Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
feyenoorders zijn tegenwoordig ook wel erg makkelijk te vermaken, achja je moet wat
Iets met een pot en een ketel. En doe eens lief tegen Stijn.quote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als je thuis komt van een wedstrijd?
Oh wacht je gaat nooit.
Hooliganquote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als je thuis komt van een wedstrijd?
Oh wacht je gaat nooit.
geniet er nog van nu het nog kan, volgende week is het in rotterdam weer muisstil terwijl ajax kampioen is gewordenquote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.
Net als die 1-0 gister. Ik wilde m'n tv alweer uitzetten. Nou blij dat ik dat niet heb gedaan. Toen begon het vuurwerk pas. Letterlijk en figuurlijk(![]()
)
NIET DOENquote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar zo is het leven toch? Als je lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen.
Net als die 1-0 gister. Ik wilde m'n tv alweer uitzetten. Nou blij dat ik dat niet heb gedaan. Toen begon het vuurwerk pas. Letterlijk en figuurlijk(![]()
)
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.quote:Op maandag 21 april 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
geniet er nog van nu het nog kan, volgende week is het in rotterdam weer muisstil terwijl ajax kampioen is geworden
tenzij jullie de tweede plek weer "spontaan" gaan vieren![]()
![]()
![]()
Auw.quote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.
Ja we zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Die reactie ook van de F-sideAjax supporters zijn helemaal de weg kwijt.
Zo treurig dat het lachwekkend wordt. Mijn hemelquote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Die reactie ook van de F-sideAjax supporters zijn helemaal de weg kwijt.
nah heb al paar andere dingen afgesproken, maar de volgende dag kom ik wel even een bezoekje brengen hoorquote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij dat kampioenschap gezellig komen vieren in het Feijenoordtopic.
Je doet gek en brengt weer een bezoekje aan de fanshop?quote:Op maandag 21 april 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
nah heb al paar andere dingen afgesproken, maar de volgende dag kom ik wel even een bezoekje brengen hoor
vier jij je feestjes in een fanshopquote:Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je doet gek en brengt weer een bezoekje aan de fanshop?
Dat lijkt me ook niet het juiste woordquote:Op maandag 21 april 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle fanatieke zijn helemaal gek geworden zo goed.
het is dat ik een maandagse kater heb, anders had ik niks van je heel gelatenquote:Op maandag 21 april 2014 19:27 schreef Muto het volgende:
Arme Tyron, die bedoelt het allemaal niet zo.
Tyron nu:quote:Op maandag 21 april 2014 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beleef jij wedstrijden op een andere manier dan achter je pc met een haperende stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan, soms kijk ik weleens in een kroeg en soms bij vrienden, maar op zondag ben ik meestal brak van de avond ervoor dus dan kijk ik een streamquote:Op maandag 21 april 2014 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beleef jij wedstrijden op een andere manier dan achter je pc met een haperende stream
quote:Op maandag 21 april 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tyron nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een feest moet dat zijn. Ik veroordeel je niet hoor. Doe lekker je ding.quote:Op maandag 21 april 2014 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ligt eraan, soms kijk ik weleens in een kroeg en soms bij vrienden, maar op zondag ben ik meestal brak van de avond ervoor dus dan kijk ik een stream
ik weet dat ik volgens de rotterdamse regelboek geen ECKTE ben hoor, geen zorgen
voor meer persoonlijke verhalen mag je me altijd dm'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |