Ok. Raar, maar goed. Blijft over dat de harde kern het spel zou willen bepalen. Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ja ze mogen op voetbal al zou ik het een beetje proberen te ontmoedigen.
Zeker. Maar dat is dan twee keer de helft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Speel je ook niet de helft van de wedstrijden thuis?
Uiteraard, als iemand je pijn doet, mag jij best een frustratieschreeuw geven, ben ik zeker met je eens en nee het hoeft echt niet doodstil te zijn. Maar van pijn schreeuwen, of de scheids uitkafferen omdat ie niet goed kijkt, dat is een fundamenteel andere discussie lijkt me. De scheids heb je respect voor, of hij nou in je voordeel of in je nadeel fluit. Of ie nou hersenloos is of niet. Of ie nou partijdig is of niet. Kun je dat niet hebben? moet je iets met robots gaan doen, die hebben geen hersenen en kunnen dan ook geen emotionele beslissingen nemen. De scheidingslijn is dun, zeker, maar tegen een scheidsrechter ingaan is wat mij betreft ruimschoots de grens over. En ja, dat zeg ik als iemand met 0,0 jaar voetbal ervaringquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Iets roepen op het moment dat er een overtreding op je wordt gemaakt is iets roepen niet meer dan logisch.
Ik moest zaterdag ook voetballen en daar werd ik in een sprint van achter onderuit getrapt. Natuurlijk ga je dan niet zwijgzaam naar de grond.
En ja er zijn grenzen en ja die worden regelmatig overschreden, maar dat "er mag helemaal niets tegen de scheidsrechter worden gezegd" geneuzel en het vragen om respect voor thuisfluiters slaat mijns inziens echt helemaal nergens op.
Zie mijn bron tabel 7.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:47 schreef VVDer het volgende:
[..]
De door mijn benoemde percentages hadden betrekken op een bepaald onderzoek met de later omschreven aantallen. Zie mijn 2e post in dit topic. Hierbij nog een keer het document en kijk voorals naar tabel 2.
Ok. Al het voorgaande was niet relevant dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:53 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
En ja, dat zeg ik als iemand met 0,0 jaar voetbal ervaring
Even de spelersbus tegenhouden, aftreden van de trainers eisen bla bla blaquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok. Raar, maar goed. Blijft over dat de harde kern het spel zou willen bepalen. Heb je daar voorbeelden van?
Ik denk al reacties lang hetzelfde, maar heb hem maar niet ingekoptquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh?
Maar mogen je kinderen nu wel of niet op voetbal? Anders dan dat je naam doet vermoeden lijk je wel een PvdA'er.
Zeker korfbalquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:31 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik motiveer mijn kinderen om andere sporten te bekijken. Gelukkig wil geen van onze 3 kinderen op voetbal.
En jij denkt dat dit iets met het spel bepalen te maken heeft?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef VVDer het volgende:
[..]
Even de spelersbus tegenhouden, aftreden van de trainers eisen bla bla bla
voorbeeldje http://www.volkskrant.nl/(...)na-aanval-fans.dhtml
Eens!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:53 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Uiteraard, als iemand je pijn doet, mag jij best een frustratieschreeuw geven, ben ik zeker met je eens en nee het hoeft echt niet doodstil te zijn. Maar van pijn schreeuwen, of de scheids uitkafferen omdat ie niet goed kijkt, dat is een fundamenteel andere discussie lijkt me. De scheids heb je respect voor, of hij nou in je voordeel of in je nadeel fluit. Of ie nou hersenloos is of niet. Of ie nou partijdig is of niet. Kun je dat niet hebben? moet je iets met robots gaan doen, die hebben geen hersenen en kunnen dan ook geen emotionele beslissingen nemen. De scheidingslijn is dun, zeker, maar tegen een scheidsrechter ingaan is wat mij betreft ruimschoots de grens over. En ja, dat zeg ik als iemand met 0,0 jaar voetbal ervaring
Ja, maar wat doet dat ertoe?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Speel je ook niet de helft van de wedstrijden thuis?
Het is echt de fundamentele basis om de scheidsrechter te laten belissen. Niet zeiken, maar doorspelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok. Al het voorgaande was niet relevant dus.
Of men eist aftreden van een trainer / coach.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit iets met het spel bepalen te maken heeft?
Goed overlegd wel, hier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:55 schreef VVDer het volgende:
[..]
Eens!
Ook de supporters zouden een beslissing moeten respecteren. Of doe het net zoals bij hockey. Met de videobeelden en overleg.
Precies. Dus wat had het met het spel bepalen te maken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef VVDer het volgende:
[..]
Of men eist aftreden van een trainer / coach.
Dat heeft met onvrede over de resultaten te maken. Of hoorde je ze schreeuwen "WIJ EISEN 4-4-2 MET TWEE CONTROLERENDE MIDDENVELDERS!!!!!!"?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef VVDer het volgende:
[..]
Of men eist aftreden van een trainer / coach.
Dank jequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
He, nog een hersenloze tokkie in dit topic. Welkom.
De scheidsrechter uitschelden mag inderdaad niet, maar tegenwoordig ga je al te ver als je gefrustreerd bent omdat de ander een onterechte penalty krijgt. Een reactie als "WAT?!" lijkt mij op zo'n moment niet meer dan normaal, maar zelfs dan krijg je al een waarschuwing.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:53 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Uiteraard, als iemand je pijn doet, mag jij best een frustratieschreeuw geven, ben ik zeker met je eens en nee het hoeft echt niet doodstil te zijn. Maar van pijn schreeuwen, of de scheids uitkafferen omdat ie niet goed kijkt, dat is een fundamenteel andere discussie lijkt me. De scheids heb je respect voor, of hij nou in je voordeel of in je nadeel fluit. Of ie nou hersenloos is of niet. Of ie nou partijdig is of niet. Kun je dat niet hebben? moet je iets met robots gaan doen, die hebben geen hersenen en kunnen dan ook geen emotionele beslissingen nemen. De scheidingslijn is dun, zeker, maar tegen een scheidsrechter ingaan is wat mij betreft ruimschoots de grens over. En ja, dat zeg ik als iemand met 0,0 jaar voetbal ervaring
Onvrede slik je in. Maar dan ga je toch niet zo treurig verhaal halen. Het is en blijft een sport. Tenzij je geld aan het vergokken bent op de resultaten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heeft met onvrede over de resultaten te maken. Of hoorde je ze schreeuwen "WIJ EISEN 4-4-2 MET TWEE CONTROLERENDE MIDDENVELDERS!!!!!!"?
http://lmgtfy.com/?q=voetbal+supporters+eisen+ontslagquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Dus wat had het met het spel bepalen te maken?
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Je geeft geen antwoord.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:05 schreef VVDer het volgende:
[..]
Onvrede slik je in. Maar dan ga je toch niet zo treurig verhaal halen. Het is en blijft een sport. Tenzij je geld aan het vergokken bent op de resultaten.
Ik dacht dat we net al hadden geconcludeerd dat deze mensen geen 4-4-2 of 4-3-3 eisen. Dus misschien moet je nog eens uitleggen hoe het ook weer zit met de harde kern die het spel willen bepalen. Of staat dat ook in dat document? Welk blad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef VVDer het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=voetbal+supporters+eisen+ontslag
OMG, je hebt een uitzondering gevonden. 5,9x zoveel fysiek geweld bij voetbal dan bij de som van andere teamsporten. Whoops.. Maar google vooral nog even verderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |