Yeah, Sheiko mi mang, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat we een vast weightlifting/powerlifting groepje hebben daar die er vaak ook lang zijn en het dus gezellig is. Anders was het wel iets minder denk ik, maar moet sowieso gainz maken dus geen keus.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Jahr00n het volgende:
Wat de neuk lees ik hier? 4 uur in de gym?Wat de neukende fuck?
Toen ik The Cube deed was ik ook vrij snel klaar ja.quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
4 uur trek ik niet omdat ik dan om half 6 in de gym ben, om 10 uur thuis en dan moet je nog eten5 kwartier vind ik prima.
Lekker brah. Moet nog steeds even naar een paar oefeningen kijken die ikzelf misschien kan toevoegen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ahh zo, merk wel redelijke vooruitgang sinds dat ik begonnen ben maar ik mis de gym stiekem wel een beetje. Maar goed, ik lap nu niks en kan de centen mooi in de portomonnee halen totdat ik een homegym heb
Momenteel: A-C-A-B-rust-A-C-A-B-rust
A
Halo's
Around the world
Thrusters
Floor press
Swings
Windmill
Farmers carry
B
Grip training + wat stability zooi
C
Hardlopen
Mwah, als je reserves goed gevuld zijn dan valt dat heel erg mee. Lange afstand sporters moeten zich daar meer zorgen over maken, en zelfs dan valt het nog mee hoe snel dat gaat.quote:
Klopt, ik heb ook geen leven, maar daarom zitten we toch ook op FOK!?quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, als jij zoveel tijd er aan wil kwijt zijn, andere mensen hebben ook nog een leven enzo
tegelijkertijd andere dingen doen, hequote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook geen leven, maar daarom zitten we toch ook op FOK!?
Sowieso, fappen voor het leven. Ja toch.quote:Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegelijkertijd andere dingen doen, he
Mwah snel, 75-90 minuten vind ik lang genoegquote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik The Cube deed was ik ook vrij snel klaar ja.
Idd. Alvast succes met de 50 reps squat (50x60 kg) in week 4.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah snel, 75-90 minuten vind ik lang genoeg![]()
Cube is nog best intensief ook, aardig wat high rep oefeningen vaak en bijv. squat en deadlift in één training. En dan daarna nog 2-3 ab oefeningen.
50 repsquote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd. Alvast succes met de 50 reps squat (50x60 kg) in week 4.
Week 4 is bij mij explosive dag 2 voor squat, staat 6 sets van 2 reps voor.quote:Op maandag 21 april 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd. Alvast succes met de 50 reps squat (50x60 kg) in week 4.
Ach, ik bedoel week 3, want je hebt natuurlijk 3x3 weken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Week 4 is bij mij explosive dag 2 voor squat, staat 6 sets van 2 reps voor.
Plus dan nog wat wat spul er omheen, idd ook nog 5 setjes van 5 reps ATG oly squat
Oja dat is deze week idd. Lol.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel week 3, want je hebt natuurlijk 3x3 weken.
[ afbeelding ]
Have fun!quote:
90% van al die sportschool topics zijn sowieso door Awesome geopend.quote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe zorg ik ervoor dat me boven lijf breed word
Wie van jullie zit hier achter.
Hahah thanks.quote:
Wat is even lol? Je moet gewoon knallen. Mentaal geef je sneller op dus je moet jezelf echt pushen. Paar seconden kan wel, maar niet te lang.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah thanks.
Maar je kunt het in principe wel in setjse doen toch, gewoon tussendoor niet racken maar even rechtop blijven staan.
Dat snap ik. Maar 50x aan een stuk door gaat sowieso niet lukken denk ikquote:Op maandag 21 april 2014 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is even lol? Je moet gewoon knallen. Mentaal geef je sneller op dus je moet jezelf echt pushen. Paar seconden kan wel, maar niet te lang.Blijven staan wordt op een gegeven moment ook niet comfortabel, dus je wilt zo snel mogelijk klaar zijn.
Ja dat sowieso lol.quote:Op maandag 21 april 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar 50x aan een stuk door gaat sowieso niet lukken denk ikGewoon paar seconden rechtop.
Je bedoelt Game of Stonesquote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, Discovery gaat vanaf volgens week Game of Thrones uitzenden?Waar gaat het heen met die zender.
[..]
Ja dat sowieso lol.
echt man ze hebben die zender zo kankerhard verneukt. Vroeger altijd boeiende docu's, reclames van 2 minuten ofzo, maarja dat is te hoog gegrepen voor Harrie en Gerda, dus nu al die "reality"shows. Gaan binnenkort een of andere goudserie (quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, Discovery gaat vanaf volgens week Game of Thrones uitzenden?Waar gaat het heen met die zender.
[..]
Ja dat sowieso lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |