quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
http://www.kickfm.eu/download/kickfm_om2014_request_fakeblood.mp3
I THINK I LIKE IT!!!!
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 22:39:01@michielveenstra En dan niet de radio edit draaien... reageer retweet
Wat leuk dat ze op de Duitse radio worden genoemd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
http://www.kickfm.eu/download/kickfm_om2014_request_fakeblood.mp3
I THINK I LIKE IT!!!!
Amsterdamquote:Op zondag 20 april 2014 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
vanavond naar de melkweg in het grote amsterdam. nooit geweest en ik zie er een beetje tegenop
Succes manquote:
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!quote:
Tienmiljoenmiljard trams die er naartoe gaan, gewoon richting Leidscheplein en hop, dan ben je er al bijna.quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!
Zie vooral op tegen het ov'en van CS naar Melkweg...
Niets mis met een 20min lopenquote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!
Zie vooral op tegen het ov'en van CS naar Melkweg...
Om 23u door hartje a'dam... nee dankje...quote:
I know, heb alle trams naar leidscheplein en bussen naar raamplein genoteerd :-)quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Tienmiljoenmiljard trams die er naartoe gaan, gewoon richting Leidscheplein en hop, dan ben je er al bijna.
Kom op zeg. 23u... En in Amsterdam is het altijd druk.quote:Op zondag 20 april 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Om 23u door hartje a'dam... nee dankje...
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....quote:Op zondag 20 april 2014 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom op zeg. 23u... En in Amsterdam is het altijd druk.
Bij aankomst op CS alsmaar rechtdoor richting de Dam. Dan door de winkelstraat en die helemaal volgen tot je op een splitsing komt en dan naar rechts, niet te vroeg, niet te laat, die weg helemaal volgen, paar keer bruggetje over, links een Starbucks, dan ben je er al bijna, pas op de trams, Leidscheplein, rechts van je zijn de terrassen, voorbij de terrassen lopen en het steegje in, denkende 'wtf waar ga ik heeeeeen' en dat is het punt waarop je bij de Melkweg bent.quote:Op zondag 20 april 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....
heb heel lang een lichte vorm van straatvrees gehad en heb er nog steeds last van bij dit soort dingen...
de route is me ook compleet onbekend. als ik dit een keer heb gedaan gaat het de volgende keer een stuk beter. ben wel blij dat het nog licht is op de heenweg
Ah balen manquote:Op zondag 20 april 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....
heb heel lang een lichte vorm van straatvrees gehad en heb er nog steeds last van bij dit soort dingen...
de route is me ook compleet onbekend. als ik dit een keer heb gedaan gaat het de volgende keer een stuk beter. ben wel blij dat het nog licht is op de heenweg
dank je, maar ik pak de bus of de tram vanaf het station. en ik kan zelfs met een kaartje en routebeschrijving in de hand prima verdwalen. dat is me zelfs gelukt in Zuidhorn....quote:Op zondag 20 april 2014 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij aankomst op CS alsmaar rechtdoor richting de Dam. Dan door de winkelstraat en die helemaal volgen tot je op een splitsing komt en dan naar rechts, niet te vroeg, niet te laat, die weg helemaal volgen, paar keer bruggetje over, links een Starbucks, dan ben je er al bijna, pas op de trams, Leidscheplein, rechts van je zijn de terrassen, voorbij de terrassen lopen en het steegje in, denkende 'wtf waar ga ik heeeeeen' en dat is het punt waarop je bij de Melkweg bent.
Ik hoop dat deze gedetailleerde perfect omschrijving je geruststelt.
Zuidhorn is ook een fucking doolhof zonder logicaquote:Op zondag 20 april 2014 16:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je, maar ik pak de bus of de tram vanaf het station. en ik kan zelfs met een kaartje en routebeschrijving in de hand prima verdwalen. dat is me zelfs gelukt in Zuidhorn....
ik neem wel de smartphone van m'n moeder mee, ik hoop dat dat genoeg is
dat hoop ik wel ja... misschien toch maar eens 1 aanschaffen...quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zuidhorn is ook een fucking doolhof zonder logica![]()
Smartphone moet ideaal zijn voor jou
Zeker doenquote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja... misschien toch maar eens 1 aanschaffen...
eerst maar eens zien of ze me niet probeert te ontlopenquote:Op zondag 20 april 2014 16:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
Ook handig voor je collega date
En anders kun je nog altijd Tinder installerenquote:Op zondag 20 april 2014 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze me niet probeert te ontlopen
ja! vleeschkeuring! en me na 3 maanden afvragen waarom er nog geen match isquote:Op zondag 20 april 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd Tinder installeren
Iedereen krijgt matches. Al dan niet per ongelukquote:Op zondag 20 april 2014 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! vleeschkeuring! en me na 3 maanden afvragen waarom er nog geen match is
ja, per ongeluk! daar zit ik op te wachten: oh je bent veel stommer dan ik dacht. laat maar!quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iedereen krijgt matches. Al dan niet per ongeluk
Maar je bent een vrouwquote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik ging een keer een rondje lopen in een bos/park vlak bij m'n huis. Anderhalf uur gezocht naar de uitgang. Let wel, ik ken het bos nu beter en het heeft echt 7 paden en 389173 uitgangen.
Thanks! Zal het nodig hebbenquote:
Geen succes gehad in Rotterdam dit weekend?quote:
Uiteindelijk niet wezen stappen daarquote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen succes gehad in Rotterdam dit weekend?
Hoezo niet?quote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet wezen stappen daar
Ik heb een uitstekend richtingsgevoel.quote:
Klaverjassen met bier erbij beviel beterquote:
Inb4 richting de glasbakquote:Op zondag 20 april 2014 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekend richtingsgevoel.
Rock 'n Rollquote:Op zondag 20 april 2014 17:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klaverjassen met bier erbij beviel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Fuckquote:
Ik las negerquote:Op zondag 20 april 2014 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Stomme regen hier. Ik wil naar buiten kunnen.
Verkeerde account, minthyquote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik ging een keer een rondje lopen in een bos/park vlak bij m'n huis. Anderhalf uur gezocht naar de uitgang. Let wel, ik ken het bos nu beter en het heeft echt 7 paden en 389173 uitgangen.
Niet waar. Maar het had inderdaad een streek van mij kunnen zijn...quote:
Tondeuse.quote:Op maandag 21 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Verdommeeen bad-hair-day terwijl ik zo een date heb
Die shit is niet goed voor m'n mojo
Dates hebbenquote:Op maandag 21 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Op mijn leeftijd wordt het wel beschamend jaquote:
Sowieso zijn dates overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd wordt het wel beschamend ja
Seks ook en toch wil iedereen van alles en nog wat rakenquote:
Kant noch wal.quote:Op maandag 21 april 2014 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks ook en toch wil iedereen van alles en nog wat raken
Wat is overrated? Een burger van de BK is ook overrated maar nog altijd best lekker.quote:Op maandag 21 april 2014 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 21 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is overrated? Een burger van de BK is ook overrated maar nog altijd best lekker.
Zo ook seks.
Da's wel waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
oftewel: je hebt schaamhaar?quote:Op maandag 21 april 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef alors het volgende:
De top10 trouwens, godverdommeWat een aids-top 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef alors het volgende:
De top10 trouwens, godverdommeGodverdomme, die aambeienopwekkende bagger van de twee acts beginnend met een K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Kytemanquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdomme, die aambeienopwekkende bagger van de twee acts beginnend met een K.
Coldplay is met een C hoorquote:Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdomme, die aambeienopwekkende bagger van de twee acts beginnend met een K.
1973 is met afstand het beste dat ie ooit heeft uitgebracht.quote:Op maandag 21 april 2014 12:15 schreef Cee het volgende:
Om het nog gekker te maken, dit nummer van James Blunt vind ik best prima.
Maar op twitter is hij een baas.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer. Dat kan niet gezegd worden van wat ik verder van de beste man ken.
Eens. En wat ik van hem gezien heb bij programma's als Top Gear en Nevermind the Buzzcocks was ook amusant.quote:
Sorryquote:Op maandag 21 april 2014 13:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb pijn in m'n ribben als ik lach en nu lig ik te creperen.
Komt u maar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Cee het volgende:
Ja de premier dingt naar haar hand en biedt mij z'n portefeuille aan.
Maar ik denk er niet aan.
LOOP NAAR DE MAAHAAAAN.
Ik cake er alleen maar naar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja hier moet goed over worden nagedacht.
Voor een blondje was ik er nog aardig snel uit hoor!quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja hier moet goed over worden nagedacht.
Ik heb hem aangetrokken, vind je niet erg toch?quote:Op maandag 21 april 2014 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n grapjas laten liggen.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 21 april 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem aangetrokken, vind je niet erg toch?
Neuh.quote:Op maandag 21 april 2014 14:04 schreef Cee het volgende:
Piño, moet je straks niet een gracht in springen? Dit is geen verkapte doodsverwensing maar een serieuze vraag.
Yep. Maar paul McCartneyquote:
Oh da's jammer, dan hoef ik niet per sé in het voorste blok te staan. De tweede ringo is ook goed.quote:
Ik vond het anders prima muziek tijdens het schoonmaken van de koelkastquote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef alors het volgende:
Wat een flopshow die lijstIk zou er niet vrijwillig naar luisteren.
Tip: StuBru heeft een erg fijne lijst vandaag...quote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef alors het volgende:
Wat een flopshow die lijstIk zou er niet vrijwillig naar luisteren.
Oh bedanktquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: StuBru heeft een erg fijne lijst vandaag...
Ik ben ook maar omgeschakeld. Wat een bagger staat er in die lijst.quote:
Ik hoor alleen maar een piepquote:
Tja als je geen muizenstaart hebt, kun je het ook niet ontvangen en krijg je een piep.quote:
Maar ik ben en fokkerquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja als je geen muizenstaart hebt, kun je het ook niet ontvangen en krijg je een piep.
Moet je maar niet zo'n kort ding hebben wat voor staart moet doorgaan.
Ik heb het niet over dat, maar over wat aan de achterkant zit.quote:
Weggeëvolueerdquote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat, maar over wat aan de achterkant zit.
Tja en dat leidt dan tot slecht ontvangst. Jammer voor je.quote:
Een geheime Fokmeet? Ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 21 april 2014 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is goed, ik ben er over een kwartiertje
Lekker voor jequote:Op maandag 21 april 2014 17:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een geheime Fokmeet? Ik voel me buitengesloten
I will nother confirm nor deny that.quote:
Ik vlieg naar je toe muisjequote:Op maandag 21 april 2014 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I will nother confirm nor deny that.
Vlieg met mij mee naar de regenboogquote:
Jezelf quotenquote:
Zie de PIquote:
quote:
twitter:3FM twitterde op maandag 21-04-2014 om 21:20:23Spijt heb je morgen zeker niet als je je wekker op tijd zet. @blof speelt dan live bij @giel3fm! http://t.co/a8aY3q5oKX #3FM reageer retweet
twitter:giel3fm twitterde op maandag 21-04-2014 om 21:05:00T beste na n lekker lang paasweekend? Weekje met toffe NLse acts! @blof @Rigbymusic @Reazun @MissMontreal @FalcoBenz http://t.co/3qISvdiGNA reageer retweet
Hij heeft z'n paaseitjes gedeponeerd in Sanne?quote:Op maandag 21 april 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op maandag 21-04-2014 om 21:05:00T beste na n lekker lang paasweekend? Weekje met toffe NLse acts! @blof @Rigbymusic @Reazun @MissMontreal @FalcoBenz http://t.co/3qISvdiGNA reageer retweet
Jakkie!!quote:Op maandag 21 april 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n paaseitjes gedeponeerd in Sanne?
Die waarin hij weet dat het lekker is? Ik vind de melodieën altijd tof en Pascal is een goede zanger maar ik zou willen dat ik de tekst niet kon verstaan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
Even zonder gekheid en oprecht gemeend; dat nieuwe nummer van Blof vind ik erg tof!
Dit is blof toch?quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
Even zonder gekheid en oprecht gemeend; dat nieuwe nummer van Blof vind ik erg tof!
Blof is op z'n best als ze het tempo opschroeven.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
Deze wel ja, net als Alles is Liefde en andere energieke uptempo nummers. De rest is voornamelijk bagger.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef minthy het volgende:
Wil je mijn vinger ruikenquote:
Die takkebuurt in Amsterdamquote:
Verdomme, ik dacht dat je Belmer expres zo schreefquote:Op dinsdag 22 april 2014 06:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die takkebuurt in Amsterdam
Bijlmer dus
Ik heb twee uur geslapen, nee dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 06:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat je Belmer expres zo schreef
Je date woont daar dus? Of wat date je er anders (xD)?quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb twee uur geslapen, nee dus
quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je date woont daar dus? Of wat date je er anders (xD)?
quote:
Nou ik hoop dat ik geen eitjes heb gevondenquote:
xdquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ik geen eitjes heb gevonden
www.man-man-man.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar kom je over pak 'm beet 9 maanden wel achter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, dat was weer een rare droom. Met een valsspelende Badr Hari bingo spelen in de klimhal. Vervolgens zei een gigantische Poolse aspergesteker er wat van. Dat resulteerde in een bijna huilende Badr Hari die bleef volhouden dat hij niet vals aan het spelen was. En toen liep de Pool weg terwijl hij met een dik Pools accent riep "Leer Nederlandz man!"
Einde
/lief dagboek
Wat zijn dit voor merkwaardige dromen. Waar is dit naartoe te herleiden??quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, dat was weer een rare droom. Met een valsspelende Badr Hari bingo spelen in de klimhal. Vervolgens zei een gigantische Poolse aspergesteker er wat van. Dat resulteerde in een bijna huilende Badr Hari die bleef volhouden dat hij niet vals aan het spelen was. En toen liep de Pool weg terwijl hij met een dik Pools accent riep "Leer Nederlandz man!"
Einde
/lief dagboek
Geen ideequote:Op dinsdag 22 april 2014 08:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor merkwaardige dromen. Waar is dit naartoe te herleiden??
Heb je onlangs asperges gegeten?
Verdommequote:Op dinsdag 22 april 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
Einde
/lief dagboek
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
Einde
/lief dagboek
wtfquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
Einde
/lief dagboek
Zo dans ik ook (denk ik) Het zal er wel wat anders uit zienquote:
Blof is te gast he. Bal is rond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
RACHID! WAT EEN NIEUWSLEZER WAT EEN NIEUWSLEZER!
FAIL!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis het plaatje van iemand die jam oppompt
xd
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:
O copo está meio cheioquote:
De glazen houder is overvol?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
O recipiente de vidro está rebordando.
Mijn Google Translate heeft het over glasbakquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De glazen houder is overvol?
[ afbeelding ]
Jij leeft op het randje, Pinoquote:
Google Translatequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn Google Translate heeft het over glasbak
Uh, oké.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Google TranslateTradukka moet je hebben
die maakt tenminste fatsoenlijk zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |