Niet waar. Een voorbeeld: Assad heeft de Koerdische MINDERHEID onderdrukt.quote:Op zondag 20 april 2014 15:00 schreef hafez1234 het volgende:
Wat een leider is Assad toch. Hij beschermt alle minderheden.
Alsnog hebben de koerden besloten om tegen de rebellen te vechten in plaats van tegen Assad. Dit laat al zien wat zij verwachten dat gaat gebeuren als Assad zou vallen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet waar. Een voorbeeld: Assad heeft de Koerdische MINDERHEID onderdrukt.
Syria: Al-Asad's Decade in Power Marked by Repression
Rights Suppressed, Activists Detained, Media Censored, Kurds Sidelined
http://www.hrw.org/news/2(...)-marked-repression-0
Weer onzin, denk aan de Koerden die onderdeel zijn van Islamic Front, of Koerden die voor ISIL of Nusra of weet ik veel wie vechten.quote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef hafez1234 het volgende:
Alsnog hebben de koerden besloten om tegen de rebellen te vechten in plaats van tegen Assad. Dit laat al zien wat zij verwachten dat gaat gebeuren als Assad zou vallen.
Een kleine minderheid...quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Weer onzin, denk aan de Koerden die onderdeel zijn van Islamic Front, of Koerden die voor ISIL of Nusra of weet ik veel wie vechten.
Syrische Koerden zou nou niet bepaald islamistisch ingesteld.quote:
In ieder geval meer islamistisch dan baathistisch.quote:Op zondag 20 april 2014 15:26 schreef IPA35 het volgende:
Syrische Koerden zou nou niet bepaald islamistisch ingesteld.
Ja omdat Ba'atisme Koerden uitsluit vanwege hun focus op één identiteit, één taal gezwets.quote:Op zondag 20 april 2014 15:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In ieder geval meer islamistisch dan baathistisch.
Assad de beschermheer van de minderheden is dan ook een fabel.quote:Op zondag 20 april 2014 15:28 schreef IPA35 het volgende:
Ja omdat Ba'atisme Koerden uitsluit vanwege hun focus op één identiteit, één taal gezwets.
Nee ook niet. Ik denk niet dat salafisten evenveel rechten hadden onder Assad als in Nederland.quote:
Fabel dus, Assad is niet de beschermheer van minderheden, niet etnisch gezien (Koerden) en ook niet religieus gezien (salafisten).quote:
Nee hoor er zijn veel Koerden die ook bij IF, Nusra en ISIL etc zitten.quote:
Dat zijn soennitische extremisten. Zij zien zichzelf eerst als soennitische moslim en daarna pas als koerd. Het feit dat zij koerd zijn, is niet relevant.quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Weer onzin, denk aan de Koerden die onderdeel zijn van Islamic Front, of Koerden die voor ISIL of Nusra of weet ik veel wie vechten.
Wel als jij zegt: "Koerden besloten om tegen de rebellen te vechten in plaats van tegen Assad".quote:Op zondag 20 april 2014 16:13 schreef hafez1234 het volgende:
Het feit dat zij koerd zijn, is niet relevant.
Als je denkt dat een uitzondering van een paar extremistische koerden mijn argument ontkracht , moet je terug naar school. De koerden vechten tegen de rebellen en dat is een feit. Maakt niet uit of een paar van hen bij de rebellen zit. Met jouw redenatie kan ook gezegd worden dat Nederland niet tegen de nazi's had gevochten omdat NSB'ers de nazi's steunden.quote:Op zondag 20 april 2014 16:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wel als jij zegt: "Koerden besloten om tegen de rebellen te vechten in plaats van tegen Assad".
Maak jezelf niet belachelijk. Ik had gewoon gelijk, wees een man en geef het toe.quote:Op zondag 20 april 2014 16:37 schreef hafez1234 het volgende:
Als je denkt dat een uitzondering van een paar extremistische koerden mijn argument ontkracht , moet je terug naar school. De koerden vechten tegen de rebellen en dat is een feit. Maakt niet uit of een paar van hen bij de rebellen zit. Met jouw redenatie kan ook gezegd worden dat Nederland niet tegen de nazi's had gevochten omdat NSB'ers de nazi's steunden.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maak jezelf niet belachelijk. Ik had gewoon gelijk, wees een man en geef het toe.
Jouw redenatie zorgt er juist voor dat je geen onderscheid maakt tussen de verschillende soorten Nederlanders tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik maak wel onderscheid, tussen verschillende soorten Koerden en Nederlanders.
onzin, de burgeroorlog zal gewoon doorgaan.quote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als assad meteen opstapt is er meteen geen bloedvergieten meer tegen de meeste gematigde rebellen.
Uiteraard, maar dan alleen tegen die extremisten zoals ISIS en Al Nusra.quote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
onzin, de burgeroorlog zal gewoon doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |