Woehoe bioscoopbroekquote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee nogze komt bij mij thuis. Filmpje kijken (nee geen seks)
Dat at ik vroeger nog wel eensquote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik sop niet
[..]
Eierkoek is het lekkerste![]()
(eieren opkloppen in een kom, en vervolgens net als een omelet in de pan bakken en suiker erover)
The Colossal Conan. Verzamelt nummer 0-51 van Conan. Goede schrijvers, goede tekenaars.quote:
Dat is zeker waar, vrienden zijn altijd leuk om te hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, en anders gewoon vrienden zijn is niets mis mee.
Als zij dan haar hand in mijn broek doetquote:Op maandag 21 april 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woehoe bioscoopbroek![]()
Ow ik heb gisteren een vinyl van Year of no Light - Ausserwelt gescoord
Die ziet er wel tof uitquote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Colossal Conan. Verzamelt nummer 0-51 van Conan. Goede schrijvers, goede tekenaars.
1274 pagina's.
Ik zie nu prijzen van 204 euromaar ook van 66 euro. Ik vertrouw die 3de partij verkopers niet van Amazon. Had toen iets voor Loka besteld daar en dat is nooit aangekomen, maar wel een random biologie boek :S
[..]
Dat is zeker waar, vrienden zijn altijd leuk om te hebben.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij dan haar hand in mijn broek doet![]()
![]()
Heb jij een platenspeler dan?
Inderdaad, zeker als je geen vrienden hebtquote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Colossal Conan. Verzamelt nummer 0-51 van Conan. Goede schrijvers, goede tekenaars.
1274 pagina's.
Ik zie nu prijzen van 204 euromaar ook van 66 euro. Ik vertrouw die 3de partij verkopers niet van Amazon. Had toen iets voor Loka besteld daar en dat is nooit aangekomen, maar wel een random biologie boek :S
[..]
Dat is zeker waar, vrienden zijn altijd leuk om te hebben.
Cool wat voor platen heb je al?quote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Sinds een jaartje ofzoEn bij optredens probeer ik altijd een plaat te scoren
Hm wacht eens even, dat heb ik toch al eens gezegd?quote:
uh en brood erin doppen en dan bakken? wentelteefjes heet datquote:Op maandag 21 april 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat at ik vroeger nog wel eensOpkloppen met wat melk
Ik kan echt niet zonder eiquote:Op maandag 21 april 2014 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over m'n nek als ik ei proef
Ik hou van zulke dikke boekenquote:
Heb je nog contact met dat meisje uit Polen?quote:Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je geen vrienden hebt
Nee die bedoel ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh en brood erin doppen en dan bakken? wentelteefjes heet dat
Nee, jammer genoeg niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van zulke dikke boeken
Vaak prachtig papier, goed gebonden, mooie kaft, extra's qua interviews en dergelijke. Is vaak het geld wel waard. Misschien even afwachten totdat hij in de aanbieding is ergens.
[..]
Heb je nog contact met dat meisje uit Polen?
Oh ja dat is waar. YonL ken ik wel van naam.quote:Op maandag 21 april 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm wacht eens even, dat heb ik toch al eens gezegd?
SEX / [SEX SC #1915] Fok!sters.rar
En daar is nu dus YonL - Ausserwelt en Thisquietarmy/Syndrome - Muhka bijgekomenDie 2e is een drone plaat
Dat spul is mooi drukwerk inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van zulke dikke boeken
Vaak prachtig papier, goed gebonden, mooie kaft, extra's qua interviews en dergelijke. Is vaak het geld wel waard. Misschien even afwachten totdat hij in de aanbieding is ergens.
[..]
Heb je nog contact met dat meisje uit Polen?
quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet meer.
[..]
Oh ja dat is waar. YonL ken ik wel van naam.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietOok lekker overigens
Ow. Nog een reden daarvoor?quote:
Ik lees de laatste weken wel eens klachten, vooral over nieuwe boeken (en dan vooral de goedkopere uitgaves) dat de inkt aan hun vingers afgeeft en de boeken hierdoor verneukt zijn.quote:
Afstand oaquote:
Slechte droging. Kan aan meerdere dingen liggen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Nog een reden daarvoor?
[..]
Ik lees de laatste weken wel eens klachten, vooral over nieuwe boeken (en dan vooral de goedkopere uitgaves) dat de inkt aan hun vingers afgeeft en de boeken hierdoor verneukt zijn.
Heb jij enig idee hoe dit kan?
Hmm, dus gewoon cheapheid van de drukker. Jammer.quote:Op maandag 21 april 2014 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte droging. Kan aan meerdere dingen liggen.
- Opneemvermogen van het papier
- Inkt/lak
- Te weinig droging
- Toevoegmiddelen
Mooi glad, glanzend papier neemt vaak slecht inkt op, waardoor je een goede droging nodig hebt. Ik denk niet dat strippaginas met lak gedrukt worden... Da's meer voor omslagen.
Daar komt het wel op neer ja. Iets trager draaien en het probleem is al een stuk minder. Of beter drogende inkt gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dus gewoon cheapheid van de drukker. Jammer.
Denk dat dat teveel in hun marges hakt.quote:Op maandag 21 april 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Iets trager draaien en het probleem is al een stuk minder. Of beter drogende inkt gebruiken.
Ik weet niet wat een gemiddelde oplage is voor zo'n album.... denk dat draaisnelheid op zich niet het probleem is voor hun marges, maar vooral de inrichttijden.quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat dat teveel in hun marges hakt.
Hangt er van af, gaat geloof ik vooral om de maandelijkse uitgaven met een oplage van 20.000 tot 60.000.quote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een gemiddelde oplage is voor zo'n album.... denk dat draaisnelheid op zich niet het probleem is voor hun marges, maar vooral de inrichttijden.
Je zou toch denken dat ze dan juist meer aandacht aan het product stellen bij een kleine oplage en speciale editiesquote:Op maandag 21 april 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af, gaat geloof ik vooral om de maandelijkse uitgaven met een oplage van 20.000 tot 60.000.
De luxere uitgaves hebben een oplage van 500-1000 ofzo.
Hm zal dan wel rotatiewerk zijn, zoals kranten enzo. Aangezien je een heel boek in 1 gang kan drukken daarmee, zal de snelheid wel iets lager kunnen zonder problemen. Is maar een uurtje draaien. Dan nog kunnen de grondstoffen niet goed op elkaar zijn afgestemd...quote:Op maandag 21 april 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af, gaat geloof ik vooral om de maandelijkse uitgaven met een oplage van 20.000 tot 60.000.
De luxere uitgaves hebben een oplage van 500-1000 ofzo.
Jongedamequote:
Nee, uiteraard nietquote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
[..]
hoi.. praat jij niet over hoe men boeken drukt ?![]()
Sorry hoor, het kwam gewoon even ten sprakequote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
[..]
hoi.. praat jij niet over hoe men boeken drukt ?![]()
Opaquote:
Dat is de reden waarom kloon en ik kloons zijn.quote:
Ja, dat staat er toch? Dat er meer problemen zijn met de maandelijkse uitgaven, die grotere oplagen hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze dan juist meer aandacht aan het product stellen bij een kleine oplage en speciale edities
First world problems.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm zal dan wel rotatiewerk zijn, zoals kranten enzo. Aangezien je een heel boek in 1 gang kan drukken daarmee, zal de snelheid wel iets lager kunnen zonder problemen. Is maar een uurtje draaien. Dan nog kunnen de grondstoffen niet goed op elkaar zijn afgestemd...
Luxe uitgaves zal vellenoffset zijn vermoed ik.
Uh?quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom kloon en ik kloons zijn.
Mja, lekker gegeten, oma naar huis gebracht en oogdruppels gegeven.. En toen naar huis en stoned op de bank hangenquote:
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is niks vies aan een broodje shoarma.
Omdat fastfood.quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
waarom voel je je vies vanwegen shoarma?
Ja, dat is de uitleg van kloonpuntenquote:
zolang je het maar af en toe eet kan het weinig kwaadquote:Op maandag 21 april 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.
[..]
Omdat fastfood.
Wel een chill avondje dus?quote:Op maandag 21 april 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, lekker gegeten, oma naar huis gebracht en oogdruppels gegeven.. En toen naar huis en stoned op de bank hangen
Vooral bij die vetkwab van een Vinquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
zolang je het maar af en toe eet kan het weinig kwaad
Nou bedankt hoorquote:Op maandag 21 april 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is de uitleg van kloonpunten
sowiesoquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind er maar weinig aan, liever films.
Nooitquote:
Of series.quote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind er maar weinig aan, liever films.
Misschien moet je op zoek naar mijn eerste singlestopic-tt.. Daar begon het geloof ik allemaal mee.quote:
Anders gezegd als er bij het bedrijf waar ik werk iets speciaals geproduceerd wordt besteden wij er extra aandacht aan en zorgen ervoor dat er niets fout gaatquote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er toch? Dat er meer problemen zijn met de maandelijkse uitgaven, die grotere oplagen hebben.
Ik zei ook niet dat het kwaad konquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
zolang je het maar af en toe eet kan het weinig kwaad
Heyquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral bij die vetkwab van een Vin
Maar met de standaardoplage gaat het al foutquote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders gezegd als er bij het bedrijf waar ik werk iets speciaals geproduceerd wordt besteden wij er extra aandacht aan en zorgen ervoor dat er niets fout gaat
Soms een boek, soms een film. Baggergehalte ligt hoger bij films... alleen daar ben je sneller achter dan bij een boekquote:
Ik voel mezelf best mager altijd naast jouquote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het kwaad kon
[..]
Hey
Dat is waarquote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar met de standaardoplage gaat het al fout
Geen zin in. Ik vroeg het ook niet voor mezelf hoorquote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek naar mijn eerste singlestopic-tt.. Daar begon het geloof ik allemaal mee.
Door mijn dyslectie begin ik niet snel aan een boekquote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms een boek, soms een film. Baggergehalte ligt hoger bij films... alleen daar ben je sneller achter dan bij een boek
Andere productiemethode.....quote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar met de standaardoplage gaat het al fout
quote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voel mezelf best mager altijd naast jou
Daar zijn speciale boeken voor met meer ruimte tussen de lettersquote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Door mijn dyslectie begin ik niet snel aan een boek
Voor wie dan?quote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik vroeg het ook niet voor mezelf hoor
Haha, dat helpt niet.. ik lees gewoon heel traagquote:Op maandag 21 april 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zijn speciale boeken voor met meer ruimte tussen de letters
lezenquote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Door mijn dyslectie begin ik niet snel aan een boek
Niet eens R&Pquote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek naar mijn eerste singlestopic-tt.. Daar begon het geloof ik allemaal mee.
Ja als ik een goed boek heb verdwijn ik er ook echt in.. alleen het neemt zoveel tijd in beslag..quote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lezen
Heb er de laatste tijd alleen niet genoeg concentratievermogen voor
Wie geef jij golden showers in de ochtend? Ik hou geen lijstjes bij hoor..quote:
Dat kun je trainenquote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, dat helpt niet.. ik lees gewoon heel traag
Faxie wil je best voorlezenquote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, dat helpt niet.. ik lees gewoon heel traag
Ik lees te snel.. Was 8 dagen naar tenerife en had 5 boeken mee.. Op de laatste dag was mn laatste boek uit en had ik niks meer in het vliegtuigquote:Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja als ik een goed boek heb verdwijn ik er ook echt in.. alleen het neemt zoveel tijd in beslag..
Dan valt het nog steeds te trainen, als ik het mij goed herinnerquote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
niet als je dyslecties bentik lees gemiddeld 8 A5 bladzijdes in een uur..
Dat laat ik aan faxie overquote:
Dikkere boeken meenemenquote:Op maandag 21 april 2014 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lees te snel.. Was 8 dagen naar tenerife en had 5 boeken mee.. Op de laatste dag was mn laatste boek uit en had ik niks meer in het vliegtuig
En heb daar echt niet alleen aan het zwembad of op het strand gelegen
quote:Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wie geef jij golden showers in de ochtend? Ik hou geen lijstjes bij hoor..
Ik heb niet eens dunne boeken geloof ikquote:
Da's wel weinig ja...quote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
niet als je dyslecties bentik lees gemiddeld 8 A5 bladzijdes in een uur..
Ik kan de ondertiteling van een film net bijhouden.. Als ik bijvoorbeeld het nieuws wil lezen op zo een zender weetwel.. Dan kan ik dat nooit bijhouden, dan moet ik nog 1/3 tekst lezen en gaat hij al naar het volgende..quote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan valt het nog steeds te trainen, als ik het mij goed herinner
En geen idee wat het normale gemiddelde is. Hangt ook af of het boek makkelijk te lezen is of niet
Hey Fax.quote:
Ook een van de oorzaken waardoor ik de opleiding niet aankon die ik dit jaar begonnen was.. Teveel nieuwe stof in één keer..quote:
Verandering van omgeving kan een mens al goeddoen, maar dan nog ja....quote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap dat nooit, ga je op vakantie ga je daar boeken lezen. Alsoferniks te zien is daar.
Als je mee moet met je ouders naar een camping in Zuid-Frankrijk dank je God dat er boeken zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap dat nooit, ga je op vakantie ga je daar boeken lezen. Alsoferniks te zien is daar.
Hey.quote:
Hmm ja dat is lastigquote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik kan de ondertiteling van een film net bijhouden.. Als ik bijvoorbeeld het nieuws wil lezen op zo een zender weetwel.. Dan kan ik dat nooit bijhouden, dan moet ik nog 1/3 tekst lezen en gaat hij al naar het volgende..
En nee valt niet te trainen.. Ik moet gewoon regels soms 5 keer opnieuw lezen voordat het echt doordringt wat er staat
Mooi!quote:
Ligt eraan wat het doel van je vakantie isquote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
ah okequote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke, het kloonpuntjesverhaal voor AMangold..
In de tijd dat de Singles-sc nog bestond, maakte ik eens een tt aan..
Voor de zin 3 puntjes, en na de zin 3 puntjes..
Daardoor dachten ze dat ik een kloon van mata was, want die deed dat ook altijd.
Ik heb in die 8 dagen wel 3 uur aan het zwembad gelegen en 1,5 op het strand.. Verder ben ik alleen maar gaan bezichtigen hoorquote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Damnquote:Op maandag 21 april 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, heb je wel eens een filmpje van The Adamantium Collection gezien?
Zo'n apengroot boek, dat ik het graag wilde hebben. Maar was iets van 175 euro ofzo
Tsja, de afstand hè.quote:Op maandag 21 april 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees ik het goed tussen de regeltjes?![]()
Muha ook al?quote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, de afstand hè.Maar heb zaterdag op zondag in Den Bosch geslapen, dus zoveel zegt dat niet.
Och ochquote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Gebruik ik shazam om een liedje te scannen voor artiest/titel, geeft die een foutmelding
Nee, ik spreek muha nauwelijks. Waarom zou ik hem ineens meeten?quote:
Dan is het een kutliedjequote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Gebruik ik shazam om een liedje te scannen voor artiest/titel, geeft die een foutmelding
omdat het kanquote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik spreek muha nauwelijks. Waarom zou ik hem ineens meeten?
Nog niet in de winkel gezien trouwens. Neem aan dat ze er niet al te veel van verkopen.quote:
Zou je raar opkijken als ik zei dat ik die persoon niet via FOK! ken? Of is dat onmogelijk?quote:
Leugens.quote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je raar opkijken als ik zei dat ik die persoon niet via FOK! ken? Of is dat onmogelijk?
Tja, Den Bosch.... 1+1 enzoquote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik spreek muha nauwelijks. Waarom zou ik hem ineens meeten?
Vroeger wel. Daar ken ik nog mensen van.quote:Op maandag 21 april 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Net of jij wel een leven buiten FOK! hebt.
Dat wel ja. Dure hobby zo.quote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet in de winkel gezien trouwens. Neem aan dat ze er niet al te veel van verkopen.
Maar altijd genieten van de mooie luxe uitgaves.
Waar ken je hem dan van? En hoe komt hij op jouw zolderkamer?quote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je raar opkijken als ik zei dat ik die persoon niet via FOK! ken? Of is dat onmogelijk?
Nee, het is niet muha. Er wonen meer mensen in Den Bosch.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal ja maar dan nog.quote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je mee moet met je ouders naar een camping in Zuid-Frankrijk dank je God dat er boeken zijn.
Het was ook in het algemeen niet specifiek naar jou gerichtquote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb in die 8 dagen wel 3 uur aan het zwembad gelegen en 1,5 op het strand.. Verder ben ik alleen maar gaan bezichtigen hoor
Ik heb nog nooit een zolder gehad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ken je hem dan van? En hoe komt hij op jouw zolderkamer?
Ik zit regelmatig op mijn zolder.quote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zolder gehad.
#firstworldproblems
Dat zeker.quote:
Je bespaart zo best veelquote:Op maandag 21 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker.
Daarmee kan ik het voor mezelf goedpraten dat ik het niet allemaal koop.
Gooi je dan darts op foto's van exen of andere mensen die je haat?quote:Op maandag 21 april 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig op mijn zolder.
Beetje zuipen, beetje darten
Kut appquote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij een willekeurig liedje daarna deed ie het ook niet
Nep Fok!sterquote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zolder gehad.
#firstworldproblems
Moet ik nu uitloggen?quote:
Ik ben totaal niet haatdragend.quote:Op maandag 21 april 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gooi je dan darts op foto's van exen of andere mensen die je haat?
Nee een foto van je zusje posten of je tieten is voldoendequote:
Lekker veel kapsalons wegwerken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet haatdragend.
Ik ben aan het trainen om op een dag pro te gaan worden.
Het postuur heb ik al
Mijn zusje is tien.quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een foto van je zusje posten of je tieten is voldoende
Goed bezig die tijn.quote:
Verdomme Fera, nu heb ik daar weer zin in.quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker veel kapsalons wegwerken.
[..]
Mijn zusje is tien.
Ik mag toch hopen dat je doelt op de kapsalon.quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Fera, nu heb ik daar weer zin in.
Oke, dus we hebben op 1 dag 38 km ofzo gelopen, naar een ander plaatsje, langs de boulevard, tussen de straatjes door, op zoek naar een kerkje, ik ben op 2500 meter hoogte geweest op de Teide, ik heb het bekende dierenpark bezocht (waar Morgan ook zwemt) en ik ben naar Santa Cruz geweest voor Carnavalquote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal ja maar dan nog.
[..]
Het was ook in het algemeen niet specifiek naar jou gericht
Maar je ziet er ook zat tussen die alleen dat soort dingen doen op vakantie, ieder zijn ding maar dan kan je hier in NL ook naar het strand gaan.
Als iemand haar met een vinger aanraakt breek ik alle botten in z'n lijf.quote:
In kapsalon, hoop ik dan maar.quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme Fera, nu heb ik daar weer zin in.
Uiteraardquote:Op maandag 21 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je doelt op de kapsalon.
Dat was precies mijn gedachtequote:Op maandag 21 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je doelt op de kapsalon.
Ik zie het al helemaal voor mij.quote:Op maandag 21 april 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
Als iemand haar met een vinger aanraakt breek ik alle botten in z'n lijf.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Mijn zusje is tien.
Dan een foto van je tietenquote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Mijn zusje is tien.
LOLquote:
Als het over je eigen zusje gaat, ben je niet zo'n uitgesproken Faxist meer, merk ik.quote:
De mijne niet, die krijgt gewoon een mooie kuisheidsgordelquote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik een dochter krijg dan blijft ze tot haar 24e binnen.
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 21 april 2014 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, dus we hebben op 1 dag 38 km ofzo gelopen, naar een ander plaatsje, langs de boulevard, tussen de straatjes door, op zoek naar een kerkje, ik ben op 2500 meter hoogte geweest op de Teide, ik heb het bekende dierenpark bezocht (waar Morgan ook zwemt) en ik ben naar Santa Cruz geweest voor Carnaval![]()
En dat zijn dan 4 dagen van de 8, waar er dus al 2 vanaf gaan door de reis en de andere 2 dagen zijn we een beetje gaan winkelen en de plaats waar we zaten verkennen en zwembad en strand..
Ik kan namelijk nog niet eens een hele dag stilliggen ook al wil ik het graag
Dat kan ook nog jaquote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mijne niet, die krijgt gewoon een mooie kuisheidsgordel
Ik las laatst ergens dat mannen met een kleinere penis een grotere kans hebben op een meisje en mensen met een grotere penis meer kans op een jongetje.quote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat ze je haten.quote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij kinderen en dieren trek ik een grens.quote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over je eigen zusje gaat, ben je niet zo'n uitgesproken Faxist meer, merk ik.
Ik spaar samen met een groep vrienden maandelijks een bedrag om een bunker te bouwen waar we onze dochters in opsluiten. Als we die ooit krijgen natuurlijk. Tot die tijd maken we het weer langzaam op aan bier.quote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
En dan ook nog 5 boeken gelezen dusquote:Op maandag 21 april 2014 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
Maar klinkt leuk
Herken het wel ja, verveel me ook snel als ik niets te doen heb.
Zo is het maar net Roy.quote:Op maandag 21 april 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik moet er namelijk niet aan denken om een puberende tienerdochter continu in huis te hebbenquote:
Logisch, gezien het risico dat ze op jou lijkt.quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik moet er namelijk niet aan denken om een puberende tienerdochter continu in huis te hebben
Het schijnt zelfs dat kinderen 2x zo erg worden.quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch, gezien het risico dat ze op jou lijkt.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je al, doorgaans trekt een Faxist aan iets anders. [ afbeelding ]
Ik heb er twee op t moment.quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat kinderen 2x zo erg worden.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je al, doorgaans trekt een Faxist aan iets anders. [ afbeelding ]
Dan heb je voor jouw doen dus te weinig gezien nogquote:Op maandag 21 april 2014 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan ook nog 5 boeken gelezen dus
Ik kan niet slechts 1 ding tegelijk, ben nu ondertussen ook aan het tekenen en een film aan het kijken
Hoiquote:Op maandag 21 april 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er twee op t moment.
Die zijn niet echt erger dan ik volgens mij. Misschien een beetje.
Wat wil je van haar?quote:
Ik hoop het niet iig.. Ik kan me namelijk niet iets ergers voorstellen dan een kind dat 2x zo erg is als ik wasquote:Op maandag 21 april 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er twee op t moment.
Die zijn niet echt erger dan ik volgens mij. Misschien een beetje.
Te weinig kerkenquote:Op maandag 21 april 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb je voor jouw doen dus te weinig gezien nog
Bij mannen werkt dat makkelijker
Hoezo niet?
Dan ik wasquote:Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoop het niet iig.. Ik kan me namelijk niet iets ergers voorstellen dan een kind dat 2x zo erg is als ik was
in het Nijmeegs nietquote:
Jajaquote:
quote:
Keer naar Engeland gaanquote:Op maandag 21 april 2014 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Te weinig kerken
Hoezo wat niet?
Ja, wil ik sowieso nog een keer naartoe, maar eerst Italie nogquote:Op maandag 21 april 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Keer naar Engeland gaan
Hebben ze veel kerken, alleen wel afgelegen soms.
Met opa/oma een aantal keer heen geweest.:)
1 ding tegelijk.
quote:
Oke ik geloof jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit doen, het schijnt tot de soort 'man' gerekend te wordenquote:
ja, ik zit te eten hierquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even spetterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
hahaquote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit doen, het schijnt tot de soort 'man' gerekend te worden
quote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even spetterenHe bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welterusten opaquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit doen, het schijnt tot de soort 'man' gerekend te worden
Ook dat geloof ik nietquote:
Italië is ook mooi ja, nooit zelf geweest maar wel foto's van gezien.quote:Op maandag 21 april 2014 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, wil ik sowieso nog een keer naartoe, maar eerst Italie nog
Gewoon, heb dat concentratievermogen niet..
Ik moet wel nog een keer daarheen met mn rare ideeen over kunstquote:Op maandag 21 april 2014 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Italië is ook mooi ja, nooit zelf geweest maar wel foto's van gezien.
Gewoon zitten en kijken
Is het zo erg danquote:Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet wel nog een keer daarheen met mn rare ideeen over kunst![]()
Onmogelijk
Vast geen katerwasje denk ikquote:
. Niet veel Ongelovigen hebben een muur vol kruizenquote:Op maandag 21 april 2014 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het zo erg dan
Bijna niks is onmogelijk
Dat is toch het mooie van kunstquote:Op maandag 21 april 2014 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Niet veel Ongelovigen hebben een muur vol kruizen
Ja, dat wel
Ik heb de hele tijd het idee dat het zondag isquote:Op maandag 21 april 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
Rustig zoals het hoort op een maandagavond
Ja irritant is dat hequote:Op maandag 21 april 2014 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het idee dat het zondag is
Was het maar rustigquote:Op maandag 21 april 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
Rustig zoals het hoort op een maandagavond
Inderdaad zo raarquote:Op maandag 21 april 2014 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het idee dat het zondag is
Kan je niet tegen die drukte hier?quote:
Niet zozeer drukte hier, IRL dingenquote:Op maandag 21 april 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet tegen die drukte hier?
quote:Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit op tv gedaan
quote:Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo wat is er dan?quote:Op maandag 21 april 2014 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer drukte hier, IRL dingen
Godverdommequote:Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je moet jezelf ook niet gaan kwellen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Te confronterend zulke programma's en/of zo veel plaatsvervangende schaamte dat ik mijzelf dood erger. Ik heb het nog nooit gedaan. Dus kijk ik er niet naar
Zijn er al Fok!kers ontmaskert in dat programmaquote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je moet jezelf ook niet gaan kwellen.
Geen ideequote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er al Fok!kers ontmaskert in dat programma
Kan ook een opsteker zijn dat het altijd erger kan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Te confronterend zulke programma's en/of zo veel plaatsvervangende schaamte dat ik mijzelf dood erger. Ik heb het nog nooit gedaan. Dus kijk ik er niet naar
Oma nog, vanmiddag zijn ze begonnen met sedatie. Heb er verder wel vrede mee maar vraag me af of ik niet nog iets had willen zeggen. Dus dubbel gevoel.quote:
Ik wilde alleen mee doen als ik mijn batman masker op mocht houden.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er al Fok!kers ontmaskert in dat programma
Had ik ook. Uiteindelijk alles wat ik tegen dr had willen zeggen en grootendeels ook al had gezegd, in een brief geschreven, en die is met haar meegegaan in de kistquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oma nog, vanmiddag zijn ze begonnen met sedatie. Heb er verder wel vrede mee maar vraag me af of ik niet nog iets had willen zeggen. Dus dubbel gevoel.
Dat is lastig inderdaad, sterkte ermee.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ook een opsteker zijn dat het altijd erger kan.
[..]
Oma nog, vanmiddag zijn ze begonnen met sedatie. Heb er verder wel vrede mee maar vraag me af of ik niet nog iets had willen zeggen. Dus dubbel gevoel.
Kutprogrammaquote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen mee doen als ik mijn batman masker op mocht houden.
Gingen ze niet mee akkoord
Ja man, wie wil er nu niet door batman genomen wordenquote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is lastig inderdaad, sterkte ermee.
Haha dat is waar
[..]
Kutprogramma
quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja man, wie wil er nu niet door batman genomen worden
Dat doen ze bij mij al lang niet meer, ze weten dat ik toch niks loslaat.quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef yats het volgende:
Avond, we hebben het kruisverhoor van de familie weer overleefd
Geen sleutel geven.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe awkward is het als je thuis komt en je ma heeft Chinees gehaaldEn dan krijg je ook nog "ouderlijk advies"
Wel toepasselijk met Pasen een kruisverhoorquote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef yats het volgende:
Avond, we hebben het kruisverhoor van de familie weer overleefd
Tja, ik ben nu eenmaal de enige vrijgezel in de familie. Dus de enige met een interessant leven.quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij al lang niet meer, ze weten dat ik toch niks loslaat.
Heb je een date?quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Of niet vertellen dat je een date hebt
Als mijn moeder zo was, mijn God.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit..quote:
Dat dus!quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vertel mijn ouders nooit iets wat dat betreftAlleen als het serieuzer wordt of al is.
Ditquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vertel mijn ouders nooit iets wat dat betreftAlleen als het serieuzer wordt of al is.
Ik heb geen date.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een date?
Ik pak even een bord nasi en dan ga je ons alles vertellen.
Als je nog thuis woont, kan je het nog enigszins verwachten. Die dude woonde al op zichzelf geloof ikquote:
En dat.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus ik heb voor niks nasi gepakt?quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen date.
[..]
Als je nog thuis woont, kan je het nog enigszins verwachten. Die dude woonde al op zichzelf geloof ik
Ik las iets andersquote:
Pint?quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las iets andersIk denk dat ik minder met een oom van me had moeten praten vanmiddag
Jij pakt nasi, niet ikquote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niks nasi gepakt?
Jij bent slecht voor mijn lijn Vinnie
Zoiets ja...quote:
Over?quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een rel op voelde komen.
Heb ook wel gepraat met d'r laatste 2 weken. Weet genoeg van allerlei random dingen, maar wat zeg je tegen iemand die nog een week te leven heeft...quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik ook. Uiteindelijk alles wat ik tegen dr had willen zeggen en grootendeels ook al had gezegd, in een brief geschreven, en die is met haar meegegaan in de kist
Scheelt dat mijn ouders niet zo erg zijnquote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind bami stiekem ook wel lekker.quote:
Mijn ouders klagen altijd dat ik te weinig vertel. Maar mijn moeder ziet het altijd aan me.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snap dat het bij jou inderdaad wat veel gedoe is als je telkens alles zou moeten vertellen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
Ik kwam gewoon pas na 1.5 jaar aan met 'mam Ik heb trouwens een vriend'
Nee de rellers zijn nog aan het sluimerenquote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een rel op voelde komen.
[..]
Nee, mijn
Ja, daarom ook. Als je moeder dan nog zo opdringerig is.quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen date.
[..]
Als je nog thuis woont, kan je het nog enigszins verwachten. Die dude woonde al op zichzelf geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |