abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139133510

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 22-04-2014 20:09:52 ]
pi_139133555
Nog maar eens mijn laatste post :P

quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

FTFY.
Nee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingen :+ .

Ohja, voor Hats en Quoi: ^O^
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers
  maandag 21 april 2014 @ 23:51:09 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139133733
Lief knientie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139134058
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Lief knientie!
[ afbeelding ]
Iets groter als Harry :P
Vlaamse reus, niet normaal ja!
pi_139135859
Zo. Ingeschreven voor de vlm2015 loting. Nu echt maar proberen te slapen. Mijn benen stralen gewoon actief vermoeidheid uit. Raar gevoel! :o maakt dat ik lastig in slaap kom!
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:14:47 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136195
Zou een rondje hardlopen niet helpen MoBlo? ;)
In ieder geval veel succes met de loting voor London

[ Bericht 17% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-04-2014 03:45:29 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139136523
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nog maar eens mijn laatste post :P

[..]

Nee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingen :+ .

Ohja, voor Hats en Quoi: ^O^
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers
Het grootste deel is hier niet/slecht te krijgen, maar komt er dus op neer dat alles mag. Ik zat gisteren aan de weizener (supermarktweizeners testen, dat is altijd wel ok na het rennen :P)
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:26:53 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136561
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.

beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keer

De twee dames die vanavond mee trainen lopen prima en kunnen makkelijk een sub uur 10km lopen maar ze willen in September hun eerste HM gaan lopen dus een beetje "krachttraining" kan geen kwaad om ze het gevoel te geven wat het is om met vermoeide benen te lopen...want na de grand stand nog even 5km uithobbelen!
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:33:10 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139136581
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheen
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:34:46 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 06:33 schreef YUR het volgende:
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheen
tegen beter weten in dan toch maar succes gewenst!
Weet je zo hoeveel "overseas" tickets er beschikbaar zijn van de 40,000?
  dinsdag 22 april 2014 @ 07:57:39 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136922
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulent :D
pi_139136946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulent :D
Met een briljante achternaam. Schranz :D Jammer dat het een ultrarunner is, anders had ik met m willen trouwen O+
pi_139137051
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!
Ja doei.
pi_139137145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!
Klinkt goed!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139137169
Ben zeer verbaasd! :D kan ik morgen hopelijk ook gewoon rennen :9

Lichamen zijn rare dingen...
Ja doei.
pi_139137171
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:

Misschien komt het nog :P Ik stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139137223
quote:

Lichamen leren ook best wel snel, dat scheelt :). Lekker dat het zo goed voelt!
Bij mij valt het ook erg mee. Alleen de bovenbenen wat moe, maar voor de rest geen pijntjes nog, had het veel erger verwacht. Vooral omdat ik niet heel vaak in de heuvels train. Toch eens wat vaker gaan doen, vond het ook wel erg leuk! ^O^
pi_139137243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 06:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.
[ afbeelding ]

beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keer

Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.

quote:
*O* Goed bezig dus *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139137270
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lichamen leren ook best wel snel, dat scheelt :). Lekker dat het zo goed voelt!
Dat klopt hier ook wel. Mijn benen lijken die 18 kilometer van zaterdag nu ook makkelijk te verteren, zelfs terwijl ik de week ervoor 22km liep. Wel gaaf, dat dat zo rap kan wennen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 08:58:54 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139137472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.

Buiten het gemekker en geklaag om hebben ze het overleeft.
Ik heb ze voorgehouden dat je de trainingen die niet leuk zijn (ik ben hier absoluut ook geen fan van) juist in een groep moet doen.
Ze doen het hartstikke goed hoor, ook al heb ik wel tien keer gehoord "my legs are jelly..."
pi_139137526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien komt het nog :P Ik stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
Daar wil ik nog even niet aan denken! :o :') :D

Maar, ook al krijg ik morgen ineens wat meer last, dan is 't iig niet zo erg als toen, want toen had ik op de avond zelf al problemen met de trap en de kleinere op-/afstapjes in huis...
Ja doei.
pi_139137571
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139137602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.
Ja doei.
pi_139137632
Ik moest eigenlijk meer hieraan denken:
pi_139137644
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is het overwegen waard! Weet niet of die bladeren nou comfortabel zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139137655
Ik had nog 2km door moeten lopen gisteren ;( want nu staat m'n jaartotaal op 598 :(
Ja doei.
pi_139137658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ze doen het hartstikke goed hoor, ook al heb ik wel tien keer gehoord "my legs are jelly..."
Niet zo heel raar toch? Hoewel 10 keer misschien wat overdreven was. ;)

quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Is het overwegen waard! Weet niet of die bladeren nou comfortabel zijn.
Zo vers mogelijk van de boom, anders prikken ze zo. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:10:26 #28
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139137660
Jippie voor het lichaam van moblo *O*
(Ok, dat klinkt best sick)

Rd, jij vrouwenbeul! :*

Ik heb ook geen last van gisteren. Gisteravond wel. Onderkant scheen/bovenkant enkel leken wat geïrriteerd. Even kijken hoe morgen de training gaat anders toch ff stapje terug.

Kent trouwens iemand het gevoel van een soort verkrampte heup? Vlg mij niet van het lopen. Lijkt te komen doordat ik het 'snachts koud heb daar.
Heel raar. Het trekt in de loop vd dag ook weg, gisteren tijdens het lopen ging het ook weg.
Maar misschien moet ik er toch ff naar laten kijken voordat ik straks ineens afbreek vlak voor de HM.

Oh Goedemorgen trouwens *O*
Heerlijk (ver)slapen. Was echt kapot. Iets met slaapgebrek en 14 km hardlopen denk ik :O
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 09:14:02 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139137716
quote:

Tuurlijk kan je dat :) De trainingskilometers beginnen nu 'in te dalen'. De laatste maand voor een marathon heet in schema's ook 'de intensieve maand'. Dan kan je makkelijk elke week een ZLDL doen en toch voldoende herstellen.

Tof he!
pi_139137726
quote:

Jou lichaam is gewoon een bikkel :D
pi_139137732
Mijn lichaam is alleen op functioneel gebied een jompel waard.

:') alhoewel. Ik vind genoeg eten écht heel lastig: ik zit namelijk echt zo snel vol, als in VOL = VOL. Gisteravond echt m'n best gedaan om op z'n minst een beetje van die 2600Kcal weer aan te vullen, maar op een gegeven moment kan ik gewoon echt niet meer, en dan heb ik echt niet (heel veel) meer gegeten dan 'normaal'. Waar ik vroeger een bodemloze put leek te zijn (en me overeten een minder groot probleem was :') ) lukt dat nu gewoon niet. Lastig. Vandaag ook maar goed bijtanken met wat eieren en brood en andere zut!
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:17:05 #32
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139137771
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:15 schreef motorbloempje het volgende:

:') alhoewel. Ik vind genoeg eten écht heel lastig: ik zit namelijk echt zo snel vol, als in VOL = VOL. Gisteravond echt m'n best gedaan om op z'n minst een beetje van die 2600Kcal weer aan te vullen, maar op een gegeven moment kan ik gewoon echt niet meer, en dan heb ik echt niet (heel veel) meer gegeten dan 'normaal'. Waar ik vroeger een bodemloze put leek te zijn (en me overeten een minder groot probleem was :') ) lukt dat nu gewoon niet. Lastig. Vandaag ook maar goed bijtanken met wat eieren en brood en andere zut!
Ik eet ook minder (meestal) lijkt het. Wordt ons lichaam niet gewoon efficiënter door dat sporten ofzo?
pi_139137794
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je dat :) De trainingskilometers beginnen nu 'in te dalen'. De laatste maand voor een marathon heet in schema's ook 'de intensieve maand'. Dan kan je makkelijk elke week een ZLDL doen en toch voldoende herstellen.

Tof he!
Het indalen houdt in dat je steeds makkelijker die kilometers maakt? Met steeds minder last, bedoel je? Wat ik net eigenlijk ook al beschreef, maar dan op HM-terrein?
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:22:00 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139137859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:10 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Niet zo heel raar toch? Hoewel 10 keer misschien wat overdreven was. ;)

het is en blijft een zware oefening :D

leuke bijkomstigheid voor mijzelf was het feit dat we na iedere sessie van 5 keer "op en neer en op en neer" een rondje liepen over de race track, en ik kwam er achter dat de race track gemaakt is van een dikke laag aangerold fijn grind.
Heerlijk "zacht" om op te lopen en waarschijnlijk een optie voor lange duurlopen in plaats van uren lang gestamp op asfalt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 09:22:31 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139137867
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het indalen houdt in dat je steeds makkelijker die kilometers maakt? Met steeds minder last, bedoel je? Wat ik net eigenlijk ook al beschreef, maar dan op HM-terrein?
Ja. Tenminste zo heb ik het ervaren. Bij de HM liep ik op een gegeven moment de 15KM als basis zonder dat ik daar extra hersteltijd voro nodig had. En bij de marathon was dat tussen 21 en 25KM. En door die basis kan je dan makkelijk langere duurlopen maken.
pi_139137873
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik eet ook minder (meestal) lijkt het. Wordt ons lichaam niet gewoon efficiënter door dat sporten ofzo?
Geen idee, ik heb daar echt geen verstand van, misschien echt maar eens tijd om me daar meer op in te lezen. :D Want als ik niet goed genoeg eet (zal niet zeggen goed) merk ik dat wel in m'n training: dan is de energie ook echt zo op! Wat op zich niet heel vreemd is :') :D

Maar vooral na het rennen van de langere afstanden lijkt het alsof m'n lichaam nóg eerder zegt 'nee, nu heb je genoeg gegeten!', terwijl ik stiekem nog geen cm ben afgevallen tijdens m'n training volgens mij _O-

Ah well, ik heb 't naar m'n zin gehad gisteren en hoop dat ik dat over 3.5 ook heb, en als niet, dan toch! 8-)
Ja doei.
pi_139137886
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef mosselmossel het volgende:
Het indalen
Ik moet hierbij toch aan andere dingen denken :')
Ja doei.
pi_139137949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is en blijft een zware oefening :D

leuke bijkomstigheid voor mijzelf was het feit dat we na iedere sessie van 5 keer "op en neer en op en neer" een rondje liepen over de race track, en ik kwam er achter dat de race track gemaakt is van een dikke laag aangerold fijn grind.
Heerlijk "zacht" om op te lopen en waarschijnlijk een optie voor lange duurlopen in plaats van uren lang gestamp op asfalt.
Rondjes -O-

Maar ik kan me voorstellen dat het een goed alternatief is.
pi_139137954
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja. Tenminste zo heb ik het ervaren. Bij de HM liep ik op een gegeven moment de 15KM als basis zonder dat ik daar extra hersteltijd voro nodig had. En bij de marathon was dat tussen 21 en 25KM. En door die basis kan je dan makkelijk langere duurlopen maken.
Grappig. Ik ben nu al aan het toewerken naar een basis van 18-21km, heb ik het idee :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:29:15 #40
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139137974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb daar echt geen verstand van, misschien echt maar eens tijd om me daar meer op in te lezen. :D Want als ik niet goed genoeg eet (zal niet zeggen goed) merk ik dat wel in m'n training: dan is de energie ook echt zo op! Wat op zich niet heel vreemd is :') :D

Maar vooral na het rennen van de langere afstanden lijkt het alsof m'n lichaam nóg eerder zegt 'nee, nu heb je genoeg gegeten!', terwijl ik stiekem nog geen cm ben afgevallen tijdens m'n training volgens mij _O-

Ah well, ik heb 't naar m'n zin gehad gisteren en hoop dat ik dat over 3.5 ook heb, en als niet, dan toch! 8-)
Ik zal eens wat rondvragen hoe dat zit idd.

Tuurlijk ga je het naar je zin hebben. Duh! ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:29:31 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139137978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:27 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Rondjes -O-

Maar ik kan me voorstellen dat het een goed alternatief is.
rondje is 1.6km dus het valt nog wel mee..... het zijn geen rondje van 400 meter of zo
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:29:44 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139137981
quote:
^O^
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 09:30:55 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139137998
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Grappig. Ik ben nu al aan het toewerken naar een basis van 18-21km, heb ik het idee :D
Dat is natuurlijk ideaal voor een HM. Tijdens een wedstrijd zal de afstand je de pis niet lauw maken :)
Om die reden wil ik ook minimaal 1 keer per maand een HM als LDL lopen. In Oktober weer een wedstrijd en misschien kan ik dan 2 minuten van mijn PR lopen.
pi_139138134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

rondje is 1.6km dus het valt nog wel mee..... het zijn geen rondje van 400 meter of zo
Dat hangt er vanaf hoe lang je LDL moet gaan worden. Anders zijn het alsnog veel rondjes. ;)

Maar 'de groten' liepen 24 uur rondjes op een klein baantje moet je dan maar denken.
pi_139138292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ideaal voor een HM. Tijdens een wedstrijd zal de afstand je de pis niet lauw maken :)
Om die reden wil ik ook minimaal 1 keer per maand een HM als LDL lopen. In Oktober weer een wedstrijd en misschien kan ik dan 2 minuten van mijn PR lopen.
Mijn ambitie op de lange termijn is om iedere maand een lange duurloop te doen, van 25-30 km.
Dat je op ieder moment kan zeggen, over een maand is er een leuke marathon, laat ik me daar spontaan voor inschrijven.

Het duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 09:53:22 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139138398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Mijn ambitie op de lange termijn is om iedere maand een lange duurloop te doen, van 25-30 km.
Dat je op ieder moment kan zeggen, over een maand is er een leuke marathon, laat ik me daar spontaan voor inschrijven.

Ik kan dat wel, maar ik ben dan nog niet in een maand Marathon klaar denk ik.
pi_139138478
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik kan dat wel, maar ik ben dan nog niet in een maand Marathon klaar denk ik.
Als je dat schema (iedere maand een 30km-loopje) een paar maanden vol weet te houden, dan valt dat denk ik best mee. Dan moet je voor een marathon nog 1 keer een nog langere duurloop doen, en dan ben je er.

Denk ik. Maar ik kan ook niet uit ervaring spreken :)
pi_139138512
Als je gewoon iedere maand een duurloop doet van 42,195 km ben je er automatisch ieder moment klaar voor.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 09:59:50 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139138524
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:57 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je dat schema (iedere maand een 30km-loopje) een paar maanden vol weet te houden, dan valt dat denk ik best mee. Dan moet je voor een marathon nog 1 keer een nog langere duurloop doen, en dan ben je er.

Denk ik. Maar ik kan ook niet uit ervaring spreken :)
Ik ging even uit van 25KM. Met 30KM zou het misschien wel haalbaar zijn.
pi_139138570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ging even uit van 25KM. Met 30KM zou het misschien wel haalbaar zijn.
Ja, heb je wel gelijk in, 25 is net wat te kort. Dat is eigenlijk gewoon maar een HM+.
pi_139138725
Nou ja. Er zijn mensen die twee marathons in een week lopen en daarbij nog winnen ook. Hier een verhaal met twee mensen die het deden. Ze liepen vorige week zondag Rotterdam en zaterdag werden ze 1 en 2 in de marathon van Zeeuws-Vlaanderen.

SPOILER
pi_139138846
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja. Er zijn mensen die twee marathons in een week lopen en daarbij nog winnen ook. Hier een verhaal met twee mensen die het deden. Ze liepen vorige week zondag Rotterdam en zaterdag werden ze 1 en 2 in de marathon van Zeeuws-Vlaanderen.
Ja maar dat ging niet vanzelf. Die nummer 2 vertelt zelf dat 'ie eigenlijk van plan was om ook weer terug te lopen, dus eigenlijk heeft hij halverwege opgegeven.

Quitter.
pi_139138850
Holy sheiss, 5 topics vol sinds vrijdag :o

Zo in de pauze maar eens zoeken of er nog leuke verslagen staan :9~

Heb zelf 2 keer gelopen van het weekend, 4.2+6.6 (vriendin loopt 3x 1/2km met wandelen ertussen, dan ren ik een stuk door en sluit ik weer aan, super gezellig).
Vanavond en do/vrij nog lopen en dan een weekje wintersporten *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:23:29 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139139053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:38 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe lang je LDL moet gaan worden. Anders zijn het alsnog veel rondjes. ;)

25 ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:41:58 #55
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139139518
quote:

[..]

Die ambitie heb ik nu al. Niet om klaar te zijn voor een marathon, want die doe ik over nagenoeg precies een jaar pas (als alles mee zit), maar meer om een HM makkelijk te kunnen lopen, en omdat het kan. Volgens mij kan het niet veel kwaad om te doen dus waarom dan niet?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:51:52 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139139732
Ambitieus topic is ambitieus
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:53:30 #57
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139139770
quote:

[..]

ik zie wat je probeert te bereiken maar vergeet niet dat je dan in de tussentijd ook de nodige kilometers zal moeten maken om de 30km lekker te kunnen lopen, je bent dus constant in marathon traning modus
pi_139139862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zie wat je probeert te bereiken maar vergeet niet dat je dan in de tussentijd ook de nodige kilometers zal moeten maken om de 30km lekker te kunnen lopen, je bent dus constant in marathon traning modus
Ja. Ik heb daarom ook nog geen idee of ik dat zou kunnen volhouden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:05:58 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140067
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:57 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja. Ik heb daarom ook nog geen idee of ik dat zou kunnen volhouden.
dat kan wel maar dan moet hardlopen wel "een vanzelfsprekend onderdeel van je dagelijks leven worden" als je begrijp wat ik bedoel, gewoon zonder miepen 4-5 per week lopen.
Maar het idee spreekt mij ook aan, gewoon op maandag kunnen besluiten dat je zondag een marathon ga lopen
pi_139140077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat kan wel maar dan moet hardlopen wel "een vanzelfsprekend onderdeel van je dagelijks leven worden" als je begrijp wat ik bedoel, gewoon zonder miepen 4-5 per week lopen.
Maar het idee spreekt mij ook aan, gewoon op maandag kunnen besluiten dat je zondag een marathon ga lopen
#livingthedream
Ja doei.
pi_139140223
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen...
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:13:15 #62
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139140243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt idd allemaal heel leuk, wat Moblo al zegt living the dream, maar hoe doe je dat met werk en je partner? Je kunt je tijd nu eenmaal maar 1 keer indelen...
Helpt al een beetje als die ook loopt. O-)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:14:36 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140275
quote:
maar hoe doe je dat met je partner?
die moet niet miepen..... ;)
pi_139140290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die moet niet miepen..... ;)
Niet miepen maar koken...
Ja doei.
pi_139140302
quote:
Wat betreft werk: ik ben ambtenaar...
en wat betreft partner, tja... :(
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:16:55 #66
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140325
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inderdaad! maar wel een op lopers gebaseerde, gebalanceerde maaltijd met genoeg carbs en proteins
pi_139140362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:13 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Helpt al een beetje als die ook loopt. O-)
Tuurlijk helpt dat, maar hij/zij zal niet al die LDL's mee willen lopen. (Tenzij diegene net zo enthousiast is als jij zelf natuurlijk)
Maar helaas is dat niet in alle gevallen zo.

quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad! maar wel een op lopers gebaseerde, gebalanceerde maaltijd met genoeg carbs en proteins
Dit is wel de ideale combinatie natuurlijk O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:18:56 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef pijll het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen heb opgegeven om plaats te maken voor mijn ultra-obsessie omdat het niet allemaal meer voegde
pi_139140716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Gewoon even een marathon lopen zou het probleem niet zo moeten zijn. Het verschil om hem binnen 4 of 5 uur te lopen zit denk ik meer het probleem.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 11:33:55 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139140776
Zo vanavond de moed maar eens bij elkaar rapen om na t werk om 9 uur 3x10 te doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_139140778
quote:
Mooie marathons in het buitenland uitkiezen doet wonderen. 8-)
pi_139140795
quote:

Je hoeft ook echt niet die hele 2600 kcal van zo'n loop weer aan te vullen op één dag hoor :o Je eet die gelletjes al om je glycogeen voorraden aan te vullen, dus als je gewoon iets meer eet dan normaal en de rest van de week ook voldoende, kan je lichaam dat prima aan. Een beetje interen op je reserves is ook het doel van marathontrainingen toch..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:35:15 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140810
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Gewoon even een marathon lopen zou het probleem niet zo moeten zijn. Het verschil om hem binnen 4 of 5 uur te lopen zit denk ik meer het probleem.
daar heb je enigszins gelijk in maar dan is heb je wel meteen het veschil tussen een zondagse LDL of een wedstrijd-marathon, waar je waarchjnlijk toch wat meer tijd-gedreven bent, te pakken
pi_139140838
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat is mijn gevoel ook een beetje. Ik heb vorig jaar gemerkt dat ik een marathon kan uitlopen op een trainingsschema met eigenlijk alleen maar een wekelijkse lange duurloop (oplopend tot 35) en verder niks bijzonders.

En dat ging dan in 4:37, veel te langzaam vergeleken met mijn kortere afstanden, maar (het belangrijkst) ik vond het wel van het begin tot bijna het einde leuk.
pi_139140851
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hehe, ik zeg meestal tegen mijn man, zou het niet leuk zijn om in *insert harlooplocatie* te gaan geocachen? Dan heeft hij met de kinderen ook iets te doen terwijl ik mijn rondje/wedstrijd loop. ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:37:55 #76
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139140874
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ik postte het een paar topics eerder al.....soms heeft het nadelen om op een rots in de Stille Zuidzee te wonen ;(
pi_139140906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daar heb je enigszins gelijk in maar dan is heb je wel meteen het veschil tussen een zondagse LDL of een wedstrijd-marathon, waar je waarchjnlijk toch wat meer tijd-gedreven bent, te pakken
Zo sprak ik van de week iemand die al 4 keer Berlijn heeft gelopen maar geen idee heeft waar je allemaal langsloopt, over tijdgedreven gesproken. Hij loopt dan wel weer onder de 3 uur.
pi_139140989
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zo sprak ik van de week iemand die al 4 keer Berlijn heeft gelopen maar geen idee heeft waar je allemaal langsloopt, over tijdgedreven gesproken. Hij loopt dan wel weer onder de 3 uur.
Maar wat heeft het dan voor zin om in het buitenland te gaan lopen? Dan kun je net zo goed ergens een lokale M doen???

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik postte het een paar topics eerder al.....soms heeft het nadelen om op een rots in de Stille Zuidzee te wonen ;(
Ook daar vandaan gaan er vliegtuigen toch? ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:43:17 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139141030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:41 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Maar wat heeft het dan voor zin om in het buitenland te gaan lopen? Dan kun je net zo goed ergens een lokale M doen???
dit dus, minder deelnemers dus ook minder dringen bij de start als het mee zit en evt. een nog snellere tijd
pi_139141104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:41 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Ook daar vandaan gaan er vliegtuigen toch? ;)
En dat brengt mij meteen bij een Dilemma ga ik in Berlijn voor een tijd of ga ik lekker sightseeing rondlopen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:28 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139141164
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:36 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139141166
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En dat brengt mij meteen bij een Dilemma ga ik in Berlijn voor een tijd of ga ik lekker sightseeing rondlopen.
ik zou het toch een moeilijke keus vinden, echt....... ik denk dat ik bij een sightseeing rondje toch iets zou hebben van "er had waarschijnlijk meer in gezeten"
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:48:49 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139141204
mar nu eerst :z
:W
pi_139141290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
mar nu eerst :z
Slaap lekker RD :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik zo'n marathon in het buitenland zou doen zou ik er sowieso een aantal dagen willen zijn. Sightseeing vooraf en dan de marathon zelf.
Dit is in mijn ogen idd ook de beste oplossing want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.
pi_139141384
quote:
Dat is wel het nadeel dat hij georganiseerd is en daar niet heel veel tijd voor ga hebben.
pi_139141467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef Nanook24 het volgende:
want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.
Oh ;(
Ja doei.
pi_139141500
quote:

[..]

[..]

Dit is in mijn ogen idd ook de beste oplossing want als je een marathon loopt dan loop je die niet voor de gezelligheid, of voor de mooie dingen die onderweg te zien zijn. Je loopt om hem uit te lopen en het liefst ook nog in een mooie tijd.
Zo zie je iedereen is weer anders. Ik zou ze voornamelijk selecteren om de omgeving, Barcelona of Rome lijkt me erg mooi. Bij Londen of New York lijkt mij dan weer minder. Daarom ook loch ness heerlijk ongeveer 38 km van het uitzicht genieten.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:00:36 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139141575
quote:

[..]

[..]

Soms wel trouwens..

http://www.landgoedtwentemarathon.nl/

Natuurlijk in het mooie Twente O+
pi_139141599
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zo zie je iedereen is weer anders. Ik zou ze voornamelijk selecteren om de omgeving, Barcelona of Rome lijkt me erg mooi. Bij Londen of New York lijkt mij dan weer minder. Daarom ook loch ness heerlijk ongeveer 38 km van het uitzicht genieten.
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ;(
Mijn opmerking was wel erg generaliserend hè? :@

Er is natuurlijk een ploeg deelnemers die voor een mooie tijd lopen, en natuurlijk zijn er ook genoeg die wel voor de mooie dingen onderweg lopen.

Maar ik kan me het gevoel dat RD omschrijft ook wel een beetje voorstellen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:02:14 #90
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139141617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Soms wel trouwens..

Dat ziet er tof uit!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_139141695
quote:

[..]

Soms wel trouwens..

Die ziet er inderdaad wel heel relaxt uit. ^O^
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:05:41 #92
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139141698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:02 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dat ziet er tof uit!
Ja en je kan ook een halve doen evt.

quote:
Ben je hardloper, hou je van gezelligheid en geniet je van de natuur, dan moèt je deze marathon hebben gelopen! Vind je een hele marathon te lang dan bestaat de mogelijkheid om deze als duo te lopen en fietsen. Zo loop je een halve en geniet je een hele marathon.
pi_139141703
quote:

[..]

Soms wel trouwens..

Ja die stond, staat bij mij ook op de lijst. Loch ness en berlijn zijn er alleen tussen gekomen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:06:18 #94
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139141708
Oh duo marathon is de inschrijving voor gesloten voor dit jaar.

Het is dat ik wil debuteren op de marathon van Enschede volgend jaar anders had deze me wel leuk geleken voor een najaarsmarathon. Wellicht volgend jaar :)
pi_139141963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Mijn opmerking was wel erg generaliserend hè? :@

Er is natuurlijk een ploeg deelnemers die voor een mooie tijd lopen, en natuurlijk zijn er ook genoeg die wel voor de mooie dingen onderweg lopen.

Maar ik kan me het gevoel dat RD omschrijft ook wel een beetje voorstellen.
Mijn énige doel voor over 3.5 week is zoveel mogelijk plezier hebben en genieten! :D Tijd kan me gestolen worden. Liever elke mijl genieten en er 5uur over doen dan mezelf opvreten om sneller te lopen en in 4.30 te finishen en er een kutgevoel aan over houden, zéker zo bij m'n eerste. En kan me goed voorstellen dat anderen dit niet willen/kunnen hoor, maar het is voor mij een 'strategie', voor zover je het zo kunt noemen, die lijkt te werken! :) :P
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:57 #96
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139142359
quote:

[..]

Daten? :9
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 12:31:02 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139142431
quote:

[..]

Foto! O+ :D
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:34:05 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139142506
_O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:36:15 #99
387431 Frsh
pi_139142561
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik dacht dat er op Fok! alleen vrouwen gehosseld werden, maar blijkbaar kan dat ook andersom... :D
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:37:33 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139142600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ik dacht dat er op Fok! alleen vrouwen gehosseld werden, maar blijkbaar kan dat ook andersom... :D
Hehehe.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:41:44 #101
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139142729
Welilcht dat ik ook maar eens wat vaker moet verkondigen dat ik vrijgezel ben :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:43:46 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139142796
Ik voel een hardlooptopic dating event aankomen :9~
pi_139142846
Speed dating krijgt zo een compleet andere betekenis :')
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:46:57 #104
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139142894
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Speed dating krijgt zo een compleet andere betekenis :')
Ja. Wellicht kunnen we een cross-speed-dating meet houden met UVT. Lekker rennen op doping _O-
pi_139143510
Hoe hard loop jij? O, da's te snel/langzaam voor mij, ik ga verder naar de volgende kandidaat. :D
pi_139143852
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het kan ook samengaan! Ik loop echt lekkerder en voor mijn gevoel ook harder door de natuur dan door de stad..
pi_139143878
Zo'n hardloopdating evenement hebben ze hier in de buurt al eens gehouden.
pi_139144000
Voor de liefhebbers: http://www.single-run.nl
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:22:22 #109
387431 Frsh
pi_139144035
Zweef Zeddie met duimpjes

pi_139144131
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef Frsh het volgende:

[ afbeelding ]
Goede foto ^O^
pi_139144242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Welilcht dat ik ook maar eens wat vaker moet verkondigen dat ik vrijgezel ben :P
Als je vrijgezel bent, dan moet je in Amsterdam gaan hardlopen. Dat is echt een broeinest van aantrekkelijke en sportieve vrijgezelle vrouwen :9~ . Ik vind ze alleen wel vrij kieskeurig.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:31:56 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139144356
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Devv het volgende:

[..]

Als je vrijgezel bent, dan moet je in Amsterdam gaan hardlopen. Dat is echt een broeinest van aantrekkelijke en sportieve vrijgezelle vrouwen :9~ . Ik vind ze alleen wel vrij kieskeurig.
Misschien zegt dat wat over jou
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 13:34:09 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139144441
quote:

[ afbeelding ]
Haha, wat een toffe foto.
pi_139144452
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat dit een rol kan spelen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:46:39 #115
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139144819
quote:

[ afbeelding ]
Je staat er nog Frsh op! Goeie baard ook (8>
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:47:33 #116
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139144850
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Of over zijn snelheid. Dat hij zo snel langs zoeft dat de dames te weinig tijd hebben om te oordelen.
pi_139144869
quote:

[ afbeelding ]
Hele gave foto! En inderdaad, goeie baard!
pi_139144962
quote:

[ afbeelding ]
ZEDDIE!
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:13:17 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139145544
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb daar zo'n hekel aan he, van die lui die er helemaal niet uit zien alsof ze hard aan het sporten zijn
F means you're fucked
pi_139145715
Terug uit Dublin! Eerst even een middagdutje doen en dan straks even 2 pints Guinness aan calorieën verbranden. Niet dat ik dan heb verbrand wat ik er dit weekend aangedronken heb, maar het is een begin.
pi_139145868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh duo marathon is de inschrijving voor gesloten voor dit jaar.

Het is dat ik wil debuteren op de marathon van Enschede volgend jaar anders had deze me wel leuk geleken voor een najaarsmarathon. Wellicht volgend jaar :)
Die was al heel snel vol. Er zijn 4 duo's uit mijn oude loopgroep in Hengelo die meedoen.
De meesten hebben hem al eerder gelopen, ook allemaal in duo's. Ik wil tegen die tijd zover zijn dat ik in kan vallen als er iemand geblesseerd raakt of om een andere reden niet mee kan lopen.

Hij moet erg leuk zijn! :Y
pi_139145975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hardloopdate? Binnenkort eens naar Meijendel o.i.d.? :D

quote:

[..]

Kieskeurige vrouwen, daar heb ik niet zoveel aan :( ;)
pi_139145994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Terug uit Dublin! Eerst even een middagdutje doen en dan straks even 2 pints Guinness aan calorieën verbranden. Niet dat ik dan heb verbrand wat ik er dit weekend aangedronken heb, maar het is een begin.
Check. Week training nodig om op gewicht van voor Pasen uit te komen. :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 14:34:05 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139146092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:29 schreef pijll het volgende:

ik wel :D
dan blijft er meer voor mij over :+
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:34:18 #125
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139146097
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Check. Week training nodig om op gewicht van voor Pasen uit te komen. :')
Ik ben ook een kleine kilo rijker. Teveel zoete meuk gegeten.
pi_139146266
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:43 schreef Murmeli het volgende:
Ik voel een hardlooptopic dating event aankomen :9~
Waar kan ik me aanmelden?

Afgelopen weekend in Twente geweest. Vooral om Pasen door te brengen met de familie, maar ook meteen een training meegepakt op zaterdagmorgen met het oude cluppie.
Samen met mijn vader inlopen van mij ouderlijk huis naar de verzamelplek. Vanaf daar bijna 15 km getraind met de groep. Eerst inlopen, rekken en strekken en loopscholing. Daarna een oefening waarbij we 1,7 km moesten lopen, daarna een stukje wandelen of dribbelen, vervolgens 2 rondjes (dus 3,4 km), wandelen/dribbelen en nog één rondje. Ging best lekker op respectievelijk 5:45, 6:00 en 5:45. Ik kon het laatste stuk er nog een goede versnelling uitgooien.

Ik kon in positieve zin merken dat ik weer meer train en daarom goed meekon met de groep. De afstand was eigenlijk nog iets te ver qua opbouw (uit en thuis 17 km), maar ik heb er geen last van gehad. Ik begin wel te geloven in een 10 km in Amersfoort op 15 juni onder het uur.
Enige vervelende: ik las het eerder al bij anderen, een dikke blaar. Op zich niet erg, ook daar had ik geen last van naderhand. Tot we zondag een eindje gingen wandelen en ik mijn nette schoenen aan had. Toen liep ik dus een blaar op/naast/onder mijn bestaande blaar. Met de Pasen verder niet gelopen, dus morgen mag ik weer met de groep in Amersfoort.

SPOILER
pi_139146338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ben ook een kleine kilo rijker. Teveel zoete meuk gegeten.
Spijsbrood, taartje, biertje, wijntje,biertje onder het mom van ik loop het er wel weer af.
Dik 2 kilo.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:48:08 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139146437
quote:

[ afbeelding ]
Nice!! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:57:44 #129
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139146707
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Spijsbrood, taartje, biertje, wijntje,biertje onder het mom van ik loop het er wel weer af.
Dik 2 kilo.
Biertjes maar heel weinig ivm HM volgende week. Maar taartje, chocolaatje e.d wel.. Maarja taperen he... :')
pi_139146868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Is het niets geworden met hats? :P

Frsh, goede foto ja! ^O^
pi_139146914
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb daar zo'n hekel aan he, van die lui die er helemaal niet uit zien alsof ze hard aan het sporten zijn
Je doet aan zelfkastijding?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:05:41 #132
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139146922
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Is het niets geworden met hats? :P

Frsh, goede foto ja! ^O^
We hadden een fantastische relatie tot ik er achter kwam dat ze nog maar 12 is. En aangezien ik geen lid of voorstander ben van stichting martijn of iets in die trant, heb ik besloten er een eind aan te maken.

Over 6 jaar zou ik het graag weer proberen :@
pi_139146946
quote:

[..]

Sowieso is in Amsterdam hardlopen het mooiste wat er is :Y
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:36:24 #134
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139147778
Eind van de ochtend ook wezen lopen. Wat was het toen al warm! Maar net niet té warm. :)
Beetje rustig aan 5km gelopen. Nieuwe paadjes ontdekken. Helaas wel een groot stuk puinweg, dat loopt niet fijn :{

Tijdens het uitlopen kreeg ik eigenlijk meteen weer zin om nog verder te lopen. Toch niet gedaan ivm tijdgebrek :P

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Pandaplint op 22-04-2014 15:42:22 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_139147840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:06 schreef thettes het volgende:

[..]

Sowieso is in Amsterdam hardlopen het mooiste wat er is :Y
Dat is zo waar.
Ik woonde tegen het vondelpark aan en liep daar 3x per week mijn rondjes. Zonder Amsterdam had ik nu niet hardgelopen.

Mijn overgang naar rondjes in het maximapark (utrecht) is in veel opzichten een minder leuk rondje.
pi_139147897
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dat is zo waar.
Ik woonde tegen het vondelpark aan en liep daar 3x per week mijn rondjes. Zonder Amsterdam had ik nu niet hardgelopen.

Mijn overgang naar rondjes in het maximapark (utrecht) is in veel opzichten een minder leuk rondje.
Maar dan zit je wel om de hoek bij die vrijgezellen run straks. ;)
pi_139148358
Volgens mij ben ik in het Lexa-topic verzeild geraakt.
pi_139148496
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef spiritusbus het volgende:
Volgens mij ben ik in het Lexa-topic verzeild geraakt.
De scheidingslijn is hier gewoon erg dun ;) .
pi_139148739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Er was ook een valentijnsloop in het Vondelpark hoor *;

Maar je kunt de stad ook goed gebruiken in je training. Obstakels in het Flevopark, de trappen van NEMO opscheuren of heen en weer rennen op de steile brug naar het muziekgebouw aan het IJ.

Daarnaast is het natuurlijk fantastisch om met een hele groep mensen een sprint door het Centraal Station te trekken tijdens spitsuur :D
pi_139148898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef thettes het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk fantastisch om met een hele groep mensen een sprint door het Centraal Station te trekken tijdens spitsuur
_O- Daar kom ik nou graag een keer voor naar Amsterdam. ^O^
pi_139149089
Dat lijkt mij ook wel vet. Een soort flashmob voor hardlopers.
pi_139149161
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef Devv het volgende:
Dat lijkt mij ook wel vet. Een soort flashmob voor hardlopers.
En dan landelijk op "alle" grote stations op dezelfde tijd. Dus ook Haarlem en Utrecht enzo...
pi_139149621
Ik zie net dat m'n tijd 46:11 is geworden op de 5 EM. En ze hebben mn naam verkeerd geschreven :')
Children of the night. What music they make.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 16:44:06 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139149774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat m'n tijd 46:11 is geworden op de 5 EM. En ze hebben mn naam verkeerd geschreven :')
DeTuinman?
pi_139149968
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

DeTuinman?
Nee :')

Syrnen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:53 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139150019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je doet aan zelfkastijding?
Iedere hardloper doet dat toch?
F means you're fucked
pi_139150124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Iedere hardloper doet dat toch?
Daar heb je een punt.
Ik gisteren nog..
pi_139150254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien konden ze jouw handschrift niet ontcijferen?
pi_139150291
quote:

[..]

Hmm...ben benieuwd wat voor hippe, corrigerende loopkleding daar te zien is. Naast de mannen die elkaar en zichzelf, vol testosteron, helemaal naar de tering lopen, denkend (hopend) dat dit is wat ze moeten doen voor een exclusieve rendez-vous.

Ik ga kijken, moet nu al lachen.
pi_139150348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:36 schreef Pandaplint het volgende:
Eind van de ochtend ook wezen lopen. Wat was het toen al warm! Maar net niet té warm. :)
Beetje rustig aan 5km gelopen. Nieuwe paadjes ontdekken. Helaas wel een groot stuk puinweg, dat loopt niet fijn :{

Tijdens het uitlopen kreeg ik eigenlijk meteen weer zin om nog verder te lopen. Toch niet gedaan ivm tijdgebrek :P

[ afbeelding ]

SPOILER
Toffe foto wel! Ik krijg die dingen meestal nooit zo netjes :P. En puinweg is goed voor je spieren. Dus lekker bezig geweest!
pi_139150578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien konden ze jouw handschrift niet ontcijferen?
Ik denk het :P
pi_139150590
Vanavond 2x8x300m :9
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:06:17 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139150613
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Toffe foto wel! Ik krijg die dingen meestal nooit zo netjes :P. En puinweg is goed voor je spieren. Dus lekker bezig geweest!
Hoe maak je zoiets dan? Ziet er leuk uit :)
pi_139151313
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILER
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:56:08 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139152165
Oh oh. Vriendinnetje ( :6 ) nodigt me uit voor: http://www.a-wayevents.nl/glowrun/nederlands/home/informatie.html

:X
pi_139152249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:
Oh oh. Vriendinnetje ( :6 ) nodigt me uit voor: http://www.a-wayevents.nl/glowrun/nederlands/home/informatie.html

Je had vorig jaar toch ook een colourrun gedaan met vriendinnen? Was dat eens maar nooit weer?

Ik heb echt een ramprondje gelopen. Zelden zoveel buikpijn gehad als tijdens het hardlopen. Is ook nog steeds niet echt over, ondanks een onsmakelijk bezoek aan het toilet. Buh.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:05:38 #157
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139152378
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)android.GoogleCamera
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:06:11 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139152391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:59 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Je had vorig jaar toch ook een colourrun gedaan met vriendinnen? Was dat eens maar nooit weer?

Ik heb echt een ramprondje gelopen. Zelden zoveel buikpijn gehad als tijdens het hardlopen. Is ook nog steeds niet echt over, ondanks een onsmakelijk bezoek aan het toilet. Buh.
Klopt. Is een andere vriendin en ik vind het nu eenmaal wel leuk om met vriendinnen iets samen te doen. En dit is minder massaal dan dat net5 gebeuren, hoop ik :P Dus I might give it a go :s)

K dat je loopje K ging, maar *O* dat Dublin leuk was en de Guinness lekker.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:10:28 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139152486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Hardloopdate? Binnenkort eens naar Meijendel o.i.d.? :D

[..]

Ja O+
Ik hou van hardloopdates/afspraken ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:13:31 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_139152538
quote:
Vooraf geen goed plan, slenteren is een slechte voorbereiding ben ik achter gekomen :D Ik heb drie keer in het buitenland gelopen, maar ik heb prima kunnen genieten van de omgeving! Ook tijdens de loop zelf :)

Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen -O-
The line is a dot to you!
pi_139152809
Nog even snel voor het eten 10x400p400 gedaan. Toen ik naar buiten liep vond ik het frisjes, maar dat was snel over. Benen waren wat zwaar en de heup weer iets meer geïrriteerd. Ik moet op het werk toch eens beter opletten hoe ik zit, want daardoor wordt het erger, niet door hardlopen.

Laagste gemiddelde hartslag in drie maanden volgens Smashrun.

Enfin, als ik nu iedere week een 400'tje erbij doe dan ben ik op den duur niet meer voor het donker binnen.

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 18:27:52 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139152815
Zo m'n vette pens naar buiten schoppen voor een kort rondje. Veel te lekker weer om niet te lopen.
pi_139152817
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef kepler het volgende:
Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen
Balen -O-

Hopelijk komt het snel weer goed en kun je dan weer lekker verder trainen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:36:03 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139152988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo m'n vette pens naar buiten schoppen voor een kort rondje. Veel te lekker weer om niet te lopen.
Ik wil ook, maar ik mag vanavond op 2 baby's passen *O*
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:37:08 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139153022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
:D veel plezier!

Ik ga ook gewoon trainen vanavond. Misschien een groepje lager, rustig aan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 18:38:14 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139153059
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef YUR het volgende:

[..]

O+
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 18:44:39 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139153236
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Alletwee jongetjes? Die slapen tenminste lekker veel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D veel plezier!

Ik ga ook gewoon trainen vanavond. Misschien een groepje lager, rustig aan.
Precies, gewoon lekker rustig.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:48:50 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139153356
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alletwee jongetjes? Die slapen tenminste lekker veel.

[..]

Precies, gewoon lekker rustig.
Nope...onze kleine man en ons net iets minder kleine nichtje
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:49:05 #169
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139153370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:

Daar kreeg ik een mailtje over van een LinkedIn-groep.

Ik twijfel nog...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 18:50:18 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139153405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef YUR het volgende:

[..]

O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 18:52:54 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139153486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Baby snuffelen O+
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:02:55 #172
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139153842
Ik voel weer een hardloopbaby aankomen. Of ga ik nu te snel, Murmeli en Pijl?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_139153925
Nog 24,5 uur en dan ren ik in pittige tempo's met mijn allereerste looogroepje sinds ik vroegah op atletiek zat (22 jr geleden). En ik ben nu dus al zenuwachtig, hoe heerlijk triest ook. ..
pi_139154046
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Vooraf geen goed plan, slenteren is een slechte voorbereiding ben ik achter gekomen :D Ik heb drie keer in het buitenland gelopen, maar ik heb prima kunnen genieten van de omgeving! Ook tijdens de loop zelf :)

Mijn hamstring is wel echt kaduuk, nog steeds flinke last. Minimaal twee weken niet lopen en dan weer rustig beginnen -O-
Hou het dan ook op normale sporten! :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:31 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139154756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef _MvN_ het volgende:
Babies -O-
pi_139155218
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Babies -O-
_O-
pi_139155279
Zo. Lopen weer lekker uitgesteld tot morgen. Fuck it! :Z
pi_139155661
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef _MvN_ het volgende:
Babies O+ *O*

quote:

[..]

Babies -O-
Oh dear...
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:24 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139155762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:44 schreef pijll het volgende:

[..]

Babies O+ *O*

[..]

Oh dear...
-O-
Je mag ze wel adopteren hoor ;) als ik er 's nachts ook maar niet uit hoef ;)
pi_139155952
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-
Je mag ze wel adopteren hoor ;) als ik er 's nachts ook maar niet uit hoef ;)
Dan moet je ze gewoon adopteren als ze wat ouder zijn. Dan hoef je er 's nachts (in de meeste gevallen) alleen nog uit als ze ziek zijn of gedroomd hebben. ;)
pi_139156442
Jero_nimo, kun je de tekst in de OP ietsje aanpassen, met kapitalen?? Nu heeft ene Ronald V zich weer aangemeld, zonder zich hier te melden.

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je dan aan :)

dinsdag 22 april 2014 @ 20:05:47 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139156565
quote:

[..]

volgens mij heb je het meeste succes als je tegen de richting in loop
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:06:35 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139156599
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan moet je ze gewoon adopteren als ze wat ouder zijn. Dan hoef je er 's nachts (in de meeste gevallen) alleen nog uit als ze ziek zijn of gedroomd hebben. ;)
Dat kan ik wel aan ja.
En grotere kinderen vind ik wel tof ook *O*
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:10:08 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_139156778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Hou het dan ook op normale sporten! :D
:') Goed punt, mijn vorige blessure kwam door paintball :D
The line is a dot to you!
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:10:21 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139156788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

als je echter te lang wacht met adopteren kan je alsnog je bed uit 's nachts omdat ze dronken voor de kroeg staan en hun fietssleutel kwijt zijn
pi_139156840
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:03 schreef mosselmossel het volgende:
Jero_nimo, kun je de tekst in de OP ietsje aanpassen, met kapitalen?? Nu heeft ene Ronald V zich weer aangemeld, zonder zich hier te melden.

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je dan aan :)

^O^
Heb nog DAARNA erbij gegooid. Voor de hardlerenden.
pi_139156871
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^
Heb nog DAARNA erbij gegooid. Voor de hardlerenden.
Je bent de beste! ^O^
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:12:26 #188
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139156897
quote:

[..]

Babies -O-
Trouwen? _O_
pi_139156914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als je echter te lang wacht met adopteren kan je alsnog je bed uit 's nachts omdat ze dronken voor de kroeg staan en hun fietssleutel kwijt zijn
Of omdat degene die zou rijden toch gedronken heeft. -O-
pi_139158554
Mijn vader kon er altijd wel om lachen :D hij wilde me zelfs af en toe uit "de stad" halen omdat de laatste trein al om half 2 ging O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:57:17 #191
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139158777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn vader kon er altijd wel om lachen :D hij wilde me zelfs af en toe uit "de stad" halen omdat de laatste trein al om half 2 ging O+
Hatsie, ....dat deed hij gewoon om in de gaten te houden met wat voor onguur volk je om ging.... ;)
pi_139159659
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Hatsie, ....dat deed hij gewoon om in de gaten te houden met wat voor onguur volk je om ging.... ;)
Haha, ik geloof niet dat ie echt gevaar zag dat rare alternatieve volkje waar ik mee omging ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 21:17:36 #193
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_139160062
Een half jaar geleden kon ik niet langzaam lopen. Liep ik altijd snel en moest ik veel moeite doen om langzamer te lopen dan 06:00 min/km. Het lijkt me steeds beter af te gaan. Ik vind het heerlijk om op LDL tempo te lopen.

Vandaag precies 9km in één uur gelopen. Met een hartslag die het overgrote deel tussen de 150 en 160 schommelde.

Meer dan tevreden. En ik loop weer een uurtje non-stop. Volledig pijnvrij! (al moeten we natuurlijk de komende dagen nog afwachten.)

http://www.endomondo.com/workouts/327774659/9191691
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_139160293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:
Een half jaar geleden kon ik niet langzaam lopen. Liep ik altijd snel en moest ik veel moeite doen om langzamer te lopen dan 06:00 min/km. Het lijkt me steeds beter af te gaan. Ik vind het heerlijk om op LDL tempo te lopen.

Vandaag precies 9km in één uur gelopen. Met een hartslag die het overgrote deel tussen de 150 en 160 schommelde.

Meer dan tevreden. En ik loop weer een uurtje non-stop. Volledig pijnvrij! (al moeten we natuurlijk de komende dagen nog afwachten.)

Leuk hè om dat soort vorderingen bij jezelf te zien. :)

Ga voor je duimen dat de pijntjes weg blijven!
pi_139160298
Zwabber man, dat temp waarop jij loopt... dat haal ik in sprint amper :') Als je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo ;)

Vrouwlief zit weer in het buitenland, dus ik ben lekker alleen thuis. Kleine ligt in bed en ik zit met chocolade op de bank (morgen loop ik het eraf, dit is mijn tweede rustdag).

SPOILER
pi_139160348
quote:

Goed zo!
Als je morgen en/of overmorgen toch wat (druk)pijntjes hebt. Schroef het volume terug. Ga eens kijken hoe het voelt na 5 km. Geen pijn? 6km proberen. En zo langzaam weer opbouwen. Dat heeft bij mij wonderen verricht - En ik had EXACT hetzelfde als wat jij hebt/had.
pi_139160401
quote:

Aldoende leert men :) Aan je hartslag te zien moet je nog wel langzamer kunnen lopen, want voor een LDL vind ik hem nog wel hoog eigenlijk.. of ligt dat aan mij?
pi_139160483
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Nirak het volgende:
Zwabber man, dat temp waarop jij loopt... dat haal ik in sprint amper :') Als je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo ;)

Vrouwlief zit weer in het buitenland, dus ik ben lekker alleen thuis. Kleine ligt in bed en ik zit met chocolade op de bank (morgen loop ik het eraf, dit is mijn tweede rustdag).

SPOILER
Lekker even genieten van je rust Nirak.

Hoop dat jullie huidige huis snel verkocht is en jullie iets moois vinden in een groene omgeving.
pi_139160513
Man man man wat heb ik afgezien. Ik loop bij twee loopgroepjes. Op donderdag allerlei vormen van gevorderdheid door elkaar, op dinsdag een clubje met marathonervaring dan wel marathonambities. Het dinsdaggroepje doet in het algemeen behoorlijk stevige trainingen. Vanavond stond er 7x3 min. met 2 min. rust + in- en uitlopen op het programma. Meestal kan ik goed meekomen zonder helemaal kapot te gaan. Vanavond was anders. De laatste 3x3 was lopen pijnlijk en niet leuk. Een paar weken nauwelijks serieus rennen heeft kennelijk zo zijn effecten. Opsteker: ondanks het beroerde gevoel kon Stipstreep het tempo behoorlijk goed vasthouden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:28:03 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139160595
quote:

SPOILER
goeie prioriteit!
Het is dat ik niet kan verhuizen vanwege mijn werk maar anders had ik ook een betere loop-lokatie gekozen dan waar ik nu woon
pi_139160628
quote:
Als je er zo iedere training een 400tje bij doet, dan loop je zo een marathon op wereldrecordtempo ;)
Ja, dat ligt wel in de planning. Ik kom daar nog op terug met een heleboel vragen.
pi_139160797
quote:

En wat is je hartslag instabiel??
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:32:53 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139160883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Trouwen? _O_
Hihihi :D
pi_139160929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

En wat is je hartslag instabiel??
Valt wel mee, de schaal begint bij 145.
pi_139161085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Valt wel mee, de schaal begint bij 145.
Zelfs dan is het heel instabiel hoor. Klopt niet echt dat-ie zo hard op en neer gaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:38:09 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139161155
Eerste avondje op de club sinds 3 weken.

Toch maar met mijn eigen loopgroep meegelopen. Ruim 12 km wisselduurloop* :{ Dat was best een beetje tandvleeswerk op het eind en ik heb 1 blaar. Maar ik ben trots op mezelf en eigenlijk ging het wel gewoon w/

* In praktijk lagen de wisseltempo's zo dicht bij elkaar, dat dit niet in de grafiek terug te zien is. In ieder geval was de bedoeling dat we steeds ietsjes sneller gingen
pi_139161179
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zelfs dan is het heel instabiel hoor. Klopt niet echt dat-ie zo hard op en neer gaat.
Niet met je eens, het volgt alle tempowisselingen. Hij liep sowieso niet constant.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:39:07 #208
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139161203
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hihihi :D
Nu toch iedereen Murmeli zit te 'hosselen', ik woon ook in Rotterdam. Verloven? ^)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:40:11 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139161264
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Nu toch iedereen Murmeli zit te 'hosselen', ik woon ook in Rotterdam. Verloven? ^)
Sjeumig, ik krijg het nog druk met al die dates :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:40:17 #210
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139161271
Weer ruim 11 KM erop. Morgen en donderdag mag ik in Rotterdam lopen. Eens een leuke route uitstippelen.
pi_139161285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Quoi het volgende:
Eerste avondje op de club sinds 3 weken.

Toch maar met mijn eigen loopgroep meegelopen. Ruim 12 km wisselduurloop* :{ Dat was best een beetje tandvleeswerk op het eind en ik heb 1 blaar. Maar ik ben trots op mezelf en eigenlijk ging het wel gewoon w/

* In praktijk lagen de wisseltempo's zo dicht bij elkaar, dat dit niet in de grafiek terug te zien is. In ieder geval was de bedoeling dat we steeds ietsjes sneller gingen
Die mensen in jouw loopgroep hebben maar twee standjes? Wandelen en sprinten?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:42:40 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139161391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef _MvN_ het volgende:
Weer ruim 11 KM erop. Morgen en donderdag mag ik in Rotterdam lopen. Eens een leuke route uitstippelen.
Echt, respect voor alle km's die jij wegtikt in een week _O_
Maar... Neem jij weleens een rustdag?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:43:50 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139161446
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die mensen in jouw loopgroep hebben maar twee standjes? Wandelen en sprinten?
Die tempo's zijn zoals eerder gezegd treurig. Moduleren is lastig voor ze :)
Voor nu wel even OK. Duurlopen ga ik misschien ergens anders lopen.
pi_139161492
quote:

SPOILER
Ik ben al oriënterend aan het kijken voor als ik in september hopelijk een baan in de randstad heb wat hardlooptechnisch een beetje leuk wonen is :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:45:23 #215
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139161510
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Echt, respect voor alle km's die jij wegtikt in een week _O_
Maar... Neem jij weleens een rustdag?
Natuurlijk! Meestal 2 rustdagen per week. Net hoe het uit komt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:45:47 #216
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139161530
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

vanwaar dat voorzichtige MvN...echte mannen slepen de vrouwen gewoon bij hun haren de man cave binnen
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:46:16 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139161552
Vrouwen ten huwelijk vragen :{w
F means you're fucked
pi_139161555
quote:

Mooi dat het steeds beter lijkt te gaan, maar zoals andere zeggen lijkt die lijn voor de hartslag wel erg raar te lopen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:46:37 #219
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139161569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vanwaar dat voorzichtige MvN...echte mannen slepen de vrouwen gewoon bij hun haren de man cave binnen
Voor je het weet zit je er voor altijd aan vast :{w
pi_139161770
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Was dat niet ook het idee van ten huwelijk vragen?

* ..-._---_-.- is al bijna 19 jaar ongetrouwd samen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 21:51:30 ]
pi_139161805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Precies, beter een lange verloving dan een kort huwelijk. ;)
pi_139161809
Net weer mooi lang hardgelopen, maar nu al voor de tweede keer erge darmkrampen na het hardlopen. Had ik aantal weken geleden ook al, en het is echt verschrikkelijk kut. Voel me echt een uur lang zwaar kut en doet gewoon echt erg pijn.

Heb sowieso al een spastische darm ofzo, dus neem al dagelijks metamucil voor m'n darmen. Maar dit demotiveert mij echt om door te gaan met hardlopen.

Weten jullie wat hier aan te doen is? Ik weet niet hoe het de eerste keer zat, maar vandaag besloot ik te gaan hardlopen vóór avondeten, en had dus al tijdje niet gegeten. Kan hardlopen op lege maag dit veroorzaken? Verder drink ik de hele dag door veel water, dus daaraan zal het niet lukken lijkt me.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 21:51:59 #223
200114 Mascleta
pi_139161858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Levitas het volgende:

[..]

Goed zo!
Als je morgen en/of overmorgen toch wat (druk)pijntjes hebt. Schroef het volume terug. Ga eens kijken hoe het voelt na 5 km. Geen pijn? 6km proberen. En zo langzaam weer opbouwen. Dat heeft bij mij wonderen verricht - En ik had EXACT hetzelfde als wat jij hebt/had.
Thanks, Ik las eenzelfde reactie van je ook al enkele topics terug, maar toen waren jullie al weer een hoop pagina's verder met posten dat ik het niet meer de moeite vond om te reageren.

Maar dat ga ik zeker doen. Ik probeer goed naar mij lichaam te luisteren, en mocht ik de pijntjes op mijn scheenbeen weer krijgen ga ik gelijk de intensiteit en afstand flink terugschroeven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:24 schreef Nirak het volgende:

[..]

Aldoende leert men :) Aan je hartslag te zien moet je nog wel langzamer kunnen lopen, want voor een LDL vind ik hem nog wel hoog eigenlijk.. of ligt dat aan mij?
Mijn maximale hartslag ligt net boven de 200 volgens mij, dus zone D1 zou onder een hartslag van 150 zijn, maar als ik maar een klein beetje hardloop zit ik al weer rond de 155. Maar ik ga eens proberen onder de 150 te komen/blijven binnenkort.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Niet met je eens, het volgt alle tempowisselingen. Hij liep sowieso niet constant.
Ik vind het moeilijk om vlak te lopen. Daarnaast heb Ik de slechte eigenschap om te gaan versnellen als ik hardlopende dames tegenkom. :X
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:53:34 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139161948
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Mascleta het volgende:

Daarnaast heb Ik de slechte eigenschap om te gaan versnellen als ik hardlopende dames tegenkom. :X
Dat is volkomen normaal.
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:54:23 #225
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139161990
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Was dat niet ook het idee van ten huwelijk vragen?

* ..-._---_-.- is al bijna 19 jaar ongetrouwd samen
Nouja, ik zie in mijn omgeving dat getrouwde stelletjes soms sneller scheiden dan dat Jero een 5 KM loopt.
pi_139162088
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
Vrouwen ten huwelijk vragen :{w
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:56:40 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139162108
kunnen we Murmeli niet gewoon op marktplaats zetten onder de catagorie "ouwe vrijsters"?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:58:04 #228
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139162181
En bijna 20 jaar samen? Dat vraagt om een nieuw hardloopoutfit ^O^

Of werkt dat zo niet?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:59:06 #229
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139162237
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
kunnen we Murmeli niet gewoon op marktplaats zetten onder de catagorie "ouwe vrijsters"?
Jij bent zeker jaloers omdat je aan de andere kant van de wereld woont? :{w
pi_139162282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is volkomen normaal.
dat kan ik bevestigen, dat heb ik nml ook :+
en constant lopen is ook hartstikke moeilijk.. Ik weet nog dat ik vorig jaar vol verbazing naar YUR zijn endomondo logs zat te kijken.. zo strak als die lijn loopt is haast abnormaal ;)

Maar serieus YUR, kun je dat leren, is er een truukje voor of anderszins iets waardoor je vlakke gaat lopen? Of is het gewoon iets wat je wel of niet kan? ik gok dat laatste...
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:59:50 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139162289
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Jij bent zeker jaloers omdat je aan de andere kant van de wereld woont? :{w
er is in Nieuw-Zeeland een vrouwen-overschot ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 21:59:51 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139162290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef _MvN_ het volgende:
Waar in rotterdam?
pi_139162324
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

er is in Nieuw-Zeeland een vrouwen-overschot ;)
daar zijn oplossingen voor :9
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:00:33 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139162331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:

[..]

en constant lopen is ook hartstikke moeilijk.. Ik weet nog dat ik vorig jaar vol verbazing naar YUR zijn endomondo logs zat te kijken.. zo strak als die lijn loopt is haast abnormaal ;)

Maar serieus YUR, kun je dat leren, is er een truukje voor of anderszins iets waardoor je vlakke gaat lopen? Of is het gewoon iets wat je wel of niet kan? ik gok dat laatste...
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel lopen :Y
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:01:42 #235
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139162397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel lopen :Y
dit dus, op een gegeven moment heb je zoveel gevoel voor snelheid, ademhaling etc dat je je kilometertjid tot op 5-10sec vlak kunt houden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 22:01:52 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139162408
en je gps op 10 seconden zetten.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:02:17 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139162432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus, op een gegeven moment heb je zoveel gevoel voor snelheid, ademhaling etc dat je je kilometertjid tot op 5-10sec vlak kunt houden
En op een gegeven moment voel je ook ongeveer aan hoe hard je loopt :Y
F means you're fucked
pi_139162446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef _MvN_ het volgende:
En bijna 20 jaar samen? Dat vraagt om een nieuw hardloopoutfit ^O^

Of werkt dat zo niet?
Ik overweeg een 220 voor haar.

SPOILER
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:03:03 #239
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139162478
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waar in rotterdam?
Charlois. Maar buiten het zuiderpark is er niet veel leuks om te lopen. Dus misschien een stukje met de metro. Nog ff goed kijken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 22:04:02 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139162528
Gelukkig is t droog gebleven tijden mn hobbeltochtje
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:04:40 #241
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139162576
Een jaar en een dag terug liep ik mijn eerste wedstrijd in Enschede. Dat was op zondag 21 April.
Dat waren 10 hele kilometers in 55.11mins. *O*
Heerlijke middag gelopen met Onama (al lang niet meer gezien hier) en een leuk vervolg van de dag gehad met vrienden.

Ik heb serieus het idee dat ik al 2 jaar lang loop en wedstrijden doe. Over 5 dagen sta ik wederom aan de start echter dan voor 21KM op hopelijk dezelfde snelheid of sneller als vorig jaar de 10km.

http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294

Time flies!

volgend jaar de marathon
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:05:02 #242
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139162591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
Gelukkig is t droog gebleven tijden mn hobbeltochtje
*O* En een bekertje.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 22:05:21 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139162608
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Charlois. Maar buiten het zuiderpark is er niet veel leuks om te lopen. Dus misschien een stukje met de metro. Nog ff goed kijken.
Weet niet hoe ver je wil lopen maar ik vind een rondje bruggen altijd wel leuk. Dus erasmus, maasboulevard, toepad, brienenoord, stadionweg en dan ben je weer bij de erasmus. Ongeveer 13KM.

Rond de zevenhuizerplas kan je ook leuk lopen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:06:00 #244
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139162639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja joh. Doe maar weer zo :'(
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:06:48 #245
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139162682
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

trouwen?? oooohhh, wacht....
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:06:55 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139162689
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niks van die opa aantrekken joh ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:06:59 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139162693
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Ver weg.

Doe gezellig een rondje bergse bos *O*
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:07:56 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139162749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

trouwen?? oooohhh, wacht....
Nee. Niet met jou.
:6
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:08:09 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139162766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Niks van die opa aantrekken joh ;)
als ik een opa ben dan is Murmeli bijna een oma.... ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:09:41 #250
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139162849
Tnx Swets! Rondje bruggen heb ik nog nooit gedaan. Misschien dit jaar ook de bruggenloop eens overwegen.

Klinkt ook leuk Murmeli! Straks eens opzoeken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:11:01 #251
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139162918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Lopen houdt ons jong ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 22:11:06 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139162920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef _MvN_ het volgende:
Tnx Swets! Rondje bruggen heb ik nog nooit gedaan. Misschien dit jaar ook de bruggenloop eens overwegen.

Bergse bos sluit aan op de zevenhuizerplas (en rottekades) Erg leuk lopen daar.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:11:20 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139162929
quote:

Is nice daar! Vind ik.
Rondje bruggen lijkt me ook cool. Maar dat rondje van swets is voor mij nog te ver ;)

Bruggenloop ga ik dit jaar doen *O*
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:11:57 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139162981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bergse bos sluit aan op de zevenhuizerplas (en rottekades) Erg leuk lopen daar.
Ik hou van mijn achtertuin O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:12:43 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139163028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb ik jou wat misdaan ofzo?
Etterbakkie ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 22:13:11 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139163054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:05 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

*O* En een bekertje.
:D Tof!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_139163056
quote:

Langs de Rotte kan natuurlijk ook. Of het Kralingsebos. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 22:13:30 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:13:53 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139163089
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heb ik jou wat misdaan ofzo?
Etterbakkie ;)
just stating the facts my dear.... :*
pi_139163096
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
en je gps op 10 seconden zetten.
ik kan kiezen tussen "smart" of "per seconde", en het eerste staat aan, lijkt me gunstiger voor de accu :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat vlak houden lukt al wel redelijk, maar als ik naar mijn grafieken kijk dan lijkt het wel berg en dal.. hartslag blijft wel redelijk binnen een bepaalde marge tegenwoordig :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Een jaar en een dag terug liep ik mijn eerste wedstrijd in Enschede. Dat was op zondag 21 April.
Dat waren 10 hele kilometers in 55.11mins. *O*
Heerlijke middag gelopen met Onama (al lang niet meer gezien hier) en een leuk vervolg van de dag gehad met vrienden.

Ik heb serieus het idee dat ik al 2 jaar lang loop en wedstrijden doe. Over 5 dagen sta ik wederom aan de start echter dan voor 21KM op hopelijk dezelfde snelheid of sneller als vorig jaar de 10km.

http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294

Time flies!

volgend jaar de marathon
goed bezig *O*
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:15:46 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139163207
*O* cool Daywalk3r!

@rd: wij schelen 6 jaar hoor. In het kader van de feiten :6
pi_139163530
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef spiritusbus het volgende:
Vanavond 2x8x300m 2x10x200m :9
Tijdens de warmingup was het benauwd, maar tijdens de training heerlijk.

Voor mijn doen ging het eigenlijk te hard, maar het voelde heerlijk *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 april 2014 @ 22:23:01 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139163681
Wie had dat ooit gedacht, ik 5,5 km gelopen in 3x10 en 5 min rust. Zo trots! :D
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:23:46 #263
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139163738
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
Ik. Want je kan meer dan je denkt ;)
Klasse _O_
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:24:58 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139163819
quote:
Wowwie!!! Fiks tempo ook!! Gefeliciteerd!
pi_139163884
quote:
En nou het belangrijkste, ging elke 10 min ongeveer even hard? :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:27:14 #266
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139163955
Hmm :{ benen voelen nog steeds niet oké na rondje van zondag. Baal ervan, want het leek de goede kant op te gaan...
Zometeen masseren met tijgerbalsem en daarna gelijk naar bed.

Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:28:34 #267
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139164057
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:27 schreef Yuki het volgende:
Hmm :{ benen voelen nog steeds niet oké na rondje van zondag. Baal ervan, want het leek de goede kant op te gaan...

Hopelijk zijn ze morgenmiddag voldoende hersteld voor een rondje. Ik wil m'n uitlaatklep!
Wat scheelt eran?
  ESF Reporter dinsdag 22 april 2014 @ 22:30:54 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_139164222
quote:
Yesss Ynske! *O* Zo fier op u!
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:31:57 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139164304
quote:

-O- balen yuki :(
Andere uitlaatklep ff?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 22:36:51 #270
200114 Mascleta
pi_139164633
quote:
Super! Je begint aardig vooruitgang te maken!
-----
-----
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:37:10 #271
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139164654
quote:
Goed gedaan! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wat scheelt eran?
Loop al een tijdje te klooien met m'n onderbenen. Begon als pijn in de kuit, straalde uit naar de schenen, leek na verloop van tijd verdacht veel op shin splints. Is nooit als zodanig bevestigd door m'n fysio, trouwens.
Verplicht rust gehad om vervolgens voorzichtig (vooral een stuk langzamer) weer te gaan lopen. Niet altijd pijnloos, maar herstel ging wel steeds sneller en de pijn direct na het lopen werd ook steeds minder.

Vorige week donderdag 7,5km gelopen, zonder noemenswaardige pijn. Tijdens, maar ook na het lopen hele soepele benen.
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:37:49 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139164702
Yuki -O- Ze voelen vast goed morgen. Rondje hoeft maar kort te zijn voor een uitlaatklep.

Ik bleef wat in de achterhoede vanavond en zo liep ik ineens naast een kerel met een Ajax shirt (dat krijg je dan) :{ We hebben even het scenario 'Feyenoord kampioen' doorgesproken :)
pi_139164826
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Quoi het volgende:
We hebben even het scenario 'Feyenoord kampioen' doorgesproken :)
Je hebt het seizoen 2031-2032 besproken?
pi_139164827
quote:
Goed zeg!!! *O*
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:39:49 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139164842
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goed gedaan! ^O^

[..]

Loop al een tijdje te klooien met m'n onderbenen. Begon als pijn in de kuit, straalde uit naar de schenen, leek na verloop van tijd verdacht veel op shin splints. Is nooit als zodanig bevestigd door m'n fysio, trouwens.
Verplicht rust gehad om vervolgens voorzichtig (vooral een stuk langzamer) weer te gaan lopen. Niet altijd pijnloos, maar herstel ging wel steeds sneller en de pijn direct na het lopen werd ook steeds minder.

Vorige week donderdag 7,5km gelopen, zonder noemenswaardige pijn. Tijdens, maar ook na het lopen hele soepele benen.
Afgelopen zondag 8km gelopen. Niet harder of met meer klimmen/dalen dan donderdag. Tijdens het lopen voelde het stram, na afloop gelijk moeten koelen en ben nog steeds niet pijnvrij. Voelt alsof m'n kuitspieren te kort zijn, ofzo. En rekken wil ook niet echt.
Yuki, probeer eens of je een foam roller van iemand kan lenen voor een paar weken, baat het niet dan schaadt het ook niet en ik kan zeggen dat het voor mij de beste $36.- waren die ik ooit besteed heb aan hardloopspullen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:40:39 #276
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139164906
quote:

[..]

Goed gedaan! ^O^

[..]

Hm als lopen dan niet gaat, kan je wellicht gaan fietsen. Dan komt meer uit je hamstrings. Dan ben je toch lekker in beweging.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 22:43:37 #277
200114 Mascleta
pi_139165120
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

:D
-----
-----
pi_139165349
quote:

Vind ik ook erg moeilijk om genoeg binnen te krijgen.
Heb overigens sinds ik hardloop echt honger! Na 2 uur niet eten krijg ik al weer honger en de kleine tussendoortjes zijn tegenwoordig hele maaltijden.
Ontbijt 3 sneeën brood
Tussendoortje 3 stuks fruit en volkoren cracker(s)
Lunch 4-6 sneeën brood en op loopdagen eet ik vaak sojayoghurt met fruit en muesli
Tussendoortje veel groente bijv een komkommer en 2 tomaten
Avondeten
Snack tijd, probeer wel gezondere dingen uit te zoeken, voorheen was het altijd chips (ja een hele zak) Nu bijv. crackers, rijstewafels of nootjes

Persoonlijk vind ik dit alles erg veel maar ik lijk het toch nodig te hebben. Ben niets aangekomen, ook niet afgevallen maar heb zeker wel vet verloren.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd om gezond en normale porties te eten, maar dat resulteert in nog meer honger, futloos en uiteindelijk na een paar gezonde weken in vreetbuien!

Ik moet zeggen dat noten eten erg goed helpt tegen de honger (en er zitten veel calorieën in wat wij blijkbaar wel kunnen gebruiken)

Ben verder ook geen voedingsexpert maar probeer zoveel mogelijk "gezond" te eten wat ik wel eens moeilijk vind, niet omdat ik ongezond eten nodig heb, maar het is gewoon zoveel makkelijker...
Wil je iets gezonds en tegelijk iets lekkers dan zul je dit moeten maken...maar dat is denk ik even wennen. Neem tegenwoordig ook altijd eten mee voor tussendoor zoals fruit/groente....echt erg maar voel me er wel veel fitter door.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:47:34 #279
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139165381
Draak van een wedstrijd gekeken.. Atl Madr - Chelsea.. Nu ff eindje hobbelen, douchen en slapen.
pi_139165433
quote:

[..]

Goed gedaan! ^O^

[..]

misschien moet je eens proberen om je kuiten / heel je benen eens goed los te laten masseren door een sportmasseur? Ik heb dagen spierpijn gehad van mijn eerste sportmassage, maar het zorgde wel voor minder spanning op mijn kuiten.
En eigenlijk moet ik dat regelmatig doen, maar het was echt niet fijn.. die sportmassage.. maar dat is het doel natuurlijk ook niet ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:51:41 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139165621
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Die ook :Y
pi_139165972
Vervelend Yuki dat je nu weer last begint te krijgen. *O*

En Ynske lekker bezig, dat geeft wel voldoening als je bij Endomondo een bekertje krijgt. :)
pi_139166901
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Nirak het volgende:

[..]

misschien moet je eens proberen om je kuiten / heel je benen eens goed los te laten masseren door een sportmasseur? Ik heb dagen spierpijn gehad van mijn eerste sportmassage, maar het zorgde wel voor minder spanning op mijn kuiten.
En eigenlijk moet ik dat regelmatig doen, maar het was echt niet fijn.. die sportmassage.. maar dat is het doel natuurlijk ook niet ;)
dit of de tip van RD

Zelf gebruik ik een deegroller na een tip van iemand hier (die hadden we al en word toch niet gebruikt) Maar een foamroller is misschien minder raar.

Dit werkt echt
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:14 #284
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139167304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:58 schreef Voccar het volgende:
Vervelend Yuki dat je nu weer last begint te krijgen. *O*
Ik hoop dat dit een andere smiley moest zijn :+

@Daywalk3r: fysio gaf me op m'n flikker voor te veel fietsen naast 't lopen, omdat je onderbenen meer belast worden dan je denkt -O- Moet ik mee oppassen dus.

@RD: dat is wel een idee. Eens zien of ik iemand ken met zo'n ding... Zou fijn zijn om te proberen voor ik er 1 koop.

@nirak: lijkt me heerlijk (uiteindelijk :P), zo'n sportmassage, maar m'n financiën laten dat even niet toe helaas.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:41 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139167324
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef runninglinda het volgende:

[..]

dit of de tip van RD

Zelf gebruik ik een deegroller na een tip van iemand hier (die hadden we al en word toch niet gebruikt) Maar een foamroller is misschien minder raar.

Dit werkt echt
Laat ik het zo zeggen, mijn niggle in mijn bil waar ik een jaar last van heb gehad is nu, na 2 weken rollen van een 10/10 on the scale of annoyance naar een 3/10
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:04 #286
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139167343
quote:

-O- Ik stuur je wat positieve energie! ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:32:24 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139167492
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

-O- Ik stuur je wat positieve energie! ;)

Nu iig slapen, met die rare koud-warm sensatie van tijgerbalsem op m'n kuiten :D hopelijk ontspant de boel wat :)
pi_139167655
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Nirak het volgende:

[..]

Het ligt ook wel een beetje aan je log-device. GPS kan soms gewoon erg schommelen terwijl je wel vlak loopt. Maar inderdaad met meer lopen krijg je het ook wel steeds beter onder de knie.
Een kennis van mij loopt met GPS-horloge, maar gebruikt ook footpod. En ik ken zo niemand die vlakker loopt dan hem. Maar kan ook wel aan de footpod liggen ;).

Bovenste is wel heel extreem, dat is op een loopband gelopen ;). Maar de onderste was voor hem een rustig herstellloopje met wat versnellingen erin. Heb ze van hem zelfs nog wel iets vlakker gezien, maar dit is al bijna perfect :P.

Yuki beterschap! :*
Ik weet hoe ontzettend vervelend onderbenen kunnen zijn... }:|
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:38:29 #289
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139167752
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nu iig slapen, met die rare koud-warm sensatie van tijgerbalsem op m'n kuiten :D hopelijk ontspant de boel wat :)
Sweet dreams, en herstel snel! :*
pi_139167802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het ligt ook wel een beetje aan je log-device. GPS kan soms gewoon erg schommelen terwijl je wel vlak loopt. Maar inderdaad met meer lopen krijg je het ook wel steeds beter onder de knie.
Een kennis van mij loopt met GPS-horloge, maar gebruikt ook footpod. En ik ken zo niemand die vlakker loopt dan hem. Maar kan ook wel aan de footpod liggen ;).

[ afbeelding ]

Bovenste is wel heel extreem, dat is op een loopband gelopen ;). Maar de onderste was voor hem een rustig herstellloopje met wat versnellingen erin. Heb ze van hem zelfs nog wel iets vlakker gezien, maar dit is al bijna perfect :P.

:o Dat is echt wel héél vlak ja!

Yuki, ik hoop met de rest mee dat je morgen gewoon lekker een rondje kunt rennen. Ik heb laatst een kleine week stil gestaan en vond dat ook echt een drama. -O-

SPOILER
pi_139171108
Het mooie van hardlopen is dat je na iedere rustdag weer opnieuw een kans krijgt om te gaan shinen!
Vandaag mag ik 7x800 mtr op D3.
pi_139171150
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef runninglinda het volgende:

[..]

Vind ik ook erg moeilijk om genoeg binnen te krijgen.
Heb overigens sinds ik hardloop echt honger! Na 2 uur niet eten krijg ik al weer honger en de kleine tussendoortjes zijn tegenwoordig hele maaltijden.
Ontbijt 3 sneeën brood
Tussendoortje 3 stuks fruit en volkoren cracker(s)
Lunch 4-6 sneeën brood en op loopdagen eet ik vaak sojayoghurt met fruit en muesli
Tussendoortje veel groente bijv een komkommer en 2 tomaten
Avondeten
Snack tijd, probeer wel gezondere dingen uit te zoeken, voorheen was het altijd chips (ja een hele zak) Nu bijv. crackers, rijstewafels of nootjes

Persoonlijk vind ik dit alles erg veel maar ik lijk het toch nodig te hebben. Ben niets aangekomen, ook niet afgevallen maar heb zeker wel vet verloren.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd om gezond en normale porties te eten, maar dat resulteert in nog meer honger, futloos en uiteindelijk na een paar gezonde weken in vreetbuien!

Ik moet zeggen dat noten eten erg goed helpt tegen de honger (en er zitten veel calorieën in wat wij blijkbaar wel kunnen gebruiken)

Ben verder ook geen voedingsexpert maar probeer zoveel mogelijk "gezond" te eten wat ik wel eens moeilijk vind, niet omdat ik ongezond eten nodig heb, maar het is gewoon zoveel makkelijker...
Wil je iets gezonds en tegelijk iets lekkers dan zul je dit moeten maken...maar dat is denk ik even wennen. Neem tegenwoordig ook altijd eten mee voor tussendoor zoals fruit/groente....echt erg maar voel me er wel veel fitter door.
Dat klinkt niet als te veel. Lijkt prima op wat ook in het hardloperskookboek staat.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 06:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het mooie van hardlopen is dat je na iedere rustdag weer opnieuw een kans krijgt om te gaan shinen!
Vandaag mag ik 7x800 mtr op D3.
Precies! Vandaag een duurloopje van 9km op het programma. Hopelijk kan die vanmiddag nog. Anders vanavond. :D
pi_139171212
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het lijkt vooral ontzettend vlak doordat de schaal begint bij 13 resp 18 min/km. Laat de schaal beginnen bij 6:00 min/km (inzoomen) en het ziet er waarschijnlijk al minder kaarsrecht uit. Alhoewel loopbanddata wel vlak moet zijn, anders zijn er ongelukken gebeurd.
pi_139171460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 07:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het lijkt vooral ontzettend vlak doordat de schaal begint bij 13 resp 18 min/km. Laat de schaal beginnen bij 6:00 min/km (inzoomen) en het ziet er waarschijnlijk al minder kaarsrecht uit. Alhoewel loopbanddata wel vlak moet zijn, anders zijn er ongelukken gebeurd.
Jah dat klopt ook wel, alleen als ik bij mijn eigen workouts kijk die ook een schaal tot 14 minuten bijvoorbeeld hebben is het alsnog enorm schommelend. Dat terwijl ik wel best vlak kan lopen.

Valt nog mee trouwens bij hem ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 23-04-2014 08:05:28 ]
pi_139171616
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wauw, zo vlak lopen is voor mij onmogelijk. Komt ook doordat de gps afwijking constant iets verandert. Een footpod corrigeert dat wel mooi.

Uiteindelijk vind ik splittijden interessant en dat klopt doorgaans wel aardig.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:55:25 #296
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139174501
Niet te vroeg juichen...

maar ik heb hoop voor vanmiddag :)
  woensdag 23 april 2014 @ 10:59:03 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139174574
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:55 schreef Yuki het volgende:
Niet te vroeg juichen...

*O*
pi_139174704
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:55 schreef Yuki het volgende:
Niet te vroeg juichen...

*O*
Ja doei.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:05:34 #299
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_139174708
gister nog gelopen, ging pittig kut. Probeer altijd eond de 11kmu te lopen maar dat was niet helemaal gelukt
Dare to be different.
pi_139174730
Tsja, dat wordt een rondje zelfkastijding. Dit zijn natuurlijk geen prestaties waarmee je in dit topic aan kunt komen zetten.... :{w
Ja doei.
pi_139174732
Skipthatshit!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')