Die zijn allemaal zeer flexibel, dat rekt wel mee op. Ik denk echter dat die plek altijd een zwakke plek blijft, dus nooit belast mag worden met krachttraining en/of vechtsport e.d.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou werken!? Als je kijkt naar spieren, pezen, aderen, etc...
Wie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga lekker naar Flop Coast luisteren.
uhh nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zelfde tt en op.
Dat dit onderwerp continu terugkomt weet ik wel
Je weet best wie ik bedoelquote:
Euh nee?quote:
ja, watquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef dopfles1 het volgende:
vrouwen boven de 1.75 m daarintegen___!
Wát.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euh nee?
Edit: never mind, je bedoelt zeker Lana. Ik vind het een kutnummer; ze stelt me teleur![]()
klein maar fijn bbyquote:
Nah, te zweverig. Het eerste album was te gek, maar ze gaat achteruit. Het wordt steeds duisterder, niets zeggender, zweveriger, en lanzamere muziek. Ik mis de oude Lana.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wát.Het nummer is juist super goed.
Wij krijgen de mooie kleine én lange vrouwen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:24 schreef dopfles1 het volgende:
Alle kleine vrouwen nemen de lange mannen, en alle lelijke lange vrouwen mogen de midgets.
Waarom voel je jezelf verheven? Denk je dat je slimmer bent omdat je langer bent dan gemiddeld? Of dat je sterker bent omdat je langer bent?quote:
Haar eerste albumquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nah, te zweverig. Het eerste album was te gek, maar ze gaat achteruit. Het wordt steeds duisterder, niets zeggender, zweveriger, en lanzamere muziek. Ik mis de oude Lana.
Mijn pik is best groot eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |