En dan gek staan te kijken dat mensen "against" kiezen.quote:
jaja... fascisme hier, fascisme daar.. kijk onder je bed straks ... je weet nooit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:
Effectief ben ik niet zo bang voor dit hopeloos naieve maakbaarheidsvodje, maar als het echt gebruikt gaat worden om keurige (geen racisten) politieke tegenstanders monddood te maken, sta ik vooraan om te protesteren dat mijn mooie Europa zo historisch-ironisch in fascisme gestort wordt...
Sorry, maar lees jij wel eens een behoorlijke krant? Die Schulz is bijzonder onfris, dictatoriaal, schrap passages in kritische rapporten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja... fascisme hier, fascisme daar.. kijk onder je bed straks ... je weet nooit.
Je cry woolf..... maar er is geen woolf. Of jij bent de woolf.
Die Schulz wilt iets verbieden en je zou het nog opzoeken? . Vooral zoeken....ik wil je verhaal met bron weten.. of het is weer zo'n broodje -aap-verhaal als in de openingspost.?
Wat denk je, ik vraag iets vriendelijk, dan krijg ik vast antwoord?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja... fascisme hier, fascisme daar.. kijk onder je bed straks ... je weet nooit.
Je cry woolf..... maar er is geen woolf. Of jij bent de woolf.
Die Schulz wilt iets verbieden en je zou het nog opzoeken? . Vooral zoeken....ik wil je verhaal met bron weten.. of het is weer zo'n broodje -aap-verhaal als in de openingspost.?
enlighten me.... wat zei die tot fascist verketterde Schulz precies, wat Matador bedoelde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar lees jij wel eens een behoorlijke krant? Die Schulz is bijzonder onfris, dictatoriaal, schrap passages in kritische rapporten.
Ware hij fascist, dan had dat allang breeduit in de media geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Om toch een beetje ontopic te blijven; Markus Schulz, de "President" van het Europees "Parlement" is ook voor censuur en zelfs vervolging van anti-EU-uitspraken, -groepen en -individuen.
uitgaande van kritische media wel. Helaas zijn die niet "breeduit" beschikbaar en wordt de EU vooral door GeenStijl en YouTube doorgelicht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
enlighten me.... wat zei die tot fascist verketterde Schulz precies, wat Matador bedoelde.
[..]
Ware hij fascist, dan had dat allang breeduit in de media geweest.
Je denkt, ik vraag het nog vriendelijker?quote:Tenzij Matador met zijn bron komt, dus
Valt te proberen... toch ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je denkt, ik vraag het nog vriendelijker?
Zoals ik zei zit ik mobiel, maar voel niet erg de behoefte je tegemoet te komen. Piet heeft al een mooie link gepost. Dat vind jij niet schokkend?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Valt te proberen... toch ?
Maar je kunt je bewering niet staven met een krantenartikeltje natuurlijk ?
Als dat kon , dat had ik allang dat gelezen, of was het op tv en radio geweest.
Misschien een reden voor je om eens te overwegen of je iets verkeerd begrepen heb over de man die jij gaarne als fascist wilt zien.
Oke... geen bron voor die uitspraak. Laat maar zitten.
Kun je dan met andere bronnen bewijzen dat Schulz aanhanger is van fascisme ?
Doe je best..
Nee, dat doet ze niet. Al zo'n tien jaar niet meer.quote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Ook in Nederland viert politiek-correctheid hoogtij!
Nu is Guy Verhofstadt ook al ineens een fascistje ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals ik zei zit ik mobiel, maar voel niet erg de behoefte je tegemoet te komen. Piet heeft al een mooie link gepost. Dat vind jij niet schokkend?
Je bent geen "aanhanger van het fascisme", fascisme uit zich in hoe iemand zich gedraagt. Zo heb ik er geen problemen mee als men Geert Wilders een fascist noemt vanwege de manier waarop hij zijn "Groep" leidt.
Het is de complete EUlite. Met als dieptepunt, de Vlaamse Dirkjan, het minifascistje Guy "identity thinking is the first step to the gas chambers of Auschwitz" Von Verhoffstadt.
Jij vindt dat soort uitspraken wel duiden op een niet-fascistische liberale respectvolle persoon? Brrr.
Jij vindt mij "de grootste engerd"?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nu is Guy Verhofstadt ook al ineens een fascistje ?
Geef eerlijke kritiek, maar ga geen mensen op de brandstapel zetten wegens "fascisme" .
Ik vind jou de grootste engerd , in vergelijking met Schulz en Verhofstad.
Overigens... ben ik al vele jaren tegen het centralisme en het geldverslindende EU-complex van ambtenaren. De neiging is er om meer macht naar zich (=EU) toe te trekken. Vind ik ook best fout van Verhofstadt... Maar rechtse EU-sceptici neigen naar hysterie... SP niet... die trekt een lijn met haar kritiek. Die gaat niet verketteren
Je bent enger dan Schulz en Verhofstadt..quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt mij "de grootste engerd"?![]()
Bijzonder leven heb je, je kent me niet eens. En dan nog het lef om iets van mij te eisen, dwaallicht.
En inhoudelijk ingaan op mijn punten kun je niet. De opmerking van Verhoffstadt, vind jij wel normaal?
Moehahahaha.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent enger dan Schulz en Verhofstadt..
nee, die blijven staan. De kern van de EU is fascisme (neoliberalisme/corporatisme voor grote bedrijven en communisme voor grote overheidstieten), Verhoffstadt is de perfecte belichaming van de lelijkheid van de EU.quote:Maar geef eerst eens toe dat je beschuldigingen richting deze heren zeer ongefundeerd zijn
(Het verbod van Schulz en ze zijn fascisten)
Wil jij zo een alternatieve politiek aanbieden? Oei .... wat leeg
Ach, voor de simpelen van geest is het vast aantrekkelijk om zich er op die manier tegen af te zetten. Bespaart ze de moeite van inhoudelijke argumenten moeten bedenken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:50 schreef Ringo het volgende:
Er valt veel lelijks over de Europese instituties te zeggen, maar ze als fascistisch bestempelen is echt larmoyante ketelmuziek.
Hoe waar, hoe waarquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, voor de simpelen van geest is het vast aantrekkelijk om zich er op die manier tegen af te zetten. Bespaart ze de moeite van inhoudelijke argumenten moeten bedenken.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |