wajoow ga je kapen :squote:Op zaterdag 19 april 2014 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Veraatje wanneer die chilling zetten dan?
Wat is de naam van de attractie waar je mee meegaat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die kermissen zijn vaak wel het gezelligste
Hully Gully - Disco Dancerquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat is de naam van de attractie waar je mee meegaat?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Beloof me dat je bij de kaartverkoop 'KOOP DAN!!!!!' schreeuwt.
Jawel, je gaat verslag doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ga werken en met het werk dat ik doe ben ik vooral buiten en genoodzaakt alles met mijn mobiel te doen, en aangezien ik FOK!ken op mobiel erg kut vind, zal ik niet gaan posten.
Ik beloof dat als ik een x fatsoenlijk internet heb, dat ik verslag zal doenquote:
Leuk! Vriendinnetje in iedere stad en dorp zeker?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik beloof dat als ik een x fatsoenlijk internet heb, dat ik verslag zal doen
Had daar vroeger wel last van iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk! Vriendinnetje in iedere stad en dorp zeker?
Dordrecht jonguh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Had daar vroeger wel last van idd
Maar bij jullie is er nu toch ook kermis op de Schiekade geloof ik?
:
Dacht dat je een rotterdammert wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dordrecht jonguh.
Juni pas, Spuiboulevard.
Niet denk ik.quote:
Heb de route nog niet gezien, maar wpensdag gaan we in Dieren open, en morgen en overmorgen nog in Deventer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow. Waar ga je allemaal wel zijn dan?
Is dat een stijging of daling op de sociale ladder?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Je vertrekt als FOK!er maar komt terug als kamper.
Een horizontale verschuivingquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat een stijging of daling op de sociale ladder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |