Ja het ging me alleen om Sammy en Zoë toen ik ze heb opgehaaldquote:Op woensdag 23 april 2014 18:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat leuk dit ga ik volgen. Je denkt ik neem twee poezen straks heb je tijdelijk een heel dozijn
Tja agh jij kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja het ging me alleen om Sammy en Zoë toen ik ze heb opgehaald
Nee, maar vind het wel vreemd dat de vorige eigenaren niet weten wanneer ze buiten is geweest. Exacte datum maakt me niet uit maar zou fijn zijn om te weten in welke week dat is geweest. Het enige wat ze zeiden is dat ze een keer is ontsnapt uit het keukenraam.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja agh jij kan er ook niks aan doen
Tja ik denk dat haar zwangerschap een duidelijk bewijs is van hun laksheid. Dus dat ze dat niet meer weten verbaasd me dan ook niet haha.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, maar vind het wel vreemd dat de vorige eigenaren niet weten wanneer ze buiten is geweest. Exacte datum maakt me niet uit maar zou fijn zijn om te weten in welke week dat is geweest. Het enige wat ze zeiden is dat ze een keer is ontsnapt uit het keukenraam.
Wat een plofbuikje.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze gaat steeds aan de wandel als ik een foto wil maken, dus niet zo duidelijk geworden. Maar vind deze foto best duidelijk. Normaal is het een heel tenger poesje.
[ afbeelding ]
Jup, duidelijkquote:Op woensdag 23 april 2014 18:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze gaat steeds aan de wandel als ik een foto wil maken, dus niet zo duidelijk geworden. Maar vind deze foto best duidelijk. Normaal is het een heel tenger poesje.
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet te snel hoor, helemaal niet als dat goed voelt voor je. Tis een kleine moeite om 'm aan (en hopelijk snel weer af) te melden en wie weet issie daardoor wel sneller weer thuis. En hij mag nog niet zo lang naar buiten toch? Ik had ook meteen actie ondernomenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zoë mist haar broertje heel erg, niks anders dan miauwen en voor het raam staan kijken. Heb al gecheckt of de dierenambulance een kater heeft moeten ophalen maar bij het asiel in Winschoten is niks binnengekomen. Zijn ook geen aangereden katten opgehaald.
Voor de zekerheid wel al de vermissing online doorgegeven dus staat op de site nu bij vermiste dieren.
Sommige mensen vinden dat ik daar snel mee ben, maar Sammy is nooit een hele nacht weg. Is normaal gesproken altijd rond een uur of elf wel weer binnen. En als die er niet is hoef ik maar even te schudden met een doos brokken en hij komt aangerend. Dus ik maak me zorgen om hem, dit is niks voor Sammy om zo lang weg te blijven.
ik zou hetzelfde hebben gedaan.. je voelt vaak zelf wel aan hoelang een kat wegblijft en of het normaal is. Ik heb een poezedame die veel buiten is, maar nooit langer dan een uur of 4-5 achtereen.. toen ze een keer van sohtends vroeg tot savonds laat weg was maakte ik me dan ook erg zorgen.. uiteindelijk bleek ze opgesloten te zitten in het tuinhuis.. maar ken het gevoel idd wanneer je merkt dat het niet klopt.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zoë mist haar broertje heel erg, niks anders dan miauwen en voor het raam staan kijken. Heb al gecheckt of de dierenambulance een kater heeft moeten ophalen maar bij het asiel in Winschoten is niks binnengekomen. Zijn ook geen aangereden katten opgehaald.
Voor de zekerheid wel al de vermissing online doorgegeven dus staat op de site nu bij vermiste dieren.
Sommige mensen vinden dat ik daar snel mee ben, maar Sammy is nooit een hele nacht weg. Is normaal gesproken altijd rond een uur of elf wel weer binnen. En als die er niet is hoef ik maar even te schudden met een doos brokken en hij komt aangerend. Dus ik maak me zorgen om hem, dit is niks voor Sammy om zo lang weg te blijven.
Check je regelmatig buiten schuddend met brokjes of hij het misschien hoort? Hoop dat ie snel gezond terug is.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
jeej gelukkig maar!! Misschien stond hij vannacht ook al een paar keer voor de deur toen je sliep en dacht toen: laat maar probeer het nog welquote:Op donderdag 24 april 2014 16:05 schreef Wildervankstertje het volgende:
Sammy is weer thuis![]()
![]()
![]()
Moest net heel even weg naar mijn moeder en toen ik terug kwam lag hij in het zonnetje achter het huis.
Rende meteen naar zijn voerbakje en at hem in 1x leeg
Ahhhwwwquote:Op donderdag 24 april 2014 17:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer-zus liefde
Denk dat het dan elk moment kan gaan gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:03 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze is behoorlijk kalm nu, zelfs voor een kattensnoepje komt ze de doos niet meer uit terwijl ze dat normaal gesproken wel doet, dan wordt ze al wild als ze merk dat ik het bakje met kattensnoepjes in mijn handen heb.
Ze spint ook heel hard, zelfs als ze niet geaaid wordt, doet telkens der achterpootjes wijd. Ik herinner me nog mijn Snappie, die vertoonde precies hetzelfde gedrag toen ze ging bevallen.
Maar ik weet ook dat Zoë er goed in is mensen voor de gek te houdenDus het is afwachten.
Denk het ook, hard spinnen is bij poezen niet alleen een teken dat ze zich op hun gemak voelen maar ze doen het ook als ze bevallen en pijn hebben, soort van wegpuffen van de weeën.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denk dat het dan elk moment kan gaan gebeuren
Hihi told ya so!quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is begonnen
![]()
En wat lief die 2 samen
Valt nog niets te zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik mis hier toch heel erg die livestream nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |