Dat zal wel bellator worden dan wsl.quote:
Helaas, Maldonado is 'm voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie kans om zich terug in de kijker te spelen ja
Over een voltreffer gesproken.quote:
Ligt eraan, fucking James McSweeney wist Mitrione te subben. Standing zal Matt winnen, maar als het naar de grond gaat...quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Struve krijgt pakkie van Matt, toch?
En wat mis ik bij de Sonnen-Silva matchup? Sonnen is toch veel beter? Zag je wel bij die takedown in hun gevecht, Wanderlei had meteen geen kans meer
Heeft er volgens mij niks mee te maken FXR.quote:
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij niks mee te maken FXR.
Ze hebben TJ Grant ook uit de rankings gegooid.
Zou een nieuwe regel betreffen. Langer dan 1 jaar niet actief. Weg ranking.
Niet mijn regel, Dana heeft er een interview over gegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!
Verder is cruz al 2,5 jaar inactief, dus jouw nieuwe regel gaat niet op.
Easy win voor Struve als hij hem op de grond krijgt. Maar hij zal wel weer gaan bangen en KO gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Struve krijgt pakkie van Matt, toch?
En wat mis ik bij de Sonnen-Silva matchup? Sonnen is toch veel beter? Zag je wel bij die takedown in hun gevecht, Wanderlei had meteen geen kans meer
Sensatie zoeker dat je bentquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!
Verder is cruz al 2,5 jaar inactief, dus jouw nieuwe regel gaat niet op.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Easy win voor Struve als hij hem op de grond krijgt. Maar hij zal wel weer gaan bangen en KO gaan
HANDEN HOOG STEFANquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let me bang bro! I has the reach.
Voor Rumble wel, al lijkt het wel een stapje terug na zijn gevecht met Davis. Maar een goede win zal hem zo maar contender kunnen maken. Benieuwd hoe Rumble zich verder ontwikkelt @ 205, tegen Davis was hij in ieder geval top.quote:
Nopequote:
QFTquote:Matt Brown vs. Erick Silva
Lorenz Larkin vs. Costas Philippou
Daron Cruickshank vs. Erik Koch
Neil Magny vs. Tim Means
Soa Palelei vs. Ruan Potts
Chris Cariaso vs. Louis Smolka
quote:For the 2nd time in as many attempts, Bellator has lost its PPV main event to injury just a few days prior to fight night.
Lightweight champion Eddie Alvarez is off of next week's card, having suffered a concussion in training according to a report from MMA Fighting. Alvarez was scheduled to face Michael Chandler in a much-anticipated trilogy bout in the night's headliner, but now that plan has gone up in smoke. These two were promoted to the main event of Bellator's first PPV-turned-Spike TV show when Tito Ortiz pulled out of the main event against Quinton Jackson.
The rumors were swirling around last night following Bellator 119, but Bellator boss Bjorn Rebney denied such claims in the post-fight press conference. They've not formally announced the news themselves, although it's surely just a matter of heading straight into Plan B.
Reportedly, LW tournament winner Will Brooks could face Chandler as a replacement fight, but there's no word on whether or not that would remain the main event over the current co-main of Quinton Jackson vs. King Mo.
Daarom zei ik ook off season picks.quote:
Ach ja, ik was Koch in mijn lijstje vergeten.... Ik zal gelijk even wijzigen.quote:
Christ! Wat een ellende daar..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef Hooidraad het volgende:
Eddie Alvarez out of Bellator PPV after suffering concussion
[..]
Patricky Pitbull ligt er ook al uit met een blessure. Was een prelim maar wel de lightweight tournament finale.quote:
Ja je zei 11 mei, maar UFC is na 00.00, dus is het 11 mei en dus telt het toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja je zei 11 mei, maar UFC is na 00.00, dus is het 11 mei en dus telt het toch?Of ik heb fout gelezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |