hoe vind je dat ik het doe op WK tot nu toe ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
2. Ik support jou al als WK-moderator. Het is één tegelijkertijd.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent Paxgod en Nickgod niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Wie?
2. Ik support jou al als WK-moderator. Het is één tegelijkertijd.
3. Wie?
Dat is toch wel stoerder dan die van mij. Ik droeg gewoon schaamteloos een Pools bandshirtquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb serieus ook een shirt van het poolse elftal
eens gehad van wat vrienden die daar wonen
Goed, je doet niet veel, maar wat je doet doe je goed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe vind je dat ik het doe op WK tot nu toe ?
welke band danquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch wel stoerder dan die van mij. Ik droeg gewoon schaamteloos een Pools bandshirt
moet nog beetje wennen en aftastenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed, je doet niet veel, maar wat je doet doe je goed.
V/d Vaart naar Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
HSV heeft met 1-3 verloren. Het ontslag van ÓNZE BERT heeft weinig geholpen.
Nu vertrouwt Rotterdam op Warner Fucking Hahn maar in feite kan die er ook geen ene fuck van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mulder staat erin. Wat een uitstraling heeft die man.
Lekker man, een speler die geen wedstrijd uit kan spelen.quote:
Dat zou wel leuk zijn.quote:
Met hem erbij hebben we na 70 minuten de wedstrijden toch al beslist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man, een speler die geen wedstrijd uit kan spelen.
Ik kon de tweede wedstrijd v/d bekerfinale niet zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:23 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan me echt heel weinig van deze wedstrijd herinneren.
Luinge is scheidsrechter.
Beter 60 minuten v/d Vaart in de spits dan 38 wedstrijden lang Kolbeinn Sigthorsson in de spits.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man, een speler die geen wedstrijd uit kan spelen.
Suarezquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:24 schreef Pascalus het volgende:
Suarez, Emanuelson, De Zeeuw bij Ajax
sowww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |