Nee, die van de eerste aflevering waren gewoon kut, weet niet waarom, maar vond het daarna wel meevallen opeens.quote:Op zondag 20 april 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben opeens iemand in dienst genomen die wel weet hoe je goede special effects moet creëren?
Gay.quote:
Gewenning.quote:Op zondag 20 april 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die van de eerste aflevering waren gewoon kut, weet niet waarom, maar vond het daarna wel meevallen opeens.
Welke episode?quote:
Aight.quote:
He du da.quote:
Orange is the New Black is wel aardig.quote:Op zondag 20 april 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Weeds of Orange is the New Black leuk?
Weeds niet?quote:Op zondag 20 april 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Orange is the New Black is wel aardig.Prima te kijken.
Altijd jammer als series te lang doorgaan. Dexter had hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef GGMM het volgende:
Prison Break is een beetje het slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Eigenlijk zouden er maar 12 afleveringen zijn waarna de serie zou stoppen, maar omdat het zo'n succes werd is het zo dermate uitgemolken dat het na 24 afleveringen eigenlijk al snel bergafwaarts ging.
Typisch is het hier volledig mee eens.
Weeds ken ik niet. Orange is the New Black kun je prima kijken, niet zo sterk of goed als House of Cards maar kijkt goed weg. En veelal vrouwelijke rollen.quote:Op zondag 20 april 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weeds niet?
Anders geef ik het wel een try
Ik heb Prison Break nooit gekeken.quote:Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef GGMM het volgende:
Prison Break is een beetje het slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Eigenlijk zouden er maar 12 afleveringen zijn waarna de serie zou stoppen, maar omdat het zo'n succes werd is het zo dermate uitgemolken dat het na 24 afleveringen eigenlijk al snel bergafwaarts ging.
Het is vooral comedy tochquote:Op zondag 20 april 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weeds ken ik niet. Orange is the New Black kun je prima kijken, niet zo sterk of goed als House of Cards maar kijkt goed weg. En veelal vrouwelijke rollen.
Seizoen 3 is halverwege nu volgens mij.quote:Op zondag 20 april 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral comedy toch. Ach met een luchtige serie is ook niks mis
.
Ik moet ook Suits nog afkijken, is dat alweer begonnen eigenlijk?
ja, al geldt dat wel bij heel wat series. breaking bad was een positieve uitzonderingquote:Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef GGMM het volgende:
Ik was gekomen tot de mid season break van season 3 volgens mijquote:Op zondag 20 april 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoen 3 is halverwege nu volgens mij.
Ik wel.quote:Op zondag 20 april 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, al geldt dat wel bij heel wat series. breaking bad was een positieve uitzondering
al ben ik eigenlijk ook helemaal geen fan van series,
Ik zit nu bij episode 4 van seizoen 3. Leuke serie wel. Al vond ik seizoen 1 toffer dan 2.quote:Op zondag 20 april 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was gekomen tot de mid season break van season 3 volgens mij. Daarna nooit meer gezien. Was opzich best een vermakelijke serie.
Een goede serie stopt op tijd.quote:Op zondag 20 april 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel bang dat ze Game of Thrones gaan afraffelen, als er nog maar 3 seizoenen hierna komen
Breaking Bad staat bij mij op 1 en GoT op 2. Sopranos op 3 denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Game of Thrones of The Wire is de beste serie ooit, ik twijfel nog.
Breaking Bad is nummer 3.
Tegenwoordig komen er steeds meer series uit. Ik vind dit fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |