Leisure Managementquote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef hboboy het volgende:
Hallo iedereen,
Ik wil z.s.m mijn propedeuse gaan halen( 60 studiepunten). Alleen twijfel ik nog tussen hbo Rechten en Mer. Rechten heeft als voordeel dat ik mijn Nederlands kan bijspijkeren. Maar aan de andere kant zal ik voornamelijk te maken krijgen met ellenlange droge stof, en ik ben bang dat dat super saai gaat zijn. En met Mer vrees ik dat ik teveel m&o stof krijg en statistiek daar ben ik echt super slecht in. Maar de rest zal vast wel een makkie zijn.
Mijn vraag is nu wat voor (pret)studie moet ik gaan doen?
Alvast bedankt.
Nee, maar communicatie stelt echt geen zak voor zover ik dit heb vernomen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een note gekregen omdat ik hbo clown in deze context heb geroepen
Ja maar daar moet je nog wat doen. Bij vrijetijdsmanagement nietquote:Op maandag 21 april 2014 01:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, maar communicatie stelt echt geen zak voor zover ik dit heb vernomen.
wat een onzin man, alsof je dat diploma krijgt door je op studielink in te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2014 01:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je nog wat doen. Bij vrijetijdsmanagement niet
vraag me wel af wat je ermee kan worden
Geen van beide! Volg een opleiding die je wat meer toekomstperspectief biedt en ga er maar niet van uit dat je automatisch slaagt op een universiteit.quote:Op zondag 20 april 2014 17:03 schreef hboboy het volgende:
Hallo iedereen,
Ik wil z.s.m mijn propedeuse gaan halen( 60 studiepunten). Alleen twijfel ik nog tussen hbo Rechten en Mer. Rechten heeft als voordeel dat ik mijn Nederlands kan bijspijkeren. Maar aan de andere kant zal ik voornamelijk te maken krijgen met ellenlange droge stof, en ik ben bang dat dat super saai gaat zijn. En met Mer vrees ik dat ik teveel m&o stof krijg en statistiek daar ben ik echt super slecht in. Maar de rest zal vast wel een makkie zijn.
Mijn vraag is nu wat voor (pret)studie moet ik gaan doen?
Alvast bedankt.
eens met bram. Hbo rechten en mer zijn wel de meest dramatische keuzes die je kan verzinnen in dat spectrum.quote:Op maandag 21 april 2014 02:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen van beide! Volg een opleiding die je wat meer toekomstperspectief biedt en ga er maar niet van uit dat je automatisch slaagt op een universiteit.
jij denkt toch niet dat je Mahar of Erik kan beaten, dus je weet helemaal niets over rechten:(quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Hier over twijfelen![]()
Sowieso MER, kan je alles mee![]()
Ik hoef meestal niet eens op gesprek te komen als ik solliciteer. Als werkgevers mijn CV ( en specifiek de MER ) zien is de job al binnen.
Gewoon management, bedrijfseconomie, rechten ( verschillende soorten: privaat, belasting etc), accountancy, marketing, logistiek, P&O. Alles kan je ermee.
Vooral de HES bij de Arena is aan te raden. Als je verder vragen hebt kan je altijd mij of Flips een DM sturen
Uh, waar gaat dit overquote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat je Mahar of Erik kan beaten, dus je weet helemaal niets over rechten:(
Jij hebt toch ook MER gedaan? En nu zit je opeens op de UVA?quote:Op maandag 21 april 2014 11:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
eens met bram. Hbo rechten en mer zijn wel de meest dramatische keuzes die je kan verzinnen in dat spectrum.
Ha, goeiequote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Hier over twijfelen![]()
Sowieso MER, kan je alles mee![]()
Ik hoef meestal niet eens op gesprek te komen als ik solliciteer. Als werkgevers mijn CV ( en specifiek de MER ) zien is de job al binnen.
Gewoon management, bedrijfseconomie, rechten ( verschillende soorten: privaat, belasting etc), accountancy, marketing, logistiek, P&O. Alles kan je ermee.
Vooral de HES bij de Arena is aan te raden. Als je verder vragen hebt kan je altijd mij of Flips een DM sturen
Ah, trollaccount dus. Maar, dat klopt ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef hboboy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook MER gedaan? En nu zit je opeens op de UVA?
Wie zegt dat ik de uni wil gaan doen? Ik ga echt geen boeken uit mijn hoofd leren van 3000 blz. Ik wil gewoon mijn diploma in vier jaar halen op het hbo en dan emigreren.quote:Op maandag 21 april 2014 02:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen van beide! Volg een opleiding die je wat meer toekomstperspectief biedt en ga er maar niet van uit dat je automatisch slaagt op een universiteit.
Je zit vandaag in een sarcastische bui!quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Ryon het volgende:
MER
Eerstejaars krijgen al contracten aangeboden wanneer ze net in de collegebanken zitten. Recruiters staan de hele dag voor de HES te werven. Als je stage moet gaan lopen kan je rekenen op een flink bedrag aan tekengeld, sterker nog, alleen al ingaan op een uitnodiging voor een gesprek levert al een mooi bedrag op. Ik zou het wel weten als ik moest kiezen.
Nee sommige dingen blijven je altijd bij. Werk je nog steeds bij de AH?quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah, trollaccount dus. Maar, dat klopt ja.
Je hebt het over je Pquote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef hboboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de uni wil gaan doen? Ik ga echt geen boeken uit mijn hoofd leren van 3000 blz. Ik wil gewoon mijn diploma in vier jaar halen op het hbo en dan emigreren.
Ik twijfel gewoon tussen hbo rechten en MER?
ah, dus even lekker op de kosten van de belastingbetaler studeren en zodra jij hebt wat je hebt, vertrek je meteen? Flikker dan lekker meteen op met zo'n instellingquote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef hboboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de uni wil gaan doen? Ik ga echt geen boeken uit mijn hoofd leren van 3000 blz. Ik wil gewoon mijn diploma in vier jaar halen op het hbo en dan emigreren.
Ik twijfel gewoon tussen hbo rechten en MER?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |