Tis beter dan dat saaie publiek in het stadion waar ik altijd zitquote:Op woensdag 23 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de ene keer is het Ajaxpubliek dodelijk saai, geen sfeer, theaterpubliek, etc etc. En nu gebeurt er iets is het weer niet goed.
Las het wat triestquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de media is hondsdol op dit soort berichten. EditieNL is al bij Heracles het stadion ingegaan om stoer vuurwerk te verstoppen
Je bent er zelf anders ook erg druk mee, laat gaan die shit, gaat vanzelf overquote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Syntix het volgende:
Ah na drie jaar lang rust en vrede bij Ajax hebben de media eindelijk weer iets om over te schrijven en pratenHet spreekwoordelijke 'van een mug een olifant maken' is hier wel erg duidelijk. Toch pijnlijk om te zien dat de media maar 1 kant van het verhaal belichten en voorgenomen hebben niet-objectief deze kwestie te berichten.
Meer het feit dat de media dit zo oppikken en doen alsof er 20 doden en een half voetbalstadion is weggevaagdquote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er zelf anders ook erg druk mee, laat gaan die shit, gaat vanzelf over
We zullen nooit weten of het anders had gelopen maar invloed op de wedstrijd heeft het zeker gehad en dat is al vervelend genoegquote:Op woensdag 23 april 2014 12:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Meer het feit dat de media dit zo oppikken en doen alsof er 20 doden en een half voetbalstadion is weggevaagd
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ona-opgeschort.dhtmlquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zekers. Vanzelfsprekend dat Barcelona zich niet aan het transferverbod dat ze voor een jaar opgelegd hebben gekregen hoeft te houden.
Of misschien eens een keer tijd om de/die media aan te pakken?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef Itisbangin het volgende:
Als je weet dat 'de boze media' alles duizend keer uitvergroten en van die mug een olifant maken. Misschien handig om ze die kans niet te geven?
Het werkt toch twee kanten op? Knalt het voor de wedstrijd, in de rust of na de wedstrijd: niemand die het een rotzorg zal zijn. Gooi je een paar minuten in de wedstrijd het hele strafschopgebied van je eigen keeper vol; dan krijg je ellende. Dat kun je op je klompen aanvoelen. Als je dan kijkt naar eerdere 'incidenten' de afgelopen jaren waar Ajax heeft moeten lappen voor daden (soms futiliteiten) van de eigen supporters. Tja, dan krijg je een optelsom en dat heb je dan als 'harde kern' helemaal aan jezelf te wijten. Oorzaak, gevolg.
Opgeschort, niet weggescholden.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ona-opgeschort.dhtml
Verdomme. Kopen ze straks Ajax alsnog leeg. Een team kwalitatief zo sterk dat zelfs hun supertalenten in het niets vallen.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ona-opgeschort.dhtml
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of misschien eens een keer tijd om de/die media aan te pakken?
Wel als je met die instelling het veld op gaat.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Heeinz het volgende:
Laten we zondag eerst maar eens minimaal een punt pakken, al mag dat toch geen problemen opleveren lijkt me
Inderdaad, dat hele vuurwerk boeit me echt drie keer niks. Kunnen we het niet gewoon hebben over het spectaculaire spel van PEC waarmee Ajax weggevaagd werd oid? Dat is toch veel interessanter? Vind ik dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Meer het feit dat de media dit zo oppikken en doen alsof er 20 doden en een half voetbalstadion is weggevaagdDaarnaast intrigeert de woordkeuze mij vooral van sommige media.
Ik loop dan, helaas voor jullie, ook niet het veld opquote:Op woensdag 23 april 2014 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel als je met die instelling het veld op gaat.
Alsof die kunnen winnen als het moet, die begonnen pas te draaien op het moment dat het onhaalbaar wasquote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Ajax 2 keer op rij 4-0 verliezen Feyenoord kampioen ! lolololololol
Ik zie ze ook niet snel winnen bij AZ.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof die kunnen winnen als het moet, die begonnen pas te draaien op het moment dat het onhaalbaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |