abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139258546
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Walgelijk inderdaad. :r
En dan gek staan te kijken dat mensen "against" kiezen. _O-

Nou is het natuurlijk vooral verlekkerd salonfascisme van de EU-baasjes (waar deze "parlement"sleden ook bij horen blijkbaar); ze weten ook wel dat ze Farage, Beppe en Daniel niet kunnen stoppen, simpelweg omdat gelukkig de nog wel nadenkende tegenstand tegen ofwel de EU, ofwel de aanklacht tegen hen (ik neem aan dat de pro-EUers van FOK! nog niet zover zijn afgedreven dat ze dat zelfs steunen) te groot is om zo klein te krijgen.

Dat ze het met demoniseren (alcoholgebruik, dan wel -misbruik, al dan niet onterecht ontvangen vergoedingen, ridiculiseringen en hopeloos zielige nazificeringspogingen -hoe ironisch!-) proberen, zal waarschijnlijk wel doorgaan.

Effectief ben ik niet zo bang voor dit hopeloos naieve maakbaarheidsvodje, maar als het echt gebruikt gaat worden om keurige (geen racisten) politieke tegenstanders monddood te maken, sta ik vooraan om te protesteren dat mijn mooie Europa zo historisch-ironisch in fascisme gestort wordt... :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:26:11 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139258666
En zoals altijd hebben dergelijke types zeer willige helpers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139260086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:

Effectief ben ik niet zo bang voor dit hopeloos naieve maakbaarheidsvodje, maar als het echt gebruikt gaat worden om keurige (geen racisten) politieke tegenstanders monddood te maken, sta ik vooraan om te protesteren dat mijn mooie Europa zo historisch-ironisch in fascisme gestort wordt... :X
jaja... fascisme hier, fascisme daar.. kijk onder je bed straks ... je weet nooit.
Je cry woolf..... maar er is geen woolf. Of jij bent de woolf.
Die Schulz wilt iets verbieden en je zou het nog opzoeken? . Vooral zoeken....ik wil je verhaal met bron weten.. of het is weer zo'n broodje -aap-verhaal als in de openingspost.?
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:16:54 #104
45206 Pietverdriet
pi_139260173
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja... fascisme hier, fascisme daar.. kijk onder je bed straks ... je weet nooit.
Die Schulz wilt iets verbieden en je zou het nog opzoeken? . Vooral zoeken....ik wil je verhaal met bron weten.. of het is weer zo'n broodje -aap-verhaal als in de openingspost.?
Sorry, maar lees jij wel eens een behoorlijke krant? Die Schulz is bijzonder onfris, dictatoriaal, schrap passages in kritische rapporten.
pi_139260412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat denk je, ik vraag iets vriendelijk, dan krijg ik vast antwoord?

Ga lekker "graties" foie gras eten en champagne drinken met Markus, nuttige idioot.

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139266258
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sorry, maar lees jij wel eens een behoorlijke krant? Die Schulz is bijzonder onfris, dictatoriaal, schrap passages in kritische rapporten.
enlighten me.... wat zei die tot fascist verketterde Schulz precies, wat Matador bedoelde.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef El_Matador het volgende:

Om toch een beetje ontopic te blijven; Markus Schulz, de "President" van het Europees "Parlement" is ook voor censuur en zelfs vervolging van anti-EU-uitspraken, -groepen en -individuen.

Ware hij fascist, dan had dat allang breeduit in de media geweest.
Net zoals zijn mening dat anti-EU-uitspraken verboden zou moeten zijn.
Ik zie een parallel met de leugen in de openingspost.
Men heeft te weinig argumenten... dus verzint men maar een groot onrecht.
Tenzij Matador met zijn bron komt, dus
pi_139266496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

enlighten me.... wat zei die tot fascist verketterde Schulz precies, wat Matador bedoelde.

[..]

Ware hij fascist, dan had dat allang breeduit in de media geweest.
uitgaande van kritische media wel. Helaas zijn die niet "breeduit" beschikbaar en wordt de EU vooral door GeenStijl en YouTube doorgelicht.

In de OP van het Farage/Artikel50-topic vind je voldoende informatie hoezeer de media dingen die van belang zijn juist niet laten zien.

quote:
Tenzij Matador met zijn bron komt, dus
Je denkt, ik vraag het nog vriendelijker? :D

pi_139266609
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je denkt, ik vraag het nog vriendelijker? :D
Valt te proberen... toch ?
Maar je kunt je bewering niet staven met een krantenartikeltje natuurlijk ?
Als dat kon , dat had ik allang dat gelezen, of was het op tv en radio geweest.
Misschien een reden voor je om eens te overwegen of je iets verkeerd begrepen heb over de man die jij gaarne als fascist wilt zien.
Oke... geen bron voor die uitspraak. Laat maar zitten.
Kun je dan met andere bronnen bewijzen dat Schulz aanhanger is van fascisme ?
Doe je best..
pi_139266879
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Valt te proberen... toch ?
Maar je kunt je bewering niet staven met een krantenartikeltje natuurlijk ?
Als dat kon , dat had ik allang dat gelezen, of was het op tv en radio geweest.
Misschien een reden voor je om eens te overwegen of je iets verkeerd begrepen heb over de man die jij gaarne als fascist wilt zien.
Oke... geen bron voor die uitspraak. Laat maar zitten.
Kun je dan met andere bronnen bewijzen dat Schulz aanhanger is van fascisme ?
Doe je best..
Zoals ik zei zit ik mobiel, maar voel niet erg de behoefte je tegemoet te komen. Piet heeft al een mooie link gepost. Dat vind jij niet schokkend?

Je bent geen "aanhanger van het fascisme", fascisme uit zich in hoe iemand zich gedraagt. Zo heb ik er geen problemen mee als men Geert Wilders een fascist noemt vanwege de manier waarop hij zijn "Groep" leidt.

Het is de complete EUlite. Met als dieptepunt, de Vlaamse Dirkjan, het minifascistje Guy "identity thinking is the first step to the gas chambers of Auschwitz" Von Verhoffstadt.

Jij vindt dat soort uitspraken wel duiden op een niet-fascistische liberale respectvolle persoon? Brrr.

zaterdag 26 april 2014 @ 00:51:15 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_139269169
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef RemcoDelft het volgende:

Ook in Nederland viert politiek-correctheid hoogtij!
Nee, dat doet ze niet. Al zo'n tien jaar niet meer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_139269877
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals ik zei zit ik mobiel, maar voel niet erg de behoefte je tegemoet te komen. Piet heeft al een mooie link gepost. Dat vind jij niet schokkend?

Je bent geen "aanhanger van het fascisme", fascisme uit zich in hoe iemand zich gedraagt. Zo heb ik er geen problemen mee als men Geert Wilders een fascist noemt vanwege de manier waarop hij zijn "Groep" leidt.

Het is de complete EUlite. Met als dieptepunt, de Vlaamse Dirkjan, het minifascistje Guy "identity thinking is the first step to the gas chambers of Auschwitz" Von Verhoffstadt.

Jij vindt dat soort uitspraken wel duiden op een niet-fascistische liberale respectvolle persoon? Brrr.
Nu is Guy Verhofstadt ook al ineens een fascistje ?
Geef eerlijke kritiek, maar ga geen mensen op de brandstapel zetten wegens "fascisme" .
Ik vind jou de grootste engerd , in vergelijking met Schulz en Verhofstad.

Overigens... ben ik al vele jaren tegen het centralisme en het geldverslindende EU-complex van ambtenaren. De neiging is er om meer macht naar zich (=EU) toe te trekken. Vind ik ook best fout van Verhofstadt... Maar rechtse EU-sceptici neigen naar hysterie... SP niet... die trekt een lijn met haar kritiek. Die gaat niet verketteren
pi_139270030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nu is Guy Verhofstadt ook al ineens een fascistje ?
Geef eerlijke kritiek, maar ga geen mensen op de brandstapel zetten wegens "fascisme" .
Ik vind jou de grootste engerd , in vergelijking met Schulz en Verhofstad.

Overigens... ben ik al vele jaren tegen het centralisme en het geldverslindende EU-complex van ambtenaren. De neiging is er om meer macht naar zich (=EU) toe te trekken. Vind ik ook best fout van Verhofstadt... Maar rechtse EU-sceptici neigen naar hysterie... SP niet... die trekt een lijn met haar kritiek. Die gaat niet verketteren
Jij vindt mij "de grootste engerd"? _O-

Bijzonder leven heb je, je kent me niet eens. En dan nog het lef om iets van mij te eisen, dwaallicht.

En inhoudelijk ingaan op mijn punten kun je niet. De opmerking van Verhoffstadt, vind jij wel normaal?

pi_139270314
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vindt mij "de grootste engerd"? _O-

Bijzonder leven heb je, je kent me niet eens. En dan nog het lef om iets van mij te eisen, dwaallicht.

En inhoudelijk ingaan op mijn punten kun je niet. De opmerking van Verhoffstadt, vind jij wel normaal?
Je bent enger dan Schulz en Verhofstadt..
Maar geef eerst eens toe dat je beschuldigingen richting deze heren zeer ongefundeerd zijn
(Het verbod van Schulz en ze zijn fascisten)
Wil jij zo een alternatieve politiek aanbieden? Oei .... wat leeg
pi_139270766
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 01:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bent enger dan Schulz en Verhofstadt..
Moehahahaha. :*
quote:
Maar geef eerst eens toe dat je beschuldigingen richting deze heren zeer ongefundeerd zijn
(Het verbod van Schulz en ze zijn fascisten)
Wil jij zo een alternatieve politiek aanbieden? Oei .... wat leeg
nee, die blijven staan. De kern van de EU is fascisme (neoliberalisme/corporatisme voor grote bedrijven en communisme voor grote overheidstieten), Verhoffstadt is de perfecte belichaming van de lelijkheid van de EU.

Met natuurlijk de niet minder mooie "goden" als Rompiepompie en Hansje -ex-fascist- van Baalen.

zaterdag 26 april 2014 @ 02:50:21 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_139271025
Er valt veel lelijks over de Europese instituties te zeggen, maar ze als fascistisch bestempelen is echt larmoyante ketelmuziek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_139272399
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 02:50 schreef Ringo het volgende:
Er valt veel lelijks over de Europese instituties te zeggen, maar ze als fascistisch bestempelen is echt larmoyante ketelmuziek.
Ach, voor de simpelen van geest is het vast aantrekkelijk om zich er op die manier tegen af te zetten. Bespaart ze de moeite van inhoudelijke argumenten moeten bedenken.
  zaterdag 26 april 2014 @ 09:32:35 #117
45206 Pietverdriet
pi_139272491
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach, voor de simpelen van geest is het vast aantrekkelijk om zich er op die manier tegen af te zetten. Bespaart ze de moeite van inhoudelijke argumenten moeten bedenken.
Hoe waar, hoe waar
pi_139272727
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe waar, hoe waar
_O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')