Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Susi het volgende:
Nederland heeft massaal op Andy gestemd.
Geloof je het zelf
Andy & Melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in. Wie zijn er geweest voor Joey?
andy en melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Andy en Melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef Blester het volgende:
[..]
7.5 en een 6 meen ik als gemiddelde
rob geus is er ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
wat doet Ireen Wust nou weer in t publiek?
Koen aanmoedigen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
Koen aanmoedigingen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef MeningVanNelson het volgende:
Wie is deze droeftoeter nou weer?
Anna-Alicia Skliasquote:
Haten op Regilioquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
Regilio zit weer met zijn zonnebril op. Sukkel
Even vertaald, voor als hij later terugleest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
Regilio is wearing his sunglasses again, moron
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Even vertaald, voor als hij later terugleest.
*gniffel*quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hartaanval ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef mujentas het volgende:
Waarom zit die Frans Molenaar niet meer in de jury? Hebben ze die eruit getrapt?
als er iemand jankt voor het pringen krijgen ze een 10, dat zijn de echte heldenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf. iemand die er recht in springt is ook een 9?
Te dik, het hart kon het niet meer aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef mujentas het volgende:
Waarom zit die Frans Molenaar niet meer in de jury? Hebben ze die eruit getrapt?
Haha dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vorige week wel
Ging ze van die laagste in potloodstand
die sprong had de perfecte score verdientquote:
Klapte op zijn rug.quote:
een douche is niet geheel onder waterquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een vriendin van mij maakt douche selfies met haar waterbestendige telefoon
Die lach ook van Geer op de achtergrondquote:
Minstens een 6,5/7quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Hier ga je toch helemaal geen punten voor geven mag ik hopen
Britt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
Het is wel duidelijk wie de best is he?
Ik vond anna alicia ook heel goedquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
Het is wel duidelijk wie de best is he?
Voor jou zouden er ook twee komen, snap het probleem niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Serieus, ze hebben 2 ambulances voor die knurft laten komen?
Hollands next topmodelquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Iedereen weet dat Brit nep is he, maar waar is ze nou beroemd mee geworden? welk programma?
Echte meisjes in de junglequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Iedereen weet dat Brit nep is he, maar waar is ze nou beroemd mee geworden? welk programma?
Take me out, echte meisjes in de junglequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Playboyquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Travel. het volgende:
Echte Meisjes is een Nederlands realityprogramma dat sinds 2011 uitgezonden wordt op RTL 5. In het programma worden vrouwelijke kandidaten uit andere televisieprogramma's samengebracht en moeten opdrachten uitgevoerd worden.quote:
O ja, dat was het. Dankjequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Take me out, echte meisjes in de jungle
Dat viel mij ook al op. Je ziet niet eens haar tanden meer, het is 1 rij wit cement lijkt het net ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:
Die prodentsmoel van Inge wordt met de week erger he?
Ja, ik vond het een beetje zielig voor Lisa..quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit ja. Werd niet eens betrokken bij de discussie tussen Inge en die andere gast.
twitter:Brittjje twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 23:17:41IK WIL JULLIE ALLEMAAL MEGA BEDANKEN VOOR HET STEMMEN! Helaas zit ik nu in het ziekenhuis met een miss gebroken teen http://t.co/H8x6HtkcBX reageer retweet
Andy en Melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helaas het einde gemist. Iemand een update voor me welke mensen exit zijn?
Dank je!quote:
quote:Lucia Rijker in ziekenhuis na val
Lucia Rijker is ernstig ten val gekomen bij de training voor het SBS-programma Sterren Springen.
Ze werd na het ongeluk direct naar het ziekenhuis gebracht, meldt Show.nl. Uit onderzoek blijkt dat de kickboksster niks heeft gebroken.
Lucia heeft het ziekenhuis inmiddels verlaten, maar het is zeer de vraag of ze zaterdag kan deelnemen aan de finale van Sterren Springen.
Ook is het nog niet zeker of Britt Dekker aanstaande zaterdag van de plank springt. Ze brak haar teen toen ze een vreugdedansje deed na een geslaagde sprong.
Bron: www.telegraaf.nl
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef MissJ het volgende:
ik ga een poging wagen de hele aflevering te blijven kijken
Ik kijk nu al met een half oogquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef MissJ het volgende:
ik ga een poging wagen de hele aflevering te blijven kijken
ik ookquote:
SBS6 hequote:Op zaterdag 26 april 2014 20:35 schreef MissJ het volgende:
dit programma gaat echt veeeeeeel te traag. Al 35 minuten bezig en nog maar 1 sprong geweest.
dit jaquote:
Ze doen een duo én een solosprong.quote:
Ahquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze doen een duo én een solosprong.
Ik vind hem ook totaal onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Travel. het volgende:
Kunnen vrouwen vertellen wat ze in hem zien? Ik vind het maar een engerd.
Nee, het is ook niet mijn keus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Travel. het volgende:
Ik vind hem absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Travel. het volgende:
We zitten al op de helft. En er is verder geen reet op de tv.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef MissJ het volgende:
ik haak af, vind er geen reet aan namelijk
Gelukkig heb ik Netflixquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zitten al op de helft. En er is verder geen reet op de tv.
Bij dit programma met Patty kan je dat inderdaad niet zeggen...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zitten al op de helft. En er is verder geen reet op de tv.
vorig jaar waren de juries strengerquote:
De juryquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig jaar waren de juries strenger
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zulks een kwaliteitszender en dan met dit op de proppen komen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De juryDe enige die wat van springen af weet is die vent.
quote:
quote:
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |