Fixedquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja tering
Als de actie was gelopen zoals 410 hem had gepland was het juist prachtig geweest. Gelijk bij aftrap tering veel rook veroorzaken en de wedstrijd 3 minuutjes uitstellen. Volslagen debiel om vuurwerk afsteken belangrijker te maken dan de wedstrijd normaal te laten verlopen, wel een mooi gezicht.
Wat is je punt precies? Of denk jij dat de sfeer op Celtic Park slechter is dan die in de ArenA? En daar hebben ze dat ook prima voor elkaar zonder op stoeltjes te gaan staan.quote:
volgens de laatste berichten zoals ik zojuist hier poste lijkt het erop dat het puur eigenbelang wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja tering
Als de actie was gelopen zoals 410 hem had gepland was het juist prachtig geweest. Gelijk bij aftrap tering veel rook veroorzaken en de wedstrijd 3 minuutjes uitstellen. Niet netjes, wel een mooi gezicht.
Nu was het ff schrikken omdat het allemaal wel heel dicht bij de spelers kwam. Het idee was best leuk maar in de praktijk niet echt haalbaar.
Jammer dat heel media nederland dit gebruikt om de (alle) voetbalsupporter in een kwaad daglicht te zetten. Voetbal kijken is nog nooit zo veilig geweest.
Hooikoortspatiënten kunnen anders aardig gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die bijnamen zijn ook niet meer wat het geweest was.
Lijkt me een lieve jongenquote:Op woensdag 23 april 2014 08:36 schreef Planga het volgende:
http://www.panorama.nl/crimipedia/martin-van-de-p
http://crime-bron.nl/crim(...)et-toch-met-polletje
Deze meneer heeft het een en ander geregeld
http://m.scotsman.com/spo(...)de-section-1-3226058quote:Op woensdag 23 april 2014 07:24 schreef twi het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Wat is je punt precies? Of denk jij dat de sfeer op Celtic Park slechter is dan die in de ArenA? En daar hebben ze dat ook prima voor elkaar zonder op stoeltjes te gaan staan.
Bij psv ja, lkkr met zijn alle zitten en stil zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stoelen zijn gemaakt om erop te zitten.
Het wordt tijd dat er weer gevoetbald wordt, iedere aandacht voor die gasten is teveelquote:Op woensdag 23 april 2014 09:58 schreef Lastpost het volgende:
Haha het begint nu wel serieuze vormen aan te nemen he, gisteren hoorde ik de term terrorisme nog vallen, vandaag is het allemaal regisseert door een topcrimineel in opdracht van de harde kern. De ETA is er goddomme niets bij joh.![]()
Heeft Willem, alias De Neus de terreuractie al opgeëist?
dat zal wel meevallen met die onzinquote:Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef Jochie1900 het volgende:
Wat een onzin in de Telegraaf haha. De tering.
Vertel.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef Jochie1900 het volgende:
Wat een onzin in de Telegraaf haha. De tering.
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:18 schreef Jochie1900 het volgende:
Zonder verder ergens op in te gaan wil ik wel even het statement van AFCA supportersclub met jullie delen:
Statement AFCA Supportersclub
Er zijn diverse belevingen op het gebied om Ajax te supporten. Dat er onderling mensen worden aangesproken op het gooien van vuurwerk op spelers is heel normaal. Dit betekent niet dat er een oorlog komt tussen de F-Side en VAK 410. Wij zien dit als de zoveelste provocatie van justitie om onrust te veroorzaken die er helemaal niet is.
AFCA Supportersclub
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 23-04-2014 om 10:30:04#AjaxKalender: vandaag 23 jaar geleden maakt @vdsar1970 thuis tegen Sparta (1-0) zijn debuut in #Ajax 1. http://t.co/dKwy31oYyN reageer retweet
In Camp Nou gebeurde ook niks, alleen het net werd naar beneden getrokken. Maar dat lijkt me vrij logisch als je 55 euro voor een kaartje betaalt, je op de 4e ring wordt gepropt en je kunt vervolgens niets zien omdat ze een net voor je snufferd hangen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor debielen het allemaal zijn dat ze de Kuip moeten slopen. Na Camp nou en Celtic park was het wel genoeg geweest voor een seizoen leek mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |