nee johquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je je daar mee bezig houd zeg.
Was een tinderhossel toevallig.quote:
Er is niks gestolenquote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klap die boy die haar van je heeft gestolen.
Niet zo over je heen laten lopen. Daar heeft een auto een achterbak voor en een huis een kelder.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat grappig is. Dat je ineens van een meisje spontaan niks meer hoort terwijl je best veel praat. Na 3 dagen stilte ineens een relatie update.
Aha.
Dan heb ik een update gemistquote:
POLSKA DUMA.quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een update gemist
Wat ben je toch poëtischquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo over je heen laten lopen. Daar heeft een auto een achterbak voor en een huis een kelder.
Je maakt je er anders wel druk om.quote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Was een tinderhossel toevallig.
[..]
Er is niks gestolen
Niet geheel verrassend gezien haar geheimzinnige houding.quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een update gemist
Je kan niet kwijtraken wat je nooit hadquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je maakt je er anders wel druk om.
Pokemonliedjes zingen is niet niks hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niet kwijtraken wat je nooit had
dat is echt zo'n #TienerFeiten quotequote:Op maandag 21 april 2014 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niet kwijtraken wat je nooit had
Ik heb dat volgens mij nooit verteld. Niet op FOK!quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pokemonliedjes zingen is niet niks hoor.
twitter:TienerFeiten twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:29:36Er is altijd een bepaalde zin in een liedje die in je hoofd blijft omdat die je herinnert aan een plaats, moment of persoon #tienerfeiten reageer retweet
Oh jawel, dat heb je wel gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nooit verteld. Niet op FOK!
En het gaat niet over haar
quote:Op zondag 6 april 2014 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fucking awesome. Toen we op het station stonden te wachten op haar trein pakte ze mijn pet af, zette hem achterstevoren op en ging de complete pokemon themesong zingen.
I will never let her go.
Ik betwijfel het ten zeerste dat jij een relatie update van FOK! hebt weggelatenquote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nooit verteld. Niet op FOK!
En het gaat niet over haar
Dat accountquote:Op maandag 21 april 2014 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TienerFeiten twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:29:36Er is altijd een bepaalde zin in een liedje die in je hoofd blijft omdat die je herinnert aan een plaats, moment of persoon #tienerfeiten reageer retweet
Jij ben een eng wijf dat veel te veel sherlocktquote:
Ja dat is opzich een dingetjequote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste dat jij een relatie update van FOK! hebt weggelaten
Nee hoor. Niks engs aan. Gewoon voornaamachternaam + pokemon.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ben een eng wijf dat veel te veel sherlockt
Shots fired.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste dat jij een relatie update van FOK! hebt weggelaten
maar je herinnert je ook alles en zoquote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks engs aan. Gewoon voornaamachternaam + pokemon.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heet Veerman, verrassend welWat blijft het toch een schitterend inteeltdorp
Ik herinner het me ook.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je herinnert je ook alles en zo
Viel 67e minuut in.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Henk Veerman scoort wel even 4 keer in 10 minuten.
Maar wij hebben dan ook een heel intieme no homo relatie. Snowbells is gewoon raarquote:
Godver.quote:Op maandag 21 april 2014 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TienerFeiten twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:29:36Er is altijd een bepaalde zin in een liedje die in je hoofd blijft omdat die je herinnert aan een plaats, moment of persoon #tienerfeiten reageer retweet
Mijn geheugen is wat dat betreft vrij goed.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tis 2 weken geleden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |