ik had ook wel gedacht dat Ajax zou winnen, niet met 5-0, dat dan weer nietquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik op Zwolle op school zit krijg ik het morgen heel zwaar. Ik heb een veel te grote bek opgezet dat Ajax met 5-0 gaat winnen. Verliezen we met 5-1
Tja maar komop, hoe vaak wint PEC nou een prijsquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah jij bent echt gigantisch slecht voor mijn motivatie
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar komop, hoe vaak wint PEC nou een prijs
Een camera voor de foto's?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Ik heb 5 belangrijke ingredienten, maar ik mis er nog 1.
Vuil onder de nagels?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Wereldgerechten pakje van Knor?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Een vrouw om het klaar te maken ?quote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in nasi.
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, zo erg is dat toch niet? Windesheim heeft een veel slechtere naam.
Dus Willem II is over 10 minuten kampioen als het zo blijft? Toch even de tv aanzetten dan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het logisch uitleggen.
Er zijn nu 36 wedstrijden gespeeld. De stand is als volgt
Willem II 73
Dordrecht 71
Winst Willem II
Puntenverlies Dordrecht
-------------------------------+
Willem II kampioen
Iwanius is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk dat Nasi a la Johannes een culinair begrip is geworden op FOK!
Ook daarbuiten heeft Windesheim echt geen goede naam. Niet lang geleden nog dat mensen in de zomervakantie naar binnen konden lopen en tentamens mee konden nemenquote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.
Overigens is Windesheim hbo en Deltion mbo.
Die houdt niet zo van "hollandse"nasi.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iwanius is het hier niet mee eens.
Aardig wat vrienden van me zitten op het Windesheim, of hebben er op gezeten. En vrijwel iedereen heeft slechte ervaringen. Slechte docenten, kwalitatief slechte colleges, veel bureaucratie und so weiter.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was alleen de opleiding journalistiek van Windesheim die zo schrikbarend slecht was.
Overigens is Windesheim hbo en Deltion mbo.
Dat is bijna bij alle hogescholen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig wat vrienden van me zitten op het Windesheim, of hebben er op gezeten. En vrijwel iedereen heeft slechte ervaringen. Slechte docenten, kwalitatief slechte colleges, veel bureaucratie und so weiter.
Ik heb net gelezen dat ze de regels hebben overtreden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Willem II is over 10 minuten kampioen als het zo blijft? Toch even de tv aanzetten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |