Ja, want alleen van Ajax zijn er triestelingen!!! Niet dat ik het nu goed praat, maar nu doen alsof Ajax de enige bandietenclub is.quote:Op maandag 21 april 2014 18:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het heerlijk dat heel NL nu begint in te zien wat voor trieste aanhang jullie eigenlijk hebben. En waarschijnlijk nog een dikke straf erbovenop ook. Buiten dat nog lekker veel verscherpte veiligheidsmaatregelen en die gastvrijheid in Almelo zal nu ook wel wat minder zijn. Prima!
Er is de laatste tijd wel erg veel gezeik bij Ajax.quote:Op maandag 21 april 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want alleen van Ajax zijn er triestelingen!!! Niet dat ik het nu goed praat, maar nu doen alsof Ajax de enige bandietenclub is.
Waar je je al druk om kan maken. Snap dat je niet vrolijk wordt van je eigen cluppie maar om je nou zo druk te maken over Ajax gaat wel ver.quote:Op maandag 21 april 2014 18:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat heel NL nu begint in te zien wat voor trieste aanhang jullie eigenlijk hebben. En waarschijnlijk nog een dikke straf erbovenop ook. Buiten dat nog lekker veel verscherpte veiligheidsmaatregelen en die gastvrijheid in Almelo zal nu ook wel wat minder zijn. Prima!
Ik ken weinig supportersschare die op deze manier en vooral ook zonder enige aanleiding dit soort fratsen uithalen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want alleen van Ajax zijn er triestelingen!!! Niet dat ik het nu goed praat, maar nu doen alsof Ajax de enige bandietenclub is.
Ik maak me totaal niet druk. Ik vind het prachtig.quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar je je al druk om kan maken. Snap dat je niet vrolijk wordt van je eigen cluppie maar om je nou zo druk te maken over Ajax gaat wel ver.
Oh, dan is het goed. Ajax kan je gelukkig maken, goed om te lezen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik maak me totaal niet druk. Ik vind het prachtig.
Wat dat betreft gebeurt er eigenlijk nooit meer iets idd. Kan me van vroeger nog herinneren dat er veel rellen waren.quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ken weinig supportersschare die op deze manier en vooral ook zonder enige aanleiding dit soort fratsen uithalen.
Als jullie voortaan altijd zo spelen hebben jullie er volgend seizoen een seizoenkaarthouder bij.quote:Op maandag 21 april 2014 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ajax kan je gelukkig maken, goed om te lezen.
Hm, 't zal wel. Veel plezier nog met je anti-Ajaxpleziertjes. Niet al te teleurgesteld zijn in de KNJB als Ajax er volgens jou 'mee weg komt'.quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ken weinig supportersschare die op deze manier en vooral ook zonder enige aanleiding dit soort fratsen uithalen.
Het leek inderdaad wel een beetje het Feijenoord niveau gisteravond dus begrijpelijk dat het je aanspreekt.quote:Op maandag 21 april 2014 18:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jullie voortaan altijd zo spelen hebben jullie er volgend seizoen een seizoenkaarthouder bij.
Daarom. Maar om in een finale tegen PEC Zwolle met 5-1 af te gaan is een prestatie op zich. Chapeau! En bedankt voor het lachen vandaag jongensquote:Op maandag 21 april 2014 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel een beetje het Feijenoord niveau gisteravond dus begrijpelijk dat het je aanspreekt.
Niets te danken. Wij zijn de moeilijkste niet.quote:Op maandag 21 april 2014 18:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daarom. Maar om in een finale tegen PEC Zwolle met 5-1 af te gaan is een prestatie op zich. Chapeau! En bedankt voor het lachen vandaag jongens
Om er even een Davyklassiekertje in te gooien: ''Het zit diep''.quote:Op maandag 21 april 2014 18:45 schreef Tyron het volgende:
Is die Maastoren hier nou nog steeds?Tering zeg, die zit hier al vanaf vanochtend.
Nog eentje van andere Davy :'' binnen 5 jaar winnen we de CL''quote:Op maandag 21 april 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om er even een Davyklassiekertje in te gooien: ''Het zit diep''.
''Dankzij PSV spelen jullie nu CL''quote:Op maandag 21 april 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog eentje van andere Davy :'' binnen 5 jaar winnen we de CL''
Serieus, dit moet een grap zijn. Misschien is het tijd dat je teruggaat naar je eigen topicquote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat 15 jaar zonder titel met je denkvermogen kan doen. Tel daar de cognitieve beperking waar de Rotterdammer van geboorte al mee kampt bij op en dan krijg je dit soort waanideeėnquote:Op maandag 21 april 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, wij worden voor het vierde jaar op rij kampioen. Winnen drie keer van Feyenoord. Dan is het eigenlijk dubbel triest dat Feyenoord volgens velen de kampioensselectie ha
Man man man.quote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Stiggie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Te kansloos voor woorden deze reactie
Sinds dat gedoe rond R. Nieuwenhuysen wordt elk incident rond voetbal breed uitgetrokken in de media.quote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Muto het volgende:
Maar jullie weten toch hoe media over supporters spreken? Als er tijdens het uitgaan een vechtpartij tussen 8 man in een kroeg is, lees je er niks over. Als er op een tribune een groepje van 8 mensen een beetje met elkaar duwen en trekken, dan verschijnt dat direct in de media.
Dan moet je helemaal niet raar opkijken dat een gestaakte wedstrijd, bovendien een bekerfinale, zo uitgebreid in de media terecht komt. Die Ajacieden hadden het gewoon niet moeten gooien. Of desnoods tijdens de opkomst moeten gooien. Dan was er minder/geen ophef geweest. Dit was gewoon hartstikke lomp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |