Vette pyro gezet en 90 minuten lang lalalaliedjes gezongen want dat doen ze bij Boca ook ja toch.quote:Op maandag 21 april 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die toch de hele wedstrijd met hun rug naar het veld staan. Die komen dan thuis na Ajax 6-0 GAE en dan wordt er gevraagd, hee Danitje van me, hoe was 't? En daar sta je dan met in de wetenschap dat je alle 6 goals niet gezien hebt omdat je met de rug naar het veld stond om 'sfeer' te maken.
Die 410ers hebben ouders en die zijn ook Ajacied denk ik.. de ouders zijn verantwoordelijk voor hun nageboortequote:Op maandag 21 april 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze groep zijn geen Ajacieden maar 410ers . Een groot verschil
Van die 80 miljoen ken je mooi wat knallen en vernielingen aanrichten in andere steden .quote:Op maandag 21 april 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een eigen vermogen van 80 miljoen, ik zit in de bijstand dus dat komt wel goed.
En wat doe jij dan als je thuis komt van een wedstrijd?quote:Op maandag 21 april 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die toch de hele wedstrijd met hun rug naar het veld staan. Die komen dan thuis na Ajax 6-0 GAE en dan wordt er gevraagd, hee Danitje van me, hoe was 't? En daar sta je dan met in de wetenschap dat je alle 6 goals niet gezien hebt omdat je met de rug naar het veld stond om 'sfeer' te maken.
Die opa,s waren vroeger sowieso fout in de oorlogquote:Op maandag 21 april 2014 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die 410ers hebben ouders en die zijn ook Ajacied denk ik.. de ouders zijn verantwoordelijk voor hun nageboorte
Stickertjes plakken op alles wat je tegenkomt. WC-potten afbeunen. Kraters in het veld gooien. Robbertje matten met de de rotterdammers.quote:Op maandag 21 april 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van die 80 miljoen ken je mooi wat knallen en vernielingen aanrichten in andere steden .
Represent Ajax Amsterdam ooooh whoooo hoooo
Ik was allang klaar maar gezien de reacties tijdens mijn afwezigheid vrees ik dat ik genoodzaakt ben te reageren op de diverse aantijgingen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een draai om je oren geven. Nu ophouden of ik geef je een ban.
Rennen als de plisie komt . Beetje demonstranten molestreren .quote:Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stickertjes plakken op alles wat je tegenkomt. WC-potten afbeunen. Kraters in het veld gooien. Robbertje matten met de de rotterdammers.
Jeetje, Rens. Hier ben ik even stil van. Even uithuilen bij mijn moeder beneden.quote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als je thuis komt van een wedstrijd?
Oh wacht je gaat nooit.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stickertjes plakken op alles wat je tegenkomt. WC-potten afbeunen. Kraters in het veld gooien. Robbertje matten met de de rotterdammershet op een lopen zetten.
Beetje triest om af te geven op supporters terwijl je zelf stiekem voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, Rens. Hier ben ik even stil van. Even uithuilen bij mijn moeder beneden.
Busje in, Busje uit. Amsterdam op stelten zetten.quote:Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rennen als de plisie komt . Beetje demonstranten molestreren .
De stroggel is realquote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Busje in, Busje uit. Amsterdam op stelten zetten.
Het leven van een eckte 410'er gaat niet over rozen.
Ah, je gaat deze kaart spelen. Wat ben je toch vermakelijk, Renschie.quote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
terwijl je zelf stiekem voor Feyenoord bent.
Ik ben pas in de middag wakker geworden. Maar ik kan niet ontkennen dat ik mij vandaag met jullie kostelijk heb vermaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 18:45 schreef Tyron het volgende:
Is die Maastoren hier nou nog steeds?Tering zeg, die zit hier al vanaf vanochtend.
Je moet eens weten hoe mensen over jou denken. Maar je bent nog zo jong hé dus laten we het niet te pijnlijk voor je maken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je gaat deze kaart spelen. Wat ben je toch vermakelijk, Renschie.
feyenoorders zijn tegenwoordig ook wel erg makkelijk te vermaken, achja je moet watquote:Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben pas in de middag wakker geworden. Maar ik kan niet ontkennen dat ik mij vandaag met jullie kostelijk heb vermaakt.
Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
feyenoorders zijn tegenwoordig ook wel erg makkelijk te vermaken, achja je moet wat
Iets met een pot en een ketel. En doe eens lief tegen Stijn.quote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh wacht je gaat nooit.
Hooliganquote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh wacht je gaat nooit.
geniet er nog van nu het nog kan, volgende week is het in rotterdam weer muisstil terwijl ajax kampioen is gewordenquote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.
Net als die 1-0 gister. Ik wilde m'n tv alweer uitzetten. Nou blij dat ik dat niet heb gedaan. Toen begon het vuurwerk pas. Letterlijk en figuurlijk(![]()
)
NIET DOENquote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.
Net als die 1-0 gister. Ik wilde m'n tv alweer uitzetten. Nou blij dat ik dat niet heb gedaan. Toen begon het vuurwerk pas. Letterlijk en figuurlijk(![]()
)
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.quote:Op maandag 21 april 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
geniet er nog van nu het nog kan, volgende week is het in rotterdam weer muisstil terwijl ajax kampioen is geworden
tenzij jullie de tweede plek weer "spontaan" gaan vieren![]()
![]()
![]()
Auw.quote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.
Ja we zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Die reactie ook van de F-sideAjax supporters zijn helemaal de weg kwijt.
Zo treurig dat het lachwekkend wordt. Mijn hemelquote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Die reactie ook van de F-sideAjax supporters zijn helemaal de weg kwijt.
nah heb al paar andere dingen afgesproken, maar de volgende dag kom ik wel even een bezoekje brengen hoorquote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.
Je doet gek en brengt weer een bezoekje aan de fanshop?quote:Op maandag 21 april 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
nah heb al paar andere dingen afgesproken, maar de volgende dag kom ik wel even een bezoekje brengen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |