Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Susi het volgende:
Nederland heeft massaal op Andy gestemd.
Geloof je het zelf
Andy & Melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in. Wie zijn er geweest voor Joey?
andy en melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Andy en Melisaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef Blester het volgende:
[..]
7.5 en een 6 meen ik als gemiddelde
rob geus is er ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
wat doet Ireen Wust nou weer in t publiek?
Koen aanmoedigen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
Koen aanmoedigingen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Marieke_w het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef MeningVanNelson het volgende:
Wie is deze droeftoeter nou weer?
Anna-Alicia Skliasquote:
Haten op Regilioquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
Regilio zit weer met zijn zonnebril op. Sukkel
Even vertaald, voor als hij later terugleest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
Regilio is wearing his sunglasses again, moron
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Even vertaald, voor als hij later terugleest.
*gniffel*quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hartaanval ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef mujentas het volgende:
Waarom zit die Frans Molenaar niet meer in de jury? Hebben ze die eruit getrapt?
als er iemand jankt voor het pringen krijgen ze een 10, dat zijn de echte heldenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf. iemand die er recht in springt is ook een 9?
Te dik, het hart kon het niet meer aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef mujentas het volgende:
Waarom zit die Frans Molenaar niet meer in de jury? Hebben ze die eruit getrapt?
Haha dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vorige week wel
Ging ze van die laagste in potloodstand
die sprong had de perfecte score verdientquote:
Klapte op zijn rug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |