Ahhhwwwquote:Op donderdag 24 april 2014 17:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer-zus liefde
Denk dat het dan elk moment kan gaan gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:03 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze is behoorlijk kalm nu, zelfs voor een kattensnoepje komt ze de doos niet meer uit terwijl ze dat normaal gesproken wel doet, dan wordt ze al wild als ze merk dat ik het bakje met kattensnoepjes in mijn handen heb.
Ze spint ook heel hard, zelfs als ze niet geaaid wordt, doet telkens der achterpootjes wijd. Ik herinner me nog mijn Snappie, die vertoonde precies hetzelfde gedrag toen ze ging bevallen.
Maar ik weet ook dat Zoë er goed in is mensen voor de gek te houdenDus het is afwachten.
Denk het ook, hard spinnen is bij poezen niet alleen een teken dat ze zich op hun gemak voelen maar ze doen het ook als ze bevallen en pijn hebben, soort van wegpuffen van de weeën.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denk dat het dan elk moment kan gaan gebeuren
Hihi told ya so!quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is begonnen
![]()
En wat lief die 2 samen
Valt nog niets te zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik mis hier toch heel erg die livestream nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |