Nee ik hou meer van ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
wel allequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
Wanneer komt dit in de mode?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van jou daarinquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van dit
http://www.hm.com/nl/product/17613?article=17613-C
Waar danquote:
Die vieze, plastic 'gordijnen'?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef TwentyFourr het volgende:
'Fringe'dingen doen mij altijd denken aan dat schot waar je vroegah doorheen/onderdoor zwom als je van het binnen- naar het buitenbad wilde.
Voor een blinde ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Mapima in bikini, zou dat een lekker gezichtzijn?
vraag maar aan haan33quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Mapima in bikini, zou dat een lekker gezichtzijn?
lol serieus? bron?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef gelezwembroek het volgende:
Die 16 jarige jongen die begonnen is met de verkoop heeft anders wel in een paar maanden 30.000 omzet gemaakt met deze bekini's.
nee manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechte klacht, want mooie bikini.
Niets nieuws. Was in de jaren 60(eind) in clubs ook te zien door de welbekende gogo girls.(dansmeisjes) die dan van die jurken droegen met ook dit soort franje erop. Voor een bikini zeg ik maar dat men gewoon weer het wiel opnieuw probeert uit te vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
Het was weer een heftige werkdag vandaag. Zo had ik vandaag ineens achter de kassa een fringe bikini in mijn handen. De klant kocht die voor 6 euro.
Dit is een fringe bikini:
Mijn winkel vriend, verkoopt die iig in zwart roze blauw en een soort groen.
Ik vind deze bikini's verschrikkelijk. De slierten lijken net op klei. Elke hoer loopt erin rond. Als je op Facebook iemand op de foto in zo een bikini zit weet je gelijk waar je mee te maken hebt.
Als de zon schijnt krijg je allemaal rare strepen door die sliertjes op je huid.
Het lijkt net of een klein kind heeft geknutseld op school en de bikini gemaakt heeft.
jij zit zeker in die wappgroep gezien mijn post daarin netquote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Pics van Mapima in bikini graag.
nee zit niet in wa groep maar wel graag je pics zienquote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef mapima het volgende:
[..]
jij zit zeker in die wappgroep gezien mijn post daarin net
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaahaquote:
Dus je bent gewoon een dik mokkel?quote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef mapima het volgende:
[..]
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaaha
Altijd vreemd gevonden. Je kan wel een enkel vrouwen sport club hebben, maar mag niet een enkel mannen politieke partij hebben (SGP).quote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef mapima het volgende:
[..]
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaaha
mooie maandverband heeft zijquote:Op zondag 20 april 2014 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen moeten gewoon een C-string bikini dragen.
[ afbeelding ]
Wutquote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de achterkant eens zien
[ afbeelding ]
Moet dat nou, stengel?quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Er is ook een herenversie zie ik
[ afbeelding ]
Hommo!!quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
ja je hebt ook stringmaandverbanden bij de action?quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hee wat leukquote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?quote:
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?quote:Op maandag 21 april 2014 02:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mapima loopt zelf helemaal gewikkeld in lompen zoals een onderdanige moslima betaamt. Vandaar ook dat vrouwen in een fringe bikini allemaal hoeren zijn met al dat bloot.
Jaaquote:Op maandag 21 april 2014 02:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had van de enige eckte FOK!chimi toch wat anders verwacht hoor Vera.. Of valt je piemel soms teveel op in dat bikinislipje?![]()
Dat weet jij donders goedquote:Op maandag 21 april 2014 02:25 schreef mapima het volgende:
[..]
WTF HOE WEET JIJ DAT IK ER ZO BIJLOOP HEB IK JOU OP SNAPCHAT?
is dit DE Lily?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 02:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaa
Ik vind dit gewoon geen mooie bikini, ook omdat iedereen m heeft en ik vind het gewoon niet mooi met die rare slierten enzo eraan
Terechte klachtquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger. Alsof je het hoerenhuis uit bent komen wandelen.
hier over klagen ben je hommo ofzoquote:Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger. Alsof je het hoerenhuis uit bent komen wandelen.
ik ben een vrouw en zeker geen lesbiennequote:Op maandag 21 april 2014 11:39 schreef viezerik_ het volgende:
[..]
hier over klagen ben je hommo ofzo
Weet nog wel een pimp met klasse waar je bij terecht kunt. Stuur mr dmetje.quote:Op maandag 21 april 2014 11:40 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en zeker geen lesbienne
die wil ik ts wel zien dragenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerigquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van dit
http://www.hm.com/nl/product/17613?article=17613-C
Neter dan die hoerenhuisbikiniquote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef Baje het volgende:
[..]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerig
Lol inderdaad. Een luipaardprint en ook nog een tanga, dat is hoeriger dan alle fringe bikinis bij elkaar.quote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef Baje het volgende:
[..]
Gelukkig is een panterprintje totaal niet hoerig
Pics van jouw in je tijgerprint bikiniquote:Op maandag 21 april 2014 12:58 schreef mapima het volgende:
toch grappig dat die bikini nog niet op de site van mijn winkel vriend staat bij de nieueste producten
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkooptquote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Pics van jouw in je tijgerprint bikini
Wie koopt die nou? Gewoon op fb like en sharen en winnenquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkoopt
alsnog picsquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had het over de fringe bikini die mijn winkel vriend verkoopt
got onequote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen lelijke inhoud van desbetreffende bikinis gezien. Derhalve slechte klacht.quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef Seam het volgende:
8/10 zou haar wel raken.
Verder terechte klacht, lelijke soort bikinis.
Oh dan ik weet gelijk bij welke winkel je die hebt gekocht, bedankt dat je mijn salaris hebt betaaldquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ts is zeer smaakloos of heeft een dik figuur en is dus jaloers op mensen die wel zo'n bikini kunnen dragen en het mooi/ sexy staat.
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s en geloof het of niet, het staat prachtig. Al zeg ik het zelf
quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ts is zeer smaakloos of heeft een dik figuur en is dus jaloers op mensen die wel zo'n bikini kunnen dragen en het mooi/ sexy staat.
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s en geloof het of niet, het staat prachtig. Al zeg ik het zelf
Haha volgens mij weet ik dan ook in welke winkel jij werkt danquote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Oh dan ik weet gelijk bij welke winkel je die hebt gekocht, bedankt dat je mijn salaris hebt betaald
Misschien beetje voorspelbaar, maar pics?quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Kutkloon. Die dingen staan te allen tijde spuuglelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Nee iets erbuitenquote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Haha volgens mij weet ik dan ook in welke winkel jij werkt dan
Toevallig vestiging in den haag?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:36 schreef Dettol het volgende:
[..]
Misschien beetje voorspelbaar, maar pics?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kutkloon. Die dingen staan te allen tijde spuuglelijk.
Ooh haha ok, dan heb ik je waarschijnlijk niet zien werkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:49 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee iets erbuiten
En ik zie net dat de 100 nieuwste producten van Action zijn geupdate maar er staat nog steeds geen fringe bikini bij
Denk ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ooh haha ok, dan heb ik je waarschijnlijk niet zien werken
De bikini's waren al bijna helemaal op, misschien dat ze het daarom niet op de website zetten..
Maakt echt geen flikker uit hoe slank je bent, zodra je uit het water komt is dat ding al helemaal verlept. Heeft niks te maken met het figuur en alles met de bikini. Vind het eigenlijk zonde van een mooi figuur om er van die smerige slierten aan te hangen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Je kan daar dus amper tieten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zwarte, maar het bikini broekje is zeg maar met touwtjes aan de zijkant.
Als je dit lelijk vind staan bij een vrouw met een slank figuur, heb je echt geen smaak
quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja blijkbaar moeten de randen van de franjes van de blauwe bikini groen zijn? Ik vond dat ook al zo raarquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Flitskikker het volgende:
Hoort die laatste zo? Lijkt wel beschimmeld
Waar loop jij dan in rondquote:Op woensdag 23 april 2014 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
Gadver wat lelijk inderdaad
Terecht klacht
Ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:37 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, best leuk toch?
OK, niet voor de gemiddelde Nederlande koe huisvrouw, maar in landen waar lekkere chicks rondlopen, kan dit best leuk zijn...
dat staat wel mooier jaquote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef T42 het volgende:
vind ut niks zie liever de string bikini of monokini in de mode komen
waarquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Sweetylicious het volgende:
Ik heb namelijk gisteren de zwarte versie gekocht voor 6 euro in maatje s
Jij hebt best wel een dikke duim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Wat fringe bikini foto's voor in dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met als absolute topper:
[ afbeelding ]
Net schimmel.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef mapima het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van die sliertjes op de laatste foto
Dit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je een goed figuur hebt maakt het denk ik niet veel uit welke bikini je aan hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die franjes zijb kennelijk de vertaling van fringequote:Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef Sosa het volgende:
je hebt die krengen toch ook zonder die franje. of heet het dan anders.
ik kwam eig alleen in dit topic voor tettenfoto's
Ziet er best leuk uit. Weer eenz wat andersquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:31 schreef mapima het volgende:
toch grappig dat deze rommel al een week te koop is bij mijn winkel vriend maar nog steeds niet bij de nieuwste producten staat
nee johquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:36 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Weer eenz wat anders
Beter dan dat sletterigepanterprintje.quote:
ikheb nergens geschreven dat ik die bikini ook echt ga kopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Beter dan dat sletterigepanterprintje.
Leuk hè zo'n Action.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:31 schreef mapima het volgende:
toch grappig dat deze rommel al een week te koop is bij mijn winkel vriend maar nog steeds niet bij de nieuwste producten staat
wat is er mis met al die winkels?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Leuk hè zo'n Action.![]()
Oh daar mag een mens natuurlijk niet binnen lopen, net zo min als bij de Zeeman, Kruidvat of Xenos.
Pauper goedkope crapquote:
Je wilt hem wel hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:39 schreef mapima het volgende:
[..]
ikheb nergens geschreven dat ik die bikini ook echt ga kopen
dus de kooltjes voor de bbq van de action werken minder goed dan die van tuincentrum?quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:25 schreef T42 het volgende:
[..]
dus de kooltjes voor de bbq van de action werken minder goed dan die van tuincentrum?merkgeyl betekend niet dat je kwaliteit hebt.
Lekkurrrrrrrrrr dingquote:Op zondag 27 april 2014 18:54 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er al iets beter uit maar dat komt denk ik vooral door de lengte van de franjjes
Hey kan jij een pic maken van die poriënpleisters met prijs van de action?quote:Op zondag 27 april 2014 18:54 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er al iets beter uit maar dat komt denk ik vooral door de lengte van de franjjes
Ik had die pleisters en die raad ik eerlijk gezegd niet aan, bij mij werkten ze niet goed xdquote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hey kan jij een pic maken van die poriënpleisters met prijs van de action?
ik ook nietquote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Trots zijn op je eigen lichaam is hoerig? Ja doei, ik heb geen zin om er als een non bij te lopen, zomer of geen zomer.
Ja maar wil toch ff proberenquote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik had die pleisters en die raad ik eerlijk gezegd niet aan, bij mij werkten ze niet goed xd
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef quirina het volgende:
Iemand toevallig een mooie oranje fringebikini's gezien? Ivm met het naderende wk
nee komt omdat 't een lekker wijf is die het draagtquote:Op zondag 27 april 2014 18:54 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
/carequote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef mapima het volgende:
vandaag ook voor 30 euro gespot bij de v und d
Terechte kickquote:
gewoon niet kijken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef mapima het volgende:
Ik kijk op de website van H&M en mijn ogen doen gelijk pijn
http://www.hm.com/nl/subdepartment/LADIES?Nr=4294956851
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Leuk hè zo'n Action.![]()
Oh daar mag een mens natuurlijk niet binnen lopen, net zo min als bij de Zeeman, Kruidvat of Xenos.
quote:
allemaal erg stijlvol, bedankt voor de linkquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef mapima het volgende:
Op wehkamp.nl staat ook erg veel rukmateriaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
allemaal erg stijlvol, bedankt voor de link
quote:
Ik kwamquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef niels0 het volgende:
Fringe bikini. Verjaardagsslinger aan je borsten
Damn. Jij ziet er wel lekker uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
mensen bij de coolcat heb je nu aanbieding voor 5 euro zo een topje.
ik show jullie ff maar zo ga je toch niet over straat... :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lekkere dijen heb je. ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lovehandlesquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puntige ellebogenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetklepquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolgens loop je er zelf in rondquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
Ik vind deze bikini's verschrikkelijk. De slierten lijken net op klei. Elke hoer loopt erin rond.
Als je in de Dikke van Dale zoekt op 'aandachtsgeil' komt er een link naar die foto ter verduidelijking tevoorschijn.quote:
Een fringe badpak.... Een fringe... Badpak..quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef mapima het volgende:
okequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:06 schreef eend112 het volgende:
Oeh mapima met een zak over je hoofd wil ik er wel in en eruit
Heb je geen snapchat meer?quote:
nee,,mn moeder heeft mn mobielnafgepaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb je geen snapchat meer?Ik mis je.
Ben jij nou serieus zulke foto's aan het delen met FOK!kers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:17 schreef mapima het volgende:
[..]
nee,,mn moeder heeft mn mobielnafgepakt
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij nou serieus zulke foto's aan het delen met FOK!kers?
Terechte aanpak van je moeder wel.
Wanneer ga je my klaarneuqequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:17 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee hèquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe heb je deze eigenlijk gemaakt zonder telefoon?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn oude foto's van de fok whatsappgroepquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe heb je deze eigenlijk gemaakt zonder telefoon?
hmmm I see, die whatsappgroep lijkt me dus echt kut. Maar ik mis dus wel foto'squote:Op donderdag 10 juli 2014 11:47 schreef mapima het volgende:
zijn oude foto's van de fok whatsappgroep
je mist echt superveel ook allemaal pics van blondje_93quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
hmmm I see, die whatsappgroep lijkt me dus echt kut. Maar ik mis dus wel foto's
Het is een foto van een bikiniquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:24 schreef zarGon het volgende:
Ben jij nou serieus zulke foto's aan het delen met FOK!kers?
Terechte aanpak van je moeder wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aah dan heb ik voor het juiste gekoezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:05 schreef mapima het volgende:
[..]
je mist echt superveel ook allemaal pics van blondje_93
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet ik nu mijn dick pics versturen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:17 schreef mapima het volgende:
[..]
Echt he. Wat moet je hier nou op zeggen.quote:
Terwijl ik nog wel het niveau omhoog gooide.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt he. Wat moet je hier nou op zeggen.
Nu is er ook dat paardenliefhebber figuur. KLB is flink achteruit gegaan, modjes vinden dat aandachtsgeile blijkbaar prima. Jammer
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef TheMechanic het volgende:
Pics van TS in fringe bikini graag.
Ja het genereert veel verkeer. Wel echt treurig iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt he. Wat moet je hier nou op zeggen.
Nu is er ook dat paardenliefhebber figuur. KLB is flink achteruit gegaan, modjes vinden dat aandachtsgeile blijkbaar prima. Jammer
Ook dit vind ik zeer lelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het er ook raar uit zien. Lijkt me ook onhandig zwemmen.
Zo vind ik het wel leuk, als het er niet zo onder bungelt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |