quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
http://www.kickfm.eu/download/kickfm_om2014_request_fakeblood.mp3
I THINK I LIKE IT!!!!
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 22:39:01@michielveenstra En dan niet de radio edit draaien... reageer retweet
Wat leuk dat ze op de Duitse radio worden genoemd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
http://www.kickfm.eu/download/kickfm_om2014_request_fakeblood.mp3
I THINK I LIKE IT!!!!
Amsterdamquote:Op zondag 20 april 2014 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
vanavond naar de melkweg in het grote amsterdam. nooit geweest en ik zie er een beetje tegenop
Succes manquote:
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!quote:
Tienmiljoenmiljard trams die er naartoe gaan, gewoon richting Leidscheplein en hop, dan ben je er al bijna.quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!
Zie vooral op tegen het ov'en van CS naar Melkweg...
Niets mis met een 20min lopenquote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wordt de 2e x van mn leven dat ik er alleen kom...halestorm!
Zie vooral op tegen het ov'en van CS naar Melkweg...
Om 23u door hartje a'dam... nee dankje...quote:
I know, heb alle trams naar leidscheplein en bussen naar raamplein genoteerd :-)quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Tienmiljoenmiljard trams die er naartoe gaan, gewoon richting Leidscheplein en hop, dan ben je er al bijna.
Kom op zeg. 23u... En in Amsterdam is het altijd druk.quote:Op zondag 20 april 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Om 23u door hartje a'dam... nee dankje...
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....quote:Op zondag 20 april 2014 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom op zeg. 23u... En in Amsterdam is het altijd druk.
Bij aankomst op CS alsmaar rechtdoor richting de Dam. Dan door de winkelstraat en die helemaal volgen tot je op een splitsing komt en dan naar rechts, niet te vroeg, niet te laat, die weg helemaal volgen, paar keer bruggetje over, links een Starbucks, dan ben je er al bijna, pas op de trams, Leidscheplein, rechts van je zijn de terrassen, voorbij de terrassen lopen en het steegje in, denkende 'wtf waar ga ik heeeeeen' en dat is het punt waarop je bij de Melkweg bent.quote:Op zondag 20 april 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....
heb heel lang een lichte vorm van straatvrees gehad en heb er nog steeds last van bij dit soort dingen...
de route is me ook compleet onbekend. als ik dit een keer heb gedaan gaat het de volgende keer een stuk beter. ben wel blij dat het nog licht is op de heenweg
Ah balen manquote:Op zondag 20 april 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben maar een eenvoudig dorpsjongetje dat het al vervelend vindt om 's avonds door leeuwarden te lopen....
heb heel lang een lichte vorm van straatvrees gehad en heb er nog steeds last van bij dit soort dingen...
de route is me ook compleet onbekend. als ik dit een keer heb gedaan gaat het de volgende keer een stuk beter. ben wel blij dat het nog licht is op de heenweg
dank je, maar ik pak de bus of de tram vanaf het station. en ik kan zelfs met een kaartje en routebeschrijving in de hand prima verdwalen. dat is me zelfs gelukt in Zuidhorn....quote:Op zondag 20 april 2014 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij aankomst op CS alsmaar rechtdoor richting de Dam. Dan door de winkelstraat en die helemaal volgen tot je op een splitsing komt en dan naar rechts, niet te vroeg, niet te laat, die weg helemaal volgen, paar keer bruggetje over, links een Starbucks, dan ben je er al bijna, pas op de trams, Leidscheplein, rechts van je zijn de terrassen, voorbij de terrassen lopen en het steegje in, denkende 'wtf waar ga ik heeeeeen' en dat is het punt waarop je bij de Melkweg bent.
Ik hoop dat deze gedetailleerde perfect omschrijving je geruststelt.
Zuidhorn is ook een fucking doolhof zonder logicaquote:Op zondag 20 april 2014 16:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je, maar ik pak de bus of de tram vanaf het station. en ik kan zelfs met een kaartje en routebeschrijving in de hand prima verdwalen. dat is me zelfs gelukt in Zuidhorn....
ik neem wel de smartphone van m'n moeder mee, ik hoop dat dat genoeg is
dat hoop ik wel ja... misschien toch maar eens 1 aanschaffen...quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zuidhorn is ook een fucking doolhof zonder logica![]()
Smartphone moet ideaal zijn voor jou
Zeker doenquote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja... misschien toch maar eens 1 aanschaffen...
eerst maar eens zien of ze me niet probeert te ontlopenquote:Op zondag 20 april 2014 16:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
Ook handig voor je collega date
En anders kun je nog altijd Tinder installerenquote:Op zondag 20 april 2014 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze me niet probeert te ontlopen
ja! vleeschkeuring! en me na 3 maanden afvragen waarom er nog geen match isquote:Op zondag 20 april 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd Tinder installeren
Iedereen krijgt matches. Al dan niet per ongelukquote:Op zondag 20 april 2014 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! vleeschkeuring! en me na 3 maanden afvragen waarom er nog geen match is
ja, per ongeluk! daar zit ik op te wachten: oh je bent veel stommer dan ik dacht. laat maar!quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iedereen krijgt matches. Al dan niet per ongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |