Goede timingquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee de rellers zijn nog aan het sluimeren
Ja bahquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Als je moeder dan nog zo opdringerig is.
Hmm nee.. Ik heb liever Nasi Goreng.. En dan nieteens die van de Chinees, maar van die blikken die je in de AH ofzo kunt halenquote:
Had ik ook moeite mee. Maar spreek vanuit je hartquote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ook wel gepraat met d'r laatste 2 weken. Weet genoeg van allerlei random dingen, maar wat zeg je tegen iemand die nog een week te leven heeft...
Ik had van jou een reactie verwacht als; 'Ik kom eraanquote:
Die heb ik gewoon nog nooit gehad.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee.. Ik heb liever Nasi Goreng.. En dan nieteens die van de Chinees, maar van die blikken die je in de AH ofzo kunt halen
Nee man, zelf maken is veel lekkerderquote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee.. Ik heb liever Nasi Goreng.. En dan nieteens die van de Chinees, maar van die blikken die je in de AH ofzo kunt halen
Dat doet hij via dm/pmquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had van jou een reactie verwacht als; 'Ik kom eraan'
Wie ik?quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had van jou een reactie verwacht als; 'Ik kom eraan'
Jij nooit eentje gehad?quote:
Ditquote:
Vroegah toen mijn pa pas altijd laat thuis uit z'n werk was hadden we het elke woensdagquote:
Ook een optie.. Zolang het maar niet van de chinees is..quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, zelf maken is veel lekkerder
ik ook niet hoorquote:
Leugens.quote:
Hahaquote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit![]()
[..]
Vroegah toen mijn pa pas altijd laat thuis uit z'n werk was hadden we het elke woensdag
[..]
Ook een optie.. Zolang het maar niet van de chinees is..
Dat is alleen voor faxisten onderling feerquote:
Alleen bij mij?quote:
Vandaar.quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is alleen voor faxisten onderling feer
Dat is toch om de strategie te bespreken hoe het faxisme over de wereld verspreid gaat worden?quote:
Wees blij.quote:
Ik voel me speciaal.quote:
Wat ik er indirect van heb gemerkt, het is vrij kut. Ik geef mijn portie wel aan fikkiequote:
Tieten van een Fokster?quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg laatst een pm met een foto van tieten.
Wel ironisch. Een man die tieten niet bijzonder vindt krijg ze wel toegestuurd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best kut jaquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik er indirect van heb gemerkt, het is vrij kut. Ik geef mijn portie wel aan fikkie
Oh sorry, die was niet voor jou bedoeltquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
En had je het een voldoende geven die tieten?quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tietenquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel ironisch. Een man die tieten niet bijzonder vindt krijg ze wel toegestuurd.
Idd, duurt een eeuwigheidquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Pm is helemaal passé joh. Altijd je inbox moeten legen; heel irritant.
Arme kerelquote:
De wereld is oneerlijk soms.quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij had eerst een foto van een lichaamsdeel gestuurd?quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat niet.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit foto's.quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Arme kerel
[..]
De wereld is oneerlijk soms.
[..]
Jij had eerst een foto van een lichaamsdeel gestuurd?
Wat voor meet is dat dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
[..]
Was een reminder pm voor een meet.
Vertelquote:
Ik heb ooit 1 zo'n pm gekregen van een fokster, en dat was nou niet echt een aanrader. Maargoed, om niet ondankbaar te lijken, mijn inbox staat nog steeds open voor dergelijke foto'squote:
Ik hoef niet naar een tietenmeet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom hebben wij die reminder niet gekregen
ONZ-meet in Zwolle.quote:
Tof wel, foto's krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 zo'n pm gekregen van een fokster, en dat was nou niet echt een aanrader. Maargoed, om niet ondankbaar te lijken, mijn inbox staat nog steeds open voor dergelijke foto's
Leuke meet zal dat geweest zijnquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
[..]
Was een reminder pm voor een meet.
Ga je er heen?quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ONZ-meet in Zwolle.
[..]
Tof wel, foto's krijgen.
kutgrapquote:
Was dat de fokster waar je over vertelde in tinychat?quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 zo'n pm gekregen van een fokster, en dat was nou niet echt een aanrader. Maargoed, om niet ondankbaar te lijken, mijn inbox staat nog steeds open voor dergelijke foto's
En net vond je het nog nutteloze kutdingenquote:
Zeker, de rest van de foto's die ik ooit gekregen heb (lees gewone foto's van hoe iemand er met kleren uit ziet) zagen er meer dan prima uit.quote:
Dat was in de hoop op DM'squote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En net vond je het nog nutteloze kutdingen
Neequote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat de fokster waar je over vertelde in tinychat?
Dus hoe is het met jouw pms faxiequote:
hahaquote:
Geen DM? Serieus?quote:
Post ze maar waar ze thuishorenquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil m'n pener wel doorsturen maar denk dat je daar niet op zit te wachten
Hoe zit het qua DM?quote:
Volgens mij wel. Sws wel een beetje sneu om dat hier te noemen.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Sws wel een beetje sneu om dat hier te noemen.
Nee fas, echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Sws wel een beetje sneu om dat hier te noemen.
Same herequote:
Als ik een pener wil kijk ik wel even naar benedenquote:Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk je voelt je vereerd, maar ik zie het alweer
Steeds dezelfde zien wordt ook saai, lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een pener wil kijk ik wel even naar beneden
Nee hoor dat verveelt nooitquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Steeds dezelfde zien wordt ook saai, lijkt me.
Feer weetquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Steeds aan dezelfde doos voelen ookquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt best mee feer. Of vind jij het saai om steeds je eigen doos te zien?quote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh, hij ziet er niet vervelend uitquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
quote:
Daarom heb ik ook seks, lieveschat.quote:Op maandag 21 april 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steeds aan dezelfde doos voelen ook
Ik kijk niet echt naar m'n eigen doos. Zo boeiend is het niet om te zien.quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee feer. Of vind jij het saai om steeds je eigen doos te zien?
Stiekem zijn we jaloers op jequote:
Ow?quote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom heb ik ook seks, lieveschat.
Inb4 Fax, dit vraagt om pics om te kunnen oordelenquote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt naar m'n eigen doos. Zo boeiend is het niet om te zien.
Oh vandaar dat mensen seks hebben ik snapte het al nietquote:Op maandag 21 april 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom heb ik ook seks, lieveschat.
Terecht.quote:
Ik ben geen maagd meer nee.quote:
Ik wilde hem net makenquote:Op maandag 21 april 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 Fax, dit vraagt om pics om te kunnen oordelen
Komt nog wel. Ooit.quote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar dat mensen seks hebben ik snapte het al niet
Dat is wel te hopenquote:
Ik gun het tijn van harte.quote:
Wij allemaal denk ikquote:
Ow op die manierquote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Ik ben geen maagd meer nee.
tijn heeft toch al een relatie gehad las ik laatst?quote:
Ik had al niks met het vrouwenlichaam, maar je maakt het niet beter.quote:
Nice try.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier![]()
Ik dacht dat je het over nu had
Geen idee.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
tijn heeft toch al een relatie gehad las ik laatst?
Focus je dan eens een keer op mannen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al niks met het vrouwenlichaam, maar je maakt het niet beter.
Is hep niet in de buurt?quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al niks met het vrouwenlichaam, maar je maakt het niet beter.
Maar daar heb ik nooit mee gesekst wel met een date.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
tijn heeft toch al een relatie gehad las ik laatst?
Binnen een relatie niet, maar met een date wel? Tijn, dat doe je beter dan menig fokkerquote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nooit mee gesekst wel met een date.
Was het dan wel een relatie?quote:Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nooit mee gesekst wel met een date.
Maar niet Hep.quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te ver.
[..]
Als ik een leuke tegenkom, best.
Wanneer is iets een relatie?quote:
Eerlijk delen feer.quote:
Nee.quote:
Nou ja, ik vind iig seks daar wel bij horen, tenzij er sprake is van uitzonderingssituaties.quote:
Daar begint het toch mee?quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iig seks daar wel bij horen, tenzij er sprake is van uitzonderingssituaties.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik aantrekkelijk ben.
Puur blijven tot het huwelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iig seks daar wel bij horen, tenzij er sprake is van uitzonderingssituaties.
Ze weten niet wat ze missenquote:
Zoals een relatie met een aseksueel persoon.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het stelde ook niet zo veel voor wat ik met haar had en duurde ook maar 3 maandenquote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Do not want.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals een relatie met een aseksueel persoon.
Idd. Lijkt me vreselijk.quote:
In 3 maanden geen seks? What?quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het stelde ook niet zo veel voor wat ik met haar had en duurde ook maar 3 maanden
quote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach....als ze heel vast slapen.... [ afbeelding ]
Dat kan hoor. Zeker als je nog wat jonger bent.quote:
Of nog geen ervaring met dat soort dingen. Relaties en seks that isquote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Zeker als je nog wat jonger bent.
Ik heb daar teveel libido voor.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zou er geen moeite mee hebben denk ik.
Wat? Nooit seks in een relatie?quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zou er geen moeite mee hebben denk ik.
Dat dus. Mij niet gezien.quote:
Ja, precies. Toen ik voor het eerst seks had, had ik ook al drie maanden een vriend.quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of nog geen ervaring met dat soort dingen. Relaties en seks that is
Dat gebeurt bij mij alleen als er nog niet gezoend is en ik dus niet weet of de wederzijdse interesse er is, maar dan noem ik het geen relatie maar hoogstens een date die ik vaker zie.quote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Zeker als je nog wat jonger bent.
Zo bedoel ik hem niet. Ik ben ook de tel kwijt daarin, maar dat is iets andersquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben inmiddels de tel kwijt
Mensen met libidoquote:
Een van de redenen waarom het me mijn ex uitging was omdat ik nooit seks wilde. Dus mja.quote:
Alleen ik was al veel ouder toenquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Toen ik voor het eerst seks had, had ik ook al drie maanden een vriend.
Dat vind ik minder vreemd. Een eerste keer stel je toch iets langer uit. Dat duurde bij mij ook bijna twee maanden. Maar bij alle volgende relaties zal het toch sneller gegaan zijn? Ik heb een te hoog libido om daar weer maanden op te wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Toen ik voor het eerst seks had, had ik ook al drie maanden een vriend.
Euh ... Wat. Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg.quote:Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij alleen als er nog niet gezoend is en ik dus niet weet of de wederzijdse interesse er is, maar dan noem ik het geen relatie maar hoogstens een date die ik vaker zie.
Is natoer.quote:Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen met libido
[..]
Een van de redenen waarom het me mijn ex uitging was omdat ik nooit seks wilde. Dus mja.
Dat maakt toch niet uit? Het is best wel een grote stap als je het nog nooit gedaan hebt. Dus dat doe je dan niet meteen, lijkt me.quote:
Ja, oké. Maar tijn is nog maagd verder, dus ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik minder vreemd. Een eerste keer stel je toch iets langer uit. Dat duurde bij mij ook bijna twee maanden. Maar bij alle volgende relaties zal het toch sneller gegaan zijn? Ik heb een te hoog libido om daar weer maanden op te wachten.
Dat is wat anders, dan iemand die dat ook heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom het me mijn ex uitging was omdat ik nooit seks wilde. Dus mja.
Jawel, in een andere post reageer ik daar al op.quote:Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Wat. Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg.
Ik weet het, maar ik kan me niet meer herinneren hoe het was eigenlijk.quote:
Tiijn heeft toch met een date gesekst? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op maandag 21 april 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het is best wel een grote stap als je het nog nooit gedaan hebt. Dus dat doe je dan niet meteen, lijkt me.Een beetje vertrouwd worden met je partner is dan wel fijn.
[..]
Ja, oké. Maar tijn is nog maagd verder, dus ja.
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, in een andere post reageer ik daar al op.
Om libido te hebben bedoel je?quote:Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan me niet meer herinneren hoe het was eigenlijk.
Ja, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tiijn heeft toch met een date gesekst? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Tijn, verlicht ons, hoe zit het nu?quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
[..]
Om libido te hebben bedoel je?
[..]
Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Ja.quote:
Blijvend? Damn ...quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Al hoorde ik wel laatst dat het voorkomt dat anti depressiva je libido blijvend kunnen verlagen. Ik dacht alleen tijdelijk.
Zou wel lullig zijn.
Het is niet onmogelijk fax, ook voor jou nietquote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
Tijn heeft een langere 'relatie' dan ik gehad
geen last vanquote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Al hoorde ik wel laatst dat het voorkomt dat anti depressiva je libido blijvend kunnen verlagen. Ik dacht alleen tijdelijk.
Zou wel lullig zijn.
Ja. KAPOT.quote:
REANIMEER HET. SNEL.quote:
quote:
Lekker hoor. Het is bijna 1500 uur, dus bijna klaar met werken.quote:
Ja, bijnaquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Het is bijna 1500 uur, dus bijna klaar met werken.
soms als ie onverwachts komt kan een hoest heel raar klinken jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoest jij met een i ertussen, ja?
Oh, ok.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
soms als ie onverwachts komt kan een hoest heel raar klinken ja
Hoorde ik inderdaad ook. I'm fucked... (:'))quote:Op maandag 21 april 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zou wel lullig zijn.
;D Dat zou wat zijn, als ik dan weer als een tiener binnen no time paraat sta om alles te neuken wat los en vast zitquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij heeft AD mijn libido tijdelijk verlaagd en toen ik er vanaf kwam werd ik nymfo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
;D Dat zou wat zijn, als ik dan weer als een tiener binnen no time paraat sta om alles te neuken wat los en vast zit
Goed om een relatie een nieuwe boost te gevenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
;D Dat zou wat zijn, als ik dan weer als een tiener binnen no time paraat sta om alles te neuken wat los en vast zit
quote:
Balen.quote:
Ja, en ik dacht dat ik dat tentamen echt goed gemaakt hadquote:
Ai, dan is het extra balen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat ik dat tentamen echt goed gemaakt had
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is balen. Wel nog een her?quote:
Alle vertrouwen erin dat je die her haalt. Al is het nu even zuur natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:59 schreef yats het volgende:
[..]
Alle vertrouwen erin dat je die her haalt. Al is het nu even zuur natuurlijk.
Op zoek naar financiële steun dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut_!
http://link.marktplaats.nl/795653730
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut_!
Zou hard weghollenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut_!
WTF? Ik heb van mijn zusje wel begrepen dat je tijdens een zwangerschap geiler dan normaal bent, maar dit komt een beetje kansloos over. Dit moet haast wel een grap zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut_!
Boze ex?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:03 schreef yats het volgende:
[..]
WTF? Ik heb van mijn zusje wel begrepen dat je tijdens een zwangerschap geiler dan normaal bent, maar dit komt een beetje kansloos over. Dit moet haast wel een grap zijn.
Is dat niets voor die gast uit dat uit tv-programma?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn mond valt op van verbazing van de andere advertenties, zijn er echt genoeg zoals deze_! http://link.marktplaats.nl/796886077
Volgens mij word je gewoon genept en beroofd op de eerste ontmoeting.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn mond valt op van verbazing van de andere advertenties, zijn er echt genoeg zoals deze_! http://link.marktplaats.nl/796886077
Wat een wantrouwen in een zoektocht naar echte liefde feerquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij word je gewoon genept en beroofd op de eerste ontmoeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een wantrouwen in een zoektocht naar echte liefde feerIk denk dat veel oprecht is. Relaties zijn nu eenmaal ook vaak een financiele overeenkomst. Komt uiteindelijk misschien wel vaker voor dan we allemaal denken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik zeg, gat in de mark(t)quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik ooit maar eens een uitzendbureau starten om huisvrouwen en vriendinnetjes naar kansloze mannen toe te zenden.
Hahahaha,quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut_!
Sletlana's genoegquote:
quote:
Moreel verwerpelijk dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik ooit maar eens een uitzendbureau starten om huisvrouwen en vriendinnetjes naar kansloze mannen toe te zenden.
Oh no you didn't.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Misschien moet Fax daar maar eens kijken
Wat is dit, sinds wanneer mag je jezelf te koop aan bieden op marktplaats (zij het gratis). Ik vraag me ook af of dit nou de manier is...,quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fax en andermans kind opvoeden. Zie je het voor je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Misschien moet Fax daar maar eens kijken
Waarom niet? Hij lijkt mij een prima vader.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax en andermans kind opvoeden. Zie je het voor je?
helemaal into Faxie weer, deze meid.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Into faxie? Nee? Maar fax lijkt mij nou niet echt het type om een kind van een ander op te voeden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
helemaal into Faxie weer, deze meid.
Dat misschien wel. Maar hij vind kinderen niet zo leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij lijkt mij een prima vader.
Jahoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ach, als je verliefd op iemand bent, herken je jezelf soms niet terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Into faxie? Nee? Maar fax lijkt mij nou niet echt het type om een kind van een ander op te voeden.
Uh?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als je verliefd op iemand bent, herken je jezelf soms niet terug.
Kindje leren surfen. Ja, ik zie het hem ook wel doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Faxie dat best wel doen, ja.
Met het kind naar sportwedstrijden, samen naar het strand om te vliegeren.
Dit denk ik inderdaad, Faxie kan nog zo hard roepen van niet, maar als die verliefd zou zijn op een meisje met een kind. Dan zou die zich daar wel overheen zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als je verliefd op iemand bent, herken je jezelf soms niet terug.
En hij zou het geweldig vinden. Zolang ze maar van zijn Transformers afblijven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kindje leren surfen. Ja, ik zie het hem ook wel doen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hij zou het geweldig vinden. Zolang ze maar van zijn Transformers afblijven.
[..]
[..]
Andermans kinderen zijn leuker dan je eigen kinderen. Dan kun je ze namelijk op een gegeven moment weer bij hun eigen ouders inleveren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar hij vind kinderen niet zo leuk
[..]
Ik heb die gave ook, zelfs bij betaalbare winkels vind ik altijd de dure items.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
Mooie kleding is ook altijd poepieduur, he.Zie ik een tof jasje: 300 euro.
De afwerking, he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb die gave ook, zelfs bij betaalbare winkels vind ik altijd de dure items.
Hmm, het is een knappe meid, maar niet echt m'n type en ze doet me denken aan m'n voormalig beste vriendin, dus wrs nee.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, het is een knappe meid, maar niet echt m'n type en ze doet me denken aan m'n voormalig beste vriendin, dus wrs nee.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.... Ben nog aant bijkomen van de vorige
Geniet er van zolang het nog kanquote:
Toch wel vergezeld door een uitgeholde kokosnooit met daarin een tropische een kleurrijke combinatie aan alcohol.quote:
Ik heb net 1/8e van mijn werk week erop zittenquote:
Hoe weet je het dan, als je er niet in zit?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die gewoon in een groepswhatsapp chat met fokkers, terwijl je er zelf niet in zit, je RL naam zeggen![]()
![]()
![]()
Glas ranjaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch wel vergezeld door een uitgeholde kokosnooit met daarin een tropische een kleurrijke combinatie aan alcohol.
is het moeras-kat of moe-raskat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die gewoon in een groepswhatsapp chat met fokkers, terwijl je er zelf niet in zit, je RL naam zeggen![]()
![]()
![]()
Niet eens een parasolletje erin?quote:
Screenshot doorgekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe weet je het dan, als je er niet in zit?
moe-raskatquote:
Neequote:
Okee. In ieder geval eerlijk van diegene die je een screenshot heeft gestuurdquote:
bedankt, ik zat hier al maanden meequote:
Dat is dan ook een best goede vriendin van me.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
[..]
Okee. In ieder geval eerlijk van diegene die je een screenshot heeft gestuurd
Wel zo handig idd.... Weet je meteen letterlijk wat ze zeggen... geen misverstanden ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Okee. In ieder geval eerlijk van diegene die je een screenshot heeft gestuurd
Zonde wel. Enfin, alsnog wel lekker natuurlijk. Ik zit met m'n kont op een bureaustoel. Met een kop koffie. Zonder parasolquote:
Ik zelfs zonder die kop koffiequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde wel. Enfin, alsnog wel lekker natuurlijk. Ik zit met m'n kont op een bureaustoel. Met een kop koffie. Zonder parasol
Dit snap ik even niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is dan ook een best goede vriendin van me.
:$ ja hoi zo zie ik je.
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Wel zo handig idd.... Weet je meteen letterlijk wat ze zeggen... geen misverstanden ook
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonde wel. Enfin, alsnog wel lekker natuurlijk. Ik zit met m'n kont op een bureaustoel. Met een kop koffie. Zonder parasol
waarom vroeg je het niet eerder?quote:
als ze meeleest.quote:
Hoezo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
Beide is wat voor te zeggen natuurlijk.
Doe normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |