WE ARE THE CHAMPIONS OF BRITAINquote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag van Gaal het wel doen daarzo. Kan nu al niet wachten op van Gaal met de Engelse pers![]()
Ooh dat is nog toffer natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeDit is in Zwolle, ik zat in de Kuip.
Die is over een uurtje ongeveer, maar ik moet nog gigantisch veel studiewerk doen vandaag en morgenochtend dus uit zelfbehoud kijk ik op tvquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is nog toffer natuurlijk.
Ook bij huldiging geweest of komt die nog?
The death of the gladiolusquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WE ARE THE CHAMPIONS OF BRITAIN
AND MAYBE
EUROPE
YESSSSSSS
Huldiging zal nu aan de gang zijn. Begon om 3 uur hoorde ik.quote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is nog toffer natuurlijk.
Ook bij huldiging geweest of komt die nog?
Maarja als PEC supporter maak je dit maar één keer mee in de 30 jaarquote:Op maandag 21 april 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is over een uurtje ongeveer, maar ik moet nog gigantisch veel studiewerk doen vandaag en morgenochtend dus uit zelfbehoud kijk ik op tv
Maar je bent wel voor Feyenoord, en die vieren tegenwoordig ook al de prijzen van andere clubsquote:Op maandag 21 april 2014 15:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Huldiging zal nu aan de gang zijn. Begon om 3 uur hoorde ik.
Ik had er op zich wel naartoe kunnen gaan want het is best dichtbij maar ik ben geen PEC-supporter.
Naar de PEC huldiging geweest zeker met PEC vlag zwaaien dit datquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet niks natuurlijk vuurwerkjes gooien xd
Hahah wat ben je toch grappig Jr. Nee Hardstyle/Hardcore party gehad.quote:Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je bent wel voor Feyenoord, en die vieren tegenwoordig ook al de prijzen van andere clubs
[..]
Naar de PEC huldiging geweest zeker met PEC vlag zwaaien dit dat
Juichen voor PEC omdat ze van Ajax winnen vind ik wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je bent wel voor Feyenoord, en die vieren tegenwoordig ook al de prijzen van andere clubs
[..]
Naar de PEC huldiging geweest zeker met PEC vlag zwaaien dit dat
Bacheloressay haal ik dan niet, dat zou zonde zijn van een jaar van mijn levenquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja als PEC supporter maak je dit maar één keer mee in de 30 jaar. Dus dan kun je ook denken, fuck mijn studie
als het nou onverdiend was, is toch mooiquote:Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit met groot chagerijn te kijken naar RTV Oost maar toch kijk ik er naar. Ze maken er wel een mooi feestje van.
Dat vind ik gewoon vrij treurig.quote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Juichen voor PEC omdat ze van Ajax winnen vind ik wel een beetje overdreven.
Gister stonden er in Utrecht en Rotterdam allemaal groepen mensen de supportersbussen toe te juichenquote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Juichen voor PEC omdat ze van Ajax winnen vind ik wel een beetje overdreven.
Wat 410 deed is dan nog wel een pak treuriger.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon vrij treurig.
Net als wat die Ajax hooligans deden gisteren.
Ach je leeft maar één keer. En dan haal je die studiewerkzaamheden maar op een ander moment inquote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bacheloressay haal ik dan niet, dat zou zonde zijn van een jaar van mijn leven![]()
Ik vind het allemaal vrij triest.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat 410 deed is dan nog wel een pak treuriger.
Hahah jij bent echt gigantisch slecht voor mijn motivatiequote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je leeft maar één keer. En dan haal je die studiewerkzaamheden maar op een ander moment in
Aangezien ik op Zwolle op school zit krijg ik het morgen heel zwaar. Ik heb een veel te grote bek opgezet dat Ajax met 5-0 gaat winnen. Verliezen we met 5-1quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het nou onverdiend was, is toch mooi
Waar zit je op school?quote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik op Zwolle op school zit krijg ik het morgen heel zwaar. Ik heb een veel te grote bek opgezet dat Ajax met 5-0 gaat winnen. Verliezen we met 5-1
ik had ook wel gedacht dat Ajax zou winnen, niet met 5-0, dat dan weer nietquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik op Zwolle op school zit krijg ik het morgen heel zwaar. Ik heb een veel te grote bek opgezet dat Ajax met 5-0 gaat winnen. Verliezen we met 5-1
Tja maar komop, hoe vaak wint PEC nou een prijsquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah jij bent echt gigantisch slecht voor mijn motivatie
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar komop, hoe vaak wint PEC nou een prijs
Een camera voor de foto's?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Ik heb 5 belangrijke ingredienten, maar ik mis er nog 1.
Vuil onder de nagels?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Wereldgerechten pakje van Knor?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Een vrouw om het klaar te maken ?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, zo erg is dat toch niet? Windesheim heeft een veel slechtere naam.
Dus Willem II is over 10 minuten kampioen als het zo blijft? Toch even de tv aanzetten dan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het logisch uitleggen.
Er zijn nu 36 wedstrijden gespeeld. De stand is als volgt
Willem II 73
Dordrecht 71
Winst Willem II
Puntenverlies Dordrecht
-------------------------------+
Willem II kampioen
Iwanius is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk dat Nasi a la Johannes een culinair begrip is geworden op FOK!
Ook daarbuiten heeft Windesheim echt geen goede naam. Niet lang geleden nog dat mensen in de zomervakantie naar binnen konden lopen en tentamens mee konden nemenquote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.
Overigens is Windesheim hbo en Deltion mbo.
Die houdt niet zo van "hollandse"nasi.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iwanius is het hier niet mee eens.
Aardig wat vrienden van me zitten op het Windesheim, of hebben er op gezeten. En vrijwel iedereen heeft slechte ervaringen. Slechte docenten, kwalitatief slechte colleges, veel bureaucratie und so weiter.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.
Overigens is Windesheim hbo en Deltion mbo.
Dat is bijna bij alle hogescholen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig wat vrienden van me zitten op het Windesheim, of hebben er op gezeten. En vrijwel iedereen heeft slechte ervaringen. Slechte docenten, kwalitatief slechte colleges, veel bureaucratie und so weiter.
Ik heb net gelezen dat ze de regels hebben overtreden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Willem II is over 10 minuten kampioen als het zo blijft? Toch even de tv aanzetten dan.
Ik zit op het Windesheim. Is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig wat vrienden van me zitten op het Windesheim, of hebben er op gezeten. En vrijwel iedereen heeft slechte ervaringen. Slechte docenten, kwalitatief slechte colleges, veel bureaucratie und so weiter.
Ik mis bij alle Hollandse nasi's de Wijcko satesaus, augurken en atjar, tegenvallertje wel.quote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die houdt niet zo van "hollandse"nasi.
Lopen. Da's sneller.quote:Op maandag 21 april 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 5 minuten lopen en 1 minuut fietsen naar de winkel.
Wat zal ik doen
Dit boeit me niet echt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 5 minuten lopen en 1 minuut fietsen naar de winkel.
Wat zal ik doen
Ik weet zeker dat iedereen zich verheugt op je foto verslagquote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik mis bij alle Hollandse nasi's de Wijcko satesaus, augurken en atjar, tegenvallertje wel.
Misschien waag ik binnenkort eens een poging.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen zich verheugt op je foto verslag
Hij heeft wel het monopolie op alle nieuwsuitzendingen hè.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef mrstylo het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/uitzendingen/rtl-nieuws-laat-187
Hier ook monopoly.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel het monopolie op alle nieuwsuitzendingen hè.
xd
quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel het monopolie op alle nieuwsuitzendingen hè.
xd
Waar moet ik die vent aan herkennen? Ik ken die hele gozer niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef mrstylo het volgende:
Hier ook monopoly.
Hij plaatst graag foto's van zichzelf online.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar moet ik die vent aan herkennen? Ik ken die hele gozer niet.
Die vent is bij zes verschillende omroepen op televisie geweestquote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef mrstylo het volgende:
Hier ook monopoly.
Is die van de verkeerde kant?quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij plaatst graag foto's van zichzelf online.
Hij heeft er wel een FOK! chick mee gekregen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo zo.quote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die vent is bij zes verschillende omroepen op televisie geweest
Aandachtshoer.quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fotoboek van Monopolyquote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar moet ik die vent aan herkennen? Ik ken die hele gozer niet.
Hij wilde wel heel graag op tv.quote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die vent is bij zes verschillende omroepen op televisie geweest
Zo zo!quote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een FOK! chick mee gekregen.
quote:
Maar 1 doelpunt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
Wedstrijd gemist, wat heeft Ajax gemaakt?
veegpartij 5-1quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
Een gat in het veld van de Kuipquote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
Het was vuurwerk op het veld.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
5-1, simpele potquote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
Ken ik al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |