abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2014 @ 21:39:08 #181
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_139126510
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:01 schreef elbowpudding het volgende:
Is het nu een beetje met een sisser afgelopen? Wat jullie?
nee Poetin die rust niet voor ie die Janoekovitsj weer in het zadel heeft zitten in Kiev
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_139126512
Rellen in Bishkek, Kyrgyzstan, 7 april 2010:

Oekraine 2014:

RPG-30 my ass.

De rellen in Bishkek vertonen een aantal gelijkenissen met die in Oost-Oekraine:
Een Russische mediacampagne tegen het bewind, op 1 April een verhoging van de energieprijzen door Rusland, betogers die heel wat politiewapens buitmaken, bezetting van een KGB hoofdkwartier...
quote:
On 7 April 2010, Kyrgyz President Kurmanbek Bakiyev imposed a state of emergency. Police and special services arrested many opposition leaders. In response protesters took control over the internal security headquarters (former KGB headquarters) and a state TV channel in the capital, Bishkek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kyrgyz_Revolution_of_2010
pi_139126556
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 21:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Eh niet, maar dat staat er ook niet?
Naja niet direct, maar daarna beaam jij dat Poetin zich rot lacht om de zogenaamde verdeeldheid binnen de EU.

De EU/NAVO wil gewoon geen grootschalig conflict om een land als Oekraïne, en gelijk hebben ze.
  maandag 21 april 2014 @ 21:40:14 #184
322645 Voorschrift
See if I care
pi_139126591
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja niet direct, maar daarna beaam jij dat Poetin zich rot lacht om de zogenaamde verdeeldheid binnen de EU.

De EU/NAVO wil gewoon geen grootschalig conflict om een land als Oekraïne, en gelijk hebben ze.
Daarom kan Putin nog wel lachen?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 21 april 2014 @ 21:41:38 #185
323876 michaelmoore
pi_139126693
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja die Polen die mogen wel blij zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_139126783
quote:
10s.gif Op maandag 21 april 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom kan Putin nog wel lachen?
Natuurlijk, downies lachen ook altijd.
pi_139126845
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja die Polen die mogen wel blij zijn
Want?
  maandag 21 april 2014 @ 21:43:45 #188
192592 SureD1
------------------------------
pi_139126864
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef meth1745 het volgende:
Rellen in Bishkek, Kyrgyzstan, 7 april 2010:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oekraine 2014:
[ afbeelding ]
RPG-30 my ass.

De rellen in Bishkek vertonen een aantal gelijkenissen met die in Oost-Oekraine:
Een Russische mediacampagne tegen het bewind, op 1 April een verhoging van de energieprijzen door Rusland, betogers die heel wat politiewapens buitmaken, bezetting van een KGB hoofdkwartier...

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Kyrgyz_Revolution_of_2010
Meth ff uitzoomen..ok Yahoo neemt die caption op die onderste foto te letterlijk..we waren voor de Pasen al tot de conclusie gekomen dat het een ouder model was...maar jij ziet toch hopelijk wel het verschil tussen die hipster die blij is dat hij een RPG heeft gevonden en de Spetnaz op de onderste foto?!

[ Bericht 0% gewijzigd door SureD1 op 21-04-2014 22:03:08 ]
  maandag 21 april 2014 @ 21:49:01 #189
192592 SureD1
pi_139127308
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef elbowpudding het volgende:

[..]

Nja ik bedoel mi was dat overleg van laatst wel een stap voorwaarts niet?
Dat akkoord waarvan Obama de dag erna al zei dat de Russen er zich waarschijnlijk niet aan zouden houden en het akkoord waarvan Lavrov vandaag zei dat Ukraïne het gebroken had, dat akkoord? Ik denk het niet....
pi_139127941
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Kom jij de rol van SadPanda over nemen met saaie lange posts die niet over Oekraïne gaan?
Ja
pi_139132218
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat akkoord waarvan Obama de dag erna al zei dat de Russen er zich waarschijnlijk niet aan zouden houden en het akkoord waarvan Lavrov vandaag zei dat Ukraïne het gebroken had, dat akkoord? Ik denk het niet....
Nope, zoals ik al eerder zei, Putin is deels de controle kwijt over de lui in Oost Oekraïne, die meer zwaaien met de vlaggen van de republiek Donetsk, dan Russische vlaggen. Kiev dondert ieder verdrag dat door de EU of VS verzonnen is zonder meer de prullenbak in, nu al voor de tweede keer overigens.

Het gaat pas echt leuk worden als de deadline van die gas betalingen weer afloopt. Rusland heeft namelijk heel veel legitieme redenen om de regering in Kiev tot verantwoording te roepen, maar de manier waarop (opstootjes organiseren en de Krim annexeren) werkt averechts voor de Russische belangen.
pi_139133934
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Meth ff uitzoomen..ok Yahoo neemt die caption op die onderste foto te letterlijk
Jij zegt dat het yahoo en niet het state department is? Waarom komen alle media die de brochure gekregen hebben dan met het RPG-30 verhaal?
quote:
..we waren voor de Pasen al tot de conclusie gekomen dat het een ouder model was...maar jij ziet toch hopelijk wel het verschil tussen die hipster die bij is dat hij een RPG heeft gevonden en de Spetnaz op de onderste foto?!
Hoe zou die hipster eruit zien in een airsoft uitrusting?
De enige die claimde een Russisch soldaat (officier) te zijn en ook geïdentificeerd is blijkt een Oekrainse begrafenisondernemer.

Hier enkele airsoft spelers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek anders eens een new militia op (Michigan bvb). Net zo professioneel.

Jij vindt het niet verdacht dat het state department blijkbaar met niets beters voor de dag kan komen dan wat men op twitter en euromaidan websites vindt? En dat ze het nodig vinden om duidelijk onjuiste claims (als de RPG) te verspreiden?

Misschien hebben ze helemaal geen bewijzen, enkel een hoop vermoedens. De zogenaamde afgeluisterde communicatie lijkt me fake, en ik betwijfel dat de SBU zou weten hoeveel Russische agenten de laatste maanden het land in gekomen waren, dat zou enkel Moskou weten, en die gaan het niet doorgeven.

Het maakt ook niet uit of het Russen zijn of niet, ze handelen in opdracht van Moskou, of het nu Berkut, huurlingen, paramilitaire organisaties of Spetsnaz zijn. Maar ik geloof niet dat de SBU of de Amerikanen het bewijs hebben dat ze claimen.
pi_139134375
De enige bedenkingen die ik heb is dat er bij de Euromaidan protesten honkbalknuppels en ander zelfgemaakt wapentuig was en zeker geen AK 47's etc. . Als wapens in Oekraïne zo gemakkelijk voor het grijpen liggen dan hadden die Maidan demonstranten ook flink wapentuig kunnen hebben.

Misschien is er veel buitgemaakt toen Yanukovich vluchtte met de regering en de aan hem loyale leger leiding en veiligheidsdiensten?
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:23:52 #194
192592 SureD1
pi_139134695
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:56 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Jij zegt dat het yahoo en niet het state department is? Waarom komen alle media die de brochure gekregen hebben dan met het RPG-30 verhaal?

[..]

Hoe zou die hipster eruit zien in een airsoft uitrusting?
De enige die claimde een Russisch soldaat (officier) te zijn en ook geïdentificeerd is blijkt een Oekrainse begrafenisondernemer.

Hier enkele airsoft spelers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek anders eens een new militia op (Michigan bvb). Net zo professioneel.

Jij vindt het niet verdacht dat het state department blijkbaar met niets beters voor de dag kan komen dan wat men op twitter en euromaidan websites vindt? En dat ze het nodig vinden om duidelijk onjuiste claims (als de RPG) te verspreiden?

Misschien hebben ze helemaal geen bewijzen, enkel een hoop vermoedens. De zogenaamde afgeluisterde communicatie lijkt me fake, en ik betwijfel dat de SBU zou weten hoeveel Russische agenten de laatste maanden het land in gekomen waren, dat zou enkel Moskou weten, en die gaan het niet doorgeven.

Het maakt ook niet uit of het Russen zijn of niet, ze handelen in opdracht van Moskou, of het nu Berkut, huurlingen, paramilitaire organisaties of Spetsnaz zijn. Maar ik geloof niet dat de SBU of de Amerikanen het bewijs hebben dat ze claimen.
Dat laatste ben ik met je eens... Ze komen niet verder dan baardmans en die bivakmuts die wij hier al ontmaskert hadden nog voordat dat getweet werd.

Ik weet niet hoe populair airsoft in Oost-Ukraïne is :) zullen we voor nu afspreken om te agree to disagree? Als de geschiedenis jou straks gelijk geeft dan zal ik ruiterlijk mijn dwaling bekennen ;)
pi_139135761
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens... Ze komen niet verder dan baardmans en die bivakmuts die wij hier al ontmaskert hadden nog voordat dat getweet werd.

Ik weet niet hoe populair airsoft in Oost-Ukraïne is :) zullen we voor nu afspreken om te agree to disagree? Als de geschiedenis jou straks gelijk geeft dan zal ik ruiterlijk mijn dwaling bekennen ;)
Misschien had ik niet over airsoft moeten beginnen. Het ergert me gewoon dat mensen zo makkelijk denken dat ze de Russen "betrapt hebben", terwijl als het inderdaad Russen zijn, je precies dat te zien krijgt wat ze je willen tonen. Want Russische special forces zijn heus in staat om in Oekrainse kledij en met Oekrainse wapens te vechten, of ieder in een andere outfit, met parkas in camouflage die vloekt met de broeken. Net zo goed als de Russen in staat zijn om Oekrainse huurlingen te vinden en die uit te rusten met Russische wapens en kledij. Dan verwacht ik dat een verslaggever die werkelijk denkt dat het Russische wapens zijn die niemand anders heeft, dat die zich zou afvragen, waarom die keuze, waarom zouden ze tonen dat ze Russen zijn? That's all I'm saying.
  dinsdag 22 april 2014 @ 02:05:30 #196
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_139135886
quote:
15s.gif Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die de Russische insteek hier lopen te verdedigen. Alsof je de Nazi overname van Sudetenland verdedigt anno 2014.

Dat 'heim ins reich' gedoe moet je toch niet willen?
Poetin heeft ook zijn mankementjes, maar de regering in Kiev bestaat uit stormfront-kaalkopjes. Als ik dan een afweging moet maken tussen twee kwaden, kies ik de zijde van Rusland.
Rusland mag dan wel bagger zijn met Poetin, het nazisme, waar de regering in Kiev mee dweept (20 april zal wel uitbundig gevierd zijn in Kiev :') ), is vele malen afschrikwekkender.
Multinationale ondernemingen en grootindustrielen varen wel bij nazisme en vooral fascistisch coorperatisme, dus logisch dat zij deze illegale regering in Kiev steunen. :{

Het is al kiezen tussen paardenzeik en Heineken. Uiteindelijk ga je dan toch maar voor Heineken. :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 07:07:27 #197
323876 michaelmoore
pi_139136674
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?
ze zijn de dans ontsprongen
  dinsdag 22 april 2014 @ 07:09:04 #198
323876 michaelmoore
pi_139136681
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 02:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Poetin heeft ook zijn mankementjes, maar de regering in Kiev bestaat uit stormfront-kaalkopjes. Als ik dan een afweging moet maken tussen twee kwaden, kies ik de zijde van Rusland.
Rusland mag dan wel bagger zijn met Poetin, het nazisme, waar de regering in Kiev mee dweept (20 april zal wel uitbundig gevierd zijn in Kiev :') ), is vele malen afschrikwekkender.
Multinationale ondernemingen en grootindustrielen varen wel bij nazisme en vooral fascistisch coorperatisme, dus logisch dat zij deze illegale regering in Kiev steunen. :{

Het is al kiezen tussen paardenzeik en Heineken. Uiteindelijk ga je dan toch maar voor Heineken. :P
jij zou ook voor stalin gekozen hebben
pi_139136963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ze zijn de dans ontsprongen
Rusland had Polen kunnen laten dansen van vreugde inderdaad.
pi_139137079
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:20 schreef meth1745 het volgende:

[..]

http://news.yahoo.com/us-(...)13399--politics.html

RPG-30 weer :Z
Als Washington echt bewijs heeft, waarom komen ze dan af met dit soort fake claims?
Meth, burgers hebben geen rpg's. Echt waar, hoe groot is jouw aluhoedje?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_139137086
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 02:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Poetin is de fascist.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_139137105
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:22 schreef waht het volgende:

[..]

Poetin is de fascist.
Idd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 april 2014 @ 08:25:52 #203
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139137106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Rusland had Polen kunnen laten dansen van vreugde inderdaad.
nou die zijn inderdaad op het nippertje voorkomen , dat ze een tweederangs staat van rusland zouden worden, nu zijn ze een van de koplopers binenn de EU aan het worden
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_139137431
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En zolang we onszelf dat blijven zeggen, zal er niks veranderen. Om maar eens een lijstje te geven waar de VS heeft zitten te kloten sinds de tweede wereldoorlog, vrijwel altijd gesteund door Europa:
[ afbeelding ]
Weg-met-ons-mentaliteit :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139137442
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:22 schreef waht het volgende:

[..]

Poetin is de fascist.
Ach, je weet wie het zegt. Een of andere pedofiele dictator-lover.
pi_139137452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weg-met-ons-mentaliteit :')
Het Westen nummer 1, wij doen nooit iets fout mentaliteit :')
pi_139137501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:57 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het Westen nummer 1, wij doen nooit iets fout mentaliteit :')
Het westen is alles behalve perfect. Want ook onze leiders zijn wat dat betreft net mensen. Afgezet tegen de rest van de wereld weet ik echter wel wie de good en bad guys zijn.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:09:31 #208
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139137648
JA het westen laat die Poetin en zijn regime vallen , zijn niet te vertrouwen die jongens
Hij kon wel eens erger dan Stalin, Assad of de KIM familie worden

http://www.telegraaf.nl/d(...)_voor_Rusland__.html

quote:
ma 21 apr 2014, 15:59
Recessie dreigt voor Rusland
door onze financiële redactie

AMSTERDAM - De Russische economie kan in het tweede kwartaal in recessie wegzakken, terwijl het kabinet niet met extra financiële impulsen komt, aldus het ministerie maandagmiddag.

Ruslands economie, die al zwak is, wordt geraakt door afnemende investerngen en uitstroom van kapitaal. Bedrijven en particulieren kopen buitenlandse valuta nu gevreesd wordt voor nieuwe sancties tegen Rusland dat Oost-Oekraïne annexeert.

Volgens Maxim Oreshkin, verantwoordelijk voor langetermijnplanning bij het ministerie van Financiën, neemt de kans op groeiafname voor zeker twee kwartalen toe.

Het ministerie becijferde dat zijn economie in de eerste drie maanden met 0,5% kromp, in vergelijking met het voorgaande kwartaal. Zij zal voor heel 2014 niet meer dan 0,5% kunnen groeien. Als de uitstroom van kapitaal echter doorzet, zakt de economie met 1,8% ineen.
pi_139137653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het westen is alles behalve perfect. Want ook onze leiders zijn wat dat betreft net mensen. Afgezet tegen de rest van de wereld weet ik echter wel wie de good en bad guys zijn.
Ook de leiders van de 'slechte' landen zijn net mensen. Door in de internationale politiek altijd maar te doen alsof je de beste bent en nooit iets fout doet en volledige gebieden als 'axis of evil' bestempelt, daar los je helemaal niks mee op.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:11:04 #210
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139137671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ook de leiders van de 'slechte' landen zijn net mensen. Door in de internationale politiek altijd maar te doen alsof je de beste bent en nooit iets fout doet en volledige gebieden als 'axis of evil' bestempelt, daar los je helemaal niks mee op.
je moet die Axes of Evil zoals Noord Korea dan ook aanpakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')