Uhuh alsof ze dat doen, er stroomt Ajax door hun aderen dus de lade met smoesjes en excuses komen tevoorschijn dat ze zich richten op volgende week enzoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan niet wachten op de Ajax bash bij VI.
Ja, die wil ik graag nog is een keer zien... wie regelt dat effe!!quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zorro het volgende:
Straks die toespraak van vd Sar een paar keer herhalen.
We willen die prijs en zo alles
quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Studio Voetbal vanavond zal toch alleen maar behandelen wat er mis ging bij Ajax en niet wat er heel goed ging bij PEC.
Valt te verwachten tenminste.
studio neusquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Studio Voetbal vanavond zal toch alleen maar behandelen wat er mis ging bij Ajax en niet wat er heel goed ging bij PEC.
Valt te verwachten tenminste.
Kijk je wel eens VI?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uhuh alsof ze dat doen, er stroomt Ajax door hun aderen dus de lade met smoesjes en excuses komen tevoorschijn dat ze zich richten op volgende week enzo
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hij zingt liever bij de passion denk ik
waardeloosquote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Nystiq het volgende:
Van Rhijn is een voorbeeld van gehyped talent. Hij zou zogenaamd beter worden dan v.d. Wiel.
Die onderbroek van Ajaxquote:
Niemand.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Maar serieus? Wie denk dat Heracles nu maatregelen gaat treffen tegen die Ajacieden volgende week?
Ik hoop het niet, laat ze de tent maar lekker afbreken daar. Kutclub.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Maar serieus? Wie denk dat Heracles nu maatregelen gaat treffen tegen die Ajacieden volgende week?
Ajacieden gewoon weghouden uit stadions, altijd gezeik mee.. Net als met Feyenoorders. Altijd onrust.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef n00b13 het volgende:
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Furdjel.
Mooi verhaal trouwens. Mijnheer Narsingh was door moeders de vrouw naar het gemeentehuis gestuurd om aangifte te doen van de geboorte van hun zoon Virgil. De rest laat zich raden.
Rot trouwens een op met die slechte FB-posts van slechte FB-pagina's met van die lelijke zwarte balken omdat hele slechte screencapture van andere hele slecht FB-paginaquote:
Zitten allemaal in het ajax topic.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ajaxers zijn ook wel stil trouwens
typisch ajaxsupporters.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
@mediatvnl: #Rotterdam #Bekerfinale #pecaja #Kuip Veel voetbalfans uit Amsterdam verlaten inmiddels het stadion met een achterstand van 5-1.
Ik wel.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij staat heel Nederland achter PEC nu
Ja eigenschuld met dat kut vuurwerk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
@mediatvnl: #Rotterdam #Bekerfinale #pecaja #Kuip Veel voetbalfans uit Amsterdam verlaten inmiddels het stadion met een achterstand van 5-1.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ajaxers zijn ook wel stil trouwens
dat krijg je met Ajax supporters...quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |