Vet schattigquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef .sfinx het volgende:
[ http://img855.imageshack.us/img855/4153/lololus.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
Copy en pasten.... wel de moeite waard godver dat ziet er niet uit, net een gehandicapte T-rexje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef .sfinx het volgende:
[ http://img855.imageshack.us/img855/4153/lololus.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
Ik ook 1,85 maar dan voel ik me vaak al klein tussen mijn broertje, vader en een aantal vrienden van me die zijn 195 of langer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:06 schreef Geelman het volgende:
Ik ben 1.85 en ik voel me al niet echt overdreven lang... Dan nog 10 cm korter zijn... Damn...
Dit, mensen die er trots op zijn dat ze 1.90 zijn maar totaal niet hun manntje staan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:07 schreef Peunage het volgende:
Ik ben kleiner dan 1.75, en ik zou je zo in elkaar timmeren.
Daar zal de gemiddelde man heel blij van worden inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn juist schattig
Maar als het kleiner wordt dan 1.70m daarentegen ... Dan wordt het eng
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:07 schreef Peunage het volgende:
Ik ben kleiner dan 1.75, en ik zou je zo in elkaar timmeren.
care, mensen met kleine tieten en een kleine pik kunnen 't ook niet helpen en die worden ook door iedereen uitgelachen.quote:
Ee lange hoeist met je vriendin? Nie goed ofwel whahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
care, mensen met kleine tieten en een kleine pik kunnen 't ook niet helpen en die worden ook door iedereen uitgelachen.
Ik vind dat ik dus ook om kleine stakkers mag lachen
Dat was hetzelfde onderwerp met een andere strekking.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Help me eens. Ik zou zweren dat ik eerder exact dit topic heb gezien
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat manlets massaal de vrouwen van de lange mensen hebben veroverd. Nu komen ze hier uithuilen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Help me eens. Ik zou zweren dat ik eerder exact dit topic heb gezien
Nee zelfde tt en op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was hetzelfde onderwerp met een andere strekking.
Oh dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zelfde tt en op.
Dat dit onderwerp continu terugkomt weet ik wel
Afro-Amerikaan, alsjeblieft. Mij in eenzelfde adem noemen met wickedmen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:43 schreef Rodawa het volgende:
#Dimachaerus #Mortaxx #Kaneelstokje #wickedmen #2happy4u
je bedoelt mijn ex? lang niet gezien maar heb al nieuwe dus carequote:Op zaterdag 19 april 2014 13:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ee lange hoeist met je vriendin? Nie goed ofwel whaha
Groet de kleine man
Hoeveel langer ben je geworden door je operatie? Vind je het achteraf de moeite waard? Kan je je lichaam nu nog net zo belasten als voorheen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
Toentertijd ik 1.77 was maakte dit mij erg depressief, tot aan zelfmoordgedachten aan toe. Naarmate ik mij er meer bewust van werd walgde ik er gewoon van mijzelf in de spiegel te zien.
Gelukkig geen last meer van, ben nu een stuk langer.
Veel succes aan de kleinere mannen. Ik hoop maar niet dat mensen als TS een ziekte o.i.d. krijgen, weten ze ook hoe het voelt steeds buiten spel te worden gezet.
Ja ja voor een lange maak je veel huiltopics aanquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
je bedoelt mijn ex? lang niet gezien maar heb al nieuwe dus care![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja ja voor een lange maak je veel huiltopics aan
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoeveel langer ben je geworden door je operatie? Vind je het achteraf de moeite waard? Kan je je lichaam nu nog net zo belasten als voorheen?
met 7.5cm(!)quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
is dat die wat zijn benen liet vergroten?
Ik heb mijn benen met 8cm laten verlengen. Ik ben nu 185cmquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoeveel langer ben je geworden door je operatie? Vind je het achteraf de moeite waard? Kan je je lichaam nu nog net zo belasten als voorheen?
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen met 8cm laten verlengen. Ik ben nu 185cmIk merk alleen nog soort pijn bij het (meer) belasten van mijn benen, tijdens het rennen bijv. Ik denk dat het wel een jaar of twee duurt voordat je nergens meer last van hebt.
Ik vond het wel de moeite waard. Ik voel me meer op het gemak bij het stappen, kan sneller vrouwen regelen die ook nog knap(per) zijn. Dwing ook over 't algemeen meer respect af voor mijn gevoel.
serieus?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen met 8cm laten verlengen. Ik ben nu 185cmIk merk alleen nog soort pijn bij het (meer) belasten van mijn benen, tijdens het rennen bijv. Ik denk dat het wel een jaar of twee duurt voordat je nergens meer last van hebt.
Ik vond het wel de moeite waard. Ik voel me meer op het gemak bij het stappen, kan sneller vrouwen regelen die ook nog knap(per) zijn. Dwing ook over 't algemeen meer respect af voor mijn gevoel.
Je lichaam is nu toch helemaal uit verhouding?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, misschien had hij van te voren kleinere benen in verhouding dus en is de verhouding nu juist goed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je lichaam is nu toch helemaal uit verhouding?
Dat soort operaties bestaan hoor. Er zijn ook mensen die hun borsten laten vergroten en dat soort dingen, dus waarom is dit dan vreemd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:44 schreef Kriegel het volgende:
Mensen die dat lulverhaal van die gast geloven
Omdat die pik ondanks herhaaldelijke verzoeken nooit met foto's of iets dergelijks komt (niet eens een afwijzing, hij negeert het gewoon), en daarnaast een enorme geschiedenis heeft van trolltopics in KLB vol geklaag over z'n uiterlijk en seksloos bestaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat soort operaties bestaan hoor. Er zijn ook mensen die hun borsten laten vergroten en dat soort dingen, dus waarom is dit dan vreemd?
Oh, ik dacht dat hij wel eens foto's gepost had. Maar dit soort operaties bestaat sowieso wel toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat die pik ondanks herhaaldelijke verzoeken nooit met foto's of iets dergelijks komt (niet eens een afwijzing, hij negeert het gewoon), en daarnaast een enorme geschiedenis heeft van trolltopics in KLB vol geklaag over z'n uiterlijk en seksloos bestaan.
Nou ja, ik heb ze in ieder geval nooit gezien. En of het überhaupt bestaat weet ik niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij wel eens foto's gepost had. Maar dit soort operaties bestaat sowieso wel toch?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ze in ieder geval nooit gezien. En of het überhaupt bestaat weet ik niet, eerlijk gezegd.
ja in china bijvoorbeeld voor onzekere chineesjes die dan denken meer succes te krijgen in het levenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ze in ieder geval nooit gezien. En of het überhaupt bestaat weet ik niet, eerlijk gezegd.
inb4quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Alsof je er iets aan kan doen hoe lang je word. Onzinklacht.
Ga lekker naar Flop Coast luisterenquote:
Heb dit gevonden op groeiwijzer.nl:quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij wel eens foto's gepost had. Maar dit soort operaties bestaat sowieso wel toch?
quote:Beenverlenging is omstreden. De behandeling is niet alleen pijnlijk maar ook tijdrovend: het oprekken kan maanden duren. Bovendien moet iemand die geopereerd is, opnieuw leren lopen. Er volgt dus ook nog een intensieve periode van revalidatie. Daarnaast ontstaan er vaak complicaties (bijkomende ongewenste verschijnselen), zoals infecties.
Hangt van de lichaamsbouw af, bij sommigen ziet het er idioot uit, anderen zijn wel gewoon in verhouding en dan is het juist nice (mits je ervan houdt natuurlijk).quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:15 schreef ecktebaas123 het volgende:
Wat ik klachtwaardig vind zijn van die vrouwen van 1.60m en korter die denken dat iedereen ze sexy en cute vind omdat ze zo kort zijn
"Kijk mij eens kort zijn, ik kom nergens bij en iedereen moet bukken om mij een kus te geven"
Doe je deuren en ramen goed dicht. Geen dreigement gewoon en tipquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef Rodawa het volgende:
Heerlijk, al die manlets hier.Niet dat ik me boven jullie verheven voel ofzo. harhar
ik vind het vaak ook zo opvallend dat juist die dwergen 1.55< met een man gaan die langer is dan 2m.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt van de lichaamsbouw af, bij sommigen ziet het er idioot uit, anderen zijn wel gewoon in verhouding en dan is het juist nice (mits je ervan houdt natuurlijk).
Hoe lang ben je zelf? 1.54 is dan ook wel heel klein ja, maar zelf vind ik 1.60-1.65 vaak het mooiste ondanks dat ik zelf 1.87m (mortaxx r u wutsjing?) ben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:22 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ik vind het vaak ook zo opvallend dat juist die dwergen 1.55< met een man gaan die langer is dan 2m.
Ik heb zelf ook een korte vriendin gehad (1.54m) maar tis soms net alsof je met een kind loopt, geef mij maar een vrouw van 1.70m
Niet zo uit de hoogte doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe je deuren en ramen goed dicht. Geen dreigement gewoon en tip
1.84 ben ik. Ik vind alles goed zolang het onder de 1.78 is,quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe lang ben je zelf? 1.54 is dan ook wel heel klein ja, maar zelf vind ik 1.60-1.65 vaak het mooiste ondanks dat ik zelf 1.87m (mortaxx r u wutsjing?) ben.
Dat vind ik dan alweer te groot, sowieso heb ik liever niet dat een meisje boven de 1.70m uitkomt. 1.78 is ook best kut trouwens, dan sta je al praktisch op ooghoogte, laat staan wanneer ze hakken draagt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
1.84 ben ik. Ik vind alles goed zolang het onder de 1.78 is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |