Geen tafeltje gehaald, no offense, maar het was marokkodag bij de lack tafeltjesquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sow nu al terug idd?
Pics van je tafeltje
Voor niks gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen tafeltje gehaald, no offense, maar het was marokkodag bij de lack tafeltjes
kom curvenquote:Op maandag 21 april 2014 13:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Dat jij nou potloodjes jat om te gebruiken tijdens hihi
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 13:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kom er aan, eerst even broodje maken
Is weer zon dag dat niks lukt, kan ik het niet meer aan mezelf meer op te fokken. Ga community kijkenquote:
En dan middenin stoppenquote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is weer zon dag dat niks lukt, kan ik het niet meer aan mezelf meer op te fokken. Ga community kijken
quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoe waren de showtjes gisteren? Heb ik wat bijzonders gemist?
quote:Op maandag 21 april 2014 14:41 schreef Studiotje het volgende:
WcPot kan me nu opsporen als die in de buurt is
Woont in het steegje bij de C1000 naast de kartonnen dozenquote:
curve jij nooit?quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Woont in het steegje bij de C1000 naast de kartonnen dozen
In de kartonnen dozen!?quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Neemaar weet je echt waar hij woont?quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ongeveer wel jaquote:Op maandag 21 april 2014 14:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neemaar weet je echt waar hij woont?
quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als Pot nu eens zegt hoelaat hij daar is kunnen jullie meeten! Zou ik doen, maar hij is nooit hier in de buurt.quote:Op maandag 21 april 2014 14:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ietsjes verderrechtdoor in plaats van achter de C1000 gaan met je vrachtwaggol en dan eh, ja, daar ergens.
Zo, teveel info
Ik ben overdag meestal aan het werk een stukje verderop, en hij komt dan met zijn vrachtwaggol, dus dat word moeilijkquote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als Pot nu eens zegt hoelaat hij daar is kunnen jullie meeten! Zou ik doen, maar hij is nooit hier in de buurt.
Je werkt fulltime? Woon je alleen eigenlijk? Of bij pa/ma?quote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben overdag meestal aan het werk een stukje verderop, en hij komt dan met zijn vrachtwaggol, dus dat word moeilijk
En ik weet meestal pas een dag van te voren mijn eerste rit. En als het mijn tweede rit is dan pas de dag zelfquote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben overdag meestal aan het werk een stukje verderop, en hij komt dan met zijn vrachtwaggol, dus dat word moeilijk
Ja fulltime, Bij den moedersquote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je werkt fulltime? Woon je alleen eigenlijk? Of bij pa/ma?
Je rijd ook bijna langs men werk langs hoorquote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik weet meestal pas een dag van te voren mijn eerste rit. En als het mijn tweede rit is dan pas de dag zelf
Welk gebouw dan dat toeter ik wel een keerquote:Op maandag 21 april 2014 14:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je rijd ook bijna langs men werk langs hoor
Nah, je moet dan omrijden.quote:Op maandag 21 april 2014 14:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Welk gebouw dan dat toeter ik wel een keer
Ik ook fulltime ook nog thuis, Zo heel veel thuis ben ik eigenlijk ook niet gezien de lange dagen die ik heb.quote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja fulltime, Bij den moederslekker sparen voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |