Dit ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:22 schreef ecktebaas123 het volgende:
ik vind het vaak ook zo opvallend dat juist die dwergen 1.55< met een man gaan die langer is dan 2m.
Omdat lange mannen knap zijn, en korte vrouwen ook knap zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit ja.
De kleine meisjes prefereren doorgaans een man die uitzonderlijk veel langer is dan zij zelf. Ik begrijp daar echt niks van.![]()
Dat een lange vrouw een man wil die minstens zo lang en bij voorkeur nog iets langer heeft kan ik wel begrijpen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat lange mannen knap zijn, en korte vrouwen ook knap zijn.
Korte mannen zijn lelijk en lange vrouwen zijn ook lelijk.
zac efron is 173 en hij is mooiboy hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat lange mannen knap zijn, en korte vrouwen ook knap zijn.
Korte mannen zijn lelijk en lange vrouwen zijn ook lelijk.
Kleine vrouwen proberen doorgaans zo hun inferieure genen te compenseren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit ja.
De kleine meisjes prefereren doorgaans een man die uitzonderlijk veel langer is dan zij zelf. Ik begrijp daar echt niks van.![]()
Dat een lange vrouw een man wil die minstens zo lang en bij voorkeur nog iets langer heeft kan ik wel begrijpen.
Lana goed vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar eerste album
je bent zeker zo'n type die alleen born to die en summertime sadness luistert
Echt hè..quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Lol al die lange mannen met hun stoere verhalen hier
Alleen Dima gooit gruwelijke foto
Ja wat denk je danquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kleine vrouwen proberen doorgaans zo hun inferieure genen te compenseren.
Ik ben daarom benieuwd of er over 100-200 jaar nog uberhaupt kleine mannen bestaan
Wetenschappers hebben aangetoond dat rond de 185 "het beste is" voor een man evolutionair gezien. Er is geen enkel voordeel te behalen mocht je langer/korter zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan
FUUAUAUAU
Klein is dan gewoon 1.84m en groot 2.25m
Wat is het evolutionaire voordeel van 185 tov 180 bv dan? En dan heb ik het niet over mannetje vs mannetje, maar voor de soort in zijn geheel. Over het algemeen zijn de grotere soorten veelal het meest kwetsbaar en eisen (te) veel grondstoffen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wetenschappers hebben aangetoond dat rond de 185 "het beste is" voor een man evolutionair gezien. Er is geen enkel voordeel te behalen mocht je langer/korter zijn.
Daarnaast heeft de jonge generatie alles mee kwa gezondheid en welvaart. Het kan eigenlijk niet veel beter worden, dus lengte zal ook niet snel meer toenemen. Elders in de wereld worden jonge mensen ook lang (zoals Nederlanders) die het kwa omstandigheden hetzelfde hebben (gehad).
Dan bestaan er nog steeds kleine mannen. Lengte in een bevolking is altijd normaal verdeeld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wetenschappers hebben aangetoond dat rond de 185 "het beste is" voor een man evolutionair gezien. Er is geen enkel voordeel te behalen mocht je langer/korter zijn.
Daarnaast heeft de jonge generatie alles mee kwa gezondheid en welvaart. Het kan eigenlijk niet veel beter worden, dus lengte zal ook niet snel meer toenemen. Elders in de wereld worden jonge mensen ook lang (zoals Nederlanders) die het kwa omstandigheden hetzelfde hebben (gehad).
Waarschijnlijk zijn er ook allemaal culturele factoren in meegenomen. Bijvoorbeeld dat een vrouwtje sneller haar benen spreidt voor een man van 185.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is het evolutionaire voordeel van 185 tov 180 bv dan? En dan heb ik het niet over mannetje vs mannetje, maar voor de soort in zijn geheel. Over het algemeen zijn de grotere soorten veelal het meest kwetsbaar en eisen (te) veel grondstoffen.
Nog een keer lezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er ook allemaal culturele factoren in meegenomen. Bijvoorbeeld dat een vrouwtje sneller haar benen spreidt voor een man van 185.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |