quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
En een bijzet tafeltje voor de whisky
3 keer zo veelquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet vaak meer.
maar denk dat ik ongeveer 550 originele cd's heb nu?
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef perro. het volgende:
[..]
wakker worden met mij. mijn naamtopic.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
nice.bij mij ging dat altijd in vlagen.
Lekker.quote:
ik wil ook geen witte kastquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Géén rode chesterfield en een witte kast!
soulmate gevondenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je smetvrees? dat is relax want als ik ergens niet van hou is onopgeruimte troep en viezigheid.
quote:
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil nog n keer boeken in de slaapkamer. Maar goed, die moet helemaal anders.
Eigenlijk moeten de kinderen uit huis, dan kan ik n bibliotheek makenEn Ado z'n speelkamer
Oh ik ken het systeemquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik ook leuk![]()
Wij hebben nu in de woonkamer een aantal stapeltjes boeken (op planken en van die 'zwevende boeken' ) en straks in de nieuwe werkkamer komen ook planken. Dus dan komen er wat meer te staan nog![]()
M'n Karin Slaughter reeks eindelijk allemaal netjes naast elkaar!![]()
ik heb 4 van die cd-kastjes staan, denk dat ik er 3 helemaal vol krijg. maar vond iets verspreid wat mooier.quote:
Ja! Ja! JAA!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wil ook als ik later groot ben.
En dan zo'n rode chesterfield stoel er bij.
als ik gegeten heb kan ik ook niet alles laten staan. moet meteen weg. liever geen deurklinken aanraken in vreemde toiletten, en meer van dat soort onhandigheden.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
Boven heb ik 4 grote boekenkasten en beneden 2En ze zijn allemaal vol.
Als je ze afstoft nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?
jawel, maar dat is t overalquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is wel stoffig of niet, veel boeken in je slaapkamer?
Ik heb gelogen, het zijn er 5 bovenquote:
http://www.dailymail.co.u(...)veal-home-staid.htmlquote:
Ze beginnen steeds voller te rakenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb 4 van die cd-kastjes staan, denk dat ik er 3 helemaal vol krijg. maar vond iets verspreid wat mooier.
ado zijn lego is ook stoffig nietwaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar dat is t overal![]()
Gaat er ook niet van komen hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gelogen, het zijn er 5 boven
mijn laatste 2 cd's zijn al van anderhalf jaar geleden. alexi murdoch, speciaal uit engeland moeten halen. en the rolling stones.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze beginnen steeds voller te rakenhaha
Ik vind ze nog steeds leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger las ik graag pinkeltjeMaar ik durf die kinderboeken nu niet nog eens te lezen. Ben bang dat ze echt slecht zijn. En dan is mijn herinnering dus beter.
Ze liggen nog bij mijn ouders op zolder, misschien maar weer eens tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger las ik graag pinkeltjeMaar ik durf die kinderboeken nu niet nog eens te lezen. Ben bang dat ze echt slecht zijn. En dan is mijn herinnering dus beter.
wipneus en pim niet eens?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
ado is van t gereedschap. Niet van de Legoquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ado zijn lego is ook stoffig nietwaar?
Pinkeltje is leuk.quote:
quote:
Ik denk dat ik ze ooit ook gewoon ga voorlezen aan mini-me.quote:
oh. dat stoft ook ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado is van t gereedschap. Niet van de Lego
Paddington keek ik op tvquote:
dat was ik ook wel n beetje, maar viel dus heel erg mee, moest bij allebei huilenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
ja, dat zei een vriendin van me laatst ook al.quote:
Triptykon nieuwe album, ach ja zo lang ze cd's maken zal ik ze blijven kopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:44 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn laatste 2 cd's zijn al van anderhalf jaar geleden. alexi murdoch, speciaal uit engeland moeten halen. en the rolling stones.
Oh wat gaaf!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was ik ook wel n beetje, maar viel dus heel erg mee, moest bij allebei huilen
Heb trouwens n paar boeken van Rien Poortvliet gekocht laatst. David de kabouter en n andere, puur voor de tekeningen
Die keek ik ook behalve dungeons and dragons.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, dat zei een vriendin van me laatst ook al.
ik keek altijd ducktales, alfred j kwak, en nils holgerson. oh, en dungeons and dragons.
Dungeons and Dragonsquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, dat zei een vriendin van me laatst ook al.
ik keek altijd ducktales, alfred j kwak, en nils holgerson. oh, en dungeons and dragons.
nope, ken ik niet.quote:
dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ja! die ook
En bolke de beer
[..]
Ik denk dat ik ze ooit ook gewoon ga voorlezen aan mini-me.
Die ken ik niet denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan.
Voorlezen uit Pinkeltje.![]()
Maar vooral 'raad eens hoeveel ik van je houd' al is dat geen jeugdboek voor mij, ik moest de eerste 20 keer dat ik t las steeds huilen. Hormonenbom
die vond ik juist het spannendste.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die keek ik ook behalve dungeons and dragons.
ik was verliefd op dat meisje met die lange stok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Die unicornmeeeeeeeeeeeeeeeh
Oh ja die had ik vroeger ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las/luisterde altijd sprookjes van lecturama. En ik kan er veel nog navertellen nu![]()
[ afbeelding ]
Ik ga mijn kind hiermee stalken
nee, is redelijk nieuw.quote:
Echt?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
ik was verliefd op dat meisje met die lange stok.
Daar kreeg jij een lange stok van?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
ik was verliefd op dat meisje met die lange stok.
Ja maar we hadden ze niet allemaal volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt?![]()
Aldo en de vliegende stofzuiger![]()
voorlezen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste houdt eigenlijk niet zo van lezen
Dat is wel liefquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voorlezen?
Mijn ouders hebben mij voorgelezen tot ik 13 wasomdat ik het zo heerlijk vond voor het slapengaan
gekke mensen zijn het.
Nee ik ook niet, maar ik vond ze wel echt geniaal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar we hadden ze niet allemaal volgens mij
Volgens mij had mn moeder dat boek van Klaas Vaak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las/luisterde altijd sprookjes van lecturama. En ik kan er veel nog navertellen nu![]()
[ afbeelding ]
Ik ga mijn kind hiermee stalken
Nee, mijn ouders lazen wel voor uit een ander sprookjesboekquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik vond ze wel echt geniaal.
Net zoals andere sprookesboeken. Er was een sprookjesboek, die voorkant vond ik altijd zo eng. Dat was een plaatje van een donker bos. Maar de sprookjes waren geniaal.
Ik ben nog gek op het sprookje van jorinde en joringel, maar dat kent geloof ik echt niemand
ook niet echt, dat vond ze stom vanaf d'r 8e ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voorlezen?
Mijn ouders hebben mij voorgelezen tot ik 13 wasomdat ik het zo heerlijk vond voor het slapengaan
gekke mensen zijn het.
Dat doen de mijne nog altijd, bij het avondeten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders lazen wel voor uit een ander sprookjesboekde bijbel
Tofquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij had mn moeder dat boek van Klaas Vaak.
Misschien komt het nu welquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook niet echt, dat vond ze stom vanaf d'r 8e ofzo![]()
Ze leest wel Donald ducks en Suske en wiskes. En nu dus de hongerspelen.
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat doen de mijne nog altijd, bij het avondeten.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
Dit was dat boek [ afbeelding ]
Als ik er nu naar kijk is die voorkant helemaal niet eng
behoort tot de 'klassieken' van de Nederlandse kinderliteratuurquote:
Iedereen is in zekere mate hypocriet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
alleen naar de kerk gaan met kerst vind ik zo ontzettend hypocriet
ik ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is in zekere mate hypocriet.
1 keer in de 2 jaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
mijn moeder wilde denk ik wel wat vaker, maar ik, mijn zus en mijn vader niet echt. en alleen wilde ze ook liever niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Precies, en mensen gaan ook op je plek zittenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook.
Ik ga het hele jaar niet dus met kerst ook niet.
gadver, fijn dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben met kerst nog naar de kerk geweest. Broertje deed me in het kerstspel
Euh... ok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben met kerst nog naar de kerk geweest. Broertje deed me in het kerstspel
Hij was de heilige geestquote:
Geestig tochquote:
Niet echt.quote:
quote:
Doe's een pic van jou in bikini. uiteraard alleen ter inspiratie.quote:
ik sta alweer in mn enorme guns N roses shirtquote:
nou en? dan trek je die toch even uit?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta alweer in mn enorme guns N roses shirt
uiteraard.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe's een pic van jou in bikini. uiteraard alleen ter inspiratie.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe's een pic van jou in bikini. uiteraard alleen ter inspiratie.
of ado uit huisquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil nog n keer boeken in de slaapkamer. Maar goed, die moet helemaal anders.
Eigenlijk moeten de kinderen uit huis, dan kan ik n bibliotheek makenEn Ado z'n speelkamer
ik ben me aan het inhoudenquote:
pas op dat het niet dichtvriest heh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
even de ventilator op mn broekje richten.
mag ik bij jou etenquote:
wat liefquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:40 schreef perro. het volgende:
[..]
goed dat je het zegt. doe ik de spek en worst apart.
zo zuur is het nu ook weer nietquote:
dat doe ik met vlees normaal gesproken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat lief![]()
ik doe er altijd kaas appel en banaan door. Super lekker![]()
Oh er zit ook vega vlees bij mij doorquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef perro. het volgende:
[..]
dat doe ik met vlees normaal gesproken.
niet eens rozijnen erdoor?
Dat is hier ook inderdaad, alleen doe ik er dus nog kaas en appel en banaan doorquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zuurkool gewoon alleen met aardappelen er doorheen hier. Jus erbij en rookworst.
Ik hou niet zo van dat soort combinaties.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is hier ook inderdaad, alleen doe ik er dus nog kaas en appel en banaan doorkleine blokjes, ook niet zo erg veel overigens.
heerlijk vind ik het.
oki.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh er zit ook vega vlees bij mij door
Nee geen rozijnen
Hangt er wel vanaf hoeveel je er door doet he.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort combinaties.
Zelfde als die saus voor rijst waar ze dan ananas e.d. doorheen doen. Geef mij maar gewoon een pure smaak/saus zonder teveel poespas
en kaas ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:51 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
met banaan lijkt me niet zo, maar appel zou weleens lekker kunnen zijn.
Smaken verschillen inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoeveel je er door doet he.Maar ieder z'n ding.
oh dat vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
hmmm, dat lijkt me -net als een gebakken eitje met kaas- niet zo.
maar vooruit.
Ei met kaas valt wel mee, mits niet teveel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
hmmm, dat lijkt me -net als een gebakken eitje met kaas- niet zo.
maar vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |