zorgenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh, dan snap ik het wel. ik heb weleens dat ik een nacht niet tot nauwelijks slaap, maar niet zo vaak.
speciale reden dat je slecht slaapt?
als of jij oprechte interesse in mij hebtquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet toch wat als jij me niet wil daten
Gewoon een drankje doen lijkt me wel eens leuk hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als of jij oprechte interesse in mij hebt
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.quote:awwjammer. volgende keer beter
Jij zag haar wel echt zitten?
Als je dat nu al weet is het inderdaad niets nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
een naamtopic.met de geur van verse koffie uiteraard.
Wie weet, ooitquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een drankje doen lijkt me wel eens leuk hoor
welke film? sorry nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het is niet dat ik er een relatie in zou zien zitten. Of het zou hoogstens een relatie van een paar maanden zijn. Op de korte termijn zou het vast leuk zijn voor beiden, zowel in bed als daar buiten, maar op de lange termijn hebben we te verschillende karakters. Sowieso merkte ik eigenlijk ook wel aan mezelf dat ik er met mijn kop ook niet echt bij was vanavond, al heeft zij daar verder weinig van gemerkt.
Weet jij wie ik ben?quote:
ik snurk nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
en een katje wat in bed ligt te spinnen.
Ja, ik de jouwe ook. Nee, maar dan weet ik datquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Min of meerIk zie je naam wel eens langskomen op FB enzo
snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
weet ik. figuurlijk bedoeld.
de koffiegeur word je vanzelf wakker van.
Ik ben er ook (helaas) het type niet voor om haar dan toch te versieren zodat we in ieder geval in bed belanden. Dat had bij de vorige date misschien gekund gezien er toch gezoend is (en iets meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je dat nu al weet is het inderdaad niets nee.
The wind that chakes the barley. Niet mijn keus overigens...quote:
Idem hier. Ik heb het wel, maar slechts 1 fokster heeft mij op facebook en die post hier eigenlijk nooit.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik de jouwe ook. Nee, maar dan weet ik dat
Een halve pond vlees in d'r gezicht kletsen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef perro. het volgende:
[..]
en zo niet maak ik je op subtiele wijze wakker.
dit verbaast je?quote:
Ik stond 5 jaar droog omdat ik aan die principes bleef vasthouden.... just sayin....quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er ook (helaas) het type niet voor om haar dan toch te versieren zodat we in ieder geval in bed belanden. Dat had bij de vorige date misschien gekund gezien er toch gezoend is (en iets meer). Dat laat ik aan andere fokkers over.
[..]
The wind that chakes the barley. Niet mijn keus overigens...
[..]
Idem hier. Ik heb het wel, maar slechts 1 fokster heeft mij op facebook en die post hier eigenlijk nooit.
Tja sommige fokkers lullen iedereen het bed inquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er ook (helaas) het type niet voor om haar dan toch te versieren zodat we in ieder geval in bed belanden. Dat had bij de vorige date misschien gekund gezien er toch gezoend is (en iets meer). Dat laat ik aan andere fokkers over.
[..]
[..]
Idem hier. Ik heb het wel, maar slechts 1 fokster heeft mij op facebook en die post hier eigenlijk nooit.
ken ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:34 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
in de group ja. Niet in de echte fok.rar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had wel een vermoeden![]()
We zitten allebei in fok.rar ook
"subtiel".quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een halve pond vlees in d'r gezicht kletsen?
Een echte fokker heeft toch minimaal een pond faxquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een halve pond vlees in d'r gezicht kletsen?
De teller loopt hier ook doorquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stond 5 jaar droog omdat ik aan die principes bleef vasthouden.... just sayin....
Als je de verhalen en de lijstjes mag geloven wel ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja sommige fokkers lullen iedereen het bed in
Die bedoelde ik ook niet. Die schijnt niet eens zo boeiend te zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in de group ja. Niet in de echte fok.rar.
Ik heb facebook vanaf 2008, toen had nog bijna niemand ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ken ik niet.
en al zou ik facebook hebben zou ik denk ik geen fokkers erop laten. maar ik heb er gewoon niks mee, ik weet niet. heel dat facebook en twitter etc kan me gestolen worden.
bij sommige is het helaas echt zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een echte fokker heeft toch minimaal een pond fax
[..]
De teller loopt hier ook doorOverigens is dit niet zozeer een principe, meer dat ik daar gewoon geen held in ben.
[..]
Als je de verhalen en de lijstjes mag geloven wel ja.
Goh, het is maar wat je boeiend vind.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook niet. Die schijnt niet eens zo boeiend te zijn
Je hoeft daar minder een held voor te zijn dan versieren voor kusjekroel...quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef yats het volgende:
[..]
Een echte fokker heeft toch minimaal een pond fax
[..]
De teller loopt hier ook doorOverigens is dit niet zozeer een principe, meer dat ik daar gewoon geen held in ben.
[..]
Als je de verhalen en de lijstjes mag geloven wel ja.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb facebook vanaf 2008, toen had nog bijna niemand ditiedereen zat lekker verweg op hyves en al die shit... Toen ineens werd het populair. En nu kun je je familie niet meer weigeren
soms denk ik wel eens; ik ga het nu verwijderen... maar dat doe ik dan toch weer niet
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij sommige is het helaas echt zo.
Ik blijf erbij fax, dat laatste is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft daar minder een held voor te zijn dan versieren voor kusjekroel...
Dat doe ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heeft FB een goede blokfunctie zodat je al die shit van een ander niet hoeft te lezen
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Ik blijf erbij fax, dat laatste is niet zo moeilijk.
oh ja, daar hoor ik wel meer mensen over. of dat ze spijt krijgen dat ze iemand geaccepteerd hebben die alleen maar onzinnige troep erop zet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb facebook vanaf 2008, toen had nog bijna niemand ditiedereen zat lekker verweg op hyves en al die shit... Toen ineens werd het populair. En nu kun je je familie niet meer weigeren
soms denk ik wel eens; ik ga het nu verwijderen... maar dat doe ik dan toch weer niet
Dat laatste is het moeilijkste wat er isquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Ik blijf erbij fax, dat laatste is niet zo moeilijk.
Geldt dat ook voor foksters? Ik weet nog wel een leuk 'projectje'quote:
Vrouwen zijn vaak serieuzer op dat gebied dan mannen. Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat laatste is het moeilijkste wat er is
Dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
Vooral bij mensen die elke dag "goedemorgen fbf" en "slaaplekker fbf" posten![]()
![]()
Komt omdat mensen ( de gene die dus verwijderd is ) serieus boos worden of zich gekwetst voelen. Ik heb daar ook geen trek in, dus dan laat ik ze maar gewoon onzichtbaar zijn. Dus dat ik hun shit niet hoef te lezen, maar ze wel in m'n lijst staan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:41 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja, daar hoor ik wel meer mensen over. of dat ze spijt krijgen dat ze iemand geaccepteerd hebben die alleen maar onzinnige troep erop zet.
maar dan zeg ik verwijder gewoon, is het van: nee nee, want dat zien ze.
ik begrijp dat serieus niet. met serieus bedoel ik serieus.
Je hebt gelijk perro, het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:43 schreef perro. het volgende:
nee niet nu jongens. halfvolle glazen bier enzo nu.
Ik doe zelf niet mee aan kruisbestuivingquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor foksters? Ik weet nog wel een leuk 'projectje'
[..]
Vrouwen zijn vaak serieuzer op dat gebied dan mannen. Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk.
Gek genoeg lijkt het hier altijd juist andersom geweest te zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor foksters? Ik weet nog wel een leuk 'projectje'
[..]
Vrouwen zijn vaak serieuzer op dat gebied dan mannen. Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk.
benen foto's wanneer het een beetje mooi weer isquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen jaOf 'deel dit als' of 'like dit als', of kutmuziek die iedereen sowieso al kent, of elke dag foto's van de maaltijd. Of gewoon aandachtshoeren.
Soms verwijder ik ze wel... nooit wat over gehoord. En als ze zeuren kunnen ze al helemaal de tyfus krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat mensen ( de gene die dus verwijderd is ) serieus boos worden of zich gekwetst voelen. Ik heb daar ook geen trek in, dus dan laat ik ze maar gewoon onzichtbaar zijn. Dus dat ik hun shit niet hoef te lezen, maar ze wel in m'n lijst staan.
Zeg nooit nooit mk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe zelf niet mee aan kruisbestuiving
Foto's van het drankje op het terrasquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
benen foto's wanneer het een beetje mooi weer is
Concerten en toernooien vooral. En contact houden met medehobbyisten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef perro. het volgende:
ik ga me bijna afvragen waarom jullie eigenlijk facebook hebben.
omdat vroeger aangemaakt ( in 2008 zoals ik zei ). Mijn amerikaanse vrienden zeiden dat het tof was, en ik vond het wel prima. ( om berichtjes te sturen en een beetje op de hoogte te blijven ) En ondertussen deed ik wat spelletjes.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef perro. het volgende:
Ik heb het vooral om contact te onderhouden met buitenlanders die ik op mijn reizen leer kennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef perro. het volgende:
sommige mensen denken dat je dan boos bentquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms verwijder ik ze wel... nooit wat over gehoord. En als ze zeuren kunnen ze al helemaal de tyfus krijgen.
Ik zei geen nooit. Maar ik bepaal zelf wel of ik met allerlei fokkers wil neuken. En nee, dat wil ik niet.quote:
Lol, best dom dan jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen denken dat je dan boos bent![]()
ik heb een jaar geleden eens iemand gedelete omdat ze ZO DOM is. Ik ergerde me echt aan elke status van haar. Nu stuurt ze me om de paar weken een vriendenverzoek![]()
Als het dan nog een leuke foto was, maar neequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto's van het drankje op het terras![]()
Nou bijzonder hoorHalf NL zit op het terras, maar dat zijn maar details
Verstandige poesquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei geen nooit. Maar ik bepaal zelf wel of ik met allerlei fokkers wil neuken. En nee, dat wil ik niet.
Overdaad schaadt ook als je het mij vraagt. Haalt het bijzondere van een bericht af....quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het dan nog een leuke foto was, maar nee
Zij is zo'n type dat zulke dingen post; Zo, pfff dat was me het dachgje wel hoor haha. Nu even met de voetjes omhoog en dan nog even met me hond naar buiten want het is wel erg mooi weer en hij moet natuurlijk ook wel een keertje plassen hihi dus ik zou zeggen een geslaagde dag morgen weer een drukken dag voor de boeg hoor, mesgien wel een rondje fietsen hoor welterustenn fbf"quote:
the horror. en wtf cares?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat zulke dingen post; Zo, pfff dat was me het dachgje wel hoor haha. Nu even met de voetjes omhoog en dan nog even met me hond naar buiten want het is wel erg mooi weer en hij moet natuurlijk ook wel een keertje plassen hihi dus ik zou zeggen een geslaagde dag morgen weer een drukken dag voor de boeg hoor, mesgien wel een rondje fietsen hoor welterustenn fbf"
incl deze oog-aids spelfouten.
Ik was onvindbaar, tot ik fokkers begon te accepteren, en daar komt geen einde aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef perro. het volgende:
oki. bijna is ook niet meer wat het geweest is.
ik ben niet eens vindbaar geloof ik.
ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was onvindbaar, tot ik fokkers begon te accepteren, en daar komt geen einde aan.
Dat ook. En die reacties danquote:
Ik weiger ze tegenwoordigquote:
Brrrrrquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat zulke dingen post; Zo, pfff dat was me het dachgje wel hoor haha. Nu even met de voetjes omhoog en dan nog even met me hond naar buiten want het is wel erg mooi weer en hij moet natuurlijk ook wel een keertje plassen hihi dus ik zou zeggen een geslaagde dag morgen weer een drukken dag voor de boeg hoor, mesgien wel een rondje fietsen hoor welterustenn fbf"
incl deze oog-aids spelfouten.
ik weet niet of ik moet huilen of lachen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ook. En die reacties dan![]()
"lekker hoor"
"klinkt goed"
"slaaplekker"
"leuk"
en na elke reactie post zij dan; "dankje"
Trustequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef yats het volgende:
Ik duik maar eens mijn nest in. Morgen weer genoeg te doen. Truste allen!
Ja, helaas wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet huilen of lachen.![]()
![]()
leven die mensen?
Daar bestaan er erg veel van helaasquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet huilen of lachen.![]()
![]()
leven die mensen?
behalve de mensen die ik zelf tof vindquote:
/liefdagboekquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lekker van bil geweest nou een peukie na en dan lekker slapen.
Weltrusten fok!
Post je het ook even op FB?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lekker van bil geweest nou een peukie na en dan lekker slapen.
Weltrusten fok!
is het echt zo lang geleden?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:59 schreef Faxie het volgende:
Kan ik me niet veel van herinneren eigenlijk
ik zal nooit facebook nemen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behalve de mensen die ik zelf tof vind![]()
en op twitter.quote:
Ja, skypequote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zal nooit facebook nemen.
maar er zijn andere manieren natuurlijk.
Niet meer sinds moeders en oma ook fb hebben.quote:
Watquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat er geslapen bleef iets van 3/4 jaar ofzo.
Die hebben ook ooit seks gehad hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet meer sinds moeders en oma ook fb hebben.
mijn ouders zitten in een aparte lijst, ze kunnen geen status updates zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet meer sinds moeders en oma ook fb hebben.
Ja ik bedoelde slapen na de seksquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ouders zitten in een aparte lijst, ze kunnen geen status updates zienAf en toe zet ik er eentje open voor al mijn vrienden, dus ook voor hun, zodat het niet opvalt
oh okquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde slapen na de seksIs maar 1 keer gebeurd
Seks was afgelopen week nog, na 3 maanden droog
Slim maar ik ben nu echt pitten veel plezier nog samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ouders zitten in een aparte lijst, ze kunnen geen status updates zienAf en toe zet ik er eentje open voor al mijn vrienden, dus ook voor hun, zodat het niet opvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |