Ik thuis maar heb niet zon goeien band met mn ouders. Zij willen vanalles samen doen altijd maar ik niet; zit bijna altijd gewoon boven, kom meestal alleen voor eten naar onderquote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook fulltime ook nog thuis, Zo heel veel thuis ben ik eigenlijk ook niet gezien de lange dagen die ik heb.
Ja vreselijk die lange dagenquote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook fulltime ook nog thuis, Zo heel veel thuis ben ik eigenlijk ook niet gezien de lange dagen die ik heb.
Naar beneden voor etenquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik thuis maar heb niet zon goeien band met mn ouders. Zij willen vanalles samen doen altijd maar ik niet; zit bijna altijd gewoon boven, kom meestal alleen voor eten naar onder
Jij bent gewoon een echte fokkerquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik thuis maar heb niet zon goeien band met mn ouders. Zij willen vanalles samen doen altijd maar ik niet; zit bijna altijd gewoon boven, kom meestal alleen voor eten naar onder
Oh nee zo bont heb ik het nog nooit gemaaktquote:Op maandag 21 april 2014 14:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Naar beneden voor eten
Blijkt het niet te vreten te zijn
Pizza bestellen
Oh zo vaak hierquote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh nee zo bont heb ik het nog nooit gemaakt
Dikzakquote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh zo vaak hier
Elke pizzakoerier kent me wel ondertussen
Maar jouw ma wordt niet boos dan als jij haar eten niet eet en pizza bestelt?quote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh zo vaak hier
Elke pizzakoerier kent me wel ondertussen
Flipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope..quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar jouw ma wordt niet boos dan als jij haar eten niet eet en pizza bestelt?
Ben je zo kieskeurig danquote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope..
Ik zeg dan: Gatvedamme. en dan is de standaard reactie: Oh dan komt er weer pizza!
Mijn ma wordt dan boos, zegt dat ik maar het hs uit moet als het me niet bevalt en laat me no way pizza bestellenquote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope..
Ik zeg dan: Gatvedamme. en dan is de standaard reactie: Oh dan komt er weer pizza!
quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ben moeilijk met eten, lust niet zoveel
Grow the fuck up ?Õ?quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ben moeilijk met eten, lust niet zoveel
Lukt niet, als ik iets niet vind te pruimen hoef ik het gewoon niet. Zoals aardappelenquote:Op maandag 21 april 2014 15:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Of je zet je er overheen en eet het gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |