen directeur had gezeten waar de VVF totaal geen vertrouwen in hadden gehad of die hen niet had weten te behouden voor Feyenoord, dan had dat uiteraard echt wel gevolgen gehad hoor, en dat was dan niet de redding voor Feyenoord geweest.
Als er een algemeen directeur had gezeten die ze niet aan hadden gestaan hadden ze die eruit gemieterd, maar de VVF hebben/hadden ook belang bij een nieuw stadion, en Gudde was degene die dat wel even zou regelen, dus lieten ze hem zitten. Geld uitgeven mocht en kon hij toch niet, dus kwaad doen kon hij niet.
pi_139194707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:01 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Triest dat hunnie autonoom even besluiten dat er de komende 3 jaar geen supporters mee mogen.
Neem tenminste aan dat andersom nu ook niet gaat gebeuren.
blablablabla
pi_139195251
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Triest dat hunnie autonoom even besluiten dat er de komende 3 jaar geen supporters mee mogen.
Neem tenminste aan dat andersom nu ook niet gaat gebeuren.
Ze besluiten dat er in de kuip geen uitsupporters meegenomen worden door wangedrag van hun supporters. Over feyenoorders in de arena is nog niks gezegd
  woensdag 23 april 2014 @ 21:34:23 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139195345
Ach, kan me er niet eens druk om maken. Het was sowieso al een illusie dat er ooit nog uitsupporters zouden komen,
Elite
Tegen TTIP
pi_139195375
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef portie het volgende:

[..]

Ze besluiten dat er in de kuip geen uitsupporters meegenomen worden door wangedrag van hun supporters. Over feyenoorders in de arena is nog niks gezegd
_O-
Dat gaat natuurlijk andersom ook niet gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 21:35:38 ]
pi_139195390
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef portie het volgende:

[..]

Correct maar zou vreemd zijn als dat wel mag krijg je weer van dat verongelijkte gelul.
De clubs waar Ajax geen supporters mee naar toe mag mogen of doen dat andersom ook niet ( DH , Utrecht etc)
blablablabla
pi_139195591
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Klopt, maar had het idee dat Elan het anders opvatte.
  woensdag 23 april 2014 @ 21:42:51 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139195713
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Valt niet uit te sluiten denk ik in ieder geval. Van der Laan stond er wel positief tegenover dacht ik, misschien wil hij het wel proberen.
pi_139197024
Net even de promofilmpjes gekeken van BAM en RDK maar ik hoop toch echt dat RDK het gaat worden.. vind dat een veel mooier ontwerp.
  woensdag 23 april 2014 @ 22:15:51 #287
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139197176
Ondertussen bij Liverpool...
pi_139197383
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Dekatria het volgende:
Vind het niet mooi eerlijk gezegd.. maar wel typisch Engels
  woensdag 23 april 2014 @ 22:30:07 #289
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_139197797
Het is net Old Trafford.
  woensdag 23 april 2014 @ 22:30:31 #290
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139197815
quote:
Op zich wel een imposante main stand, maar het is jammer dat in al die moderne stadion ontwerpen de afzonderlijke tribunes samen een soort rechte lijn vormen.

Overhangende tribunes, hierbij zou dat dus een tripledecker betekenen, zijn toch veel toffer.

woensdag 23 april 2014 @ 22:39:36 #291
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139198258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
Op zich wel een imposante main stand, maar het is jammer dat in al die moderne stadion ontwerpen de afzonderlijke tribunes samen een soort rechte lijn vormen.

Overhangende tribunes, hierbij zou dat dus een tripledecker betekenen, zijn toch veel toffer.
Eens, ja.
  woensdag 23 april 2014 @ 22:49:10 #292
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_139198687
quote:
Het is eigenlijk wel een hele slimme vorm voor een stadion. Heel makkelijk uit te bereiden en aan te passen.
pi_139199981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien ben ik erg negatief over Gudde, maar hij lijkt mij een type die totaal over zich heen laat lopen en alles wat de VvF vroeg/eiste, meteen op ingaat. Volgens mij kunnen/konden ze Gudde alles laten doen wat zij wilden en daarom hebben ze het geïnvesteerd, niet omdat het zo'n capabele bestuurder is
  donderdag 24 april 2014 @ 01:29:14 #294
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139203734
quote:
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ziet het nog altijd als een optie dat Ajax supporters mee zal nemen voor de wedstrijden tegen Feyenoord. De Amsterdamse club liet zelf woensdag weten dat er de komende drie jaar geen toeschouwers mee gaan naar De Kuip.
Tegenover de NOS laat Aboutaleb weten dat voor hem alle opties nog open liggen. Hij wil binnenkort om de tafel gaan zitten met alle partijen, dat wil zeggen de gemeente Amsterdam de twee clubs en vertegenwoordigers van de supportersverenigingen van zowel Ajax als Feyenoord.

Collega Van der Laan van Amsterdam vindt dat Ajax een begrijpelijke beslissing heeft genomen. Hierbij verwijst hij naar de incidenten van afgelopen zondag tijdens de bekerfinale. Supporters van Ajax gooiden in De Kuip met vuurwerk en zorgden voor veel vernielingen.
pi_139204026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me ook dat je het veld minder goed ziet daarboven.
pi_139204732
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_139204800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 01:29 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Aboutaleb ziet ook een kans om zieltjes te winnen, want 'ja, ik wil wel hoor, maar zij willen niet'. Goddomme hoe doorzichtig :')
pi_139205203
quote:
Dit is daareentegen wél mooi om te zien, dan wat die joden deden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 24-04-2014 08:43:34 ]
pi_139205705
Feyenoord twijfelt over meenemen supporters naar ArenA

Eerder vanavond werkt bekend dat Ajax ook de komende drie jaar nog geen uitsupporters mee zal nemen in de Klassieker. Feyenoord heeft middels een woordvoerder laten weten begrip te hebben voor de opstelling van de Amsterdamse club, waarvan de supporters zich dit weekend opnieuw misdroegen. Feyenoord zelf heeft nog niet besloten of het volgend seizoen weer uitsupporters wil meenemen naar de ArenA, zo luidt de verklaring.

"Wij zijn op dit moment nog niet zo ver", aldus de woordvoerder. Officieel loopt dit jaar het 5-jaren verbod op uitsupporters bij de Klassieker, dat de beide clubs in 2009 afspraken, af. Ajax heeft dus naar aanleiding van recente incidenten al besloten deze periode met 3 jaar te verlengen. "Dat snappen we, maar tegelijkertijd willen wij ook de tijd krijgen om - zoals afgesproken - alles rustig te bespreken met de lokale driehoek hier in Rotterdam.
Dat is ook de afspraak, we willen met een gezamenlijk standpunt komen", zo stelt de woordvoerder van Feyenoord. "En stel dat wij omgekeerd wel supporters willen meenemen, dan hebben we ook Ajax nog nodig. Dat komt later. Over enkele weken hebben we weer overleg met de driehoek, dan zullen we bespreken wat er mogelijk is in de toekomst."
pi_139205821
quote:
Huh?? Geen superdeluxe multifunctioneel schuifdak!?
#12 is not for sale!
pi_139205859
quote:
Feyenoord twijfelt over meenemen supporters naar ArenA

Eerder vanavond werkt bekend dat Ajax ook de komende drie jaar nog geen uitsupporters mee zal nemen in de Klassieker. Feyenoord heeft middels een woordvoerder laten weten begrip te hebben voor de opstelling van de Amsterdamse club, waarvan de supporters zich dit weekend opnieuw misdroegen. Feyenoord zelf heeft nog niet besloten of het volgend seizoen weer uitsupporters wil meenemen naar de ArenA, zo luidt de verklaring.

"Wij zijn op dit moment nog niet zo ver", aldus de woordvoerder. Officieel loopt dit jaar het 5-jaren verbod op uitsupporters bij de Klassieker, dat de beide clubs in 2009 afspraken, af. Ajax heeft dus naar aanleiding van recente incidenten al besloten deze periode met 3 jaar te verlengen. "Dat snappen we, maar tegelijkertijd willen wij ook de tijd krijgen om - zoals afgesproken - alles rustig te bespreken met de lokale driehoek hier in Rotterdam.
Dat is ook de afspraak, we willen met een gezamenlijk standpunt komen", zo stelt de woordvoerder van Feyenoord. "En stel dat wij omgekeerd wel supporters willen meenemen, dan hebben we ook Ajax nog nodig. Dat komt later. Over enkele weken hebben we weer overleg met de driehoek, dan zullen we bespreken wat er mogelijk is in de toekomst."
Die vuurwerkactie is voor Abou echt een geschenk uit de hemel :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')