Ah, daar was ik al bang voor. Overigens viel het me op dat het voorste tandwiel behoorlijk haaienvinnen begint te vertonen. Meteen maar vervangen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:45 schreef Maegrim het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ja
[..]
dan is ie op helaas
Mooi, dan ben ik iig geen ezel, want dit waren écht niet de eerste keren dat ik op mijn bek ben gegaanquote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ezel stoot zich niet 23 keer aan dezelfde steen
Ja, alles; voor, achter én de ketting.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, daar was ik al bang voor. Overigens viel het me op dat het voorste tandwiel behoorlijk haaienvinnen begint te vertonen. Meteen maar vervangen dan?
Nog niet opnieuw door de regen gereden, maar volgens mij loopt ie nog geen haar beterquote:Op woensdag 23 april 2014 15:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Dit dus
Mjan, loopt jouw blok nou al beter? Of "stottert" hij nog steeds?
Eindelijk! Mooi manquote:Op woensdag 23 april 2014 17:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje afstellen nog, maar verder lijkt hij het allemaal prima te doenEnige geluidje is een diepe zware roffel uit de uitlaat, maar daar kan ik wel mee leven
quote:
Ah, oke. Dank!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alles; voor, achter én de ketting.
Misschien is de regelaar al kapoet.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:21 schreef Erasmo het volgende:
Nu laadt de accu wel weer bij![]()
Maar ik vermoed dat de spanningsregelaar op hogere snelheden toch niet meer goed gekoeld wordt dus morgen komt er nieuwe koelpasta tussen.
En volgende week onder begeleiding de carbs synchroniseren, alleen nog geen idee hoe dat gaat
Met een dot gas gaat de spanning mooi omhoog naar 13,5V dat is toch zat? Bij mijn auto's tenminste wel maar voor een motor zal het toch niet zoveel verschillen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is de regelaar al kapoet.
En syncen doe je met vacuüm meters als ik me niet vergis. veel verder weet ik het ook niet. Wel eens staan bekijken van een afstandje, maar nog nooit zelf gedaan
Wat SD al zegt, altijd alles "samen" vervangen, tandwiel voor, achter en de ketting zelfquote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, daar was ik al bang voor. Overigens viel het me op dat het voorste tandwiel behoorlijk haaienvinnen begint te vertonen. Meteen maar vervangen dan?
Das prima geloof ik, minimaal is vaak 12v ofzoquote:Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met een dot gas gaat de spanning mooi omhoog naar 13,5V dat is toch zat? Bij mijn auto's tenminste wel maar voor een motor zal het toch niet zoveel verschillen?
13.5 is een beetje magertjes, 13.8 - 14.0v is ideaal. sommige auto's doen zelfs meer tegenwoordig (die vreten ook lampjes) ivbm meer boordelektronica in moderne auto's.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met een dot gas gaat de spanning mooi omhoog naar 13,5V dat is toch zat? Bij mijn auto's tenminste wel maar voor een motor zal het toch niet zoveel verschillen?
12 volt draaiend is gewoon 200% niet goed. Dan laadt hij niet bij, of de accu is aan bonken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das prima geloof ik, minimaal is vaak 12v ofzo
Hoelang ben je nou al met dat kleppen stellen bezig man?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan mijn shimhouder niet verwijderen, want ik heb geen magneet in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |