Het was ook die koude winter van vorig jaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Wel wat ongezellig en oncomfortabel zo in de winter in zo'n stacaravan.
Toen ze eenmaal bovenop hem zal en Biodanza bewegingen deed was hij verkocht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kortom, getrouwd, suf huwelijk, dus hij dacht, ik biodansa er met die troela vandoor.
Fatboy Slim - Praise youquote:
Biødænzæquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Palomar het volgende:
De Denen lopen ws. wel warm voor deze dans.
Stokoude man die niet kan computeren want dat heeft hij vroeger nooit geleerd met zweefteef die biodanst (mensen knuffelen en rondhuppelen).quote:
quote:
Hij is uitvoerder, heeft MTS en moet steeds meer op de kompjoeter doen. Hij kan niet mer tien vingers typen 'want dat heeft hij nooit geleerd'. Nederland is druk en vol.quote:
Gewoon lekker gek doen, biodanza in de blokhut.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Hollanders. Alles weer meenemen van huis.
Waarom blokhutten van (waarschijnlijk) Scandinavisch grenen in Nederland kopen en weer verschepen naar Denemarken?
Dat is gewoon een stukje scherpte en logisch nadenken missen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom blokhutten van (waarschijnlijk) Scandinavisch grenen in Nederland kopen en weer verschepen naar Denemarken?
Haha goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Het te babysitten volkje wilde Sterren Springen kijken
Ik heb ze net op tijd in bed en ben erbij!
Hij werkte toch als aannemer ofzo? Misschien korting gekregen op al dat spul.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Hollanders. Alles weer meenemen van huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |