quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
En een bijzet tafeltje voor de whisky
3 keer zo veelquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet vaak meer.
maar denk dat ik ongeveer 550 originele cd's heb nu?
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef perro. het volgende:
[..]
wakker worden met mij. mijn naamtopic.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
nice.bij mij ging dat altijd in vlagen.
Lekker.quote:
ik wil ook geen witte kastquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Géén rode chesterfield en een witte kast!
soulmate gevondenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je smetvrees? dat is relax want als ik ergens niet van hou is onopgeruimte troep en viezigheid.
quote:
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil nog n keer boeken in de slaapkamer. Maar goed, die moet helemaal anders.
Eigenlijk moeten de kinderen uit huis, dan kan ik n bibliotheek makenEn Ado z'n speelkamer
Oh ik ken het systeemquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik ook leuk![]()
Wij hebben nu in de woonkamer een aantal stapeltjes boeken (op planken en van die 'zwevende boeken' ) en straks in de nieuwe werkkamer komen ook planken. Dus dan komen er wat meer te staan nog![]()
M'n Karin Slaughter reeks eindelijk allemaal netjes naast elkaar!![]()
ik heb 4 van die cd-kastjes staan, denk dat ik er 3 helemaal vol krijg. maar vond iets verspreid wat mooier.quote:
Ja! Ja! JAA!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wil ook als ik later groot ben.
En dan zo'n rode chesterfield stoel er bij.
als ik gegeten heb kan ik ook niet alles laten staan. moet meteen weg. liever geen deurklinken aanraken in vreemde toiletten, en meer van dat soort onhandigheden.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
Boven heb ik 4 grote boekenkasten en beneden 2En ze zijn allemaal vol.
Als je ze afstoft nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?
jawel, maar dat is t overalquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?
Ik heb gelogen, het zijn er 5 bovenquote:
http://www.dailymail.co.u(...)veal-home-staid.htmlquote:
Ze beginnen steeds voller te rakenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb 4 van die cd-kastjes staan, denk dat ik er 3 helemaal vol krijg. maar vond iets verspreid wat mooier.
ado zijn lego is ook stoffig nietwaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar dat is t overal![]()
Gaat er ook niet van komen hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gelogen, het zijn er 5 boven
mijn laatste 2 cd's zijn al van anderhalf jaar geleden. alexi murdoch, speciaal uit engeland moeten halen. en the rolling stones.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze beginnen steeds voller te rakenhaha
Ik vind ze nog steeds leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger las ik graag pinkeltjeMaar ik durf die kinderboeken nu niet nog eens te lezen. Ben bang dat ze echt slecht zijn. En dan is mijn herinnering dus beter.
Ze liggen nog bij mijn ouders op zolder, misschien maar weer eens tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger las ik graag pinkeltjeMaar ik durf die kinderboeken nu niet nog eens te lezen. Ben bang dat ze echt slecht zijn. En dan is mijn herinnering dus beter.
wipneus en pim niet eens?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
ado is van t gereedschap. Niet van de Legoquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ado zijn lego is ook stoffig nietwaar?
Pinkeltje is leuk.quote:
quote:
Ik denk dat ik ze ooit ook gewoon ga voorlezen aan mini-me.quote:
oh. dat stoft ook ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado is van t gereedschap. Niet van de Lego
Paddington keek ik op tvquote:
dat was ik ook wel n beetje, maar viel dus heel erg mee, moest bij allebei huilenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |