echt man ze hebben die zender zo kankerhard verneukt. Vroeger altijd boeiende docu's, reclames van 2 minuten ofzo, maarja dat is te hoog gegrepen voor Harrie en Gerda, dus nu al die "reality"shows. Gaan binnenkort een of andere goudserie (quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, Discovery gaat vanaf volgens week Game of Thrones uitzenden?Waar gaat het heen met die zender.
[..]
Ja dat sowieso lol.
Discovery en NatGeo waren vroeger baas, nu kijk ik alleen nog TLCquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
echt man ze hebben die zender zo kankerhard verneukt. Vroeger altijd boeiende docu's, reclames van 2 minuten ofzo, maarja dat is te hoog gegrepen voor Harrie en Gerda, dus nu al die "reality"shows. Gaan binnenkort een of andere goudserie () uitzenden. Echt dat kanaal is helemaal de weg kwijt. Kijk nog liever hitler docu's op History Channel.
honey boobooquote:Op dinsdag 22 april 2014 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Discovery en NatGeo waren vroeger baas, nu kijk ik alleen nog TLC
Als maar ultra hd is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
honey booboo
Kijk gewoon geen tv meer, heb zo'n smart tv dus stream 90% van alles wat ik kijk daarop, muziek ook via de YouTube app op je mobi te streamen. Beste uitvinding ooit die smart tv's
Echt hé.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
echt man ze hebben die zender zo kankerhard verneukt. Vroeger altijd boeiende docu's, reclames van 2 minuten ofzo, maarja dat is te hoog gegrepen voor Harrie en Gerda, dus nu al die "reality"shows. Gaan binnenkort een of andere goudserie () uitzenden. Echt dat kanaal is helemaal de weg kwijt. Kijk nog liever hitler docu's op History Channel.
Wou die stoppen met FOK! of zo? Zijn vriend/collega is wel actief op FOK! zag ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup, vandaag nog gesproken op FB.
We wonen niet samen hequote:Op dinsdag 22 april 2014 08:25 schreef Ethanolic het volgende:
Niet verkeerd, lekker uitgeslapen deze derde paasdag. Hoe rollen de zaken in huize Weissman-MsMessy?
Is this MsMessy speakin?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
We wonen niet samen he
Maar voor de rest goed hoor lieverd
Nice!quote:
Zwakkeling.quote:
Wajong?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef fathank het volgende:
lol 4 uur in de gym waar haal je uberhaupt de tijd vandaan meerdere keren per week?
je mag 3 mannen tongen voor je officieel gay bent ik denk dat dit de 2de wordtquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is toch een heerlijk mannetje die precies weet wat ie wil?
Is toch heerlijk meid. Lekker gulpje open en genieten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je mag 3 mannen tongen voor je officieel gay bent ik denk dat dit de 2de wordt
Deze boi is wel gespiert.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is toch heerlijk meid. Lekker gulpje open en genieten.
[ afbeelding ]
swek
kun je alsjeblieft je trainingschema en kuurschema ff posten? ik wil ook zo sick wordequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is toch heerlijk meid. Lekker gulpje open en genieten.
[ afbeelding ]
swek
Gewoon lekker toned, beetje zoals Ryan Gosling. Je wil niet te groot worden anders krijg je straks geen baan meer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kun je alsjeblieft je trainingschema en kuurschema ff posten? ik wil ook zo sick worde
ja, anders krijg je je banden van je rugzak niet meer van je schouders af....quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon lekker toned, beetje zoals Ryan Gosling. Je wil niet te groot worden anders krijg je straks geen baan meer.
10sec gekeken naar een bench press met halve rom. 10 seconden van m'n leven kwijt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat is Jeff zwak zegEkte boodybilder
Ik weet ook niet hoe ik er op kwamquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
10sec gekeken naar een bench press met halve rom. 10 seconden van m'n leven kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |