quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij durft.
Pas maar op, straks gaan ze daar weer over los![]()
Ik mag hier niks.quote:
Welke soort?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor, je mag er 1 voor mij pakken
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had deze gekozen.. bright eyes cat
[ afbeelding ]
Loopt naar drankwereldbol.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor, je mag er 1 voor mij pakken
Dat is voor mij een raadsel, voor MK een weet.quote:
Ik dacht al, ik mis ietsquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik vergat gewoon mijn plaatje
/moe
[..]
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Met sigaar?quote:
*knijpt*quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Don't blame me... ik weet niet eens of ik slaap of wakker ben momenteel
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ga maar liggen vinnie
* Moeraskat geeft glas aan.Goed voor elkaar ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht..
Ik heb het idee dat je slaapFOK!tquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Don't blame me... ik weet niet eens of ik slaap of wakker ben momenteel
Jammer, eens in de zoveel tijd een 'mannenavond' met sigaren, whiskey, pokeren en over vrouwen ouwehoeren is echt een aanrader. Al zal dat voor jou vast anders zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, eens in de zoveel tijd een 'mannenavond' met sigaren, whiskey, pokeren en over vrouwen ouwehoeren is echt een aanrader. Al zal dat voor jou vast anders zijn
quote:
Alleen de laatste 2 dingen spreken me aanquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, eens in de zoveel tijd een 'mannenavond' met sigaren, whiskey, pokeren en over vrouwen ouwehoeren is echt een aanrader. Al zal dat voor jou vast anders zijn
Dat is wel een vaststaand feit ja dat vrouwen veel ouwehoeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen de laatste 2 dingen spreken me aan
quote:
deze post is eenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee MK, volgens mij ben ik een van de weinige die jou nog nooit gezien heeft. Al zou het mij verbazen als dat zo was.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
ik wist niet dat ik er zo mannelijk uitzag. Maar ik ken m'n plek nu.
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee MK, volgens mij ben ik een van de weinige die jou nog nooit gezien heeft. Al zou het mij verbazen als dat zo was.
niet meer. microexpressie en zulks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je nu ook een-gezicht opgezet?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel een vaststaand feit ja dat vrouwen veel ouwehoeren.
Vroeg naar bed vanavondquote:
Jij hebt in ieder geval al iemand van fok gemeet. Ik ben daar nog maagdelijk in.quote:
Jij en vele andere FOK!'ers niet, tis niet dat ik met mijn foto's strooi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee MK, volgens mij ben ik een van de weinige die jou nog nooit gezien heeft. Al zou het mij verbazen als dat zo was.
ga gewoon naar een meet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval al iemand van fok gemeet. Ik ben daar nog maagdelijk in.
GoedemorgenTquote:
Wat? Dat is pasquote:
Dat kattenmand in de hoek?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
ik wist niet dat ik er zo mannelijk uitzag. Maar ik ken m'n plek nu.
Goed inhalen dan jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Vroeg naar bed vanavondkom echt giga slaap te kort
Dat staat wel een keer in de planning, maar ofwel ik kom er te laat achter dat er een meet is, of er komt iets tussen.quote:
Ik heb verder ook weinig met meets hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval al iemand van fok gemeet. Ik ben daar nog maagdelijk in.
quote:
er is in R&P toch zo'n nieuwe contacten reeks/Sc/ding/iets. Kijk daar dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat staat wel een keer in de planning, maar ofwel ik kom er te laat achter dat er een meet is, of er komt iets tussen.
schaar pakt;quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb verder ook weinig met meets hoor.
[..]
Mensenquote:
Heb ik al gekeken. Als er iets leuks tussen zit en het niet aan de andere kant van het land is ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is in R&P toch zo'n nieuwe contacten reeks/Sc/ding/iets. Kijk daar dan.
Top Gearquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Ik ga even een uk naar bed bonjouren en dan zelf lekker bankhangen
Hou je tengels bij je. viespeuk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op, nu ben je nog pluizig, nadat ik de tondeuse heb gepakt niet meer
organiseer zelf ietsquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken. Als er iets leuks tussen zit en het niet aan de andere kant van het land is ben ik van de partij.
Ik kan merken dat je mijn 'organisatie-talent' niet kent.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
als ik meet is dat eigenlijk altijd een op een. wel paar keer grotere meets gedaan lang geleden maar vond ik toch minder meestal. veel aparte figuren ook.
Wie heeft er hier nou de schaar!quote:
Je kunt het zo lastig maken als je zelf wil.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je mijn 'organisatie-talent' niet kent.![]()
Hehe, valt me ook op, ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
als ik meet is dat eigenlijk altijd een op een. wel paar keer grotere meets gedaan lang geleden maar vond ik toch minder meestal. veel aparte figuren ook.
Vertel ik ken wel jouw date talentquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Plaats, meerdere data. Iedereen kan dat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Met Yvonne ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Stairway zijn toch vaak meets. Of is dat inmiddels over.
Chaos troef Tijn. Maar zo gaat het bij dates regelen ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel ik ken wel jouw date talent
Dat probeer ik wel eens in m'n slaapkamer, alleen daagt er nooit iemand opquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plaats, meerdere data. Iedereen kan dat.
Chaos is goedquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Chaos troef Tijn. Maar zo gaat het bij dates regelen ook.
ik heb jou een keer gezien volgens mij. lang geleden op een meet een keer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik meet alleen hier online veilig op mijn eigen zolderkamer
Ik begin jou steeds aardiger te vinden.quote:
Singles meet zekerquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb jou een keer gezien volgens mij. lang geleden op een meet een keer.
Ja inderdaad, best veel Fok!kers gemeet eigenlijk in de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb jou een keer gezien volgens mij. lang geleden op een meet een keer.
Die tent kunnen ze ondertussen beter de FOK!-bar noemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Stairway zijn toch vaak meets. Of is dat inmiddels over.
Volgende week zondag pas, anders had ik haar eitjes kunnen zoeken dit weekendquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds aardiger te vinden.
p.s. Heb je nu alweer een nieuwe date afgesproken?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die tent kunnen ze ondertussen beter de FOK!-bar noemen.
Daar is niets mis mee toch? Hadden jullie nu al gezoend of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende week zondag pas, anders had ik haar eitjes kunnen zoeken dit weekend
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende week zondag pas, anders had ik haar eitjes kunnen zoeken dit weekend
Nee, alleen een kusje bij het afscheidquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee toch? Hadden jullie nu al gezoend of heb ik iets gemist?
Kijk mij is faxistisch bezig zijnquote:
Volgende keer dus maar meteen een zoen bij het binnen komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, alleen een kusje bij het afscheid
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, alleen een kusje bij het afscheid
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende keer dus maar meteen een zoen bij het binnen komen.
Ze is best wel verlegenquote:
Interessante gedachtequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begin van het einde ja
[..]
Verkeerde account?
Gelukkig gaat er niets verlorenquote:
Niets mis met rustig aan doen toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
[..]
Ze is best wel verlegenen ik durf niet zo goed. Wel lastig zo
Gewoon doen. En ja, ik ben net zo'n scheiterd daarin als jij, maar toch heb ik met een van mijn dates wel gezoend (ik ga straks weer naar haar toe overigensquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
[..]
Ze is best wel verlegenen ik durf niet zo goed. Wel lastig zo
Wat is rustig aan doen? Na 4 dates alleen een kusje en hand bij afscheid. Dat vind ik zelfsquote:
Wel zoenenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon doen. En ja, ik ben net zo'n scheiterd daarin als jij, maar toch heb ik met een van mijn dates wel gezoend (ik ga straks weer naar haar toe overigens)
Haha, geen idee of dat weer gaat gebeuren. Ik zie het wel en verwacht niets.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, geen idee of dat weer gaat gebeuren. Ik zie het wel en verwacht niets.
Ik ga maar geen tips gevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is rustig aan doen? Na 4 dates alleen een kusje en hand bij afscheid. Dat vind ik zelfs
Maar wie dan he?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
In dat geval kan het alleen maar beter worden
Waarom niet?quote:
Film kijken bij haar thuis. Dus ik duik mijn dvd-kast in en ga haar kant op. Fijne avond!quote:
'film kijken'quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Film kijken bij haar thuis. Dus ik duik mijn dvd-kast in en ga haar kant op. Fijne avond!
Je moet vooral je eigen plan trekkenquote:
Dat zou wel erg klef zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik erover nadenk dan blijft het vaak niet eens bij zoenen.
[..]
Air
ja lekker kletsenquote:
Of armoe. Dat ik zelf geen pc ofzo hebquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.
[..]
Die zin las ik eerst anders
Dat doe ik ook, maar wat meer input van haar kant is wel gewenst in dezequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet vooral je eigen plan trekken
Toch een tipquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar wat meer input van haar kant is wel gewenst in deze
Al gedaan maar dan is ze nogal ronduit vaagquote:
stoutquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.
[..]
Die zin las ik eerst anders
Dan zeg je dat ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al gedaan maar dan is ze nogal ronduit vaag
Om beurten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of armoe. Dat ik zelf geen pc ofzo heb
Guiltyquote:
[memory] Hang die telefoon op, ik wil internetten!!! [/memory]quote:
mmm lastigquote:
Niet lastiger dan dat andere wat je kennelijk al gevraagd hebtquote:
Ik ben bang dat als ik te direct ben ze dichtklapt en helemaal niets meer zegtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet lastiger dan dat andere wat je kennelijk al gevraagd hebt
Dan praat je daar over verderquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik te direct ben ze dichtklapt en helemaal niets meer zegt
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[memory] Hang die telefoon op, ik wil internetten!!! [/memory]
Ik ben heul niet klein of schattigquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:33 schreef perro. het volgende:
en evilchick heb ik paar keer gezien. klein schattig meisje is ze.
En dat vind ik dus weer lastigquote:
Lastig is niet onmogelijk tijnquote:
Dat weet ik, maar in het contact mis ik voor mijn gevoel wederkerigheid.quote:
dat mag je dan ook best aangevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in het contact mis ik voor mijn gevoel wederkerigheid.
Dat weet ik maar dat is lastig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat mag je dan ook best aangeven![]()
Niet als in: jij doet dat verkeerd, maar meer als in: ik zou het prettiger vinden ...
dat snap ik.. Gevoelens verwoorden is voor niemand makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben heul niet klein of schattig
Wat is ronduit vaag?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al gedaan maar dan is ze nogal ronduit vaag
En daarbij niet te veroordelend klinkenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat snap ik.. Gevoelens verwoorden is voor niemand makkelijk
Als diegene daar aanstoot aan neemt is het het toch net niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarbij niet te veroordelend klinken
Op een vraag is haar antwoord meestal:quote:
Heeft zij ook iets van autisme? Bedoel ik niet lullig overigens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een vraag is haar antwoord meestal:
Ja ik ook, of iets in die trand
quote:
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft zij ook iets van autisme? Bedoel ik niet lullig overigens.
daarom nooit beginnen met jij moet veranderen, maar het verwoorden vanuit jezelf..quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarbij niet te veroordelend klinken
Dat ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom nooit beginnen met jij moet veranderen, maar het verwoorden vanuit jezelf..
"Lieve (insert naam).. Ik merk dat ik het erg lastig vind dat er zoveel onduidelijkheden zijn, en ik zou het fijn vinden als we daar eens een goed gesprek over kunnen hebben zodat ik wat meer rust in mijn hoofd krijg"
En niemand zal beledigd zijn of zich aangevallen voelen
Het kan kleiner ja maar wil niet zeggen dat dat groot isquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]1.72 is niet klein voor een vrouw
succesquote:
maar het is ook niet kleinquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan kleiner ja maar wil niet zeggen dat dat groot is
-----
Wat gve zegt, nooit vanuit 'ik' zeggen.
Dank je welquote:
ik leefquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je wel
Hoe gaat het verder met jou?
Fax zou het maar al te prettig vinden als er een poes op zijn schoot zat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Merk alweer wie de baas is hier in huis. Poes ligt nu op schoot op bank
poes lag op mijn plek... Nu ligt ze op schoot. Ik ben duidelijk de baasquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Merk alweer wie de baas is hier in huis. Poes ligt nu op schoot op bank
Wacht maar tot ze gaat piepenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poes lag op mijn plek... Nu ligt ze op schoot. Ik ben duidelijk de baas
Niks mis mee op z'n tijdquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fax zou het maar al te prettig vinden als er een poes op zijn schoot zat.
Gelukkig ik ookquote:
dat doet Varken nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze gaat piepen
[..]
Niks mis mee op z'n tijd
Netjes gespoeld met waterstofperoxide?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook![]()
Moe na een week werken, mond is nog gevoelig/pijnlijk na trekken verstandskies vorige week.
Nee, hoefde ook niet van de kaakchirurg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Netjes gespoeld met waterstofperoxide?
niet eens? Dat spul is zoooo viesquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, hoefde ook niet van de kaakchirurg.
die ligt knock out op de stoelquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kip dan. Zullen vast bezig zijn met een plan bekokstoven
Nee, gelukkig maar ook danquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens? Dat spul is zoooo vies
maak maar goed danquote:
werkt wel goed als je een ontsteking hebtquote:
ze zijn de hele dag druk buiten geweest, ik heb er vandaag geen last meer van hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat laten ze je denken ja. Geef het een paar uur
Die beesten worden altijd in de nacht actief
Scheelt weer dat, hier mag ze niet naar buiten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zijn de hele dag druk buiten geweest, ik heb er vandaag geen last meer van hoor
Nee want dirty mindquote:
mijn balkon is nu eindelijk afgezet, en dus nieuw, en dus heel spannendquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt weer dat, hier mag ze niet naar buiten.
[..]
Nee want dirty mind
Is niet ontstoken geweest. Wel dik en gevoeligquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
werkt wel goed als je een ontsteking hebt
goede reden voor ijs, toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is niet ontstoken geweest. Wel dik en gevoelig
Ik wilde eigenlijk vrouwelijke aandachtquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn balkon is nu eindelijk afgezet, en dus nieuw, en dus heel spannend
Van ongeveer een kwartierquote:
Pff zo vermoeiendquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad5 minuten kijken en dan weer reclame
Een van de redenen waarom ik haast nooit TV kijk. Topgear kijk ik sowieso via BBC en rest achteraf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad5 minuten kijken en dan weer reclame
Exact. Heb alleen deze aflevering van Top Gear gemist op BBCquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik haast nooit TV kijk. Topgear kijk ik sowieso via BBC en rest achteraf.
Blijven geweldige figuren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact. Heb alleen deze aflevering van Top Gear gemist op BBC
Bewaren of aan mij gevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zit nu met 300 gram olijven, en 345345 repen toblerone, en nu?
Zout of zoet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga even popcorn opzoeken en zien of ik dat nog lust.
t zijn natural chips gewordenquote:
zal ik je inslaap wiegen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
Slapen. .. welneeeeee
Nergens voor nodig toch
jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook lekker
Mag ik er ook een paar?
* Moeraskat proestquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pakt een paar chippies en doet een konijn na
Is er nog iets wat je wel lust?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat proest
ik moet zeggen, ik heb het opgegeten, maar dit is het toch ook echt niet meer hoor
ja, ehm. bananen, meloen, druivenquote:
Ik heb nog wel een banaan in huisquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ehm. bananen, meloen, druivenmaar dat heb ik niet in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een banaan in huisNiet? JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
oh dus ik ben alleen goed genoeg voor faxie, dat zeg je dus? hm?quote:
Nee. Al zou ie dat wel graag willen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dus ik ben alleen goed genoeg voor faxie, dat zeg je dus? hm?
jou douwen?quote:
o meneer heeft de touwtjes in handen hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan zou het toch eerder andersom zijn.
Stille wateren, diepe grondenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o meneer heeft de touwtjes in handen hoor.
jaquote:
hmhmquote:
Ik wil meekijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef perro. het volgende:
ik mis claudia wells in back to the future 2+3.
oh en opvullen als invulling.
ik ga weer verder kijken, marty gaat net een hooverboard jatten van een klein kind om de bullies af te schudden.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef perro. het volgende:
ik mis claudia wells in back to the future 2+3.
oh en opvullen als invulling.
ik ga weer verder kijken, marty gaat net een hooverboard jatten van een klein kind om de bullies af te schudden.
is je mandje warm?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je fantasie genoeg
Leef je uit.
Ik wou ook m'n mand in kruipen
Door een dier?quote:
mag ik dan in je oksel?quote:
nee ik word daar misselijk vanquote:
Nee, dus alsjeblieft niet doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef perro. het volgende:
[..]
dat moeten we niet hebben inderdaad.
jij ging slapenquote:
kom in mijn bed liggen dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
niemand is mijn bed aan het voorverwarmen
Goede deal dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef perro. het volgende:
[..]
kom in mijn bed liggen dan.![]()
blijf ik weg bij je navel.
Giet er wat heet water opquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
niemand is mijn bed aan het voorverwarmen
Ik ben niet zo goed thuis in het back to the future universum helaasquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef perro. het volgende:
[..]
aan het overhemd van doc brown te zien deze ook de eerste.
Lekker knusquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom wel tussen jullie in liggen oke?
dat was de deal niet jongedame.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom wel tussen jullie in liggen oke?
wat wil je dan?quote:
Toevallig heb ik ook bananen in huis....quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dus ik ben alleen goed genoeg voor faxie, dat zeg je dus? hm?
mag daar kaas op?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:59 schreef perro. het volgende:
[..]
morgenvroeg een eitje voor je bakken.
moet ik wel de wekker zetten.
sure. al heb ik dat nooit begrepen, kaas op een gebakken ei.quote:
Jij hoeft ook niet per se kaas op jouw ei te doen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:03 schreef perro. het volgende:
[..]
sure. al heb ik dat nooit begrepen, kaas op een gebakken ei.
koffie met suiker en gekookte melk toch?
whehe dat zal ik ook niet door hoor, katje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet per se kaas op jouw ei te doen hoormaar ik vind het wel lekker.
Ja, dat klopt
Klinkt wel goed, maar niet als ik net wakker benquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:06 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe dat zal ik ook niet door hoor, katje.
eitje met tomaat, ui en champs zou ik ook kunnen maken trouwens.
ik ook wel hoor, eerst wakker worden. al heb ik geen ochtendhumeur.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, maar niet als ik net wakker benik hou niet zo van zwaar ontbijten. Koffie is eigenlijk al voldoende. Als ik dan een uurtje of 2 wakker ben kan ik pas fatsoenlijk eten.
Ik heb geen ochtendhumeur, behalve als mensen mij wakker maken zonder reden voor 10 uur. Of wakker laten schrikken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, eerst wakker worden. al heb ik geen ochtendhumeur.
koffie is een must 's morgens.
sorry; ik lust ook geen slagroom, uit een spuitbus.quote:
Verse hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry; ik lust ook geen slagroom, uit een spuitbus.
ik mag jou wel denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur, behalve als mensen mij wakker maken zonder reden voor 10 uur. Of wakker laten schrikken.
ik mag jou ook wel tot nu toequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ik mag jou wel denk ik.
ik ben ook het eerste half uur tot uur stil. wakker worden in alle rust.
Dat is het uiteindelijk wel geworden. Dit mag weer op mijn lijstje 'gemiste kansen'.quote:
hoe ging het?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijk wel geworden. Dit mag weer op mijn lijstje 'gemiste kansen'.
ja dat is een heel normaal iets, veel mensen hebben dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:17 schreef perro. het volgende:
al moet ik zeggen dat niemand me ooit wakker heeft laten schrikken. weleens gehad dat ik dacht dat ik viel oid in een droom en dan wakker schrok. "oh, pfew"
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat is een heel normaal iets, veel mensen hebben dat.
Mensen maken mij wel eens wakker, dan verander ik in godzilla.
ik haat het
ik maak iemand alleen wakker als diegene dat me gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat is een heel normaal iets, veel mensen hebben dat.
Mensen maken mij wel eens wakker, dan verander ik in godzilla.
ik haat het
Als iemand mij wakker maakt dan moet het wel met een reden zijn. Anders moeten mensen mij gewoon met rust latenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik maak iemand alleen wakker als diegene dat me gevraagd heeft.
ik slaap behoorlijk vast volgens mij. maar me wakker maken maakt me niet zo uit eigenlijk. liever niet.
zoiets inderdaad.quote:
Ik ga haar vast nog weleens zien, maar niet in de vorm van een date denk ik. Jammer maar helaas.quote:
oh, dan snap ik het wel. ik heb weleens dat ik een nacht niet tot nauwelijks slaap, maar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als iemand mij wakker maakt dan moet het wel met een reden zijn. Anders moeten mensen mij gewoon met rust laten![]()
ik slaap slecht, dus als ik slaap dan heb ik het ook wel nodig.
awwquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga haar vast nog weleens zien, maar niet in de vorm van een date denk ik. Jammer maar helaas.
Gezellige avond, leuke film, prima gesprekken, wel wat geknuffel maar de intentie tot meer was er duidelijk van beide kanten niet (meer).quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
Ik heb Tinder maar eens weer geinstalleerdEn deze keer ga ik fucking kritisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |