Nee ik hou meer van ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij paradeert over een maandje of 2 dus niet zo op het strand, lilly?
wel allequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Spuitkak het volgende:
Wanneer komt dit in de mode?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van jou daarinquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee ik hou meer van dit
http://www.hm.com/nl/product/17613?article=17613-C
Waar danquote:
Die vieze, plastic 'gordijnen'?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef TwentyFourr het volgende:
'Fringe'dingen doen mij altijd denken aan dat schot waar je vroegah doorheen/onderdoor zwom als je van het binnen- naar het buitenbad wilde.
Voor een blinde ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Mapima in bikini, zou dat een lekker gezichtzijn?
vraag maar aan haan33quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Mapima in bikini, zou dat een lekker gezichtzijn?
lol serieus? bron?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef gelezwembroek het volgende:
Die 16 jarige jongen die begonnen is met de verkoop heeft anders wel in een paar maanden 30.000 omzet gemaakt met deze bekini's.
nee manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechte klacht, want mooie bikini.
Niets nieuws. Was in de jaren 60(eind) in clubs ook te zien door de welbekende gogo girls.(dansmeisjes) die dan van die jurken droegen met ook dit soort franje erop. Voor een bikini zeg ik maar dat men gewoon weer het wiel opnieuw probeert uit te vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef mapima het volgende:
Het was weer een heftige werkdag vandaag. Zo had ik vandaag ineens achter de kassa een fringe bikini in mijn handen. De klant kocht die voor 6 euro.
Dit is een fringe bikini:
Mijn winkel vriend, verkoopt die iig in zwart roze blauw en een soort groen.
Ik vind deze bikini's verschrikkelijk. De slierten lijken net op klei. Elke hoer loopt erin rond. Als je op Facebook iemand op de foto in zo een bikini zit weet je gelijk waar je mee te maken hebt.
Als de zon schijnt krijg je allemaal rare strepen door die sliertjes op je huid.
Het lijkt net of een klein kind heeft geknutseld op school en de bikini gemaakt heeft.
jij zit zeker in die wappgroep gezien mijn post daarin netquote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Pics van Mapima in bikini graag.
nee zit niet in wa groep maar wel graag je pics zienquote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef mapima het volgende:
[..]
jij zit zeker in die wappgroep gezien mijn post daarin net
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaahaquote:
Dus je bent gewoon een dik mokkel?quote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef mapima het volgende:
[..]
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaaha
Altijd vreemd gevonden. Je kan wel een enkel vrouwen sport club hebben, maar mag niet een enkel mannen politieke partij hebben (SGP).quote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef mapima het volgende:
[..]
hey bedankt voor deze foto heb me meteen aangemeld voor basic fit ladies only sportcentrum in den haag boven de xenos en kruidvat xD geen grap ahaaha
mooie maandverband heeft zijquote:Op zondag 20 april 2014 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen moeten gewoon een C-string bikini dragen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |