SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 22-04-2014 20:09:52 ]![]()
Nog maar eens mijn laatste postNee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingenquote:.
Ohja, voor Hats en Quoi:![]()
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers![]()
Lief knientie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo. Ingeschreven voor de vlm2015 loting. Nu echt maar proberen te slapen. Mijn benen stralen gewoon actief vermoeidheid uit. Raar gevoel!maakt dat ik lastig in slaap kom!
Ja doei.![]()
Zou een rondje hardlopen niet helpen MoBlo?
In ieder geval veel succes met de loting voor London
[ Bericht 17% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-04-2014 03:45:29 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het grootste deel is hier niet/slecht te krijgen, maar komt er dus op neer dat alles mag. Ik zat gisteren aan de weizener (supermarktweizeners testen, dat is altijd wel ok na het rennenquote:Op maandag 21 april 2014 23:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nog maar eens mijn laatste post
[..]
Nee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingen.
Ohja, voor Hats en Quoi:![]()
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers)
![]()
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.
beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keer
De twee dames die vanavond mee trainen lopen prima en kunnen makkelijk een sub uur 10km lopen maar ze willen in September hun eerste HM gaan lopen dus een beetje "krachttraining" kan geen kwaad om ze het gevoel te geven wat het is om met vermoeide benen te lopen...want na de grand stand nog even 5km uithobbelen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheenF means you're fucked![]()
tegen beter weten in dan toch maar succes gewenst!quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:33 schreef YUR het volgende:
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheen
Weet je zo hoeveel "overseas" tickets er beschikbaar zijn van de 40,000?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulent
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met een briljante achternaam. Schranzquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulentJammer dat het een ultrarunner is, anders had ik met m willen trouwen
![]()
![]()
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!Ja doei.![]()
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien komt het nogquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ben zeer verbaasd!kan ik morgen hopelijk ook gewoon rennen
![]()
Lichamen zijn rare dingen...Ik stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lichamen leren ook best wel snel, dat scheeltquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Lichamen zijn rare dingen.... Lekker dat het zo goed voelt!
Bij mij valt het ook erg mee. Alleen de bovenbenen wat moe, maar voor de rest geen pijntjes nog, had het veel erger verwacht. Vooral omdat ik niet heel vaak in de heuvels train. Toch eens wat vaker gaan doen, vond het ook wel erg leuk!![]()
![]()
Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.
[ afbeelding ]
beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keerquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!Goed bezig dus
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat klopt hier ook wel. Mijn benen lijken die 18 kilometer van zaterdag nu ook makkelijk te verteren, zelfs terwijl ik de week ervoor 22km liep. Wel gaaf, dat dat zo rap kan wennen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lichamen leren ook best wel snel, dat scheelt. Lekker dat het zo goed voelt!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Buiten het gemekker en geklaag om hebben ze het overleeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.
Ik heb ze voorgehouden dat je de trainingen die niet leuk zijn (ik ben hier absoluut ook geen fan van) juist in een groep moet doen.
Ze doen het hartstikke goed hoor, ook al heb ik wel tien keer gehoord "my legs are jelly..."'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar wil ik nog even niet aan denken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien komt het nogIk stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
![]()
![]()
Maar, ook al krijg ik morgen ineens wat meer last, dan is 't iig niet zo erg als toen, want toen had ik op de avond zelf al problemen met de trap en de kleinere op-/afstapjes in huis...Ja doei.![]()
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.
Ja doei.![]()
Is het overwegen waard! Weet niet of die bladeren nou comfortabel zijn.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Niet zo heel raar toch? Hoewel 10 keer misschien wat overdreven was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ze doen het hartstikke goed hoor, ook al heb ik wel tien keer gehoord "my legs are jelly..."Zo vers mogelijk van de boom, anders prikken ze zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Is het overwegen waard! Weet niet of die bladeren nou comfortabel zijn.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jippie voor het lichaam van moblo
(Ok, dat klinkt best sick)
Rd, jij vrouwenbeul!
Ik heb ook geen last van gisteren. Gisteravond wel. Onderkant scheen/bovenkant enkel leken wat geïrriteerd. Even kijken hoe morgen de training gaat anders toch ff stapje terug.
Kent trouwens iemand het gevoel van een soort verkrampte heup? Vlg mij niet van het lopen. Lijkt te komen doordat ik het 'snachts koud heb daar.
Heel raar. Het trekt in de loop vd dag ook weg, gisteren tijdens het lopen ging het ook weg.
Maar misschien moet ik er toch ff naar laten kijken voordat ik straks ineens afbreek vlak voor de HM.
Oh Goedemorgen trouwens
Heerlijk (ver)slapen. Was echt kapot. Iets met slaapgebrek en 14 km hardlopen denk ik
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tuurlijk kan je datquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Lichamen zijn rare dingen...De trainingskilometers beginnen nu 'in te dalen'. De laatste maand voor een marathon heet in schema's ook 'de intensieve maand'. Dan kan je makkelijk elke week een ZLDL doen en toch voldoende herstellen.
Tof he!![]()
Jou lichaam is gewoon een bikkelquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Lichamen zijn rare dingen...![]()
![]()
Mijn lichaam is alleen op functioneel gebied een jompel waard.alhoewel. Ik vind genoeg eten écht heel lastig: ik zit namelijk echt zo snel vol, als in VOL = VOL. Gisteravond echt m'n best gedaan om op z'n minst een beetje van die 2600Kcal weer aan te vullen, maar op een gegeven moment kan ik gewoon echt niet meer, en dan heb ik echt niet (heel veel) meer gegeten dan 'normaal'. Waar ik vroeger een bodemloze put leek te zijn (en me overeten een minder groot probleem was
) lukt dat nu gewoon niet. Lastig. Vandaag ook maar goed bijtanken met wat eieren en brood en andere zut!
Ja doei.![]()
Ik eet ook minder (meestal) lijkt het. Wordt ons lichaam niet gewoon efficiënter door dat sporten ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lichaam is alleen op functioneel gebied een jompel waard.alhoewel. Ik vind genoeg eten écht heel lastig: ik zit namelijk echt zo snel vol, als in VOL = VOL. Gisteravond echt m'n best gedaan om op z'n minst een beetje van die 2600Kcal weer aan te vullen, maar op een gegeven moment kan ik gewoon echt niet meer, en dan heb ik echt niet (heel veel) meer gegeten dan 'normaal'. Waar ik vroeger een bodemloze put leek te zijn (en me overeten een minder groot probleem was
) lukt dat nu gewoon niet. Lastig. Vandaag ook maar goed bijtanken met wat eieren en brood en andere zut!
Het indalen houdt in dat je steeds makkelijker die kilometers maakt? Met steeds minder last, bedoel je? Wat ik net eigenlijk ook al beschreef, maar dan op HM-terrein?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je datDe trainingskilometers beginnen nu 'in te dalen'. De laatste maand voor een marathon heet in schema's ook 'de intensieve maand'. Dan kan je makkelijk elke week een ZLDL doen en toch voldoende herstellen.
Tof he!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
het is en blijft een zware oefeningquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Niet zo heel raar toch? Hoewel 10 keer misschien wat overdreven was.
leuke bijkomstigheid voor mijzelf was het feit dat we na iedere sessie van 5 keer "op en neer en op en neer" een rondje liepen over de race track, en ik kwam er achter dat de race track gemaakt is van een dikke laag aangerold fijn grind.
Heerlijk "zacht" om op te lopen en waarschijnlijk een optie voor lange duurlopen in plaats van uren lang gestamp op asfalt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja. Tenminste zo heb ik het ervaren. Bij de HM liep ik op een gegeven moment de 15KM als basis zonder dat ik daar extra hersteltijd voro nodig had. En bij de marathon was dat tussen 21 en 25KM. En door die basis kan je dan makkelijk langere duurlopen maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het indalen houdt in dat je steeds makkelijker die kilometers maakt? Met steeds minder last, bedoel je? Wat ik net eigenlijk ook al beschreef, maar dan op HM-terrein?![]()
Geen idee, ik heb daar echt geen verstand van, misschien echt maar eens tijd om me daar meer op in te lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik eet ook minder (meestal) lijkt het. Wordt ons lichaam niet gewoon efficiënter door dat sporten ofzo?Want als ik niet goed genoeg eet (zal niet zeggen goed) merk ik dat wel in m'n training: dan is de energie ook echt zo op! Wat op zich niet heel vreemd is
![]()
Maar vooral na het rennen van de langere afstanden lijkt het alsof m'n lichaam nóg eerder zegt 'nee, nu heb je genoeg gegeten!', terwijl ik stiekem nog geen cm ben afgevallen tijdens m'n training volgens mij![]()
Ah well, ik heb 't naar m'n zin gehad gisteren en hoop dat ik dat over 3.5 ook heb, en als niet, dan toch!
Ja doei.![]()
Rondjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is en blijft een zware oefening
leuke bijkomstigheid voor mijzelf was het feit dat we na iedere sessie van 5 keer "op en neer en op en neer" een rondje liepen over de race track, en ik kwam er achter dat de race track gemaakt is van een dikke laag aangerold fijn grind.
Heerlijk "zacht" om op te lopen en waarschijnlijk een optie voor lange duurlopen in plaats van uren lang gestamp op asfalt.![]()
Maar ik kan me voorstellen dat het een goed alternatief is."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Grappig. Ik ben nu al aan het toewerken naar een basis van 18-21km, heb ik het ideequote:Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Tenminste zo heb ik het ervaren. Bij de HM liep ik op een gegeven moment de 15KM als basis zonder dat ik daar extra hersteltijd voro nodig had. En bij de marathon was dat tussen 21 en 25KM. En door die basis kan je dan makkelijk langere duurlopen maken.
Ik zal eens wat rondvragen hoe dat zit idd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb daar echt geen verstand van, misschien echt maar eens tijd om me daar meer op in te lezen.Want als ik niet goed genoeg eet (zal niet zeggen goed) merk ik dat wel in m'n training: dan is de energie ook echt zo op! Wat op zich niet heel vreemd is
![]()
Maar vooral na het rennen van de langere afstanden lijkt het alsof m'n lichaam nóg eerder zegt 'nee, nu heb je genoeg gegeten!', terwijl ik stiekem nog geen cm ben afgevallen tijdens m'n training volgens mij![]()
Ah well, ik heb 't naar m'n zin gehad gisteren en hoop dat ik dat over 3.5 ook heb, en als niet, dan toch!
Tuurlijk ga je het naar je zin hebben. Duh!
rondje is 1.6km dus het valt nog wel mee..... het zijn geen rondje van 400 meter of zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Rondjes![]()
Maar ik kan me voorstellen dat het een goed alternatief is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!
***![]()
Dat is natuurlijk ideaal voor een HM. Tijdens een wedstrijd zal de afstand je de pis niet lauw makenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben nu al aan het toewerken naar een basis van 18-21km, heb ik het idee
Om die reden wil ik ook minimaal 1 keer per maand een HM als LDL lopen. In Oktober weer een wedstrijd en misschien kan ik dan 2 minuten van mijn PR lopen.![]()
Dat hangt er vanaf hoe lang je LDL moet gaan worden. Anders zijn het alsnog veel rondjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rondje is 1.6km dus het valt nog wel mee..... het zijn geen rondje van 400 meter of zo![]()
Maar 'de groten' liepen 24 uur rondjes op een klein baantje moet je dan maar denken."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mijn ambitie op de lange termijn is om iedere maand een lange duurloop te doen, van 25-30 km.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ideaal voor een HM. Tijdens een wedstrijd zal de afstand je de pis niet lauw maken
Om die reden wil ik ook minimaal 1 keer per maand een HM als LDL lopen. In Oktober weer een wedstrijd en misschien kan ik dan 2 minuten van mijn PR lopen.
Dat je op ieder moment kan zeggen, over een maand is er een leuke marathon, laat ik me daar spontaan voor inschrijven.
Het duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit.![]()
Ik kan dat wel, maar ik ben dan nog niet in een maand Marathon klaar denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Mijn ambitie op de lange termijn is om iedere maand een lange duurloop te doen, van 25-30 km.
Dat je op ieder moment kan zeggen, over een maand is er een leuke marathon, laat ik me daar spontaan voor inschrijven.
Het duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit.![]()
Als je dat schema (iedere maand een 30km-loopje) een paar maanden vol weet te houden, dan valt dat denk ik best mee. Dan moet je voor een marathon nog 1 keer een nog langere duurloop doen, en dan ben je er.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, maar ik ben dan nog niet in een maand Marathon klaar denk ik.
Denk ik. Maar ik kan ook niet uit ervaring spreken![]()
![]()
Als je gewoon iedere maand een duurloop doet van 42,195 km ben je er automatisch ieder moment klaar voor.![]()
Ik ging even uit van 25KM. Met 30KM zou het misschien wel haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je dat schema (iedere maand een 30km-loopje) een paar maanden vol weet te houden, dan valt dat denk ik best mee. Dan moet je voor een marathon nog 1 keer een nog langere duurloop doen, en dan ben je er.
Denk ik. Maar ik kan ook niet uit ervaring spreken![]()
Ja, heb je wel gelijk in, 25 is net wat te kort. Dat is eigenlijk gewoon maar een HM+.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ging even uit van 25KM. Met 30KM zou het misschien wel haalbaar zijn.![]()
Nou ja. Er zijn mensen die twee marathons in een week lopen en daarbij nog winnen ook. Hier een verhaal met twee mensen die het deden. Ze liepen vorige week zondag Rotterdam en zaterdag werden ze 1 en 2 in de marathon van Zeeuws-Vlaanderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja maar dat ging niet vanzelf. Die nummer 2 vertelt zelf dat 'ie eigenlijk van plan was om ook weer terug te lopen, dus eigenlijk heeft hij halverwege opgegeven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja. Er zijn mensen die twee marathons in een week lopen en daarbij nog winnen ook. Hier een verhaal met twee mensen die het deden. Ze liepen vorige week zondag Rotterdam en zaterdag werden ze 1 en 2 in de marathon van Zeeuws-Vlaanderen.
Quitter.![]()
Holy sheiss, 5 topics vol sinds vrijdag![]()
Zo in de pauze maar eens zoeken of er nog leuke verslagen staan![]()
Heb zelf 2 keer gelopen van het weekend, 4.2+6.6 (vriendin loopt 3x 1/2km met wandelen ertussen, dan ren ik een stuk door en sluit ik weer aan, super gezellig).
Vanavond en do/vrij nog lopen en dan een weekje wintersporten
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
25quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:38 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe lang je LDL moet gaan worden. Anders zijn het alsnog veel rondjes.![]()
Die ambitie heb ik nu al. Niet om klaar te zijn voor een marathon, want die doe ik over nagenoeg precies een jaar pas (als alles mee zit), maar meer om een HM makkelijk te kunnen lopen, en omdat het kan. Volgens mij kan het niet veel kwaad om te doen dus waarom dan niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Mijn ambitie op de lange termijn is om iedere maand een lange duurloop te doen, van 25-30 km.
Het duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik zie wat je probeert te bereiken maar vergeet niet dat je dan in de tussentijd ook de nodige kilometers zal moeten maken om de 30km lekker te kunnen lopen, je bent dus constant in marathon traning modusquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja. Ik heb daarom ook nog geen idee of ik dat zou kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie wat je probeert te bereiken maar vergeet niet dat je dan in de tussentijd ook de nodige kilometers zal moeten maken om de 30km lekker te kunnen lopen, je bent dus constant in marathon traning modus![]()
dat kan wel maar dan moet hardlopen wel "een vanzelfsprekend onderdeel van je dagelijks leven worden" als je begrijp wat ik bedoel, gewoon zonder miepen 4-5 per week lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja. Ik heb daarom ook nog geen idee of ik dat zou kunnen volhouden.
Maar het idee spreekt mij ook aan, gewoon op maandag kunnen besluiten dat je zondag een marathon ga lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
#livingthedreamquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat kan wel maar dan moet hardlopen wel "een vanzelfsprekend onderdeel van je dagelijks leven worden" als je begrijp wat ik bedoel, gewoon zonder miepen 4-5 per week lopen.
Maar het idee spreekt mij ook aan, gewoon op maandag kunnen besluiten dat je zondag een marathon ga lopenJa doei.![]()
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Helpt al een beetje als die ook loopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
die moet niet miepen.....quote:
Wat betreft werk: ik ben ambtenaar...quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen...
en wat betreft partner, tja...![]()
![]()
inderdaad! maar wel een op lopers gebaseerde, gebalanceerde maaltijd met genoeg carbs en proteinsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk helpt dat, maar hij/zij zal niet al die LDL's mee willen lopen. (Tenzij diegene net zo enthousiast is als jij zelf natuurlijk)quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helpt al een beetje als die ook loopt.
Maar helaas is dat niet in alle gevallen zo.quote:Dit is wel de ideale combinatie natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad! maar wel een op lopers gebaseerde, gebalanceerde maaltijd met genoeg carbs en proteins
ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen heb opgegeven om plaats te maken voor mijn ultra-obsessie omdat het niet allemaal meer voegdequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat betreft werk: ik ben ambtenaar...
en wat betreft partner, tja...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon even een marathon lopen zou het probleem niet zo moeten zijn. Het verschil om hem binnen 4 of 5 uur te lopen zit denk ik meer het probleem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat kan wel maar dan moet hardlopen wel "een vanzelfsprekend onderdeel van je dagelijks leven worden" als je begrijp wat ik bedoel, gewoon zonder miepen 4-5 per week lopen.
Maar het idee spreekt mij ook aan, gewoon op maandag kunnen besluiten dat je zondag een marathon ga lopen![]()
Zo vanavond de moed maar eens bij elkaar rapen om na t werk om 9 uur 3x10 te doenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Mooie marathons in het buitenland uitkiezen doet wonderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen...![]()
![]()
Je hoeft ook echt niet die hele 2600 kcal van zo'n loop weer aan te vullen op één dag hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Je eet die gelletjes al om je glycogeen voorraden aan te vullen, dus als je gewoon iets meer eet dan normaal en de rest van de week ook voldoende, kan je lichaam dat prima aan. Een beetje interen op je reserves is ook het doel van marathontrainingen toch..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
daar heb je enigszins gelijk in maar dan is heb je wel meteen het veschil tussen een zondagse LDL of een wedstrijd-marathon, waar je waarchjnlijk toch wat meer tijd-gedreven bent, te pakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gewoon even een marathon lopen zou het probleem niet zo moeten zijn. Het verschil om hem binnen 4 of 5 uur te lopen zit denk ik meer het probleem.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is mijn gevoel ook een beetje. Ik heb vorig jaar gemerkt dat ik een marathon kan uitlopen op een trainingsschema met eigenlijk alleen maar een wekelijkse lange duurloop (oplopend tot 35) en verder niks bijzonders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gewoon even een marathon lopen zou het probleem niet zo moeten zijn. Het verschil om hem binnen 4 of 5 uur te lopen zit denk ik meer het probleem.
En dat ging dan in 4:37, veel te langzaam vergeleken met mijn kortere afstanden, maar (het belangrijkst) ik vond het wel van het begin tot bijna het einde leuk.![]()
Hehe, ik zeg meestal tegen mijn man, zou het niet leuk zijn om in *insert harlooplocatie* te gaan geocachen? Dan heeft hij met de kinderen ook iets te doen terwijl ik mijn rondje/wedstrijd loop.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooie marathons in het buitenland uitkiezen doet wonderen.
ik postte het een paar topics eerder al.....soms heeft het nadelen om op een rots in de Stille Zuidzee te wonenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooie marathons in het buitenland uitkiezen doet wonderen.
Zo sprak ik van de week iemand die al 4 keer Berlijn heeft gelopen maar geen idee heeft waar je allemaal langsloopt, over tijdgedreven gesproken. Hij loopt dan wel weer onder de 3 uur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je enigszins gelijk in maar dan is heb je wel meteen het veschil tussen een zondagse LDL of een wedstrijd-marathon, waar je waarchjnlijk toch wat meer tijd-gedreven bent, te pakken![]()
Maar wat heeft het dan voor zin om in het buitenland te gaan lopen? Dan kun je net zo goed ergens een lokale M doen???quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo sprak ik van de week iemand die al 4 keer Berlijn heeft gelopen maar geen idee heeft waar je allemaal langsloopt, over tijdgedreven gesproken. Hij loopt dan wel weer onder de 3 uur.Ook daar vandaan gaan er vliegtuigen toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik postte het een paar topics eerder al.....soms heeft het nadelen om op een rots in de Stille Zuidzee te wonen
dit dus, minder deelnemers dus ook minder dringen bij de start als het mee zit en evt. een nog snellere tijdquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar wat heeft het dan voor zin om in het buitenland te gaan lopen? Dan kun je net zo goed ergens een lokale M doen???'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dat brengt mij meteen bij een Dilemma ga ik in Berlijn voor een tijd of ga ik lekker sightseeing rondlopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar wat heeft het dan voor zin om in het buitenland te gaan lopen? Dan kun je net zo goed ergens een lokale M doen???
[..]
Ook daar vandaan gaan er vliegtuigen toch?![]()
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik zou het toch een moeilijke keus vinden, echt....... ik denk dat ik bij een sightseeing rondje toch iets zou hebben van "er had waarschijnlijk meer in gezeten"quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En dat brengt mij meteen bij een Dilemma ga ik in Berlijn voor een tijd of ga ik lekker sightseeing rondlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mar nu eerst![]()
Slaap lekker RDquote:
Dit is in mijn ogen idd ook de beste oplossing want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is wel het nadeel dat hij georganiseerd is en daar niet heel veel tijd voor ga hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf.![]()
Ohquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Nanook24 het volgende:
want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.
Ja doei.![]()
Zo zie je iedereen is weer anders. Ik zou ze voornamelijk selecteren om de omgeving, Barcelona of Rome lijkt me erg mooi. Bij Londen of New York lijkt mij dan weer minder. Daarom ook loch ness heerlijk ongeveer 38 km van het uitzicht genieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Slaap lekker RD
[..]
Dit is in mijn ogen idd ook de beste oplossing want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.![]()
Soms wel trouwens..quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Slaap lekker RD
[..]
Dit is in mijn ogen idd ook de beste oplossing want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.
http://www.landgoedtwentemarathon.nl/
Natuurlijk in het mooie Twente
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zie je iedereen is weer anders. Ik zou ze voornamelijk selecteren om de omgeving, Barcelona of Rome lijkt me erg mooi. Bij Londen of New York lijkt mij dan weer minder. Daarom ook loch ness heerlijk ongeveer 38 km van het uitzicht genieten.Mijn opmerking was wel erg generaliserend hè?quote:![]()
Er is natuurlijk een ploeg deelnemers die voor een mooie tijd lopen, en natuurlijk zijn er ook genoeg die wel voor de mooie dingen onderweg lopen.
Maar ik kan me het gevoel dat RD omschrijft ook wel een beetje voorstellen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Soms wel trouwens..
Natuurlijk in het mooie TwenteGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die ziet er inderdaad wel heel relaxt uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Soms wel trouwens..
Natuurlijk in het mooie Twente
Ja en je kan ook een halve doen evt.quote:quote:Ben je hardloper, hou je van gezelligheid en geniet je van de natuur, dan moèt je deze marathon hebben gelopen! Vind je een hele marathon te lang dan bestaat de mogelijkheid om deze als duo te lopen en fietsen. Zo loop je een halve en geniet je een hele marathon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja die stond, staat bij mij ook op de lijst. Loch ness en berlijn zijn er alleen tussen gekomen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Soms wel trouwens..
Natuurlijk in het mooie Twente![]()
Oh duo marathon is de inschrijving voor gesloten voor dit jaar.
Het is dat ik wil debuteren op de marathon van Enschede volgend jaar anders had deze me wel leuk geleken voor een najaarsmarathon. Wellicht volgend jaar
Mijn énige doel voor over 3.5 week is zoveel mogelijk plezier hebben en genieten!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Mijn opmerking was wel erg generaliserend hè?![]()
Er is natuurlijk een ploeg deelnemers die voor een mooie tijd lopen, en natuurlijk zijn er ook genoeg die wel voor de mooie dingen onderweg lopen.
Maar ik kan me het gevoel dat RD omschrijft ook wel een beetje voorstellen.Tijd kan me gestolen worden. Liever elke mijl genieten en er 5uur over doen dan mezelf opvreten om sneller te lopen en in 4.30 te finishen en er een kutgevoel aan over houden, zéker zo bij m'n eerste. En kan me goed voorstellen dat anderen dit niet willen/kunnen hoor, maar het is voor mij een 'strategie', voor zover je het zo kunt noemen, die lijkt te werken!
![]()
Ja doei.![]()
Daten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef pijll het volgende:
[..]
en wat betreft partner, tja...
Foto!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef pijll het volgende:
[..]
en wat betreft partner, tja...![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik dacht dat er op Fok! alleen vrouwen gehosseld werden, maar blijkbaar kan dat ook andersom...quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op Fok! alleen vrouwen gehosseld werden, maar blijkbaar kan dat ook andersom...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Welilcht dat ik ook maar eens wat vaker moet verkondigen dat ik vrijgezel ben
Ja. Wellicht kunnen we een cross-speed-dating meet houden met UVT. Lekker rennen op dopingquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Speed dating krijgt zo een compleet andere betekenis
Hoe hard loop jij? O, da's te snel/langzaam voor mij, ik ga verder naar de volgende kandidaat.
Het kan ook samengaan! Ik loop echt lekkerder en voor mijn gevoel ook harder door de natuur dan door de stad..quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zie je iedereen is weer anders. Ik zou ze voornamelijk selecteren om de omgeving, Barcelona of Rome lijkt me erg mooi. Bij Londen of New York lijkt mij dan weer minder. Daarom ook loch ness heerlijk ongeveer 38 km van het uitzicht genieten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Goede fotoquote:
Als je vrijgezel bent, dan moet je in Amsterdam gaan hardlopen. Dat is echt een broeinest van aantrekkelijke en sportieve vrijgezelle vrouwenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Welilcht dat ik ook maar eens wat vaker moet verkondigen dat ik vrijgezel ben. Ik vind ze alleen wel vrij kieskeurig.
![]()
Misschien zegt dat wat over jouquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je vrijgezel bent, dan moet je in Amsterdam gaan hardlopen. Dat is echt een broeinest van aantrekkelijke en sportieve vrijgezelle vrouwen. Ik vind ze alleen wel vrij kieskeurig.
F means you're fucked![]()
Je staat er nog Frsh op! Goeie baard ookquote:
Of over zijn snelheid. Dat hij zo snel langs zoeft dat de dames te weinig tijd hebben om te oordelen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb daar zo'n hekel aan he, van die lui die er helemaal niet uit zien alsof ze hard aan het sporten zijnquote:F means you're fucked![]()
Terug uit Dublin! Eerst even een middagdutje doen en dan straks even 2 pints Guinness aan calorieën verbranden. Niet dat ik dan heb verbrand wat ik er dit weekend aangedronken heb, maar het is een begin.![]()
Die was al heel snel vol. Er zijn 4 duo's uit mijn oude loopgroep in Hengelo die meedoen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh duo marathon is de inschrijving voor gesloten voor dit jaar.
Het is dat ik wil debuteren op de marathon van Enschede volgend jaar anders had deze me wel leuk geleken voor een najaarsmarathon. Wellicht volgend jaar
De meesten hebben hem al eerder gelopen, ook allemaal in duo's. Ik wil tegen die tijd zover zijn dat ik in kan vallen als er iemand geblesseerd raakt of om een andere reden niet mee kan lopen.
Hij moet erg leuk zijn!![]()
![]()
Hardloopdate? Binnenkort eens naar Meijendel o.i.d.?quote:Kieskeurige vrouwen, daar heb ik niet zoveel aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je vrijgezel bent, dan moet je in Amsterdam gaan hardlopen. Dat is echt een broeinest van aantrekkelijke en sportieve vrijgezelle vrouwen. Ik vind ze alleen wel vrij kieskeurig.
![]()
![]()
![]()
Check. Week training nodig om op gewicht van voor Pasen uit te komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Terug uit Dublin! Eerst even een middagdutje doen en dan straks even 2 pints Guinness aan calorieën verbranden. Niet dat ik dan heb verbrand wat ik er dit weekend aangedronken heb, maar het is een begin.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:29 schreef pijll het volgende:
Kieskeurige vrouwen, daar heb ik niet zoveel aan![]()
dan blijft er meer voor mij over
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben ook een kleine kilo rijker. Teveel zoete meuk gegeten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Check. Week training nodig om op gewicht van voor Pasen uit te komen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:43 schreef Murmeli het volgende:
Ik voel een hardlooptopic dating event aankomen
Afgelopen weekend in Twente geweest. Vooral om Pasen door te brengen met de familie, maar ook meteen een training meegepakt op zaterdagmorgen met het oude cluppie.
Samen met mijn vader inlopen van mij ouderlijk huis naar de verzamelplek. Vanaf daar bijna 15 km getraind met de groep. Eerst inlopen, rekken en strekken en loopscholing. Daarna een oefening waarbij we 1,7 km moesten lopen, daarna een stukje wandelen of dribbelen, vervolgens 2 rondjes (dus 3,4 km), wandelen/dribbelen en nog één rondje. Ging best lekker op respectievelijk 5:45, 6:00 en 5:45. Ik kon het laatste stuk er nog een goede versnelling uitgooien.
Ik kon in positieve zin merken dat ik weer meer train en daarom goed meekon met de groep. De afstand was eigenlijk nog iets te ver qua opbouw (uit en thuis 17 km), maar ik heb er geen last van gehad. Ik begin wel te geloven in een 10 km in Amersfoort op 15 juni onder het uur.
Enige vervelende: ik las het eerder al bij anderen, een dikke blaar. Op zich niet erg, ook daar had ik geen last van naderhand. Tot we zondag een eindje gingen wandelen en ik mijn nette schoenen aan had. Toen liep ik dus een blaar op/naast/onder mijn bestaande blaar. Met de Pasen verder niet gelopen, dus morgen mag ik weer met de groep in Amersfoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spijsbrood, taartje, biertje, wijntje,biertje onder het mom van ik loop het er wel weer af.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben ook een kleine kilo rijker. Teveel zoete meuk gegeten.
Dik 2 kilo.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Biertjes maar heel weinig ivm HM volgende week. Maar taartje, chocolaatje e.d wel.. Maarja taperen he...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Spijsbrood, taartje, biertje, wijntje,biertje onder het mom van ik loop het er wel weer af.
Dik 2 kilo.
Is het niets geworden met hats?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Welilcht dat ik ook maar eens wat vaker moet verkondigen dat ik vrijgezel ben
Frsh, goede foto ja!![]()
![]()
Je doet aan zelfkastijding?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan he, van die lui die er helemaal niet uit zien alsof ze hard aan het sporten zijn![]()
We hadden een fantastische relatie tot ik er achter kwam dat ze nog maar 12 is. En aangezien ik geen lid of voorstander ben van stichting martijn of iets in die trant, heb ik besloten er een eind aan te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is het niets geworden met hats?
Frsh, goede foto ja!
Over 6 jaar zou ik het graag weer proberen
Sowieso is in Amsterdam hardlopen het mooiste wat er isquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Devv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eind van de ochtend ook wezen lopen. Wat was het toen al warm! Maar net niet té warm.![]()
Beetje rustig aan 5km gelopen. Nieuwe paadjes ontdekken. Helaas wel een groot stuk puinweg, dat loopt niet fijn![]()
Tijdens het uitlopen kreeg ik eigenlijk meteen weer zin om nog verder te lopen. Toch niet gedaan ivm tijdgebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Pandaplint op 22-04-2014 15:42:22 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dat is zo waar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:06 schreef thettes het volgende:
[..]
Sowieso is in Amsterdam hardlopen het mooiste wat er is
Ik woonde tegen het vondelpark aan en liep daar 3x per week mijn rondjes. Zonder Amsterdam had ik nu niet hardgelopen.
Mijn overgang naar rondjes in het maximapark (utrecht) is in veel opzichten een minder leuk rondje.![]()
Maar dan zit je wel om de hoek bij die vrijgezellen run straks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is zo waar.
Ik woonde tegen het vondelpark aan en liep daar 3x per week mijn rondjes. Zonder Amsterdam had ik nu niet hardgelopen.
Mijn overgang naar rondjes in het maximapark (utrecht) is in veel opzichten een minder leuk rondje.
De scheidingslijn is hier gewoon erg dunquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef spiritusbus het volgende:
Volgens mij ben ik in het Lexa-topic verzeild geraakt..
![]()
Er was ook een valentijnsloop in het Vondelpark hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel om de hoek bij die vrijgezellen run straks.![]()
Maar je kunt de stad ook goed gebruiken in je training. Obstakels in het Flevopark, de trappen van NEMO opscheuren of heen en weer rennen op de steile brug naar het muziekgebouw aan het IJ.
Daarnaast is het natuurlijk fantastisch om met een hele groep mensen een sprint door het Centraal Station te trekken tijdens spitsuur![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef thettes het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk fantastisch om met een hele groep mensen een sprint door het Centraal Station te trekken tijdens spitsuurDaar kom ik nou graag een keer voor naar Amsterdam.
En dan landelijk op "alle" grote stations op dezelfde tijd. Dus ook Haarlem en Utrecht enzo...quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef Devv het volgende:
Dat lijkt mij ook wel vet. Een soort flashmob voor hardlopers."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zie net dat m'n tijd 46:11 is geworden op de 5 EM. En ze hebben mn naam verkeerd geschreven
Children of the night. What music they make.![]()
DeTuinman?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat m'n tijd 46:11 is geworden op de 5 EM. En ze hebben mn naam verkeerd geschreven![]()
Misschien konden ze jouw handschrift niet ontcijferen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat m'n tijd 46:11 is geworden op de 5 EM. En ze hebben mn naam verkeerd geschreven![]()
Hmm...ben benieuwd wat voor hippe, corrigerende loopkleding daar te zien is. Naast de mannen die elkaar en zichzelf, vol testosteron, helemaal naar de tering lopen, denkend (hopend) dat dit is wat ze moeten doen voor een exclusieve rendez-vous.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel om de hoek bij die vrijgezellen run straks.
Ik ga kijken, moet nu al lachen.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:36 schreef Pandaplint het volgende:
Eind van de ochtend ook wezen lopen. Wat was het toen al warm! Maar net niet té warm.![]()
Beetje rustig aan 5km gelopen. Nieuwe paadjes ontdekken. Helaas wel een groot stuk puinweg, dat loopt niet fijn![]()
Tijdens het uitlopen kreeg ik eigenlijk meteen weer zin om nog verder te lopen. Toch niet gedaan ivm tijdgebrek
[ afbeelding ]Toffe foto wel! Ik krijg die dingen meestal nooit zo netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En puinweg is goed voor je spieren. Dus lekker bezig geweest!
![]()
Ik denk hetquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien konden ze jouw handschrift niet ontcijferen?
Children of the night. What music they make.![]()
Hoe maak je zoiets dan? Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toffe foto wel! Ik krijg die dingen meestal nooit zo netjes. En puinweg is goed voor je spieren. Dus lekker bezig geweest!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe maak je zoiets dan? Ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oh. Vriendinnetje () nodigt me uit voor: http://www.a-wayevents.nl/glowrun/nederlands/home/informatie.html
![]()
![]()
Je had vorig jaar toch ook een colourrun gedaan met vriendinnen? Was dat eens maar nooit weer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:
Oh oh. Vriendinnetje () nodigt me uit voor: http://www.a-wayevents.nl/glowrun/nederlands/home/informatie.html
Ik heb echt een ramprondje gelopen. Zelden zoveel buikpijn gehad als tijdens het hardlopen. Is ook nog steeds niet echt over, ondanks een onsmakelijk bezoek aan het toilet. Buh.![]()
https://play.google.com/s(...)android.GoogleCameraquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets dan? Ziet er leuk uitOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Klopt. Is een andere vriendin en ik vind het nu eenmaal wel leuk om met vriendinnen iets samen te doen. En dit is minder massaal dan dat net5 gebeuren, hoop ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Je had vorig jaar toch ook een colourrun gedaan met vriendinnen? Was dat eens maar nooit weer?
Ik heb echt een ramprondje gelopen. Zelden zoveel buikpijn gehad als tijdens het hardlopen. Is ook nog steeds niet echt over, ondanks een onsmakelijk bezoek aan het toilet. Buh.Dus I might give it a go
![]()
K dat je loopje K ging, maardat Dublin leuk was en de Guinness lekker.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Hardloopdate? Binnenkort eens naar Meijendel o.i.d.?
[..]
Kieskeurige vrouwen, daar heb ik niet zoveel aan![]()
![]()
Ik hou van hardloopdates/afspraken
Vooraf geen goed plan, slenteren is een slechte voorbereiding ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf.Ik heb drie keer in het buitenland gelopen, maar ik heb prima kunnen genieten van de omgeving! Ook tijdens de loop zelf
Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen
The line is a dot to you!![]()
Nog even snel voor het eten 10x400p400 gedaan. Toen ik naar buiten liep vond ik het frisjes, maar dat was snel over. Benen waren wat zwaar en de heup weer iets meer geïrriteerd. Ik moet op het werk toch eens beter opletten hoe ik zit, want daardoor wordt het erger, niet door hardlopen.
Laagste gemiddelde hartslag in drie maanden volgens Smashrun.
Enfin, als ik nu iedere week een 400'tje erbij doe dan ben ik op den duur niet meer voor het donker binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef kepler het volgende:
Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen![]()
Hopelijk komt het snel weer goed en kun je dan weer lekker verder trainen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik wil ook, maar ik mag vanavond op 2 baby's passenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo m'n vette pens naar buiten schoppen voor een kort rondje. Veel te lekker weer om niet te lopen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo m'n vette pens naar buiten schoppen voor een kort rondje. Veel te lekker weer om niet te lopen.veel plezier!
Ik ga ook gewoon trainen vanavond. Misschien een groepje lager, rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar ik mag vanavond op 2 baby's passen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Alletwee jongetjes? Die slapen tenminste lekker veel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar ik mag vanavond op 2 baby's passenPrecies, gewoon lekker rustig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]veel plezier!
Ik ga ook gewoon trainen vanavond. Misschien een groepje lager, rustig aan.![]()
Nope...onze kleine man en ons net iets minder kleine nichtjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alletwee jongetjes? Die slapen tenminste lekker veel.
[..]
Precies, gewoon lekker rustig.F means you're fucked![]()
Daar kreeg ik een mailtje over van een LinkedIn-groep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:
Ik twijfel nog...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope...onze kleine man en ons net iets minder kleine nichtje![]()
![]()
Baby snuffelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope...onze kleine man en ons net iets minder kleine nichtje
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik voel weer een hardloopbaby aankomen. Of ga ik nu te snel, Murmeli en Pijl?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Nog 24,5 uur en dan ren ik in pittige tempo's met mijn allereerste looogroepje sinds ik vroegah op atletiek zat (22 jr geleden). En ik ben nu dus al zenuwachtig, hoe heerlijk triest ook. ..![]()
Hou het dan ook op normale sporten!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Vooraf geen goed plan, slenteren is een slechte voorbereiding ben ik achter gekomenIk heb drie keer in het buitenland gelopen, maar ik heb prima kunnen genieten van de omgeving! Ook tijdens de loop zelf
Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Babiesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef _MvN_ het volgende:
Ik voel weer een hardloopbaby aankomen. Of ga ik nu te snel, Murmeli en Pijl?
Babiesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef _MvN_ het volgende:
Ik voel weer een hardloopbaby aankomen. Of ga ik nu te snel, Murmeli en Pijl?
Oh dear...quote:![]()
quote:
Je mag ze wel adopteren hoorals ik er 's nachts ook maar niet uit hoef
Dan moet je ze gewoon adopteren als ze wat ouder zijn. Dan hoef je er 's nachts (in de meeste gevallen) alleen nog uit als ze ziek zijn of gedroomd hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je mag ze wel adopteren hoorals ik er 's nachts ook maar niet uit hoef
Jero_nimo, kun je de tekst in de OP ietsje aanpassen, met kapitalen?? Nu heeft ene Ronald V zich weer aangemeld, zonder zich hier te melden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komenStuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je dan aan
----------------------------------------------------------------------------------------------------------Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
volgens mij heb je het meeste succes als je tegen de richting in loopquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel om de hoek bij die vrijgezellen run straks.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan ik wel aan ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan moet je ze gewoon adopteren als ze wat ouder zijn. Dan hoef je er 's nachts (in de meeste gevallen) alleen nog uit als ze ziek zijn of gedroomd hebben.
En grotere kinderen vind ik wel tof ook
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hou het dan ook op normale sporten!Goed punt, mijn vorige blessure kwam door paintball
The line is a dot to you!![]()
als je echter te lang wacht met adopteren kan je alsnog je bed uit 's nachts omdat ze dronken voor de kroeg staan en hun fietssleutel kwijt zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan moet je ze gewoon adopteren als ze wat ouder zijn. Dan hoef je er 's nachts (in de meeste gevallen) alleen nog uit als ze ziek zijn of gedroomd hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:03 schreef mosselmossel het volgende:
Jero_nimo, kun je de tekst in de OP ietsje aanpassen, met kapitalen?? Nu heeft ene Ronald V zich weer aangemeld, zonder zich hier te melden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komenStuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je dan aan
Heb nog DAARNA erbij gegooid. Voor de hardlerenden.![]()
Je bent de beste!quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb nog DAARNA erbij gegooid. Voor de hardlerenden.
Trouwen?quote:
Of omdat degene die zou rijden toch gedronken heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je echter te lang wacht met adopteren kan je alsnog je bed uit 's nachts omdat ze dronken voor de kroeg staan en hun fietssleutel kwijt zijn
Mijn vader kon er altijd wel om lachenhij wilde me zelfs af en toe uit "de stad" halen omdat de laatste trein al om half 2 ging
![]()
![]()
Hatsie, ....dat deed hij gewoon om in de gaten te houden met wat voor onguur volk je om ging....quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn vader kon er altijd wel om lachenhij wilde me zelfs af en toe uit "de stad" halen omdat de laatste trein al om half 2 ging
Haha, ik geloof niet dat ie echt gevaar zag dat rare alternatieve volkje waar ik mee omgingquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hatsie, ....dat deed hij gewoon om in de gaten te houden met wat voor onguur volk je om ging....![]()
![]()
Een half jaar geleden kon ik niet langzaam lopen. Liep ik altijd snel en moest ik veel moeite doen om langzamer te lopen dan 06:00 min/km. Het lijkt me steeds beter af te gaan. Ik vind het heerlijk om op LDL tempo te lopen.
Vandaag precies 9km in één uur gelopen. Met een hartslag die het overgrote deel tussen de 150 en 160 schommelde.
Meer dan tevreden. En ik loop weer een uurtje non-stop. Volledig pijnvrij! (al moeten we natuurlijk de komende dagen nog afwachten.)
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Leuk hè om dat soort vorderingen bij jezelf te zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
Een half jaar geleden kon ik niet langzaam lopen. Liep ik altijd snel en moest ik veel moeite doen om langzamer te lopen dan 06:00 min/km. Het lijkt me steeds beter af te gaan. Ik vind het heerlijk om op LDL tempo te lopen.
Vandaag precies 9km in één uur gelopen. Met een hartslag die het overgrote deel tussen de 150 en 160 schommelde.
Meer dan tevreden. En ik loop weer een uurtje non-stop. Volledig pijnvrij! (al moeten we natuurlijk de komende dagen nog afwachten.)
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691
Ga voor je duimen dat de pijntjes weg blijven!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
![]()
Zwabber man, dat temp waarop jij loopt... dat haal ik in sprint amperAls je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo
Vrouwlief zit weer in het buitenland, dus ik ben lekker alleen thuis. Kleine ligt in bed en ik zit met chocolade op de bank (morgen loop ik het eraf, dit is mijn tweede rustdag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691
Als je morgen en/of overmorgen toch wat (druk)pijntjes hebt. Schroef het volume terug. Ga eens kijken hoe het voelt na 5 km. Geen pijn? 6km proberen. En zo langzaam weer opbouwen. Dat heeft bij mij wonderen verricht - En ik had EXACT hetzelfde als wat jij hebt/had.![]()
Aldoende leert menquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691Aan je hartslag te zien moet je nog wel langzamer kunnen lopen, want voor een LDL vind ik hem nog wel hoog eigenlijk.. of ligt dat aan mij?
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Nirak het volgende:
Zwabber man, dat temp waarop jij loopt... dat haal ik in sprint amperAls je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo
Vrouwlief zit weer in het buitenland, dus ik ben lekker alleen thuis. Kleine ligt in bed en ik zit met chocolade op de bank (morgen loop ik het eraf, dit is mijn tweede rustdag).Lekker even genieten van je rust Nirak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat jullie huidige huis snel verkocht is en jullie iets moois vinden in een groene omgeving."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Man man man wat heb ik afgezien. Ik loop bij twee loopgroepjes. Op donderdag allerlei vormen van gevorderdheid door elkaar, op dinsdag een clubje met marathonervaring dan wel marathonambities. Het dinsdaggroepje doet in het algemeen behoorlijk stevige trainingen. Vanavond stond er 7x3 min. met 2 min. rust + in- en uitlopen op het programma. Meestal kan ik goed meekomen zonder helemaal kapot te gaan. Vanavond was anders. De laatste 3x3 was lopen pijnlijk en niet leuk. Een paar weken nauwelijks serieus rennen heeft kennelijk zo zijn effecten. Opsteker: ondanks het beroerde gevoel kon Stipstreep het tempo behoorlijk goed vasthouden.![]()
goeie prioriteit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat ik niet kan verhuizen vanwege mijn werk maar anders had ik ook een betere loop-lokatie gekozen dan waar ik nu woon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat ligt wel in de planning. Ik kom daar nog op terug met een heleboel vragen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Nirak het volgende:
Als je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo![]()
En wat is je hartslag instabiel??quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691![]()
Zelfs dan is het heel instabiel hoor. Klopt niet echt dat-ie zo hard op en neer gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Valt wel mee, de schaal begint bij 145.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eerste avondje op de club sinds 3 weken.
Toch maar met mijn eigen loopgroep meegelopen. Ruim 12 km wisselduurloop*Dat was best een beetje tandvleeswerk op het eind en ik heb 1 blaar. Maar ik ben trots op mezelf en eigenlijk ging het wel gewoon
![]()
* In praktijk lagen de wisseltempo's zo dicht bij elkaar, dat dit niet in de grafiek terug te zien is. In ieder geval was de bedoeling dat we steeds ietsjes sneller gingen![]()
Niet met je eens, het volgt alle tempowisselingen. Hij liep sowieso niet constant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zelfs dan is het heel instabiel hoor. Klopt niet echt dat-ie zo hard op en neer gaat.![]()
Nu toch iedereen Murmeli zit te 'hosselen', ik woon ook in Rotterdam. Verloven?quote:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Sjeumig, ik krijg het nog druk met al die datesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nu toch iedereen Murmeli zit te 'hosselen', ik woon ook in Rotterdam. Verloven?
Weer ruim 11 KM erop. Morgen en donderdag mag ik in Rotterdam lopen. Eens een leuke route uitstippelen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Die mensen in jouw loopgroep hebben maar twee standjes? Wandelen en sprinten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Quoi het volgende:
Eerste avondje op de club sinds 3 weken.
Toch maar met mijn eigen loopgroep meegelopen. Ruim 12 km wisselduurloop*Dat was best een beetje tandvleeswerk op het eind en ik heb 1 blaar. Maar ik ben trots op mezelf en eigenlijk ging het wel gewoon
![]()
* In praktijk lagen de wisseltempo's zo dicht bij elkaar, dat dit niet in de grafiek terug te zien is. In ieder geval was de bedoeling dat we steeds ietsjes sneller gingenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt, respect voor alle km's die jij wegtikt in een weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef _MvN_ het volgende:
Weer ruim 11 KM erop. Morgen en donderdag mag ik in Rotterdam lopen. Eens een leuke route uitstippelen.
Maar... Neem jij weleens een rustdag?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die tempo's zijn zoals eerder gezegd treurig. Moduleren is lastig voor zequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die mensen in jouw loopgroep hebben maar twee standjes? Wandelen en sprinten?![]()
Voor nu wel even OK. Duurlopen ga ik misschien ergens anders lopen.![]()
Vrouwlief zit weer in het buitenland, dus ik ben lekker alleen thuis. Kleine ligt in bed en ik zit met chocolade op de bank (morgen loop ik het eraf, dit is mijn tweede rustdag).Ik ben al oriënterend aan het kijken voor als ik in september hopelijk een baan in de randstad heb wat hardlooptechnisch een beetje leuk wonen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Natuurlijk! Meestal 2 rustdagen per week. Net hoe het uit komt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt, respect voor alle km's die jij wegtikt in een week
Maar... Neem jij weleens een rustdag?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
vanwaar dat voorzichtige MvN...echte mannen slepen de vrouwen gewoon bij hun haren de man cave binnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nu toch iedereen Murmeli zit te 'hosselen', ik woon ook in Rotterdam. Verloven?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi dat het steeds beter lijkt te gaan, maar zoals andere zeggen lijkt die lijn voor de hartslag wel erg raar te lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691![]()
Voor je het weet zit je er voor altijd aan vastquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vanwaar dat voorzichtige MvN...echte mannen slepen de vrouwen gewoon bij hun haren de man cave binnen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Was dat niet ook het idee van ten huwelijk vragen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je er voor altijd aan vast
* ..-._---_-.- is al bijna 19 jaar ongetrouwd samen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 21:51:30 ]![]()
Precies, beter een lange verloving dan een kort huwelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je er voor altijd aan vast
Net weer mooi lang hardgelopen, maar nu al voor de tweede keer erge darmkrampen na het hardlopen. Had ik aantal weken geleden ook al, en het is echt verschrikkelijk kut. Voel me echt een uur lang zwaar kut en doet gewoon echt erg pijn.
Heb sowieso al een spastische darm ofzo, dus neem al dagelijks metamucil voor m'n darmen. Maar dit demotiveert mij echt om door te gaan met hardlopen.
Weten jullie wat hier aan te doen is? Ik weet niet hoe het de eerste keer zat, maar vandaag besloot ik te gaan hardlopen vóór avondeten, en had dus al tijdje niet gegeten. Kan hardlopen op lege maag dit veroorzaken? Verder drink ik de hele dag door veel water, dus daaraan zal het niet lukken lijkt me.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Thanks, Ik las eenzelfde reactie van je ook al enkele topics terug, maar toen waren jullie al weer een hoop pagina's verder met posten dat ik het niet meer de moeite vond om te reageren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed zo!
Als je morgen en/of overmorgen toch wat (druk)pijntjes hebt. Schroef het volume terug. Ga eens kijken hoe het voelt na 5 km. Geen pijn? 6km proberen. En zo langzaam weer opbouwen. Dat heeft bij mij wonderen verricht - En ik had EXACT hetzelfde als wat jij hebt/had.
Maar dat ga ik zeker doen. Ik probeer goed naar mij lichaam te luisteren, en mocht ik de pijntjes op mijn scheenbeen weer krijgen ga ik gelijk de intensiteit en afstand flink terugschroeven.Mijn maximale hartslag ligt net boven de 200 volgens mij, dus zone D1 zou onder een hartslag van 150 zijn, maar als ik maar een klein beetje hardloop zit ik al weer rond de 155. Maar ik ga eens proberen onder de 150 te komen/blijven binnenkort.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Aldoende leert menAan je hartslag te zien moet je nog wel langzamer kunnen lopen, want voor een LDL vind ik hem nog wel hoog eigenlijk.. of ligt dat aan mij?
Ik vind het moeilijk om vlak te lopen. Daarnaast heb Ik de slechte eigenschap om te gaan versnellen als ik hardlopende dames tegenkom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet met je eens, het volgt alle tempowisselingen. Hij liep sowieso niet constant.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Dat is volkomen normaal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Mascleta het volgende:
Daarnaast heb Ik de slechte eigenschap om te gaan versnellen als ik hardlopende dames tegenkom.F means you're fucked![]()
Nouja, ik zie in mijn omgeving dat getrouwde stelletjes soms sneller scheiden dan dat Jero een 5 KM loopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Was dat niet ook het idee van ten huwelijk vragen?
* ..-._---_-.- is al bijna 19 jaar ongetrouwd samen"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
kunnen we Murmeli niet gewoon op marktplaats zetten onder de catagorie "ouwe vrijsters"?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En bijna 20 jaar samen? Dat vraagt om een nieuw hardloopoutfit![]()
Of werkt dat zo niet?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Jij bent zeker jaloers omdat je aan de andere kant van de wereld woont?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
kunnen we Murmeli niet gewoon op marktplaats zetten onder de catagorie "ouwe vrijsters"?
dat kan ik bevestigen, dat heb ik nml ookquote:![]()
en constant lopen is ook hartstikke moeilijk.. Ik weet nog dat ik vorig jaar vol verbazing naar YUR zijn endomondo logs zat te kijken.. zo strak als die lijn loopt is haast abnormaal
Maar serieus YUR, kun je dat leren, is er een truukje voor of anderszins iets waardoor je vlakke gaat lopen? Of is het gewoon iets wat je wel of niet kan? ik gok dat laatste...![]()
er is in Nieuw-Zeeland een vrouwen-overschotquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker jaloers omdat je aan de andere kant van de wereld woont?
Waar in rotterdam?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef _MvN_ het volgende:
Weer ruim 11 KM erop. Morgen en donderdag mag ik in Rotterdam lopen. Eens een leuke route uitstippelen.![]()
daar zijn oplossingen voorquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is in Nieuw-Zeeland een vrouwen-overschot![]()
![]()
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel lopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat kan ik bevestigen, dat heb ik nml ook![]()
en constant lopen is ook hartstikke moeilijk.. Ik weet nog dat ik vorig jaar vol verbazing naar YUR zijn endomondo logs zat te kijken.. zo strak als die lijn loopt is haast abnormaal
Maar serieus YUR, kun je dat leren, is er een truukje voor of anderszins iets waardoor je vlakke gaat lopen? Of is het gewoon iets wat je wel of niet kan? ik gok dat laatste...
dit dus, op een gegeven moment heb je zoveel gevoel voor snelheid, ademhaling etc dat je je kilometertjid tot op 5-10sec vlak kunt houdenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En op een gegeven moment voel je ook ongeveer aan hoe hard je looptquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, op een gegeven moment heb je zoveel gevoel voor snelheid, ademhaling etc dat je je kilometertjid tot op 5-10sec vlak kunt houden
Ik overweeg een 220 voor haar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef _MvN_ het volgende:
En bijna 20 jaar samen? Dat vraagt om een nieuw hardloopoutfit![]()
Of werkt dat zo niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlois. Maar buiten het zuiderpark is er niet veel leuks om te lopen. Dus misschien een stukje met de metro. Nog ff goed kijken.quote:"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Gelukkig is t droog gebleven tijden mn hobbeltochtjeToday is life -
Dale Carnegie![]()
Een jaar en een dag terug liep ik mijn eerste wedstrijd in Enschede. Dat was op zondag 21 April.
Dat waren 10 hele kilometers in 55.11mins.![]()
Heerlijke middag gelopen met Onama (al lang niet meer gezien hier) en een leuk vervolg van de dag gehad met vrienden.
Ik heb serieus het idee dat ik al 2 jaar lang loop en wedstrijden doe. Over 5 dagen sta ik wederom aan de start echter dan voor 21KM op hopelijk dezelfde snelheid of sneller als vorig jaar de 10km.
http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294
Time flies!
volgend jaar de marathonJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
Gelukkig is t droog gebleven tijden mn hobbeltochtjeEn een bekertje.
Weet niet hoe ver je wil lopen maar ik vind een rondje bruggen altijd wel leuk. Dus erasmus, maasboulevard, toepad, brienenoord, stadionweg en dan ben je weer bij de erasmus. Ongeveer 13KM.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Charlois. Maar buiten het zuiderpark is er niet veel leuks om te lopen. Dus misschien een stukje met de metro. Nog ff goed kijken.
Rond de zevenhuizerplas kan je ook leuk lopen.![]()
Ja joh. Doe maar weer zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
kunnen we Murmeli niet gewoon op marktplaats zetten onder de catagorie "ouwe vrijsters"?
trouwen?? oooohhh, wacht....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niks van die opa aantrekken johquote:
Ver weg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Charlois. Maar buiten het zuiderpark is er niet veel leuks om te lopen. Dus misschien een stukje met de metro. Nog ff goed kijken.
Doe gezellig een rondje bergse bos
als ik een opa ben dan is Murmeli bijna een oma....quote:
Tnx Swets! Rondje bruggen heb ik nog nooit gedaan. Misschien dit jaar ook de bruggenloop eens overwegen.
Klinkt ook leuk Murmeli! Straks eens opzoeken."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lopen houdt ons jongquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik een opa ben dan is Murmeli bijna een oma....
Bergse bos sluit aan op de zevenhuizerplas (en rottekades) Erg leuk lopen daar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef _MvN_ het volgende:
Tnx Swets! Rondje bruggen heb ik nog nooit gedaan. Misschien dit jaar ook de bruggenloop eens overwegen.
Klinkt ook leuk Murmeli! Straks eens opzoeken.![]()
Is nice daar! Vind ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef _MvN_ het volgende:
Klinkt ook leuk Murmeli! Straks eens opzoeken.
Rondje bruggen lijkt me ook cool. Maar dat rondje van swets is voor mij nog te ver![]()
Bruggenloop ga ik dit jaar doen
Ik hou van mijn achtertuinquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bergse bos sluit aan op de zevenhuizerplas (en rottekades) Erg leuk lopen daar.
Heb ik jou wat misdaan ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik een opa ben dan is Murmeli bijna een oma....
Etterbakkie
Langs de Rotte kan natuurlijk ook. Of het Kralingsebos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef _MvN_ het volgende:
Klinkt ook leuk Murmeli! Straks eens opzoeken.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 22:13:30 ]![]()
just stating the facts my dear....quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb ik jou wat misdaan ofzo?
Etterbakkie
ik kan kiezen tussen "smart" of "per seconde", en het eerste staat aan, lijkt me gunstiger voor de accuquote:dat vlak houden lukt al wel redelijk, maar als ik naar mijn grafieken kijk dan lijkt het wel berg en dal.. hartslag blijft wel redelijk binnen een bepaalde marge tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, op een gegeven moment heb je zoveel gevoel voor snelheid, ademhaling etc dat je je kilometertjid tot op 5-10sec vlak kunt houdengoed bezigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Een jaar en een dag terug liep ik mijn eerste wedstrijd in Enschede. Dat was op zondag 21 April.
Dat waren 10 hele kilometers in 55.11mins.![]()
Heerlijke middag gelopen met Onama (al lang niet meer gezien hier) en een leuk vervolg van de dag gehad met vrienden.
Ik heb serieus het idee dat ik al 2 jaar lang loop en wedstrijden doe. Over 5 dagen sta ik wederom aan de start echter dan voor 21KM op hopelijk dezelfde snelheid of sneller als vorig jaar de 10km.
http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294
Time flies!
volgend jaar de marathon![]()
![]()
![]()
cool Daywalk3r!
@rd: wij schelen 6 jaar hoor. In het kader van de feiten
Tijdens de warmingup was het benauwd, maar tijdens de training heerlijk.quote:
Voor mijn doen ging het eigenlijk te hard, maar het voelde heerlijk![]()
![]()
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik. Want je kan meer dan je denktquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Klasse
Wowwie!!! Fiks tempo ook!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En nou het belangrijkste, ging elke 10 min ongeveer even hard?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!![]()
![]()
Hmmbenen voelen nog steeds niet oké na rondje van zondag. Baal ervan, want het leek de goede kant op te gaan...
Zometeen masseren met tijgerbalsem en daarna gelijk naar bed.
Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat scheelt eran?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Yuki het volgende:
Hmmbenen voelen nog steeds niet oké na rondje van zondag. Baal ervan, want het leek de goede kant op te gaan...
Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yesss Ynske!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!Zo fier op u!
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Yuki het volgende:
Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!balen yuki
Andere uitlaatklep ff?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Super! Je begint aardig vooruitgang te maken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots!Loop al een tijdje te klooien met m'n onderbenen. Begon als pijn in de kuit, straalde uit naar de schenen, leek na verloop van tijd verdacht veel op shin splints. Is nooit als zodanig bevestigd door m'n fysio, trouwens.quote:
Verplicht rust gehad om vervolgens voorzichtig (vooral een stuk langzamer) weer te gaan lopen. Niet altijd pijnloos, maar herstel ging wel steeds sneller en de pijn direct na het lopen werd ook steeds minder.
Vorige week donderdag 7,5km gelopen, zonder noemenswaardige pijn. Tijdens, maar ook na het lopen hele soepele benen.
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
YukiZe voelen vast goed morgen. Rondje hoeft maar kort te zijn voor een uitlaatklep.
Ik bleef wat in de achterhoede vanavond en zo liep ik ineens naast een kerel met een Ajax shirt (dat krijg je dan)We hebben even het scenario 'Feyenoord kampioen' doorgesproken
![]()
![]()
Je hebt het seizoen 2031-2032 besproken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Quoi het volgende:
We hebben even het scenario 'Feyenoord kampioen' doorgesproken![]()
Goed zeg!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Yuki, probeer eens of je een foam roller van iemand kan lenen voor een paar weken, baat het niet dan schaadt het ook niet en ik kan zeggen dat het voor mij de beste $36.- waren die ik ooit besteed heb aan hardloopspullen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed gedaan!
[..]
Loop al een tijdje te klooien met m'n onderbenen. Begon als pijn in de kuit, straalde uit naar de schenen, leek na verloop van tijd verdacht veel op shin splints. Is nooit als zodanig bevestigd door m'n fysio, trouwens.
Verplicht rust gehad om vervolgens voorzichtig (vooral een stuk langzamer) weer te gaan lopen. Niet altijd pijnloos, maar herstel ging wel steeds sneller en de pijn direct na het lopen werd ook steeds minder.
Vorige week donderdag 7,5km gelopen, zonder noemenswaardige pijn. Tijdens, maar ook na het lopen hele soepele benen.
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hm als lopen dan niet gaat, kan je wellicht gaan fietsen. Dan komt meer uit je hamstrings. Dan ben je toch lekker in beweging.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed gedaan!
[..]
Loop al een tijdje te klooien met m'n onderbenen. Begon als pijn in de kuit, straalde uit naar de schenen, leek na verloop van tijd verdacht veel op shin splints. Is nooit als zodanig bevestigd door m'n fysio, trouwens.
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt het seizoen 2031-2032 besproken?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Vind ik ook erg moeilijk om genoeg binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb overigens sinds ik hardloop echt honger! Na 2 uur niet eten krijg ik al weer honger en de kleine tussendoortjes zijn tegenwoordig hele maaltijden.
Ontbijt 3 sneeën brood
Tussendoortje 3 stuks fruit en volkoren cracker(s)
Lunch 4-6 sneeën brood en op loopdagen eet ik vaak sojayoghurt met fruit en muesli
Tussendoortje veel groente bijv een komkommer en 2 tomaten
Avondeten
Snack tijd, probeer wel gezondere dingen uit te zoeken, voorheen was het altijd chips (ja een hele zak) Nu bijv. crackers, rijstewafels of nootjes
Persoonlijk vind ik dit alles erg veel maar ik lijk het toch nodig te hebben. Ben niets aangekomen, ook niet afgevallen maar heb zeker wel vet verloren.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd om gezond en normale porties te eten, maar dat resulteert in nog meer honger, futloos en uiteindelijk na een paar gezonde weken in vreetbuien!
Ik moet zeggen dat noten eten erg goed helpt tegen de honger (en er zitten veel calorieën in wat wij blijkbaar wel kunnen gebruiken)
Ben verder ook geen voedingsexpert maar probeer zoveel mogelijk "gezond" te eten wat ik wel eens moeilijk vind, niet omdat ik ongezond eten nodig heb, maar het is gewoon zoveel makkelijker...
Wil je iets gezonds en tegelijk iets lekkers dan zul je dit moeten maken...maar dat is denk ik even wennen. Neem tegenwoordig ook altijd eten mee voor tussendoor zoals fruit/groente....echt erg maar voel me er wel veel fitter door.![]()
Draak van een wedstrijd gekeken.. Atl Madr - Chelsea.. Nu ff eindje hobbelen, douchen en slapen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
misschien moet je eens proberen om je kuiten / heel je benen eens goed los te laten masseren door een sportmasseur? Ik heb dagen spierpijn gehad van mijn eerste sportmassage, maar het zorgde wel voor minder spanning op mijn kuiten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed gedaan!
[..]
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.
En eigenlijk moet ik dat regelmatig doen, maar het was echt niet fijn.. die sportmassage.. maar dat is het doel natuurlijk ook niet![]()
![]()
Die ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt het seizoen 2031-2032 besproken?![]()
![]()
Vervelend Yuki dat je nu weer last begint te krijgen.![]()
En Ynske lekker bezig, dat geeft wel voldoening als je bij Endomondo een bekertje krijgt.![]()
![]()
dit of de tip van RDquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
misschien moet je eens proberen om je kuiten / heel je benen eens goed los te laten masseren door een sportmasseur? Ik heb dagen spierpijn gehad van mijn eerste sportmassage, maar het zorgde wel voor minder spanning op mijn kuiten.
En eigenlijk moet ik dat regelmatig doen, maar het was echt niet fijn.. die sportmassage.. maar dat is het doel natuurlijk ook niet
Zelf gebruik ik een deegroller na een tip van iemand hier (die hadden we al en word toch niet gebruikt) Maar een foamroller is misschien minder raar.
Dit werkt echt![]()
Ik hoop dat dit een andere smiley moest zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef Voccar het volgende:
Vervelend Yuki dat je nu weer last begint te krijgen.![]()
@Daywalk3r: fysio gaf me op m'n flikker voor te veel fietsen naast 't lopen, omdat je onderbenen meer belast worden dan je denktMoet ik mee oppassen dus.
@RD: dat is wel een idee. Eens zien of ik iemand ken met zo'n ding... Zou fijn zijn om te proberen voor ik er 1 koop.
@nirak: lijkt me heerlijk (uiteindelijk), zo'n sportmassage, maar m'n financiën laten dat even niet toe helaas.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Laat ik het zo zeggen, mijn niggle in mijn bil waar ik een jaar last van heb gehad is nu, na 2 weken rollen van een 10/10 on the scale of annoyance naar een 3/10quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef runninglinda het volgende:
[..]
dit of de tip van RD
Zelf gebruik ik een deegroller na een tip van iemand hier (die hadden we al en word toch niet gebruikt) Maar een foamroller is misschien minder raar.
Dit werkt echt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Yuki het volgende:
Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!Ik stuur je wat positieve energie!
Thanksquote:
Nu iig slapen, met die rare koud-warm sensatie van tijgerbalsem op m'n kuitenhopelijk ontspant de boel wat
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het ligt ook wel een beetje aan je log-device. GPS kan soms gewoon erg schommelen terwijl je wel vlak loopt. Maar inderdaad met meer lopen krijg je het ook wel steeds beter onder de knie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat kan ik bevestigen, dat heb ik nml ook![]()
Maar serieus YUR, kun je dat leren, is er een truukje voor of anderszins iets waardoor je vlakke gaat lopen? Of is het gewoon iets wat je wel of niet kan? ik gok dat laatste...
Een kennis van mij loopt met GPS-horloge, maar gebruikt ook footpod. En ik ken zo niemand die vlakker loopt dan hem. Maar kan ook wel aan de footpod liggen.
Bovenste is wel heel extreem, dat is op een loopband gelopen. Maar de onderste was voor hem een rustig herstellloopje met wat versnellingen erin. Heb ze van hem zelfs nog wel iets vlakker gezien, maar dit is al bijna perfect
.
Yuki beterschap!![]()
Ik weet hoe ontzettend vervelend onderbenen kunnen zijn...![]()
![]()
Sweet dreams, en herstel snel!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Nu iig slapen, met die rare koud-warm sensatie van tijgerbalsem op m'n kuitenhopelijk ontspant de boel wat
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het ligt ook wel een beetje aan je log-device. GPS kan soms gewoon erg schommelen terwijl je wel vlak loopt. Maar inderdaad met meer lopen krijg je het ook wel steeds beter onder de knie.
Een kennis van mij loopt met GPS-horloge, maar gebruikt ook footpod. En ik ken zo niemand die vlakker loopt dan hem. Maar kan ook wel aan de footpod liggen.
[ afbeelding ]
Bovenste is wel heel extreem, dat is op een loopband gelopen. Maar de onderste was voor hem een rustig herstellloopje met wat versnellingen erin. Heb ze van hem zelfs nog wel iets vlakker gezien, maar dit is al bijna perfect
.
Yuki beterschap!![]()
Ik weet hoe ontzettend vervelend onderbenen kunnen zijn...Dat is echt wel héél vlak ja!
Yuki, ik hoop met de rest mee dat je morgen gewoon lekker een rondje kunt rennen. Ik heb laatst een kleine week stil gestaan en vond dat ook echt een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het mooie van hardlopen is dat je na iedere rustdag weer opnieuw een kans krijgt om te gaan shinen!
Vandaag mag ik 7x800 mtr op D3.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat klinkt niet als te veel. Lijkt prima op wat ook in het hardloperskookboek staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Vind ik ook erg moeilijk om genoeg binnen te krijgen.
Heb overigens sinds ik hardloop echt honger! Na 2 uur niet eten krijg ik al weer honger en de kleine tussendoortjes zijn tegenwoordig hele maaltijden.
Ontbijt 3 sneeën brood
Tussendoortje 3 stuks fruit en volkoren cracker(s)
Lunch 4-6 sneeën brood en op loopdagen eet ik vaak sojayoghurt met fruit en muesli
Tussendoortje veel groente bijv een komkommer en 2 tomaten
Avondeten
Snack tijd, probeer wel gezondere dingen uit te zoeken, voorheen was het altijd chips (ja een hele zak) Nu bijv. crackers, rijstewafels of nootjes
Persoonlijk vind ik dit alles erg veel maar ik lijk het toch nodig te hebben. Ben niets aangekomen, ook niet afgevallen maar heb zeker wel vet verloren.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd om gezond en normale porties te eten, maar dat resulteert in nog meer honger, futloos en uiteindelijk na een paar gezonde weken in vreetbuien!
Ik moet zeggen dat noten eten erg goed helpt tegen de honger (en er zitten veel calorieën in wat wij blijkbaar wel kunnen gebruiken)
Ben verder ook geen voedingsexpert maar probeer zoveel mogelijk "gezond" te eten wat ik wel eens moeilijk vind, niet omdat ik ongezond eten nodig heb, maar het is gewoon zoveel makkelijker...
Wil je iets gezonds en tegelijk iets lekkers dan zul je dit moeten maken...maar dat is denk ik even wennen. Neem tegenwoordig ook altijd eten mee voor tussendoor zoals fruit/groente....echt erg maar voel me er wel veel fitter door.Precies! Vandaag een duurloopje van 9km op het programma. Hopelijk kan die vanmiddag nog. Anders vanavond.quote:Op woensdag 23 april 2014 06:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het mooie van hardlopen is dat je na iedere rustdag weer opnieuw een kans krijgt om te gaan shinen!
Vandaag mag ik 7x800 mtr op D3.
Het lijkt vooral ontzettend vlak doordat de schaal begint bij 13 resp 18 min/km. Laat de schaal beginnen bij 6:00 min/km (inzoomen) en het ziet er waarschijnlijk al minder kaarsrecht uit. Alhoewel loopbanddata wel vlak moet zijn, anders zijn er ongelukken gebeurd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het ligt ook wel een beetje aan je log-device. GPS kan soms gewoon erg schommelen terwijl je wel vlak loopt. Maar inderdaad met meer lopen krijg je het ook wel steeds beter onder de knie.
[ afbeelding ]
.
Yuki beterschap!![]()
Ik weet hoe ontzettend vervelend onderbenen kunnen zijn...![]()
Jah dat klopt ook wel, alleen als ik bij mijn eigen workouts kijk die ook een schaal tot 14 minuten bijvoorbeeld hebben is het alsnog enorm schommelend. Dat terwijl ik wel best vlak kan lopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het lijkt vooral ontzettend vlak doordat de schaal begint bij 13 resp 18 min/km. Laat de schaal beginnen bij 6:00 min/km (inzoomen) en het ziet er waarschijnlijk al minder kaarsrecht uit. Alhoewel loopbanddata wel vlak moet zijn, anders zijn er ongelukken gebeurd.
Valt nog mee trouwens bij hem
[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 23-04-2014 08:05:28 ]![]()
Wauw, zo vlak lopen is voor mij onmogelijk. Komt ook doordat de gps afwijking constant iets verandert. Een footpod corrigeert dat wel mooi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Yuki beterschap!![]()
Ik weet hoe ontzettend vervelend onderbenen kunnen zijn...
Uiteindelijk vind ik splittijden interessant en dat klopt doorgaans wel aardig.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:55 schreef Yuki het volgende:
Niet te vroeg juichen...
maar ik heb hoop voor vanmiddag
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:55 schreef Yuki het volgende:
Niet te vroeg juichen...
maar ik heb hoop voor vanmiddag
Ja doei.![]()
![]()
gister nog gelopen, ging pittig kut. Probeer altijd eond de 11kmu te lopen maar dat was niet helemaal gelukt
Dare to be different.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: