Dat zal wel bellator worden dan wsl.quote:
Helaas, Maldonado is 'm voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie kans om zich terug in de kijker te spelen ja
Over een voltreffer gesproken.quote:
Ligt eraan, fucking James McSweeney wist Mitrione te subben. Standing zal Matt winnen, maar als het naar de grond gaat...quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Struve krijgt pakkie van Matt, toch?
En wat mis ik bij de Sonnen-Silva matchup? Sonnen is toch veel beter? Zag je wel bij die takedown in hun gevecht, Wanderlei had meteen geen kans meer
Heeft er volgens mij niks mee te maken FXR.quote:
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij niks mee te maken FXR.
Ze hebben TJ Grant ook uit de rankings gegooid.
Zou een nieuwe regel betreffen. Langer dan 1 jaar niet actief. Weg ranking.
Niet mijn regel, Dana heeft er een interview over gegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!
Verder is cruz al 2,5 jaar inactief, dus jouw nieuwe regel gaat niet op.
Easy win voor Struve als hij hem op de grond krijgt. Maar hij zal wel weer gaan bangen en KO gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Struve krijgt pakkie van Matt, toch?
En wat mis ik bij de Sonnen-Silva matchup? Sonnen is toch veel beter? Zag je wel bij die takedown in hun gevecht, Wanderlei had meteen geen kans meer
Sensatie zoeker dat je bentquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waarom staat maynard er nog in dan?, ze hebben in nov tegen elkaar gevochten!
Verder is cruz al 2,5 jaar inactief, dus jouw nieuwe regel gaat niet op.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Easy win voor Struve als hij hem op de grond krijgt. Maar hij zal wel weer gaan bangen en KO gaan
HANDEN HOOG STEFANquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let me bang bro! I has the reach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |