zorgenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh, dan snap ik het wel. ik heb weleens dat ik een nacht niet tot nauwelijks slaap, maar niet zo vaak.
speciale reden dat je slecht slaapt?
als of jij oprechte interesse in mij hebtquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet toch wat als jij me niet wil daten
Gewoon een drankje doen lijkt me wel eens leuk hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als of jij oprechte interesse in mij hebt
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.quote:awwjammer. volgende keer beter
Jij zag haar wel echt zitten?
Als je dat nu al weet is het inderdaad niets nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
een naamtopic.met de geur van verse koffie uiteraard.
Wie weet, ooitquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een drankje doen lijkt me wel eens leuk hoor
welke film? sorry nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.
Weet jij wie ik ben?quote:
ik snurk nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
en een katje wat in bed ligt te spinnen.
Ja, ik de jouwe ook. Nee, maar dan weet ik datquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Min of meerIk zie je naam wel eens langskomen op FB enzo
snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
weet ik. figuurlijk bedoeld.
de koffiegeur word je vanzelf wakker van.
Ik ben er ook (helaas) het type niet voor om haar dan toch te versieren zodat we in ieder geval in bed belanden. Dat had bij de vorige date misschien gekund gezien er toch gezoend is (en iets meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je dat nu al weet is het inderdaad niets nee.
The wind that chakes the barley. Niet mijn keus overigens...quote:
Idem hier. Ik heb het wel, maar slechts 1 fokster heeft mij op facebook en die post hier eigenlijk nooit.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik de jouwe ook. Nee, maar dan weet ik dat
Een halve pond vlees in d'r gezicht kletsen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef perro. het volgende:
[..]
en zo niet maak ik je op subtiele wijze wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |