Het was ook die koude winter van vorig jaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Wel wat ongezellig en oncomfortabel zo in de winter in zo'n stacaravan.
Toen ze eenmaal bovenop hem zal en Biodanza bewegingen deed was hij verkocht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kortom, getrouwd, suf huwelijk, dus hij dacht, ik biodansa er met die troela vandoor.
Fatboy Slim - Praise youquote:
Biødænzæquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Palomar het volgende:
De Denen lopen ws. wel warm voor deze dans.
Stokoude man die niet kan computeren want dat heeft hij vroeger nooit geleerd met zweefteef die biodanst (mensen knuffelen en rondhuppelen).quote:
quote:
Hij is uitvoerder, heeft MTS en moet steeds meer op de kompjoeter doen. Hij kan niet mer tien vingers typen 'want dat heeft hij nooit geleerd'. Nederland is druk en vol.quote:
Gewoon lekker gek doen, biodanza in de blokhut.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Hollanders. Alles weer meenemen van huis.
Waarom blokhutten van (waarschijnlijk) Scandinavisch grenen in Nederland kopen en weer verschepen naar Denemarken?
Dat is gewoon een stukje scherpte en logisch nadenken missen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom blokhutten van (waarschijnlijk) Scandinavisch grenen in Nederland kopen en weer verschepen naar Denemarken?
Haha goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Het te babysitten volkje wilde Sterren Springen kijken
Ik heb ze net op tijd in bed en ben erbij!
Hij werkte toch als aannemer ofzo? Misschien korting gekregen op al dat spul.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Hollanders. Alles weer meenemen van huis.
Je zou van een uitvoerder het stukje 'logisch nadenken' nog wel verwachten. Die gebruiken voor de meeste van hun oplossingen hun 'boerenverstand'.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon een stukje scherpte en logisch nadenken missen.
Bangbus.quote:
Wat deze user zegtquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
Dank voor jullie samenvattingen.Ik ben weer bij.
Met d'r bakkes vol met voedsel ook nog.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef marcodej het volgende:
Dat mens is redelijk asociaal. Die man maar een beetje half uitlachen omdat je zelf te beroerd bent om de taal te leren.
prima, slotje, opgelostquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef OProg het volgende:
Die caravan, als je die laat staan is hij binnen no-time vergaan.
Steek gewoon in de fik man, heb je nog een mooi vuurtje ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef OProg het volgende:
Die caravan, als je die laat staan is hij binnen no-time vergaan.
Altijd fijn bij een grote verbouwing of renovatie. Eerst beginnen, dan pas nadenken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
De deur gaat weg..
... of hij blijft
Goede voorbereiding wel ook
je verwacht het niet he...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:01 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Altijd fijn bij een grote verbouwing of renovatie. Eerst beginnen, dan pas nadenken.
Gewoon een beetje met Kit de gaatjes dichtmaken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:01 schreef alors het volgende:
Haha dat dak, als je iets wil met die ruimte mag je het eerst isoleren en eigenlijk gewoon helemaal opnieuw erop zetten.
Zij lijkt wel niet helemaal honderdquote:
quote:
Ff uitleggen waar je hem mee hebt gejat.quote:
'Per ongeluk' een paar teveel besteld zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ff uitleggen waar je hem mee hebt gejat.
Klusje gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Hoe komt hij bij de UU terecht? Hij heeft daar vast niet gestudeerd.
Het eerste wat ik mij afvroeg was of haar vader en moeder neef en nicht zijn.quote:
Misschien moeten ze even een aannemer regelen die vervolgens zijn afspraken niet na gaat komen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef OProg het volgende:
OK. Haar gaat het dus nog niet lukken om een schroef vast te maken.
Denk broer en zusquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Het eerste wat ik mij afvroeg was of haar vader en moeder neef en nicht zijn.
Daar kijk ik straks op, als het program is afgelopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Ravage het volgende:
Is hun site al genoemd?
http://www.natuurvakantiedenemarken.nl
Ze hebben geen geldquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even een aannemer regelen die vervolgens zijn afspraken niet na gaat komen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Die onderste zou ik doen.quote:
Biodanza workshopsquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Ravage het volgende:
Is hun site al genoemd?
Deze uitzending is gewoon reclame voor de nationale Biodanza week 14 t/m 20 april.quote:
Handdoekje er bij is nooit weg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef donald_dick het volgende:
PRIJZEN TREKKERSHUTTEN
2-persoonstrekkershut ¤ 45,- per nacht
Electriciteit ¤ 5,- per nacht
Bedlinnen inclusief dekbed ¤ 5,- per persoon
Handdoeken pakket ¤ 2,50 per persoon
incl. gebruik van douche , keuken, gemeenschappelijke ruimte.
Hihi trekken
haar vader is haar moederquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan dat straks?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef donald_dick het volgende:
PRIJZEN TREKKERSHUTTEN
2-persoonstrekkershut ¤ 45,- per nacht
Electriciteit ¤ 5,- per nacht
Bedlinnen inclusief dekbed ¤ 5,- per persoon
Handdoeken pakket ¤ 2,50 per persoon
incl. gebruik van douche , keuken, gemeenschappelijke ruimte.
Hihi trekken
"Kom gezellig koken, eten of spelletjes spelen in de gemeenschapszaal"quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Ravage het volgende:
Is hun site al genoemd?
ja, ik ga het straks wel herhalenquote:
Micro golf...thet is ferry bet!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:06 schreef alors het volgende:
[..]Het is alsof ik Rob Geus hoor praten
Dat is in Denemarken standaard als je een huisje huurt..quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:06 schreef donald_dick het volgende:
Extra betalen voor het stroomgebruik
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
"Kom gezellig koken, eten of spelletjes spelen in de gemeenschapszaal"
Na wat ik net gezien heb ben ik bang dat je gemeenschapszaal op meerdere manieren op kan vatten.
man man manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rob Geus is een profesoor Engelse letterkunde vergeleken met die man.
Binnenkort bij dwddquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit is wel één van de meest dramatische qua taal hoor. Onder andere.
Het is niet eens een lachje van "zie mij klungelen", maar "zie hem mij niet begrijpen".quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
huhuhuh
dat domme lachje er ook achteraan steeds
Sja ieder weldenkend mens wel...quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef amaranta het volgende:
Ik zou gewoon de kap optillen en het aanwijzen.
Dan leren ze allemaal snel Nederlands daar in Denemarken. Superhandig ja tochquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Als je de taal niet spreekt: gewoon drie keer in het nederlands herhalen joh. Dan snappen ze het vast.
leren misschien wel, begrijpen is een tweede...quote:
Ze zochten wormen denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lag dat wijf nou tussen de kippen?
Deens is toch niet de moeilijkste taal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
leren misschien wel, begrijpen is een tweede...
je hebt zijn engels gehoord?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Deens is toch niet de moeilijkste taal.
Met een half jaartje spreek je het redelijk als je enig taalgevoel hebt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Minder buitenlanders he!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
Het is niet zo dat Denemarken nou mooier is dan Nederland ofzo.
Het is gewoon Fries achteruit gespoeld inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan de intro van de pinup club denken.quote:
In Nederland hebbuh zuh tuveel regels!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
Het is niet zo dat Denemarken nou mooier is dan Nederland ofzo.
Al die voetballers uit Denemarken spreken binnen twee weken Nederlands dus andersom moet het ook lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon Fries achteruit gespoeld inderdaad.
Vooruit spoelen is makkelijker dan achteruit spoelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die voetballers uit Denemarken spreken binnen twee weken Nederlands dus andersom moet het ook lukken.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon Fries achteruit gespoeld inderdaad.
Ik vermaak mij anders prima met een vrouwen die donkere hollen hebbenquote:
Zijn Engels belooft al veel goedsquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een half jaartje spreek je het redelijk als je enig taalgevoel hebt.
Nederlandse gasten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Hoe willen ze zonder Deens en met waardeloos Engels eigenlijk met gasten communiceren?
Al biodanzendquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik vermaak mij anders prima met een vrouwen die donkere hollen hebben
Troe de lengwitsj of dens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Hoe willen ze zonder Deens en met waardeloos Engels eigenlijk met gasten communiceren?
Ik ga nu boeken!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef Muto het volgende:
http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/biodanza-workshop.html
"Huhhuhhuh"quote:
Er komen waarschijnlijk alleen Nederlanders van de biodanzclub.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
Met lichaamstaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
ik ben meer van de bitterballendansquote:
Dan boor je echt een enorme bron aan.quote:
En zonder vervoer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, werkzoeken. Zonder de taal te spreken. Dat wordt leuk.
en zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, werkzoeken. Zonder de taal te spreken. Dat wordt leuk.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
en hoe gaat die hobbit solliciteren
ik doe wel eens boodschappen in een Deenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
Velkommen, da's Deens voor Bloemenwinkel...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
10k is niet echt een super startkapitaal zeg
U wordt op uw wenken bediend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |